FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Brooklyn
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: ds. ago. 05, 2017 11:40 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Brooklyn » dc. set. 06, 2017 9:32 am

Bon dia noies!

Acabo de trucar a Puigvert i m'han confirmat que estic en llista des del 18 d'abril de 2016 (no sabia el dia exacte). M'han dit que van per gener de 2016, m'havia semblat llegir en algun lloc que ja anaven pel febrer... En fi, diu que calcula que em trucaran en uns 4 o 5 mesos... espero que sigui abans :-o00m

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
vanebcn79
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 3:10 pm
Ubicació: Bages

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: vanebcn79 » dc. set. 06, 2017 10:38 am

Hola Brooklyn! :miko:

moltes gràcies per la orientació, així més o menys ens podem fer una idea de per on van les coses..jejeje
Una cosa: quan truques, truques a la centraleta, oi? i allà demanes per reproducció assistida...no per res, es per si m'animo i em dona un dia d'aquests també i pregunto.. :ok:

Petonets a totes!! ànimssss!!! :***:
Imatge
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dj. set. 07, 2017 7:39 am

Bon dia noies
Avui estic chof,tenia la segona visita per començar punxades avui i resulta que per unes obres o no se que ens retrasen tot un mes mes....
Aixi que altre mes amb yasmine..
Estic tristona
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dj. set. 07, 2017 8:06 am

Bon dia guapetes.

Silvia077 m'has dixat *_* Per obres?? Però quines obres?? No entenc res. Què t'han dit exactament? Jo tinc segona visita per començar el 24 d'octubre. Espero que no m'afecti .

A les q esteu esperant trucada, trucar sense por a Puigvert, us diran quant temps us queda.

Petons.
Avatar de l’usuari
vanebcn79
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 3:10 pm
Ubicació: Bages

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: vanebcn79 » dj. set. 07, 2017 9:42 am

Bon dia guapes!!

Silvia077..q dius? obres? ostres, doncs penso que aixó no hauria d'influir en aquests temes..jo també m'he quedat una mica bastant flipant...i no us poden derivar de moment a un altre lloc i no perdre aixi aquest mes i continuar amb normalitat el procès?...quina manera de tocar el que no sona... :-o00m

T`envio molts anims guapa!! :-()-) :-()-) un mes passa de seguida, pero et comprenc perfectament, sobretot les que estem esperant...
Undomiel: suposo que trucare aviam que em diuen, més que res per sortir de dubtes i estar tranquila.. >.-<:

Petonets per totes guapesss!! neu:-D
Imatge
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dj. set. 07, 2017 10:31 am

Si noies :ufs: es una tocada d'ous....crec que totes les que hi erem avui ens ha passat el mateix.
Jo despres de la analitica he anat a la visita i al entrar el doctor m'ha dit que han tingut un retras en unes obres i que avui no podiem començar ningu la estimulacio,que em torni a pendre les yasmin fins el dia 29 i el dia 4 començarem... es a dir 3 setmanes mes de retras i ja ho tenia tot parlat a la feina i tot per no haber de faltar tant i a a tornam a organitzar i a esperar mes dies..
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Avatar de l’usuari
Hashi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 274
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Hashi » dj. set. 07, 2017 11:38 am

Hola boniques, he estat força temps desapareguda i no sé si a partir d’ara seré tan activa, ho aniré veient sobre la marxa...

Benvingudes Brooklyn i Vanebcn79!

Brooklyn nosaltres estem igual, no hem vist mai un positiu tot i portar dos FIV’s amb dos transferències en la 1a i una a la 2a, sempre de 2 embrions de màxima qualitat i tot el tractament en teoria perfecte... així que jo de moment no et puc ajudar a fer pujar els ànims. T’entenc perfectament les esperances acaben penjant d’un fil en aquests casos.

