FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Irlanda546
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 3:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Irlanda546 » dl. oct. 16, 2017 8:18 am

Molta sort a les que teniu puncio avui!
La meva puncio va ser escatologica xq m.estava pixant a saco i quant el doctor em diu et treure el pipi amb una sonda vaig flipar,alla oberta de cames fent pipi a la seva cara i em va agafar un atac de riure i gairebé es desparrama tot...en fin...
silvia077
Entrades: 39
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

EntradaAutor: silvia077 » dl. oct. 16, 2017 5:31 pm

Hola Noies¡¡
Ja soc a casa despres de puncio,avui estava a petar de gent i he entrat casi dues hores mes tard del que em tocava..
Pero tot be,estic cansada i una mica adoloruda pero no m'enterat de res..
Al final de 9 folis nomes ni havia 6 de grans i ens quedem amb 3 de bons i esperant la trucadeta de dema i que tirin endevant¡
Roxi tu com estas? Ets la que estaves al meu costat oi??
Una abraçada.
:content:
Ro07
Entrades: 1
Membre des de: dt. oct. 17, 2017 5:21 pm

EntradaAutor: Ro07 » dt. oct. 17, 2017 7:06 pm

Hola, soy nueva por aqui , vereis os cuento un poco.. tengo que hacerme la fiv+ dpg por que mi pareja es portador del gen de una enfermedad hereditaria.. estoy perdisima en el tema acabo de entregar la solicitud de derivación en sant pau y estoy a la espera de que me llamen para hacer la primera visita , me han dicho que hay una espera de hasta seis meses solo para la visita y que me llamaran para entregar una pruebas de mi pareja y mias ,ya que no nos hemos hecho ningunas .. que ya me dirán cuales son , alguien me podria decir el proceso paso a paso??gracias
Un saludo!!!
Irlanda546

EntradaAutor: Irlanda546 » dc. oct. 18, 2017 10:17 am

Roo,bienvenida!
No se si con dgp es distinto! Pero basicamente las pruebas son analisis de sangre,eco y seminograma para el...despues a ti te daran anticonceptivas durante unas semanas,visita despues de haver dejado las pastillas , despues te recetan hormonas q tendras q pincharte en la barriga,cuando los ovulos esten listos te hacen la puncion, y en dos o tres dias la transferència de embrion o embriones, el mismo dia de la puncion,el lleva semen y ellos hacen los embris,en tu caso,con dgp no se q miran ni como,en principio creo q silo congelan los q llegan a dia 5 ....no se si te he ayudado con todo esta parrafada,mucha suerte en tu busqueda :ok:
silvia077

EntradaAutor: silvia077 » dc. oct. 18, 2017 1:09 pm

Hola noies¡
Ja estic a la Beta desespera¡¡ Al final nomes havia fecundat 1 pero de calitat A ..
Aixi a confiar en s'agafi be aquesta supervivent :b-)))
Irlanda546

EntradaAutor: Irlanda546 » dc. oct. 18, 2017 2:08 pm

Molta sort silvia i a la resta de betaesperants,jo estic al dia 11 post transferència i demà teòricament hauria de venir la regla ,si no ha funcionat .estic molt nerviosa,intento distreure m però aquests dies no els porto bé,m.agradaria estar mes positiva ...hi ha gent q shi queda a la primera transferència de la primera fiv? O tothom repeteix? No trobo gaires casos de exit a la primera i això no m.agrada...en fin...tinc un núvol gris a sobre
MerceS
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

EntradaAutor: MerceS » dc. oct. 18, 2017 3:06 pm

A mi em van dir entre 18/20 dies post transfe per fer el pipitest perquè amb la progesterona pot alterar resultat.
Sílvia077 quina sort!! Envia-li pensaments multiplicadors al teu petit.
Irlanda Pensa que als foros s’hi ve a parar pq alguna cosa no va bé, sIno ni l’haguessim buscat, pero hi ha gent que no entra i ha passat per lo mateix i gent que ho aconsegueix a la primera també!
Que tingueu pensaments macos que preocupar se no millora res! Petons
silvia077

EntradaAutor: silvia077 » dc. oct. 18, 2017 3:56 pm

Gracies guapes¡¡
Hi ha de tot,gent que es queda a la primera i gent que no,pero no ens podem quedar amb les estadistiques ni amb la part negativa..se que es dificil i totes tenim la il.lusio de que surti positiu
Es dificil i es un proces durillo pero en aquest foro ens recolzem i podem compartir les experiencies i dubtes que surten a cada pas que donem...
Pero sempre em de ser positives,de parlar als nostres cigronets per a que tirin endavant,de intentar estar tranquiles i confiar..
Anims noies i moltes abraçades
Reflunola
Entrades: 87
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

EntradaAutor: Reflunola » dj. oct. 19, 2017 10:27 am

Hola maca!!! Jo estava convençuda de que no en quedaría a la primera, però el vaig quedar avui ha estem de 16 setmanes. Molts anims guapa i si no es a la primera doncs a la Segona molta força a totes

Irlanda546 ha escrit:Molta sort silvia i a la resta de betaesperants,jo estic al dia 11 post transferència i demà teòricament hauria de venir la regla ,si no ha fjuncionat .estic molt nerviosa,intento distreure m però aquests dies no els porto bé,m.agradaria estar mes positiva ...hi ha gent q shi queda a la primera transferència de la primera fiv? O tothom repeteix? No trobo gaires casos de exit a la primera i això no m.agrada...en fin...tinc un núvol gris a sobre
Irlanda546

