FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dl. jul. 30, 2018 4:17 pm

Bona tarda noies!

Avui ja he anat a visita a Puigvert i antimulleriana m'ha sortit a 2,03 diu que està molt bé per la meva edat però el recompte ha estat escàs ja que només n'ha comptat 4 a cada costat i que no lliga gaire amb el 2.03 d'antimulleriana. En principi em toca protocol habitual amb medicació habitual. M'ha receptat el mateix que a totes però només 1 de menopur i utrogestan em comptes de progefik, demà passaré per farmàcia. Les yasmin van amb recepta? O me les vendran sense? Es que veig que no me l'ha fet...

Em toca començar Yasmin amb la regla de setembre fins el dia 5 d'octubre i el dia 10 visita per començar amb les punxades (si tot va bé).

Simaro: que bé que aconseguissis embaràs! Moltes felicitats per la teva nena!

Colibrí: tema 1 o 2 és molt personal i també depèn dels embrions que obtinguis i qualitats, etc. Jo no voldria tenir bessonada però ja veurem...suposo que els biòlegs i drs també ens donaran una mica d'orientació. O això espero!

Suellen: sé que no et vols capficar amb el tema de la segona fiv però jo no podia més i ho he preguntat (amb la cua entre cames) i m'ha dit que sí! Que si no funciona tenim dret a una segona fiv, que per edat ens toca (jo en tinc 38).

Una abraçada a totes!
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dl. jul. 30, 2018 4:25 pm

Oika ha escrit:Bona tarda noies!

Avui ja he anat a visita a Puigvert i antimulleriana m'ha sortit a 2,03 diu que està molt bé per la meva edat però el recompte ha estat escàs ja que només n'ha comptat 4 a cada costat i que no lliga gaire amb el 2.03 d'antimulleriana. En principi em toca protocol habitual amb medicació habitual. M'ha receptat el mateix que a totes però només 1 de menopur i utrogestan em comptes de progefik, demà passaré per farmàcia. Les yasmin van amb recepta? O me les vendran sense? Es que veig que no me l'ha fet...

Em toca començar Yasmin amb la regla de setembre fins el dia 5 d'octubre i el dia 10 visita per començar amb les punxades (si tot va bé).

Simaro: que bé que aconseguissis embaràs! Moltes felicitats per la teva nena!

Colibrí: tema 1 o 2 és molt personal i també depèn dels embrions que obtinguis i qualitats, etc. Jo no voldria tenir bessonada però ja veurem...suposo que els biòlegs i drs també ens donaran una mica d'orientació. O això espero!

Suellen: sé que no et vols capficar amb el tema de la segona fiv però jo no podia més i ho he preguntat (amb la cua entre cames) i m'ha dit que sí! Que si no funciona tenim dret a una segona fiv, que per edat ens toca (jo en tinc 38).

Una abraçada a totes!


doncs igual em volen prendre el pel a mi... perque no m'han dona't ni valors d'antimulleriana ni res només que tinc caixes a punta pala (3 de menopur) a la nevera.

no sé, ja veurem perque a més a mi no em toca fins el 30/10 visita i ja tindré 41... ni idea nena

per cert , genial per tenir la antimulleriana bé i les yasmin no les recepten , les has de comprar tú i si que les venen sense recepta :)
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dl. jul. 30, 2018 4:51 pm

Suellen: gràcies per la resposta! Dona...de 1 a 3 caixes hi ha força diferència però segur que si ho fan així hi deu haver algun motiu. També és estrany que no et donessin els resultats de l'antimulleriana el dia de la visita... A vegades hi ha coses que no s'entenen gaire, diguem-ne! Jo crec que hi trucaria i els demanaria el resultat, tens tot el dret del món a saber-lo! Una abraçada companya!
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Sterci
Entrades: 2
Membre des de: dt. ago. 14, 2018 11:47 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Sterci » dc. ago. 15, 2018 12:15 am

Hola noies!
Soc nova al forum i en tot aquest tema de les fiv, pel que vaig una mica perduda. Volia saber si alguna s,ha fet o esta en proces de dgp +fiv-icsi.
Al maig varem tenir la primera visita amb la gine, i ara al setembre tenim hora amb la genetista que ha de demanar autoritzacio per dur a terme la selecció d'embrions. A l'octubre seminograma i analitica al me marit. Esta anant tot mes rapid del que ens havien dit, o potser jo vui pensar aixo...
Alguna em podria orientar sobre el temps desde la primera visita fins fiv?
Espero no haver-me equivocat de fil, si es aixi perduneu vaig perduda. >.-<:

Tambe animar totes aquelles que ja esteu arribant al final del proces!! Em fa molta ilusió que tot aixo te la recompensa que desitjem!

Anims a totes i moltes gracies! : lasito :
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Colibri82 » dj. ago. 30, 2018 9:47 am

Moltes gràcies pels ànims noies!!

Ja hem tornat de vacances, dilluns vinent ja comencem a treballar i la bona vida s'ha acabat...jajja :ufs:
Però ara iniciarem la nova etapa en aquesta aventura que espere que vagi bé, ja us animé informant.

