FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dj. oct. 18, 2018 2:41 pm

Bona tarda guapes!
Doncs cuan jo vaig fer la 2º Fiv ja habia fet els 40 anyets, de fet ja els tenia a la 1º Fiv que va ser al Otubre del 2017 i la segona al Febrer del 2018 ( em va engantxar el Nadal entre mig) pero me ho van fer igual amb 40,normalment uns 2 o 3 cicles despres es comença de nou.
Us desitjo molta sort a totes i espero anar llegint els positius ven aviat.
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
peits
Entrades: 1
Membre des de: dt. oct. 23, 2018 5:42 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: peits » dt. oct. 23, 2018 5:58 pm

Bona tarda, la meva experencia es que no entinc.... Vam entregar-hi els papers a Sant Pau al Març i fa un parell de dies truquem i ens diuen que a Sant Pau res de res que truquem a Puigverte.

Sorpresa al trucar a Puigvert quan ens diuem que literalment, portem 4 dies a la llista per la fiv, Es normal 6 meses per que passin els papers de Sant Pau a Puigvert??

Quant es el temps promig a la llista fins que truquen??

Anem moooolt perduts :ufs: :ufs:

Gracies i ens llegim per aqui :ok:
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dt. oct. 23, 2018 7:29 pm

Hola Peits, si, malauradament la seg social els tempos són així, un cop a puigvert crec qe el temps esta en any i mig.. més.
Molta sort
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dc. oct. 24, 2018 2:48 pm

Conta un any i mig més que menys...
Es una llista de espera llarga llarga...
Ànims!
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dj. oct. 25, 2018 10:17 pm

Bon vespre!

Això està molt parat!!! Si no recordo malament erem una colla les que iniciavem tractament a l'octubre/novembre. Com aneu totes???

Suellen, preparada per començar?

Jo avui començo la betadesesperació, m'han fet la transfe de 2 embrions de dia 3. A veure com va! Ara a tope amb la progesterona i test d'embaràs d'aquí 20-22 dies si no m'ha vingut la regla.

Molta sort a totes! :-()-)
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Talis
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » dv. oct. 26, 2018 7:56 am

Bon dia noies!!!

Oika molta sort en aquesta betaespera!!

Jo avui tinc eco de control, de moment aquest 2n cicle fatal, la eco passada nomes hi havia 2 folicles :ufs: A veure avui com va la cosa, em fa por acabar abans de començar.

Molta sort a totes!!
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Dra. Saiz
28/05/18: Punció, 3 òvuls Dra. Peón
30/05/18: Transferència de 2 embrions qualitat 1 Dra. Peón
09/06/18 : Regla. Cap congelat.
27/07/18: Visita a Puigvert ,2a FIV
31/10/18: punció, 1 òvul. Dra. Saiz
2/11/18: transferència 1 embrió
22/11/18: test positiu
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dv. oct. 26, 2018 9:14 am

Bon dia!

Talis: la veritat que desanima força quan et diuen que hi ha pocs fol·lícles. A veure com va avui el segon control. Espero que la cosa s'animi, moltíssima sort! Jo tampoc vaig anar gens sobrada: a l'esquerre en tenia algun i a la dreta cap. Del primer control vaig sortir molt xof. Al segon n'hi havia algun més a esquerre i al dret un de ben gran. No els hi quadrava gaire tant pocs amb una antimulleriana de 2 i pico, creien que n'havia de tenir més. Al final en van treure 5, 4 van fecundar. 3 són de molt bona qualitat i un no tant. En tenim 2 en observació per si arriben a blasto. No ens esperavem tant bon resultat ja que a la fiv per privat de fa 4 anys em van treure 17 i no en vam poder congelar cap. Crec que la meva reserva ha baixat molt però ha millorat la qualitat, això si, en aquests 4 anys he fet un canvi radical d'estil de vida i alimentació que potser hi ha ajudat. No et desanimis, Talis que potser la cosa canvia en aquest segon control., molta sort!
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Criss19
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. oct. 17, 2018 6:09 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Criss19 » dv. oct. 26, 2018 2:04 pm

Hola talys!!! Quan de temps va passar de la primer cicle al segon??? 4 mesos?? Et deixen descansar?? Lo dels folicles depèn de l’edat??? Molta sort amb aquesta segona vegada
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dl. oct. 29, 2018 8:38 am

Oika ha escrit:Bon vespre!

