FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dt. oct. 09, 2018 9:02 am

Oika ha escrit:
Tina37: jo en tinc 38 i saben que abans hem fet Fiv i inseminacions per privat i cap problema, diuen que ens toquen els nostres dos intents de fiv si la primera no funciona. El que si que em va comentar el gine de la ss abans de derivar-nos a St Pau va ser que si quan et toca la Fiv tens més de 40 anys que no t'ho fan. Pel que fa a comentar-los tractaments fets per privat jo no soc partidària d'amagar res als metges, prefereixo les coses clares i a més també penso que els pot orientar conèixer com has reaccionat a anterior fiv, medicació, dosis, quantitats i qualitats... Jo els vaig portar informe de la meva fiv i tenen totes les dades registrades.


Bondia,

Veig que ja comença un altre cop mogudet aixo jejeje

Jo he fet 41 el diumenge i tinc programada la FIV per començar el 30 d'octubre, però a mi m'han dit que per anar per la privada només tinc un intent de FIV.
Vamos que a cadascuna li diuen una cosa diferent jejeje

Petons a totes i creuem els dits perque sortim prenyadetes a la primera
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dt. oct. 09, 2018 9:21 am

Bon dia!

Ens fan ballar molt el cap amb tantes respostes diferents :miko: ja podrien anar més a la una!
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dt. oct. 09, 2018 10:01 am

Oika ha escrit:Bon dia!

Ens fan ballar molt el cap amb tantes respostes diferents :miko: ja podrien anar més a la una!


Doncs sí... tú comences demà amb les banderilles, no? :p-) :p-) :p-) :p-)

al final faràs analitica el mateix día, no?
Abans o després de la visita?
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dt. oct. 09, 2018 10:05 am

crisp26 ha escrit:Oika merci per preguntar!

Estic :-()) la beta va ser de 165 a dia 13 post transfer el dia 1! Ara fins al dia 2 novembre no tenim eco de confirmació a Puigvert.. després de la betaespera... La Ecoespera! :-:) aii deu meu !!

Molta sort :-()-)



Moltes felicitats!!!!! :-())
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: crisp26 » dc. oct. 10, 2018 7:57 am

Gracias!! :b-)))

Animo q todo se consigue :-)
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dc. oct. 10, 2018 3:14 pm

Bona tarda!

Suellen, siii! Ens hem passat tot el matí a St Pau! Error nostre que no sabíem que haviem de presentar els papers de l'analítica i visita a recepció de RA de Sant Pau i resulta que no teniem programada ni la visita ni l'analítica! Al final ens han pogut programar i ho hem pogut fer al llarg del matí. Suellen a tu et toca esperar fins a final de mes?

Demà (3r dia del cicle) començo les punxades, de moment 300 de menopur cada dia i dimarts 16 primer control i el mateix dia visita a l'anestesista a Pugvert. Sabeu quines proves ens fa o què miren a la visita de l'anestesista?
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dc. oct. 10, 2018 4:09 pm

Oika ha escrit:Bona tarda!

Suellen, siii! Ens hem passat tot el matí a St Pau! Error nostre que no sabíem que haviem de presentar els papers de l'analítica i visita a recepció de RA de Sant Pau i resulta que no teniem programada ni la visita ni l'analítica! Al final ens han pogut programar i ho hem pogut fer al llarg del matí. Suellen a tu et toca esperar fins a final de mes?



Vaja... doncs prenc nota d'anar primer a la recepció de RA jejeje
ziiiii... jo tinc la primera visita el 30/10 aixi que encara em queden gairebé 3setmanetes jejeje

aupa que demà ja comences amb les punxades :ok:
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dj. oct. 11, 2018 9:04 am

Bon dia!

Suellen, em vaig explicar malament... Volia dir que després de l'última visita a Puigvert, que va ser quan ens van donar els papers de l'analítica i de la visita, el mateix dia els haviem de portar a RA de Sta Pau perquè ens programessin però no ho vam fer. Tampoc ens ho van comentar, per això no ho sabíem. Si no els hi vas presentar, ja ho pots fer tant aviat com puguis, no esperis el dia de la visita que t’hi passaràs tot el dia com nosaltres :ufs:
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dj. oct. 11, 2018 9:07 am

Oika ha escrit:Bon dia!