Reflunola jo els pagaria encantada els vials de progesterona si això significa que el resultat ha estat favorable i que és per ajudar a garantir més que tot tiri endavant, perquè ara si ja haig d’anar pagant aquest import serà irrisori comparat en haver de pagar l’import de tota la medicació i tractament, a part del desgast emocional i cansament que ja es porta a sobre acumulat de tots els tractaments anteriors sense aconseguir positiu :(
Però bueno, això són perspectives de cadascú segons la situació que ens toca viure.

Laiafiv ànims ja queda poc més d’un mes per començar. A veure que ens diuen demà a la visita...

Enhorabona Simaro! Gaudiu molt d’aquesta vivència tan emotiva i desitjada amb aquest petit miracle o petits miracles si tiren els dos endavant.

Undomiel, com t’entenc! jo porto imaginant-me embarassada des de fa 5 anys, de com seria en dates així més senyalades com Nadal...

Suellen ben fet que fas aprofitant l’espera per fer la posta a punt ;)

Que fort lo que dius silvia077! Si el motiu són unes obres no ho sabien amb antelació? És per flipar!! Ho sento molt i espero que et passi ben ràpid aquest mes...

Demà tenim la visita post negatiu a Puigvert, a veure que en trec en clar del tema dels intents. Jo aniré amb el document aquell de gencat on posava 3 intents per lluitar per aquest tercer si realment ens toca per llei, i sinó serà l’inici del camí per privat... Ja us informaré de que ens diuen.
Jo també crec que no heu de fer gaire cas a les estadístiques, però ni per bé ni per malament, és a dir, que tampoc us aferreu a que estareu dintre el percentatge dels resultats favorables. Sento donar una opinió més negativa, però s’ha de ser realista i tenir clar que la FIV no és la panacea, només una ajuda per el primer pas, després hi ha mil i un factors que ja no depenen de les nostres ganes i bona predisposició perquè tot vagi bé, i que ni els metges saben que passarà...
I que consti que desitjo que el vostre camí sigui ben curt i deixeu tot això enrere ben ràpid, eh? Els que passem per això entenem millor que ningú tot el que comporta física i emocionalment, però em baso en el meu cas i de molta altra gent que he conegut per aquí o del voltant, ja que normalment els que no tenim la sort de quedar-nos en el primer o segon intent, abans o després acabem desconnectant una mica perquè és molt dur quedar-se atrapat en aquesta part del camí mentre la resta van passant pàgina.
Segons estadístiques jo ja hauria d’estar embarassada, amb 33 anys jo i 36 ell. Jo en principi cap problema més enllà que el ovari dret està desaparegut i sembla que no funciona però l’esquerre li fot canya, i tot i la poca quantitat i qualitat dels espermetozous del meu marit, havent aconseguit embrions de màxima qualitat, per poder fer 3 transferències de 2 embrions cada una entre les dues FIV’s que portem.

Una abraçada ben forta a totes!
Imatge
Avatar de l’usuari
vanebcn79
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 3:10 pm
Ubicació: Bages

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: vanebcn79 » dv. set. 08, 2017 9:59 am

Hola noies!!

acabo de trucar a la Puigvert i em confirmen que estic en llista d'espera desde el 2 de Maig del 2016, i m'han dit que ara han acabat Gener, comencen Febrer i que, com va comentar la Brooklyn, entre 4-5 mesos em trucaran (aixó sera sobre el Gener-Febrer, aprox). :-o00m

Aviam si pot ser abans, pero bueno, ja estic tranquila de confirmar tot el que volia. :p-)

Petonassos per totes! :-()-)



Brooklyn ha escrit:Bon dia noies!