Això està molt parat!!! Si no recordo malament erem una colla les que iniciavem tractament a l'octubre/novembre. Com aneu totes???

Suellen, preparada per començar?

Jo avui començo la betadesesperació, m'han fet la transfe de 2 embrions de dia 3. A veure com va! Ara a tope amb la progesterona i test d'embaràs d'aquí 20-22 dies si no m'ha vingut la regla.

Molta sort a totes! :-()-)


Bondia!

Doncs a mi em toca demà la primera visita de control folicular i la analitica...
Però si us sóc sincera no estic gaire animada, entre la espera per començar i tot estic una miqueta xof, tinc al cap que em pasarà igual que a la privada i no sortirá bé i que a més no em faran el segon tractament com em van dir... pero bueno, intento distreure'm per no pensar-hi i tinc una petita colla que m'anima bastant :)

Sort amb betadesespera!!! i aquí t'espero per cantar el positiu :)

Molts petonssssss
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dl. oct. 29, 2018 8:38 am

Talis ha escrit:Bon dia noies!!!

Oika molta sort en aquesta betaespera!!

Jo avui tinc eco de control, de moment aquest 2n cicle fatal, la eco passada nomes hi havia 2 folicles :ufs: A veure avui com va la cosa, em fa por acabar abans de començar.

Molta sort a totes!!


Aupa Talis... no pensis gaire que l'estat animic influeix molt.
Segur que acaba sortint bé.
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Talis
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » dl. oct. 29, 2018 7:43 pm

Bona nit noies!!
Al final em fan la punció el dimecres, avui només hi havia 1 i 1 òvuls, el divendres hi havia més, però no han crescut. La veritat és que aquesta nova medicació no m'ha anat gens bé. Però bueno, a mentenir l'esperança fins al final!!

Com aneu vosaltres???
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Dra. Saiz
28/05/18: Punció, 3 òvuls Dra. Peón
30/05/18: Transferència de 2 embrions qualitat 1 Dra. Peón
09/06/18 : Regla. Cap congelat.
27/07/18: Visita a Puigvert ,2a FIV
31/10/18: punció, 1 òvul. Dra. Saiz
2/11/18: transferència 1 embrió
22/11/18: test positiu
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dl. oct. 29, 2018 10:41 pm

Bona nit!

Ànims noies! No us desanimeu. Suellen ja has començat amb les punxades? Vinga, que ja està en marxa el procés! Que es facin ben xulos aquests folis.

Talis a veure si seran els bons aquests, no en facis cas! Això no se sap mai. Comentes que t'han canviat la medicació respecte la primera fiv? Què t'han donat ara? Que et vagi molt bé la punció i descansa molt en sortir. Ànims maca!

Jo cap novetat, anar carregant de progesterona cada 8h i apa! Faig vida normal i intento pensar-hi poc tot i que és inevitable.

Endavant, companyes!!! :ok:
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Talis
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » dt. oct. 30, 2018 6:17 pm

Doncs el primer cicle el vaig fer amb menopur+orgalutran i aquest amb gonal+ luveris+cetrotide. En principi aquest 2n havia de ser mes efectiu i poder obtenir mes ovuls, però ha passat el contrari.

Demà tinc la punció, esperem treure com a minim 1, o els 2!!

Tu a tope amb la progesterona!!!! >.-<:

Oika ha escrit:Bona nit!

Ànims noies! No us desanimeu. Suellen ja has començat amb les punxades? Vinga, que ja està en marxa el procés! Que es facin ben xulos aquests folis.

Talis a veure si seran els bons aquests, no en facis cas! Això no se sap mai. Comentes que t'han canviat la medicació respecte la primera fiv? Què t'han donat ara? Que et vagi molt bé la punció i descansa molt en sortir. Ànims maca!