EntradaAutor: Irlanda546 » dj. oct. 19, 2017 2:51 pm

Moltes gràcies nenes!
Si,s.ha de ser positiu i sinó es a la primera doncs a la segona,true!
Estic en una muntanya russa pero endavant!
Molta sort a totes ! Ja anireu cantant resultats! Vull veure molts +
:***:
Rexi
Entrades: 5
Membre des de: dj. jul. 20, 2017 8:07 am

EntradaAutor: Rexi » dv. oct. 20, 2017 9:18 am

Hola noies, jo també estic amb la beta espera, em van fer transferència el dia 18 de dos embrions de classe B.
Sylvia segur que ens hem vist!!!!
Moltíssima sort!!!!
MerceS

EntradaAutor: MerceS » dv. oct. 20, 2017 10:16 am

Es un rotllo esperar, sobretot quan t’acostes al dia X. Si compto la última regla ja em podria fer el pipitest pero com soc irregular la meva parella vol esperar als 18 dies desde la transfe.
Jo tenia algun símptoma pero desde que vaig llegir el prospecte de la progesterona també es compatible o sigui que res... tocarà esperar!!
silvia077

EntradaAutor: silvia077 » dv. oct. 20, 2017 10:22 am

Si la betadesespera¡¡
Jo em preocupo per tot jaja estic refredada i al tosir em menjo el cap i aixi amb tot
En fi a esperar i a cantar positius totes¡¡
Rexi ja esta vaig entrar radere teu a la transfer crec jaja
Una abraçada noies i força
Irlanda546

EntradaAutor: Irlanda546 » ds. oct. 21, 2017 8:58 am

Bon dia nenes!
S.han confirmat les meves malas vibres...ja mha baixat la regla...a més,em vaig fer anàlisis sang ahir i negatiu...aixi q no hi ha hagut sort aquest cop,en fin,estic tristona pero toca recuperarse.tinc la propera visita el gener a puigvert...aviam si algun del congelador tira....
Un petó a totes,molta sort i paciència en la espera! X mi ha estat un dels pitjors moments!
: lasito :
myca
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

EntradaAutor: myca » ds. oct. 21, 2017 10:32 am

Ostres quina me, molts ànims Irlanda546! És molt durillo tot el procés, però ànims i a per els congelats quan et vegis amb forces!
A les betaesperants, tmb molta paciència!
Mode ego: jo ja fa 15 dies punxantme procrin, dimarts visita, la veritat és que amb procés llarg no sé com va la cosa! Ja veurem, de moment intento no estressarme.
Una abraçada!!
silvia077

EntradaAutor: silvia077 » ds. oct. 21, 2017 3:16 pm

Ostras Irlanda quin greu...
Jo estic que no sem pasen els dies i amb la por d'emportarme un pal aixi..
Pero no queda mes remei que continuar lluitant per aconseguir els nostres positius tan desitjats..
Anims
MerceS

EntradaAutor: MerceS » ds. oct. 21, 2017 7:46 pm

Irlanda la part positiva es que pots seguir amb els conges... i d’aqui al gener podeu intentar millorar-vos a veure si serà la definitiva.

Jo porto noticies també. No m’ha baixat la regla encara i tinc molesties als ronyons així que m’he fet el pipitest, a tres dies del día 18 post transferencia que tocaría fer-lo, pero es veu un negatiu clarament. Així que res ja espero que m’arribi tranquilament sense angoixa...
Al gener també tenim Puigvert així que aquest tres mesos intentare portar una vida més sana i tranquil•la. Només tenim l’esperança perquè probabilitats ja ens van dir que poques per l’edat. Però això no acaba aquí, som fortes i lluitadores.
Petons a totes.
myca

EntradaAutor: myca » dt. oct. 24, 2017 1:04 pm

MerceS , espero que no hagi baixat la regla i siguin bones noticies!
Silvia77, Rexi i la resta de betadesesperants, molts ànims que ja falta menys!
Irlanda546, espero ja més animada!
Rox07, benvinguda!
Mode ego: avui visita amb el dr. Parés, no el coneixia, molt correcte, tot molt ràpid, pensava que hi seria mig mati i hem sortit prou ràpid! Continuar amb el procrin, més gonal i luveris. El dilluns 30 proxima visita. Semblare un colador.
MerceS

EntradaAutor: MerceS » dt. oct. 24, 2017 3:39 pm

Hola noies,

myca, a mi em va fer punció i transfe el Dr.Pares. Va per feina però és agradable.

Mode ego: després del pipitest negatiu, aquella mateixa tarda, vaig començar a tacar marró, molt poquet, amb alguna taca esporàdica cada dia desde dissabte però vaig donar per fet que es confirmava el negatiu i vaig deixar la progesterona i avui he llegit en un altre "foro" que no es pot deixar res fins que tens la regla vermella com habitualment, que tacar marró no és síntoma de negatiu. Ara si que estic xoffff....!!!!!!!!
Avui és el dia 18 post transfe, demà al matí em torno a fer un pipitest, no sigui que encara no fós definitiu el resultat. I si el negatiu és definitiu, això és la meva regla? igual truco a st.pau i ho comento...

A la resta de beta-desesperants.... tingueu paciencia i espereu el dia 18 desde la transfe, la ultima setmana passa moooolt lenta, ho se, però aguanteu!!

Petons
myca

EntradaAutor: myca » dt. oct. 24, 2017 4:21 pm

Ostres, si encara no hi ha regla potser seria millor continuar la progesterona? Si ha de venir, amb la progesterona a mi em venia igual... Almenys per si acas... Si taques marró pot ser bon senyal!
Ànims MerceS, el no saber com acaba és el pitjor, estar amb la incertesa... Una abraçada!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: