FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: crisp26 » dj. set. 20, 2018 2:29 pm

Bna tarda!!

Doncs si vaig anar amb un ‘tembleque’ i quan la embriologa em va dir que de passar a tindre 4 celules a 8 q era el maxim vaig respirar! Em va dir q teni molts numeros >.-<: espero q tingui tota la raó !

1 d’octubre analítica i el dia 2 novembre eco ( risa nerviosa jeje) . :ok:

Molta sort noies de tot cor :-())
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Colibri82 » dv. set. 21, 2018 10:29 pm

Bones noies!!
Jo al final començo més tard del previst, la regla del mes Passat s'em va retrasar.
En fí, que la setmana vinent Tinc visita i m'explicarà tot (tractament, dosis, properes visites...)
El meú dubte és si haig de portar la medicació??

Clar perquè si m'ha d'explicar com posar-me la medicació, potser ja m'aplica la primera dosis no?? O Com funciona això?

Desitjo que les que estem en aquest procés ens poguem quedar a la primera i no repetir aquesta etapa moltes vegades.

Sort i ànims a totes.
Irlanda546
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 3:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Irlanda546 » dg. set. 23, 2018 8:19 am

Bon dia!
Responent a això de la medicació...et refereixes a menopur? És q cadascun ens donen coses diferents, de vegades, de totes maneres, a sant pau tenen una caixa de mostra ...ara, a mi personalment, en el seu moment em van explicar en dos minuts com anava el tema i q si tenia algun dubte, em van dir q mires el tutoria del youtube i no és conya, em van dir això i així ho vaig fer...
Molts d.anims, ja veureu q no és difícil i les agulles entren molt fines...no fa mal, de debò, ment positiva i espero q ben aviat comenceu a cantar positius +++,vinga! :content:
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Colibri82 » dl. set. 24, 2018 9:06 am

Gràcies, doncs demà que m'expliqui i sino, ja miraré aquest tutorial que dius.
Avui em llegiré els prospectes com em va dir la doctora a veure si m'aclaran alguna cosa.

Ja us aniré explicant.

Sort a les que comenceu i paciència a les de beta espera
Tina37
Entrades: 4
Membre des de: dl. set. 24, 2018 3:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Tina37 » dl. set. 24, 2018 4:35 pm

Hola noies! (Perdó pel meu mal catalá, no és la meva llengua materna.)

Sóc nova en el forum, vaig llegir bastants dels posts aquí però no vaig trobar resposta al que vull preguntar . Jo vaig signar el Novembre 2017 el consentiment per entrar en la llista de les FIV el doctor Bordás va dir que en 18-24 mesos m'avisaran i llavors veuran si es fan 1, 2 o 3 intents de FIV. Però llegint aquí..és màxim 2 intents, ¿a que si?

I què passa amb les dones que teniu més de 38-39 anys? La meva ginecòloga privada em va dir que solen rebutjar per edat. De fet una noia en un altre fórum, em va dir que va visitar al juny 2018 a Sant Pau, després d'esperar 18 mesos el seu torn i la van rebutjar perquè ja va complir els 40 i ells a partir dels 38 anys no veuen molta lògica fer-te la FIV. Jo tindré 38 i mitjà quan suposadament vindrà el meu torn, per aixó estic preocupada.

I una última pregunta. ¿És millor desvetllar que ja has fet una fallida FIV per privat o no?

Gracies de antemá :love:
2016-2017 6 fallidas inseminaciones artificiales en PuigVert
Noviembre 2017 Apuntada en la lista para las FIV en PuigVert
Tina37
Entrades: 4
Membre des de: dl. set. 24, 2018 3:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Tina37 » dl. set. 24, 2018 4:52 pm

Colibri82 ha escrit:El meú dubte és si haig de portar la medicació??
Clar perquè si m'ha d'explicar com posar-me la medicació, potser ja m'aplica la primera dosis no?? O Com funciona això?
.


Jo tinc experiència en IA amb Sant Pau, però suposo que en les FIV és com va dir Irlanda546, et faran una petita demostració però millor mira't uns videos en youtube. La medicació no crec que la comencis el mateix dia. Sol ser tipo ¨tal dia després que et baixi la regla, es a dir, tal data, començaràs a punxar-te amb tal medicament¨.
2016-2017 6 fallidas inseminaciones artificiales en PuigVert
Noviembre 2017 Apuntada en la lista para las FIV en PuigVert
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dt. set. 25, 2018 8:32 am

Bon dia!

Colibrí82: no crec que haguem de portar la medicació, si no ens ho haurien comentat. A més, les que som de lluny hauriem d'anar amb la nevereta amunt i avall... Crec que ens explicaran com punxar i apa!