Suellen, em vaig explicar malament... Volia dir que després de l'última visita a Puigvert, que va ser quan ens van donar els papers de l'analítica i de la visita, el mateix dia els haviem de portar a RA de Sta Pau perquè ens programessin però no ho vam fer. Tampoc ens ho van comentar, per això no ho sabíem. Si no els hi vas presentar, ja ho pots fer tant aviat com puguis, no esperis el dia de la visita que t’hi passaràs tot el dia com nosaltres :ufs:


Ostres... doncs no ho van dir... que "cabritos"...
Intentaré escapar-me un día per fer-ho abans de la visita.

Merci wapa
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Colibri82 » ds. oct. 13, 2018 8:09 pm

Hola noies!!!

Felicitats crisp quina il•lusió més gran, ara a gaudir d'una marescuda recompensa, espero que vagi tot molt bé.

Les que comenceu o esteu en l'etapa de les punxades ja veureu que a la que comenceu agafar el "truquillo" ja haureu acabar...jaja, paciència.

Finalment, m'han tret 18 óvuls, però com vaig Fer hiperestimulació, m'han anulat la transfer i em van Fer signar un paper per congelar-los.
El problema que em trobo ara, és que no se quants entinc?, si hauran tirat endavant? Sí els han congelat a día 3 o 5?
Per mi és con una betaespera, i el pitjor és que fins el 29/11 no m'han Donat visita, això em desespera.

Creieu que si truco a recepció em donarán alguna informació, crec que Tinc dret a saber-ho sense esperar-me tanto de remos no??

Alguna Li ha Passat?

Gràcies.
Irlanda546
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 3:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Irlanda546 » dl. oct. 15, 2018 5:33 pm

bona tarda!!
doncs aviam si t´aclareixo algo, tot i que no es el mateix...jo no vaig tenir hiperestimulació pero si que m´en van congelar alguns, ja que m´en van treure una dotzena....
si no recordo malament..vaig trucar i preguntar x la embriologa xq em digués quants tiraven endavant...aviam, la primera transferencia, q era post extraccio de ovuls va ser al cap de 2 o 3 dies...pero els congelats, els deixaven a dia 5 i els congelaven. Imagino, que en el teu cas, els hauran deixat avançar fins dia 5 tambè...espero haverte aclarit alguna cosa!! en el meu cas, va enganxar un dels congelats...tinc la sensació que despres de la punció de ovuls tot el aparell reproductiu esta molt rabios i adolorit i les hormones i tot plegat, que penso q un frigo amb tot ja descansadet, funciona millor...molta sort!!
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dl. oct. 15, 2018 11:09 pm

Bona nit!

Només entro per comentar a Colibrí que jo sí que hi trucaria, no pot ser que et deixin amb l'ai al cor tants dies! T'han d'informar!

Ja ens explicaràs! Una abraçada.
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Talis
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » dt. oct. 16, 2018 8:59 am

Bon dia noies!!

Colibri82, jo recordo que en la primera FIv, ens va quedar un òvul que el volien congelar i ens van donar el telèfon del laboratori per trucar i informar-nos si l'havien pogut congelar o no. No et van donarcap telèfon? Jo crec que el tinc a casa.

Una pregunta noies, he de començar el meu segon cicle de FIV. El dia 13, dissabte, vaig deixar les jasmin i tinc visita el dia 18 ( dijous) però avui m'ha vingut ja la regla. A vosaltres també us ha vingut la regla abans e la visita? en el primer cicle de FIV el primer dia de regla vaig començar amb les punxades, però en aquest encara no tinc la pauta.... Tindré algun problema per començar el segon cicle ara?? Si algú em pot ajudar, he trucat a St Pau però no agafen el telèfon...