Doncs em sap greu però jo amb el tema de la DGP no et puc ajudar ja que a mi no m'ho fan, però imagino que si tot esta anant tant ràpid, potser a la que tinguin els resultats ja comencen a fer-te la FIV per comprovar la dgp dels teus petitons.

Desitjo que et vagi tot molt bé i la cosa s'acceleri i no es demori tant com a nosaltres.

La resta de noies espero que amb paciencia i positivisme obtingueu el vostre :-)(-: . Sort a totes :ok: .
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dv. ago. 31, 2018 7:41 am

Bon dia!

Doncs si que costa això de tornar a la rutina... Però què hi farem!

Jo tampoc conec això de la DGP ja que no ho hem fet mai però segur que algú et podrà fer 5 cèntims. En el nostre cas des de la primera visita a Sant Pau/Puigvert fins que ens han trucat per començar han passat gairebé 2 anys (portavem totes les proves fetes i abans d'entrar a llista de fiv ens van fer 3 inseminacions). Per tant seria un any i mig aproximadament.

Rectifico el que vaig comentar que només tenia una caixa de menopur! Pensava que només era una però quan vaig anar a buscar la medicació a la farmàcia resulta que eren 3 caixes, com la Suellen. Jo ja patia perquè pensava que amb una caixa no em faria gens d'efecte! Jajaja

Com aneu? Ja falta menys! Alguna a punt de començar?
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dv. ago. 31, 2018 9:15 am

Bon día Noies!!
Jo tampoc vaig fer Dgp, però cuan em van derivar a San pau/puigverd com que vaig estar gairebé 2 anys esperant, al cap em van anar adelantan proves i ja vaig portaho tot fet.
A la primera visita en van explicar funcionament, donar les receptes,i començar yasmin amb la regla,després del més de anticonceptives segona visita i començar punxades...malauradament els 2 intents de Ss van ser un desastre i no vaig aconseguir-ho ,però em vaig voler donar una última oportunitat per la via privada i ara puc dir que estic embarassada de 8 setmanes,i de moment tot va bé,encara que fins pasar el primer trimestre em de ser precavuts..
Total que al final cada pas es un repte,i cuan aconsegueix arriben altres pors i esperem cada eco per seguir tranquils.
Però sóc positiva i amb això us vui dir que no us rendiu mai,que sigueu fortes perquè es fa llarg i dur,i estigueu el més tranquiles possible (que es difícil) però ajuda molt.
Ànims i una abraçada molt forta a totes
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Sterci
Entrades: 2
Membre des de: dt. ago. 14, 2018 11:47 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Sterci » dg. set. 02, 2018 10:32 pm

Moltes graciess colibri i oika per les vostres respostes
: lasito :
Silvia enhorabona!!! Segur que anirá tot perfecte!!! T'ho mereixes!
Molts anims a totes, som unes lluitadores! :love:
Irlanda546
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 3:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Irlanda546 » dl. set. 03, 2018 8:31 am

Silvia!
Moltíssimes felicitats :-()) , me'n alegro molt! Gaudeix, q ja gairebé ha passat el primer trimestre...quan mhi vaig quedar jo pensava q no arribaria a port xq vaig tenir pèrdues...però al final res i ja estic de 29 setmanes...i gaudint però alhora no deixes mai de preocuparte x cosetes...però q guay silvia , menys mal q et vas donar un altre oportunitat x privat! Iujuuuuu! >.-<:
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dl. set. 03, 2018 10:34 am

Moltes felicitats Silvia i Irlanda! :b-))) :b-))) I gràcies per compartir les vostres experiències.
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dj. set. 13, 2018 11:25 am

Eiiiii moltes felicitats Irlanda i Silvia :-()) :-())

Com aneu la resta?
Em sembla que hi ha alguna que ha començat ja, no?
Expliqueu, que aixo fa dies que no es mou jejeje

Modo ego:
Tinc un petit dubte, si he de començar les Yasmin amb el primer día de la regla de setembre (finals) fins el 25 d'octubre són més de 21dies que son les pastilles que n'hi han.
Hauria de comprar una altre caixa i aixi prendre-les fins el 25/10?

Gràcies maques i a veure si aconseguim més positius.

Petonarros
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Talis
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » dj. set. 13, 2018 8:53 pm

Bona nit!!!

Jo tinc el mateix dubte, he començat amb les jazmin el dia 7 i em va dir fins el 13 d'octubre. Volia trucar per preguntar-ho però l'altre cop quan vaig trucar casi va ser missió impossible contactar amb un metge en l'horari que tenen posat.

Algú ens pot ajudar??

Suellen ha escrit:Eiiiii moltes felicitats Irlanda i Silvia :-()) :-())

Com aneu la resta?
Em sembla que hi ha alguna que ha començat ja, no?
Expliqueu, que aixo fa dies que no es mou jejeje

Modo ego:
Tinc un petit dubte, si he de començar les Yasmin amb el primer día de la regla de setembre (finals) fins el 25 d'octubre són més de 21dies que son les pastilles que n'hi han.
Hauria de comprar una altre caixa i aixi prendre-les fins el 25/10?