Tina37: jo en tinc 38 i saben que abans hem fet Fiv i inseminacions per privat i cap problema, diuen que ens toquen els nostres dos intents de fiv si la primera no funciona. El que si que em va comentar el gine de la ss abans de derivar-nos a St Pau va ser que si quan et toca la Fiv tens més de 40 anys que no t'ho fan. Pel que fa a comentar-los tractaments fets per privat jo no soc partidària d'amagar res als metges, prefereixo les coses clares i a més també penso que els pot orientar conèixer com has reaccionat a anterior fiv, medicació, dosis, quantitats i qualitats... Jo els vaig portar informe de la meva fiv i tenen totes les dades registrades.

Una pregunta : alguna ha tingut la regla prenent anticonceptives? Jo no és que la tingui però sembla com quan m'ha de baixar, que surt un to marronós... Perdoneu però no sé com més explicar-ho... Alguna s'hi ha trobat?


Una abraçada a totes!
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Tina37
Entrades: 4
Membre des de: dl. set. 24, 2018 3:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Tina37 » dt. set. 25, 2018 4:17 pm

Oika ha escrit:Bon dia!Tina37: jo en tinc 38 i saben que abans hem fet Fiv i inseminacions per privat i cap problema, diuen que ens toquen els nostres dos intents de fiv si la primera no funciona. [...] Jo els vaig portar informe de la meva fiv i tenen totes les dades registrades.



Gràcies Oika per la teva resposta :) No entenc perquè el dr. Bordás m'haurà dit llavors que ens toquen 2 o 3 intents de FIV. :-o00m Bueno..
2016-2017 6 fallidas inseminaciones artificiales en PuigVert
Noviembre 2017 Apuntada en la lista para las FIV en PuigVert
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Colibri82 » dc. set. 26, 2018 10:58 pm

Hola noies,
Doncs us comento, tinc una companya de feina que fa 8-9 anys va tenir el nen per FIV a la ss i li van fer 3 intents. Jo anava amb aquesta idea, però el doctor bordas em va explicar que abans si que era així, però que amb els augments de les llistes d'espera han hagut de reduïr a 2 intents.

Jo ja he començat la medicació, i com deieu, les punxades no són per tant, ara, us diré que la doctora m'ha comentat que les punxades d' orgalutran couen i molesten bastant. A veure que tal, perquè de moment només estic amb el menopur i la zona de la punxada se'm queda sensible. Ja us aniré explicant els processos.

Visaltres com aneu? Les de beta espera a punt d'entrar en colera???..jajaja... De veritat que el cos humà és un món i ens fa passar per cada cosa....en fí, tot sigui per aconseguir el que desitjem.
Irlanda546
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 3:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Irlanda546 » dj. set. 27, 2018 8:04 am

Bon dia noietes!
Molts d.anims i forces per aquests chutes d.hormones! Tot és passa! Jo penso q quan ja comences tot va molt ràpid, així q endavant!
Respecte al tema edat...a mi em van trucar l.any passat amb 39 ( feia 40 al desembre) i vaig començar el octubre...la primera transfer després de la puncio va ser fallida i la segona transfer va ser el 1 de març de aquest any, amb els 40 complerts i en cap moment em van possar problema...el q no sé és si no ho hagués aconseguit si mhaurien donat molts murga x començar el segon cicle corresponent però jo m'hagués batallat, això claríssim...així q no us amoïneu, tot sortirà bé! Teniu el dret de fer dos cicles si els necessiteu!
Intenteu estar tranquiles i passar-ho bé, no obsesionarse, anar fent i tot fluira!
Molta sort a totes! Vull veure molts ++++
:***:
Tina37
Entrades: 4
Membre des de: dl. set. 24, 2018 3:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Tina37 » dj. set. 27, 2018 8:46 pm

Moltes gracies, Irlanda546 i Colibri82 per les vostres respostes :)
2016-2017 6 fallidas inseminaciones artificiales en PuigVert
Noviembre 2017 Apuntada en la lista para las FIV en PuigVert
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dg. set. 30, 2018 8:37 pm

Hola noies!
Tina temps enrere si es feien 3 intents però ara per reduir llistes d'espera en fan només 2.
Per el tema de la edad a mi em van trucar amb 39 per la 1 visita i a punt de fer els 40 i me ho van fer igual les dues fivs amb els 40 ja fets sense cap problema.
Can teniu de començar punxades no cal que porteu la medicació us ho expliquen allà amb una de mostra i com a dit Irlanda miran vídeos de YouTube....No tingueu por que no fa mal!
Molta sort a totes i espero veure molts positius.
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Colibri82 » dl. oct. 01, 2018 9:27 am

Bon dia noies,

Pel tema edat no et puc ajudar, jo ara tinc 36. Si que és cert que aquesta companya de feina va voler tenir el seu segon fill per ss. i li van dir que no era posible que únicament es fa aquest tractament per un sol fill, ( tinc entès que la cosa canvia si t'han quedat congelats de tractaments anteriors). Però quan va voler tenir el segon, em sembla que estava al voltant dels 39. I no sé si verdaderament era perquè no esta permés tenir més fills o bé per l'edat. Siento no poder ayudar-te més.

