FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Talis
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » dg. maig 13, 2018 3:02 pm

Bones!!

Quin cap de setmana més passat per aigua... sort que tinc feina per anar fent i tampoc podria fer gran cosa.

El dijous vam anar a Puigvert a fer la primera visita. El Dr. Bordàs em va fer la eco i llavors vam anar amb la Dra. Sainz. La Dra ens va fer unes quantes preguntes, va mirar els resultats de les proves i ens va fer les receptes per poder començar amb el primer cicle de FIV. Nosaltres teniem un problema i és que durant el mes de Juliol no hi serem, però ens dona temps just de intentar fer el primer intent, i vam dir que sí, sinó haviem d'esperar fins el Setembre i tenim ganes de començar a intentar-ho ja. Aquesta setman en principi m'ha de venir la regla, així que en principi comencem ja!! Tinc la nevera plena de medicació, jajajaja!!

La Dra. ens va comentar que el 7 dia després de la regla hem de fer eco i visita i llavors ja ens informaran de les següents visites i de la medicació. També ens va dir que si el dia 7 era un dissabte diumenge haviem de demanar la visita pel divendres, així que suposo que durant el cap de semana tampoc faran puncions ni introducció d'embrions, no??? O es fa un divendres o ja el dilluns, veritat? Si em podeu donar més informació us ho agraïré.

Com aneu vosaltres?? Alguna novetat??
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Dra. Saiz
28/05/18: Punció, 3 òvuls Dra. Peón
30/05/18: Transferència de 2 embrions qualitat 1 Dra. Peón
09/06/18 : Regla. Cap congelat.
27/07/18: Visita a Puigvert ,2a FIV
31/10/18: punció, 1 òvul. Dra. Saiz
2/11/18: transferència 1 embrió
22/11/18: test positiu
Thaila
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. feb. 05, 2018 1:33 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Thaila » dl. maig 14, 2018 12:30 pm

Hola Talis, cuanto me alegro que ya estés apunto de empezar....a nosotras nos ha llevado todo la doctora saiz y mira a la segunda pues yabe estamos de casi 6 semanas :). El dia 22 vamos a la primera eco de control. Punciones creo que nose hacen en fin de semana, pero yo en el primer intento la trasferencia fue un domingo porque justo el embrión hacia los 3 dias y no podían esperar. Supongo que hay casos en los que hacen en finde la trasferencia. Pero lo que son los controles ecograficos todos estre semana. Fuerza y un abrazo
Talis
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » dt. maig 15, 2018 4:41 pm

Muchas gracias Thaila!! El 22 ya esta casi aqui para la primera eco. Espero que me vaya tan bien como a ti.

Me acaba de venir la regla, mańana llamaré para programar la visita para el 7 dia. Ufff, y a empezar a pincharme ya mańana. El lunes es festivo en barcelona.... asi q no se para cuando me programaran :miko:
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Dra. Saiz
28/05/18: Punció, 3 òvuls Dra. Peón
30/05/18: Transferència de 2 embrions qualitat 1 Dra. Peón
09/06/18 : Regla. Cap congelat.
27/07/18: Visita a Puigvert ,2a FIV
31/10/18: punció, 1 òvul. Dra. Saiz
2/11/18: transferència 1 embrió
22/11/18: test positiu
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Coaner » dc. maig 16, 2018 6:03 pm

Bona tarda noies,

Veig que el títol del post és de FIV, però la primera entrada també és parla de IA. En el meu cas estic en llista d'espera per IA, m'agradaria doncs poder compartir l'experiència:

Fa 32 cicles que estem cercant. Després de fer-nos totes les proves al Hospital comarcal van arribar a la conclusió de que el meu maromo té l'esperma un pel gandul. Així la probabilitat d'embaràs és molt més justa.
El 12 de desembre de l'any passat ens van tramitar els papers per st.Pau, com a "solució" per l'espera estem fent l'estimulació amb Omifin. Responc bé, però no acabem de fer diana.
Aquest dilluns a la tarda em van trucar de st.Pau i avui he fet la primera analítica, el dia 31 de Maig tenim la primera visita amb la doctora Saiz.
Algú en la mateixa situació?

Pepos a totesss!!
Imatge
Imatge
Talis
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » dj. maig 17, 2018 7:33 pm

Benvinguda Coaner!

Jo sobre IA no et puc ajudar, directament ens van enviar a FIV.

Al final em van programar pel dia 8 del cicle, però ara tinc el problema que no tinc programada medicació més enllà del dia 6 del cicle. Avui el meu marit ha trucat però li han dit que els metges eren fora de congrés. Demà ho tornarem a intentar, també he enviat un email, buuuuff!!