Acabo de trucar a Puigvert i m'han confirmat que estic en llista des del 18 d'abril de 2016 (no sabia el dia exacte). M'han dit que van per gener de 2016, m'havia semblat llegir en algun lloc que ja anaven pel febrer... En fi, diu que calcula que em trucaran en uns 4 o 5 mesos... espero que sigui abans :-o00m

Una abraçada!
Imatge
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dv. set. 08, 2017 10:30 am

Que be¡¡ aviat arrivara i estareu en marxa¡¡
Jo avui ja tinc mes asumit que em toca esperar 3 setmanes mes i altre cop amb les yasmin.
En fi espero que arrivi aviat despres de pensar que podie haber estat aquest mes...
Ja us anire explicant¡¡
Anims a totes i sobretot a tu Hashi que ja deu ser dur veure com algunes van passan i altres no ho aconsegueixen,sap greu pero estic segura que al final tot sortira be..
A seguir lluitant¡¡
Abraçades a totes
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Simaro
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. oct. 06, 2016 12:15 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Simaro » dv. set. 08, 2017 8:32 pm

Hola noies!

Hashi que t'han dit del 3er intent?? aquest ha de ser el bo, ja sigui per public o per privat! molts ànims!

Reflunola com van les 10 setmanes?? Tot be? Encara prens progesterona?

Jo dilluns ja compleixo les 11 setmanes i de moment estic molt bé, casi que no he notat cap simptoma, de tant en tant com una mica de mal de panxa com quan ve la regla...i poca cosa més. Fins al 21 no tinc la eco dels 3 mesos...quines ganes!

Molts ànims i paciencia a totes les que esteu en llista d'espera o apunt de començar tractament, tot arriba noies!!
Reflunola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Reflunola » ds. set. 09, 2017 5:42 am

Simaro vaig estar amb la progesterona fins dimarts Passat, ara ja no me la prenc. Per lo demes estic com tú dilluns faig 11 setmanes, el día 21/09 eco dels tres mesos i sin prácticament cap síntoma de tant en tant una petits molestia per la zona dels ovarios i úter pero pero lo demes res de res
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dc. set. 13, 2017 9:32 pm

:cnen: Hola noies...
Despres d'una setmana de vacances torno a llegir i Silvia077 m'has deixat de pedra.. jo tinc visita el dia 20 despres de 2 blisters de yasmine... ainch.. Ja em veig començant el tercer.. ;)

Hashi.. estic intrigada.. que hi ha del tercer intent de la seg.social?

Petons per totes
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dj. set. 14, 2017 11:38 am

Hola Noies
Doncs per el que m'han dit han parat tot el mes de septembre,FIV,inseminacions...tot..
Agafare mania a les Yasmine¡
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dj. set. 14, 2017 11:50 am

Mare meva........espero que a les d'octubre ens deixin com estem.........
Ja ens direu les que esteu anant ara.
Avatar de l’usuari
Hashi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 274
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Hashi » dj. set. 14, 2017 4:25 pm

Hola noies,

Divendres ens va atendre el Dr. Bordàs i vam estar mitja hora ben bona parlant. Ens va dir que fa uns anys enrere si que eren 3 els tractaments de FIV per SS, però cada cop que finalitzaves un tornaves a la llista d’espera per poder fer el següent, i per poder fer-los seguits que medicament és millor, van haver d’arribar a un acord i prescindir del tercer... així que no ens queda cap altre que començar a deixar-nos els estalvis per la part privada.
Vam estar fent un munt de preguntes i resolent dubtes, i revisant els resultats de les dues estimulacions i tres transferències. Per el que fa estadístiques de % d’obtenció d’òvuls i embrions estem dins i al preguntar si podíem fer més proves per saber quin podia ser el motiu i posar-hi remei ens va deixar a entendre que no es podia fer cap prova ja que no hi havia cap problema que ells poguessin posar solució, que podia ser que es tractés d’algun fallo intern a l’hora de dividir-se o alguna cosa per l’estil. Va comentar que dels embrions transferits quan es suposava que havien d’estar en 8 cèl·lules, alguns estaven en 7 o 9, però clar estem parlant de material viu i el ritme no és el mateix per tothom i vaig estar mirant i hi ha un marge en el qual entrem.
Si que vam veure que en l’última mostra d’esperma encara va baixar més la quantitat, força en picat, i tot i que hi va haver suficient per fer la FIV ens va aconsellar que abans de començar per privat demanéssim hora a andrologia per públic, perquè fessin una valoració per veure si hi ha alguna manera per millorar-ho una mica ja sigui tornant a operar els varicoceles o prenent alguna cosa. Així que a finals d’octubre tenim hora a veure que ens diuen.
I mentrestant el seu consell es que no deixem d’intentar-ho de forma natural, que tot i que i que les probabilitats són molt més baixes que del normal, només que s’ajuntin els bons podríem aconseguir embaràs i no seria el primer cas ni l’últim.