Modo ego: Ja he anat a la visita de control, m'ha tocat la Dra. Peon, és maca però explica poca cosa. M'ha comentat que tinc 14 fol·licles que són macus però que són bastant petits encara (porto 6 dies punxant-me), m'ha citat per finals de setmana perquè en principi el dia 8, segons la doctora Polo, es faria la punció. Vaig amb por perquè no m'ha dit exactament el que medeixen i a veure si divendres em diuen que encara són petits, perquè per divendres ja no em quedaria medicació.

Les que teniu experiència, això és normal? Potser que agafin un tamany bo en 4 dies?? Potser em donen més medicació??
Això de que no m'expliquin res i no m'hen senyin la pantalla quan em fan l'ecografia no m'agrada.
maria89
Entrades: 1
Membre des de: dj. març 08, 2018 9:34 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: maria89 » dj. oct. 04, 2018 12:04 pm

Oika ha escrit:Bon dia!

Que bo! Acabo d'entrar per preguntar el tema pastilles i ja em trobo la resposta i tot :-D això és genial! Gràcies noies!

Doncs cap a farmàcia a buscar una segona caixa. Jo les he de prendre fins el 5 d'octubre i el 10 visita. Ja falta menys! ||*||



Hola Oika,
Jo tenia el mateix dubte que tu, la meva pregunta és del dia 5 fins el 10 que tens la visitia no prens res?? Són cinc dies sense res??
Més que res que jo ho tinc igual però en unes altres dates i no ho tinc clar....hahhaha estava tant nerviosa que no em vai assebentar.

Si algú em pot ajudar!! :ok:

Anims a totes!!
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dv. oct. 05, 2018 9:58 am

Bona dia!

Maria89: si, són 5 dies sense prendre res. Al deixar les anticonceptives ens baixarà la regla i suposo que ho fan així per poder-nos fer la eco amb els primers dies de regla i començar amb les punxades.

Crisp: com va la betadesesperació? Quin dia has de fer la beta?

Dubtes: em van entregar una fulla de petició per fer analítica preoperatòria sense data (suposo que com a totes), el dia 10 que és quan tinc visita puc anar a fer-la oi? Al no posar data suposo que hi puc anar el dia que em vagi bé, o no? Alguna ho sap?

Una abraçada a totes! Ja ho tenim més aprop!
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Colibri82 » dv. oct. 05, 2018 10:03 am

bon dia a totes!!

Oika a mi també em van donar la petició sense data, el dia de la visita vaig anar al mostrador d'analítiques i me les van fer sense problemes.

Bon cap de setmana a totes.
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dv. oct. 05, 2018 10:16 am

Perfecte! Moltes gràcies per la teva resposta Colibrí.
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: crisp26 » dl. oct. 08, 2018 12:03 pm

Oika merci per preguntar!

Estic :-()) la beta va ser de 165 a dia 13 post transfer el dia 1! Ara fins al dia 2 novembre no tenim eco de confirmació a Puigvert.. després de la betaespera... La Ecoespera! :-:) aii deu meu !!

Molta sort :-()-)
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Colibri82 » dl. oct. 08, 2018 1:26 pm

Que tal noies,

Gràcies per les respostes, li he comentat al doctor i m'ha dit que la dosificació és correcte, hi ha un marge de medicació a la xeringa per si hi ha errors en l'administració, i per el purgatge de l'agulla i xeringa per treurre excessos d'aire.

Doncs us comento que ja m'han realitzat la punció, hem obtingut 18, però com he fet hiperestimulació, ens han recomenat fer la transfer a mes diferit.
Les que teniu experiència, ara no se si intentaran fecundar-los i després congelar, o els congelen per separat i el mes que me'ls posin ja els fecundaran?
És que vaig per SS i d'explicacions poques, entre això i que quan m'ho han explicat encara estava mig atontada per la sedació, doncs només se que haig d'anar a visita d'aquí 15 dies i que ja m'ho explicaran tot allà.

En fí, que si algú s'ha trobat en el meu cas i em pot donar més informació o orientar-me li agraïria. Això de que te'ls treguin i no saber fins d'aquí un mes si han fecundat o no i si són viables o no és una desesperació.

Gràcies noies, bona sort a totes.
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dl. oct. 08, 2018 2:48 pm

Crisp: Ostres!!! Moltíssimes felicitats! :p-) Ara a cuidar-te i que passin ràpid els dies fins la eco.

Colibrí : jo no m'he trobat en el teu cas (en la nostra única fiv no vam poder congelar res) però tinc entès que els fecunden quan els extreuen i els congelen ja fecundats, en alguns casos a dia 3 i a vegades a dia 5. Tampoc sé si per SS ho fan això de congelar a dia 5... Caram! Heu aconseguit una bona quantitat! >.-<:

Ego: dissabte ja vaig acabar amb les anticonceptives i de moment encara no he vist la regla, suposo que deu estar al caure!

Com aneu totes?
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::