Com aneu vosaltres??
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Dra. Saiz
28/05/18: Punció, 3 òvuls Dra. Peón
30/05/18: Transferència de 2 embrions qualitat 1 Dra. Peón
09/06/18 : Regla. Cap congelat.
27/07/18: Visita a Puigvert ,2a FIV
31/10/18: punció, 1 òvul. Dra. Saiz
2/11/18: transferència 1 embrió
22/11/18: test positiu
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Coaner » dv. maig 18, 2018 3:00 pm

Gràcies igualment, Tais.
Crec que em serà millor obrir post directament per IA.

Pepos i Sort a totes amb la vostre cerca!! :-()-)
Imatge
Imatge
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Colibri82 » dg. maig 27, 2018 10:12 am

Hola noies,
Sóc nova per aquest xat i m'uneixo a vosaltres ja que "espero i desitjo" que aquest any ja em truquin per començar amb el tractament.

Us faig cinc cèntims de la meva situació per entrar més en context. Portem 4 anys intentant quedar-nos embarassats, vaig demorar la visita al ginecòleg fins l'any de cerca, a l' acudir a la visita em van començar a fer les proves i desprès em varen derivar a Sant Pau. ( Un transcurs de 5-7mesos més). Així que desprès de anar a Sant pau i Puigvert, el resultat és aquest:

La meva parella té 1% de espermatozous útils i el 99% son lents, deformats i atontats.
Jo tinc baixa reserva ovàrica.
Conclusió: FIV directe.

Vaig portar els papers en Novembre de 2016, on teòricament em varen apuntar en llista d'espera.
Pel que he anat llegint imagino que per (agost-septembre) m'haurien de trucar per donar-me cita per començar amb els tractaments.

Volia preguntar-vos si quan realitzeu la FIV us posen 1 o 2 embrions? Deixen que arribin a blastocist (5è. dia) o en morula (3è. dia) ja els trasfereixen?
Sóc conscient que tot això depèn dels eembrions que fecundin i arribin a bona qualitat.

Moltes gràcies i sort per les que esteu esperant la betaespera i les que començeu en un no res.
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dg. maig 27, 2018 3:21 pm

Benvinguda, depen de l’edat, jo amb 40 em posaven sempre 2.
Es fa la transferencia a día +2 de la punción, normalment
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: crisp26 » dg. maig 27, 2018 5:55 pm

Bon dia!

Jo em 29 em vaig posar dos >.-<: . Ara he tornat per al tercer. M’ho faran al septembre!!
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
Irlanda546
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 3:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Irlanda546 » dl. maig 28, 2018 8:22 am

Bon dia noies!
Encara us llegeixo de tan en tan! A mi de embris m.en van possar un! En tinc 40 i em queden dos al congelador...de moment, el q porto tira endavant i espero q tot vagi bé! En el nostre cas vam ser molt explícits q els volíem de un en un xq la meva parella ja té dos filles i s.ofuscava només de pensar en la possibilitat bessons; així q de un en un i no problem. Jo penso q això és in tema q es consensua metge/parella. Molta sort a totes!
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dt. maig 29, 2018 3:52 pm

Hola Colibri82 jot també sóc del novembre del 2016 i desitjant que em truquin jejeje... a veure si ens toca a l'hora :love:
Per cert, jo també tinc 40 ara però suposo que em possarán només un quan em toqui perque jo soc mare soltera. Ja veurem!

Noies tinc el forum una miqueta abandonat però es que no em dona la vida amb la feina i l'ultima operació. A veure si un día aconsegueixo actualitzar-me per veure com aneu i si n'hi han positius a tuttiplen :p-) :p-)

Petons a totes :-()-)
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Fama86
Entrades: 2
Membre des de: dt. maig 22, 2018 11:09 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Fama86 » dt. maig 29, 2018 7:23 pm

Hola a todas, a ver si me podeis ayudar. Estamos en Sant pau con nuestra primera IA, me dijeron que cuando me bajara la regla llamara para que me programaran un P39 y solo me han programado a las 8:40 en el modulo 4, por lo que e leido en el papel de informacion tendria que estar a las 7:30 para analitica, luego eco y visita asi k no se si se han equivocado o es que a cambiado algo. Gracias de antemano.
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Colibri82 » dc. maig 30, 2018 5:54 am

Ara tinc 36anys, sóc conscient que l'estil de vida que portem és, (al menys per mi), La causa principal de tenir vailets tant tard. Que ningú em garanteix que si els haguès tingut als 26 m'hagués quedat a la primera.

En fí, com sóc filla única i sempre he volgut tenir germans, no m'agradaria que el meu fill pasi pel mateix, i com aquest procés es tant pensat i llarg, per això preguntava i existia l'opció d'escollir que em transfereixin 2 en lloc 1. (Ja que per via privada no ho podem assumir).