Gràcies maques i a veure si aconseguim més positius.

Petonarros
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Dra. Saiz
28/05/18: Punció, 3 òvuls Dra. Peón
30/05/18: Transferència de 2 embrions qualitat 1 Dra. Peón
09/06/18 : Regla. Cap congelat.
27/07/18: Visita a Puigvert ,2a FIV
31/10/18: punció, 1 òvul. Dra. Saiz
2/11/18: transferència 1 embrió
22/11/18: test positiu
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: crisp26 » dv. set. 14, 2018 3:28 am

Bon dia!

Soy Cris y hace unos meses conte que me habia animado a darle una oportunidad a mi frigobebe :r) y bueno si todo sale bién el martes hago transfer! Pensaba que no me pondria tan nerviosa habiendo pasado ya por ello 3 veces pero no he tenido suerte con los nervios y estoy que me subo por las paredes como spiderman jeje.

Doncs si noies teniu q comprar la segona caixa de antibabys i proseguir amb les pastilles fins al dia que us senyalen. Logicament res de la setmana del placebo eh. Caixa de 21 pastilles i començar l’altra seguidament. Bona sort :b-)))
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dv. set. 14, 2018 10:02 am

crisp26 ha escrit:Bon dia!

Soy Cris y hace unos meses conte que me habia animado a darle una oportunidad a mi frigobebe :r) y bueno si todo sale bién el martes hago transfer! Pensaba que no me pondria tan nerviosa habiendo pasado ya por ello 3 veces pero no he tenido suerte con los nervios y estoy que me subo por las paredes como spiderman jeje.

Doncs si noies teniu q comprar la segona caixa de antibabys i proseguir amb les pastilles fins al dia que us senyalen. Logicament res de la setmana del placebo eh. Caixa de 21 pastilles i començar l’altra seguidament. Bona sort :b-)))



Muchas gracias por la respuesta Cris y super-suerto con tu frigobaby :-()-) :globus:
Sobretodo paciencia y relax, que los nervios son muy malos :-o00m :-o00m :-o00m
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Talis
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » dv. set. 14, 2018 6:27 pm

Moltes gracies!!! Doncs a comprar una segona caixa.

Espero que vagi molt bé la transferència, crec que el tema nervis són dificils de controlar. Molta sort!!

crisp26 ha escrit:Bon dia!

Soy Cris y hace unos meses conte que me habia animado a darle una oportunidad a mi frigobebe :r) y bueno si todo sale bién el martes hago transfer! Pensaba que no me pondria tan nerviosa habiendo pasado ya por ello 3 veces pero no he tenido suerte con los nervios y estoy que me subo por las paredes como spiderman jeje.

Doncs si noies teniu q comprar la segona caixa de antibabys i proseguir amb les pastilles fins al dia que us senyalen. Logicament res de la setmana del placebo eh. Caixa de 21 pastilles i començar l’altra seguidament. Bona sort :b-)))
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Dra. Saiz
28/05/18: Punció, 3 òvuls Dra. Peón
30/05/18: Transferència de 2 embrions qualitat 1 Dra. Peón
09/06/18 : Regla. Cap congelat.
27/07/18: Visita a Puigvert ,2a FIV
31/10/18: punció, 1 òvul. Dra. Saiz
2/11/18: transferència 1 embrió
22/11/18: test positiu
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: crisp26 » ds. set. 15, 2018 2:54 pm

Mercii a les dues!

Si una miqueta atacada perquè ja amb el meu congelat ja és termina tot! Ja no quedarà res més.. espero donar un germà o germaneta als meus mellis jejej! A veure com va dimartss :p-) i vosaltres ja heu fet slgun tractament??
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dg. set. 16, 2018 12:34 pm

Bon día Noies
Si ,teniu que continuar amb les pastilles fins els dia que us han dit,ells ja ho tenen tot calculat!!
Molta sort
I sort amb aquest frigobaby
Jo ja estic de 10 setmanes!! I encara no me ho crec del tot
Una abraçada.
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: crisp26 » dl. set. 17, 2018 8:12 am

Bon dia! Ara en mitja horeta tinc q trucar per confirmar la transfe demà! Quins nervis espero que la analitica estigui bé!

Felicitats silviaa disfruta perquè passarà volant encara que no ho sembli jeje. Feliç dilluns :r)
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dj. set. 20, 2018 10:02 am

Bon dia!

Que bo! Acabo d'entrar per preguntar el tema pastilles i ja em trobo la resposta i tot :-D això és genial! Gràcies noies!

Doncs cap a farmàcia a buscar una segona caixa. Jo les he de prendre fins el 5 d'octubre i el 10 visita. Ja falta menys! ||*||
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dj. set. 20, 2018 10:05 am

Crisp26 què tal la transfer? Moltíssima sort amb els congelats!
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::