Moltes gràcies!
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Dra. Saiz
28/05/18: Punció, 3 òvuls Dra. Peón
30/05/18: Transferència de 2 embrions qualitat 1 Dra. Peón
09/06/18 : Regla. Cap congelat.
27/07/18: Visita a Puigvert ,2a FIV
31/10/18: punció, 1 òvul. Dra. Saiz
2/11/18: transferència 1 embrió
22/11/18: test positiu
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Colibri82 » dt. oct. 16, 2018 4:56 pm

Bones noies!

Gràcies Irlanda 546, demà trucaré a veure que ha passat amb els meus "petitons".

Talis jo també vaig anar a dia 5 del cicle, i aquell mateix dia la doctora em va iniciar el tractament, imagino que será normal perquè em van treure 18 i això que en teoria estava justa AMH 1.1.

Els únics telèfons que em van facilitar eren per anular o canviar el dia de la visita a Puigvert i trucar en cas d'urgència per trobar-me malament (que aquest últim es de St. Pau) . He trucat al de les visites i m'han comentat que truqui de 10 a 11h i que digui que em passin amb reproducció, però no m'han donat cap telèfon de laboratori. Si me'l poguessis facilitar t'ho agrairïa.
Talis
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » dt. oct. 16, 2018 5:18 pm

Colibri82, el telf del laboratori que em van donar és 93 366 50 07.

18 òvuls està molt bé!! Jo tinc una AMH:1, el primer cicle nomes vam conseguir 3 òvuls, els 3 van fecundar, vaig tranferir 2 i l'altre no va aguntar la congelació. Aquest cicle em van dir que seria mes agresiu per aconseguir mes ovuls, i poder tenir més intents.
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Dra. Saiz
28/05/18: Punció, 3 òvuls Dra. Peón
30/05/18: Transferència de 2 embrions qualitat 1 Dra. Peón
09/06/18 : Regla. Cap congelat.
27/07/18: Visita a Puigvert ,2a FIV
31/10/18: punció, 1 òvul. Dra. Saiz
2/11/18: transferència 1 embrió
22/11/18: test positiu
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Colibri82 » dc. oct. 17, 2018 7:48 am

Moltes gràcies, després trucaré.
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Colibri82 » dc. oct. 17, 2018 9:01 am

Bon dia noies!!
M'he escapat un momentet de la feina i ja he trucat al telèfon que m'ha donat la Talis. M'han comentat que amb la nova llei de protecció de dades ja no poden facilitar la información fins la visita. També m'ha dit que si no ens truquen del laboratori una vegada duts a congelar, és perquè s'han obtingut embrions.
Després d'insistir una mica, li he donat el meu nom, i per fí m'ha dit que li sonaba el meu nom i que algun si que havia congelat, bueno al menys sé que tinc algun pititó esperant-me. >.-<: >.-<:
Criss19
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. oct. 17, 2018 6:09 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Criss19 » dc. oct. 17, 2018 8:31 pm

D
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dj. oct. 18, 2018 7:17 am

Bon dia noies!

Colibrí que bé!!! Almenys saps que en tens algun o alguns de reserva, això és genial! El que no veig tant bé és que no ens pugin informar més concretament, que són els nostres embrions, i que estem patint per la seva supervivència! Penso que si per via telefònica no ens poden dir res, que ens donin visita amb algú de laboratori que ens pugui informar. Si no haguessis trucat et fan estar un mes sense saber res de res! No em sembla gens correcte!

Ego: demà vaig a segon control a veure si n'hi ha algun més. Al primer pocs fol·licles (pel que deien entre ells, ja que no em van dir res de res). Porto dos dies punxant el menopur i el cetrotide. A veure si demà m'expliquen alguna cosa!

Una abraçada a totes.
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Criss19
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. oct. 17, 2018 6:09 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Criss19 » dj. oct. 18, 2018 8:25 am

Hola bon día
Algú en podria donar informació, si ja has fet una Fiv, la segona vegada quans mesos han de passar? I si fai ara els 40 tinc la opció de una segona vegada? Gràcies

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::