Moltes gràcies per la informació, i a veure si d'aquí poc podem començar a dornar noticies bones.
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: crisp26 » dj. maig 31, 2018 6:09 am

Ostras fama hace tres años q no hago un p39 :love: creo recordar que sales con un papel de analitica de tu ultima visita no? Pues si es asi cuando vayas ves directa hacerte l analitica enseñando ese papel te dan numero y va por tandas. Cuando te toque t haces la analitica y te vas luego a desayunar jeje q es lo q haciamos nosotros. Ya de ahi t subes a la visita q ahi mismo te hacen l eco en la consulta. Feliz dia!
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dv. juny 01, 2018 2:53 pm

Hola
Como vais todas???
Yo despues de mis 2 fivs negativas en san pau,ya estamos en marxa por privado y si todo va bien empezamos este mes de junio¡¡
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dc. juny 06, 2018 4:26 pm

silvia077 ha escrit:Hola
Como vais todas???
Yo despues de mis 2 fivs negativas en san pau,ya estamos en marxa por privado y si todo va bien empezamos este mes de junio¡¡


Buenas Silvia077,

Esperemos que vaya mejor por la privada, crucemos todo lo cruzable jeje :ok:
Yo al revés que tú espero que me vaya bien en la pública que ya tuve dos negativos por la privada y sigo en lista, el mes que viene tengo que llamar para ver como van. :-o00m

Un abrazo y ya nos vas contado
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
DENISSE
Entrades: 2
Membre des de: dv. juny 08, 2018 2:03 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: DENISSE » dv. juny 08, 2018 2:10 pm

Bona tarda!

jo vaig començar tractament de IA EN SANT PAU al novembre de l'any pasat y la ultima inseminació va ser el dia 7 de febrer que va ser la tercera que hem feien y va donar positiu!! ara estic de 19+ 3 y tinc una caixa sense obrir de puregon y tinc varias de utrogestan per si alguna de vosaltras esta fent tractament y el vol.
Talis
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » dv. juny 08, 2018 6:33 pm

Bona tarda noies!! Com aneu??

Nosaltres estem de beta-espera, el dia 28 vam fer la punció ( només vam aconseguir 3 òvuls) i el 30 la transferència de 2. Els tres òvuls van fecundar, dos de qualitat 1 i un de 3-4, vam fer la transferència dels 2 de qualitat 1, i estem a l'espera de saber si el 3r s'ha pogut congelar o no, estem trucant al laboratori però no hi ha manera que ens agafin el telèfon. Sabeu quin horari tenen exactament per trucar? Trucar a st pau o puigvert i que t'agafin el telèfon es tot una odissea.

Així que aquí estem esperant si baixa o no la regla. Com esteu vosaltres?
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Dra. Saiz
28/05/18: Punció, 3 òvuls Dra. Peón
30/05/18: Transferència de 2 embrions qualitat 1 Dra. Peón
09/06/18 : Regla. Cap congelat.
27/07/18: Visita a Puigvert ,2a FIV
31/10/18: punció, 1 òvul. Dra. Saiz
2/11/18: transferència 1 embrió
22/11/18: test positiu
DENISSE
Entrades: 2
Membre des de: dv. juny 08, 2018 2:03 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: DENISSE » dv. juny 08, 2018 7:17 pm

Fama86 ha escrit:Hola a todas, a ver si me podeis ayudar. Estamos en Sant pau con nuestra primera IA, me dijeron que cuando me bajara la regla llamara para que me programaran un P39 y solo me han programado a las 8:40 en el modulo 4, por lo que e leido en el papel de informacion tendria que estar a las 7:30 para analitica, luego eco y visita asi k no se si se han equivocado o es que a cambiado algo. Gracias de antemano.



Cambiaron en febrero si no me equivoco ahora es visita y ya te mandaran la analitica si no era un rollo cada 2 dias que tienes visita pincharte
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Colibri82 » ds. juny 23, 2018 11:15 am

Hola noies!!

Que tal TALIS com ha anat la cosa?? Espero i desitjo que tinguis bones noticies.

A mi per fi ja m'han trucat, la setmana vinent començo amb les analítiques i en juliol tinc la primera visita a Puigvert amb fertilitat.

No sé pas com funciona això, si hem podeu ajudar us ho agraeixo. Ara quan realitzi la primera visita (després de estar 2 anys esperant), i segons els resultats de les analítiques:

- ¿Començaria ja el procés de les punxades (tractament de fertilitat), o m'han de donar uns anticonceptius orals durant el primer mes per aturar el meu cicle menstrual biològic?


És que tinc una coneguda que ho va fer per privat i m'ha comentat que a ella li van fer les analítiques per ajustar la medicació i quan li va venir la regla ja va començar amb les punxades, però he llegit pel foro que a moltes els donaven primer uns anticonceptius orals i després de la primera "no regla" ja iniciaven el tractament de fertilitat. ¿ Això perquè ho fan?

Moltes gràcies.

Força noies

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::