FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dc. feb. 21, 2018 11:18 am

Hola noietes,
gracies a totes pels anims!
no crec que sigui implantació, aixo seria a la setmaneta de la transfe..
jo segueixo igual, tacant una mica despres dels pipis, pero m'he donat compte que és després de moure'm un rato llarg.. quan vaig i torno de la feina, quan estic fent el sopar... quan arribo a casa no foto ni brot, total estic sola i axi descanso la panxulina..,igual son imaginacions meves, pero prefereixo creure que milloraré si reposo... tinc esperança encara!!
Ahir vaig fer acupuntura i vaig sortir com nova, super relaxada pero avui es com si tinc un zapateado flamenco al ronyó..

jo segueixo amb els meus mantres i frases positives fins el dia que ja no hi hagi remei, no tiro la tovallola de moment llegeixo molt i he vist que també hi ha casos amb tacats despres de les betes positives, aixi que me aferro a lo que sigui...
Aquest matí pensava quina moral tinc, si he fet tot el tractament soleta aquesta vegada, podria fer-me el TE i sortir de dubtes quines ganes d'aguantar filla meva... pero despres he pensat que no sabria mentir i tornar-me'l a fer el divendres en companyia... aixi que toca esperar,no hi ha més remei..

petons a totes
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dj. feb. 22, 2018 9:45 am

Hola MerceS,

Tú continua amb els teus mantres i tot dl bon rotllo que ja només queda un día.

I sobre el tema de les tacades no pensis, jo he llegit de tot aquests dos últims anys i pot ser POSITIU!

Un petó i ja queda menys :-()-)
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dj. feb. 22, 2018 9:53 am

Hola! Crec que la meva parella vindrà avui, ni que sigui a les tantes em faig el TE avui.
Ahir per la tarda de soffing reposant i sense tacar res, i aquesta nit un altre vegada desperta tenia la sensació que tacava i efectiviwonder... així que ja no se que pensar tinc el cap com un timbal i estic súper cansada, de tot ja...
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dj. feb. 22, 2018 1:13 pm

MerceS doncs si pots fes-te el TE avui i molta sort!!
Estarem desitjant que ens expliquis el teu positiu.
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dj. feb. 22, 2018 3:46 pm

Doncs si es avui millor... espere'm el positiu aquesta nit : lasito :
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dv. feb. 23, 2018 7:47 am

Hola noietes,
entro un moment només per dir-vos que em vaig fer el TE i va sortir clarament un negatiu. La meva parella es va quedar xafadísim però amb les pèrdues jo ja ho estava païnt... però no passa res, aqui no s'acaba!! avui en parlarem tranquil·lament a veure què decidim fer... suposo que un intent més pel privat si el provarem, amb més proves que a la seg.social per suposat, perque això d'aconseguir embrions de maxima qualitat i no enganxin no m'entra al cap, així que desde ja fent calaix i positivitzant!!!
Recordeu que la ment és poderosa!!
I els propers positius els vostres!!
Seguiré llegint-vos, ara no puc desenganxar-me del foro.
Petons a totes
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dv. feb. 23, 2018 8:25 am

MerceS ha escrit:Hola noietes,
entro un moment només per dir-vos que em vaig fer el TE i va sortir clarament un negatiu. La meva parella es va quedar xafadísim però amb les pèrdues jo ja ho estava païnt... però no passa res, aqui no s'acaba!! avui en parlarem tranquil·lament a veure què decidim fer... suposo que un intent més pel privat si el provarem, amb més proves que a la seg.social per suposat, perque això d'aconseguir embrions de maxima qualitat i no enganxin no m'entra al cap, així que desde ja fent calaix i positivitzant!!!
Recordeu que la ment és poderosa!!
I els propers positius els vostres!!
Seguiré llegint-vos, ara no puc desenganxar-me del foro.
Petons a totes



Ostres MerceS em sap super greu, però sobretot ment positiva com dius tú... i si s'ha d'anar per la privada avanti...

Jo em vaig fer un tractament FIV per la privada amb dos intents negatius (ja que em van treure trompes només començar) i ara esperan't la SS que amb sort m'entren dos tractaments FIV.
Però com vaig possar l'altre día, en el cas que no funcioni per la SS jo probaré a fer "adopció d'embrions" perque soc soltera i em sortiria més ecónomic que demanar donació de tots dos i fer "bitxitos", aixi que... oberta de mentalitat però amb els peus al terra.