Jo cap novetat, anar carregant de progesterona cada 8h i apa! Faig vida normal i intento pensar-hi poc tot i que és inevitable.

Endavant, companyes!!! :ok:
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Dra. Saiz
28/05/18: Punció, 3 òvuls Dra. Peón
30/05/18: Transferència de 2 embrions qualitat 1 Dra. Peón
09/06/18 : Regla. Cap congelat.
27/07/18: Visita a Puigvert ,2a FIV
31/10/18: punció, 1 òvul. Dra. Saiz
2/11/18: transferència 1 embrió
22/11/18: test positiu
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dc. oct. 31, 2018 5:43 pm

Bon vespre!

Avui començo jo amb el menopur i visita per control el día 5/11 però amb poques ganes , la veritat.

Ahir em van dir que tinc la antimulleriana a 0,72 (baixa resposta), l'ovari dret buit i l'esquerre amb pocs folicles antrals o ancestrals, vamos que tinc una possibilitat molt baixa d'aconsseguir embaràs.

I a sobre m'han confirma't que només em farán un tractament perque ja tinc 41 i quasi que donar les gràcies per fer-ho i xq estava a la llista d'espera (la solicitut va ser als 38 anys quan mares solteres podien accedir als tractaments de la SS)

Però bueno... ja veure'm si sona la flauta, aixi que prefereixo no pensar gaire, ja us aniré informan't com vaig.

Oika continua la betadesespera amb paciencia i bon rotllo , i amb el teu "pepe" ple de progesterona jeje. Esperant el +++++

Talis ja t'ha fet la punció, no? al final tenim 1 o 2 óvuls?

Petonarros a totes i bona castanyada
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Talis
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » dj. nov. 01, 2018 9:50 pm

Suellen, no et desenimis!! A vegades amb un intent hi ha suficient.

Nosaltres finalment vam aconseguir 1 òvul, avui ens han confirmat que havia fecundat i demà fem la transferencia, així que a creuar els dits!!

Com aneu la resta??

Suellen ha escrit:Bon vespre!

Avui començo jo amb el menopur i visita per control el día 5/11 però amb poques ganes , la veritat.

Ahir em van dir que tinc la antimulleriana a 0,72 (baixa resposta), l'ovari dret buit i l'esquerre amb pocs folicles antrals o ancestrals, vamos que tinc una possibilitat molt baixa d'aconsseguir embaràs.

I a sobre m'han confirma't que només em farán un tractament perque ja tinc 41 i quasi que donar les gràcies per fer-ho i xq estava a la llista d'espera (la solicitut va ser als 38 anys quan mares solteres podien accedir als tractaments de la SS)

Però bueno... ja veure'm si sona la flauta, aixi que prefereixo no pensar gaire, ja us aniré informan't com vaig.

Oika continua la betadesespera amb paciencia i bon rotllo , i amb el teu "pepe" ple de progesterona jeje. Esperant el +++++

Talis ja t'ha fet la punció, no? al final tenim 1 o 2 óvuls?

Petonarros a totes i bona castanyada
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Dra. Saiz
28/05/18: Punció, 3 òvuls Dra. Peón
30/05/18: Transferència de 2 embrions qualitat 1 Dra. Peón
09/06/18 : Regla. Cap congelat.
27/07/18: Visita a Puigvert ,2a FIV
31/10/18: punció, 1 òvul. Dra. Saiz
2/11/18: transferència 1 embrió
22/11/18: test positiu
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dv. nov. 02, 2018 3:11 pm

Hola noies!

Talis ànims amb el teu embrionet! Descansa molt aquesta tarda i que s'enganxi ben fort!

Suellen com vas amb les punxades? Aixx aquests ovaris drets... El meu tampoc no em dóna gaires alegries :ufs: Quan et toca control? A veure si van traient el cap aquests folis! Ànims bonica, a veure si amb una mica de sort no necessites segona fiv.