silvia077 molt ànims i que es faci ben curt aquest mes extra d’espera. Espero que si, i que aquest final feliç estigui ben a prop perquè es fa molt difícil de portar...

MerceS espero que no et facin prendre un tercer blister i ja puguis començar el tractament en la visita de la setmana vinent.

Gràcies pels ànims Simaro! Tan de bo sigui així i el següent sigui el bo. 3mesos ja! Que vagi molt bé l’ecografia.

Una abraçada a totes!
Imatge
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dj. set. 14, 2017 5:09 pm

Hola a totes,
Hashi, i aquella noia que vaig llegir en algun lloc que escrivint al sindic de greuges va aconseguir el tercer gratuit? I fent un escrit encara tindries una possibitat gratuita? A mi em confon que sino existeix el dret no canviin la guia del catsalut i si realment no correspon, el sindic que ens defensa davant les coses publiques, t'ho posaran per escrit. Igual per un defecte de forma ho aconsegueixes, ainch no se... igual ja no tens ganes.. pero per provar... el no verbal ja el tens...

Jo en la visita d'agost vaig preguntar si es podia fer alguna cosa per millorar els bitxets... em va dir que es podria prendre alguna cosa pero que la mostra del dia D es comença a formar tres mesos abans, aixi que no li recomanava ni tant sols deixar de fumar... Si la transfe fos per desembre o posterior si que valia la pena pero a un mes vista res de res..

Jo tambe optaria per començar a mirar-se per la part publica abans de començar a pagar pel privat...

Petons i força per totes!
Avatar de l’usuari
Hashi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 274
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Hashi » dl. set. 18, 2017 2:35 pm

Bona tarda noies,

MerceS, bueno la seva història era una mica diferent, per el que em va dir havia fet FIV a un altre hospital amb l'esperma del marit, però finalment li havien dit que haurien de passar a donant i fer inseminacions, i al no tenir allà banc de semen l'enviaven a Puigvert però ja per privat i va aconseguir entrar per públic.
No sé, potser si que ho aconseguiriem però haig d'informar-me quins passos s'han de fer i trobar temps per acostar-nos al síndic (no sé ben bé com va tot això).

Tot i que la mostra del dia D es comenci a formar tres mesos abans, crec que si que haurien de recomenar tot allò que la pot millorar, ja que tot i que tan de bo s'aconseguis sempre a la primera, si no és el cas això que tens guanyat per la propera, no?

Molta força a totes :-()-)
Imatge
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dt. set. 19, 2017 11:29 am

Hashi, al sindic pots escriure desde la seva web. Jo vaig fer-ho per una altre questió i em va anar molt bé.

Tinc un dubte a veure si em podeu ajudar entre les que ja heu passat per la FIV, per la punció i/o transfe... heu de portar sabatillas, camisó i bata pròpies?

Que passeu un bon dimarts!! petons a totes
Avatar de l’usuari
Hashi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 274
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Hashi » dt. set. 19, 2017 6:10 pm

Ok, gràcies MerceS! M'ho miro i faré la consulta : lasito :
Per la punció has de portar sabatilles i bata, el camisó el posen ells, aquell tan bonic que portes l'esquena a l'aire :content:
Per la transfer no has de portar res.

Petonets a totes!
Imatge
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dc. set. 20, 2017 8:27 pm

MerceS com ha anat la visita avui? Has començat o t'ho han retrasat???

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::