Molts ànims i ja ens actualitces de la teva pròxima decisió. :-()-) :-()-)

Petonarros i ... força per nosaltres!!
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dv. feb. 23, 2018 8:53 am

MerceS no saps lo greu que em sap. Estava convençuda que aquesta vegada era la teva.
A mi em sembla bé que penseu en anar per privat. El meu marit i jo ho tenim claríssim que tornarem a provar per privat si no surt aquest segon i últim intent per SS.
Si intentes un tercer, fas bé en mirar-te. És totalment necessari. Jo m'estic mirant, aprofitant que em van donar 2 mesos de temps, ho he aprofitat. I m'he fet analítica complerta. Aquí he pogut descobrir que tinc un petit problema de coagulació de la sang que em pot provocar aborts i errors d'implantació. Ves a saber si és x això que no em va sortir el primer intent. No ho sabrem mai, però aquesta vegada aniré molt més preparada xq a Sant Pau no et miren res de res i hi han molts factors que ens poden fer caure la balança per un costat o altre.
Ànims, i que segur segur que ho aconseguim.

Petons. :ok:
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dv. feb. 23, 2018 9:06 am

Si, els casos de origen desconegut tenen un origen que surt de les proves tipus de SS. Jo vull mirar també trombofilies i tot el que ens recomanin per posar-hi remei...
Vosaltres teniu mútua? Ara se’m va pessadisim mirar preus amb i sense mútua... i despres comparar...
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dv. feb. 23, 2018 9:43 am

MerceS ha escrit:Si, els casos de origen desconegut tenen un origen que surt de les proves tipus de SS. Jo vull mirar també trombofilies i tot el que ens recomanin per posar-hi remei...
Vosaltres teniu mútua? Ara se’m va pessadisim mirar preus amb i sense mútua... i despres comparar...


Jo tinc Sanitas i tenen conveni amb la Clínica Esimer que és on em van fer la FIV.
Tenía descompte al tractament i totes les probes anaven incloses a la mútua. Aquí és on em van fer la histerosalpingografía i em van detectar hidrosalpinx bilateral i al Hospital Cima (mútua Sanitas) em van treure les trompes. També em van fer varies analitiques complertes i el cariotip.

Per altres forums recomanen Institut Marqués, IVI i CIRH. Pero clar, aixó ja és personal d'un.

A la Dexeus fan tractament tancat, pagues un preu i t'entren varios intents de FIV però ara no recordo bé perque és van equivoca i em van passar pressupost d'ovodonació.
Aquí és on es va prenyar la Samanta de "21día" que va tenir bessonada.

Petons i ja ens expliques.
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dv. feb. 23, 2018 12:56 pm

Hola noietes que ara tinc un dubte despres de parlar amb una amiga... i es que em diu, sino t'ha vingut la regla deixaràs de posar-te la progesterona...
perque un test negatiu es negatiu segur oi? ara em fa dubtar perque ahir i avui ja no me posat la proges... no es que em vulgui aferrar a alguna il·lusió més, pero vosaltres què farieu... de fet avui quasi no he tacat res..
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dv. feb. 23, 2018 1:05 pm

Hola MerceS, quin neguit això de no saber ..
A mi la primera vegada qe el test va ser negatiu pro no mhavia vingut la regla em van fer fer analitica.
Al final va ser un ectopic, pro tot i que per orina era negatiu , la beta va sortir positiu.
Jo em vaig deixar tmb de posar la progesterona, i el metge em va dir que me lhavia dhaver posat... Però això potser ja depén del metge.
Aixx, a veure si tot acaba bé. Una abraçada.
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dv. feb. 23, 2018 1:13 pm

MerceS ha escrit:Hola noietes que ara tinc un dubte despres de parlar amb una amiga... i es que em diu, sino t'ha vingut la regla deixaràs de posar-te la progesterona...
perque un test negatiu es negatiu segur oi? ara em fa dubtar perque ahir i avui ja no me posat la proges... no es que em vulgui aferrar a alguna il·lusió més, pero vosaltres què farieu... de fet avui quasi no he tacat res..


Doncs es suposa que si és negatiu en sang es negatiu...
Jo els dos intents que he tingut els dos casos: al 1er vaig tacar i continuar amb la progesterona pero al final em va venir la regla i va sortir negatiu i al 2n la beta en sang em va sortir negativa (i un pipitest tb per si les mosques) sense tacar ni regla i em van dir que deixes la progesterona.

Pots trucar a St Pau millor per confirmar'ho, no?
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dv. feb. 23, 2018 4:09 pm

Hola noies¡¡
Merces quin greu¡¡
Si vas per privat potser aniria be un estudi genetic alla surt tot i dona molts bons resultats.
Jo ja he començat punxades i tinc un dubte em va dir de posam 300 diaris de Menopur 1200 pero al prepar les dosis veig que m'en surt per 5 dies i es suposa que 1200 ÷300=4 dies
No wm cuadra que em surti una dosi mes
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dv. feb. 23, 2018 4:57 pm

Sylvia,
Jo interpreto que 1200 son les unitats de medicament... i al posar el liquid augmenta el volum no? Per això has de punxar 300 del que marca l’agulla que després injectes
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dv. feb. 23, 2018 5:40 pm

Jo tambè veig extrany que et sobri 300, sempre hi ha una miqueta més però no tantes unitats de sobra.

Jo feia servir el Gonal i mai m'ha sobrat més de 50 jejeje.

Quantes punxades portes? fas servir el boli o les injeccions?
A veure si t'han venut Menopur de 1.500, no sé.
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » ds. feb. 24, 2018 8:33 am

Hola noies!!
Doncs no se Dilluns trucare perque normalment sobre algo de liquid pero una dosis mes .....
No se
Gracies.
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Irlanda546
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 3:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Irlanda546 » dj. març 01, 2018 3:44 pm

Hola noies!
Com esteu ? Com va la lluita? Jo he estat una miqueta desconnectada...després del negatiu al octubre i com que la següent visita no era fins gener,la meva ment també va passar del tema...ara q m'he tornat a possar,us he llegit i he flipat sobretot amb la Mercé: em sap molt greu q al final fos un beta negatiu i sobretot xq vas haver de lluitar tantíssim xq et fessin el segon intent; desitjo de tot cor q ho aconsegueixis,fa molta ràbia veure el poc tacte O empatia q tenen després de tot el q hem de passar.
Pel q veig....undomiel i Sílvia heu engegat el segon cicles oi?espero q hi hagi moooolta sort i q aviat es canten positius!
Brooklyng benvinguda! Suellen,q et cridin aviat....
Jo us mantindre informades, nomès dir-vos q avui m'han fet una transfer de un blasto i q creuo dits i faig com la Mercè i li envio mantres i energia positiva allà abaix....si aquest no enganxés bé,la següent visita me la han programat X juliol,lo que trobo una exageració.... després diran q som grans.....si clar,que esperen? Però bé,espero poder cantar positiu i estalviar aquesta espera!
Un petó X totes i molta,molta sort ..::·· >.-<:
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dt. març 06, 2018 1:09 pm

Hola noies!
MerceS, desitjo que la decisio danar per privat i fer mes proves us porti aviat a lobjectiu desitjat!
Brooklyn , benvinguda! Espero que sigui rapid i eficaç el teu pas per st Pau!
Suellen , quan et toca visita?
Undomiel i silvia77, espero que ja estigueu encarrilades al próxim intent o betaesperant!
Irlanda546 , tota lenergia amb aquest blasto!
Ego: avui beta negativa després de la transfer de dos blastos... Portem massa temps i les energies s'esgoten... Ens queden 3 congelats però hem de mirar que falla. El dr Parés va dir que si no funcionava fariem analitica complerta. Ja no sé què més poden mirar... Vam anar al cimab i inmunóloga a Madrid... Alguna idea?
Irlanda546
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 3:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Irlanda546 » dt. març 06, 2018 2:04 pm

Myca! Sento la teva beta negativa..una abraçada bonica, almenys queda algun congeladet, és fa tot tan llarg...jo per part meva vaig bastant perduda i no se quines més proves és poden fer i/o q no...sap greu no poder ajudar, ara potser desconectar una miqueta i no sé, a cremar tots els cartuxos i anar x aquests que queden! Va, q aquest any ha de ser el nostre! :-()-)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::