Jo ahir amb dolor de regla i mal d'esquena i fred com quan ha de baixar la maleïda! :-(( :-(( Però de moment res, creuem dits de mans i peus! Jajaja

Cuideu-vos, bon cap de setmana!

Edito per explicar-vos que dels dos que teniem en observació tenim un congeladet que ha arribat a dia 5! :p-)
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dl. nov. 05, 2018 8:00 pm

Hola maques!

Doncs avui 2on control i l'ovari dret buit igualment i l'esquerre (darrera del úter) amb 4 o 5 folicles, m'ha dit el doctor, suposo que era el Bordas perque és la primera vegada que el veia.
Jo he contat que media 3 folicles a la eco, però quan li he preguntat m'ha dit "hi han 4 o 5", no sé... es raro, raro, raro....
Avui em toca Orgalutran amb el Menopur i demà també. Dimecres 3er control i l'anestesista, a veure que es veu.

Quants controls es fan en total? (+ o -)

Talis ja tens l'embrionet amb tú i estás de betadesespera? Quan et tocaria fer-te el pipitest? Ara paciencia i desconecta de tot el que puguis per que es quedi amb tú.

Oika com portes la betadespera? quants et van possar al final? va que ja queda poquet, tic tac tic tac... com et trobes? per cert, maleits ovaris drets jejeje

I bueno, com no veig més comentaris actualitzats a la espera desespera... fins la próxima visita :globus:

Petonarros a totes i les "preñis" que vagin informan't com van (a passar llista)
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dt. nov. 06, 2018 6:55 am

Bon dia!

Suellen encara tindràs sorpresa i te'n podran treure un grapat! >.-<: Tant de bo! Jo crec que de controls vaig fer el d'abans de començar i dos més però tampoc t' ho asseguro al 100%. Quin cap! Com portes les punxades? Ja et deu quedar poquet, aviat extracció!!! Em preguntes quants me'n van posar. Van ser dos embrions de molt bona qualitat (segons va dir la biòloga) que estaria molt bé que almenys un es quedés amb mi! Jeje

Talis com va la desesperació? Algun símptoma? Quin dia t'han dit de fer el test? Jo vaig pensar que ens el fan fer al cap de moooolts dies, no? Jo si compto els 20-22 dies que et diuen no em puc fer el test fins el dia 14 o 16! Ufff! Tu esperaràs el dia que t'han dit?

Jo avui és el dia que em tocaria la regla, de moment res de res però ja fa dies que tinc mal de regla i esquena i el mític granet a la barbeta. Segur que a poc trigar ja baixarà, ja! Els símptomes que he tingut aquests dies han estat: just una setmana després de la transfer mal de regla i esquena (va durar 2 dies), molts gasos (de soroll de panxa i pets) i molt molt de fred als vespres amb pell de gallina i calfreds. Des de fa un parell de dies ha tornat el mal d'ovaris i esquena, per això penso que la regla està al caure. Ja us aniré explicant les novetats.

Petons companyes! :-()-)
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Talis
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » dt. nov. 06, 2018 5:49 pm

Bona tarda noies!

Oika: Jo crec que es curen en salut, i volen que esperem a tenir una falta de casi 7 dies. Moltes noies diuen que els símptomes que tenen són semblants als de la regla, així que de moment fins que no baixi hi ha esperances!!

Suellen: Jo crec que en el primer cicle vaig fer 3 controls i aquest segon 4, ja que al principi no creixien els fol·lícles i em van allargar la medicació del principi.

Jo de moment estic molt tranquil·la, el tema d'esperar fins a la data que ells diuen doncs dependrà si em baixa abans la regla o no, en el primer cicle em va venir 10 dies després, els meus cicles normalment són curts (24 dies), així que de moment no penso en els dies d'espera pel pipitest. Deixo fluir, jajajaj També ajuda que ningú sap que estem fent aquest procés i suposo que hi ha menys pressió.

Per cert, el meu ovari dret, també ha estat en vaga els dos cicles, no han tret cap òvul, en el primer cicle sí que es van crear fol·lícles però en aquest segon no. Tinc un quist a l'ovari dret i això dificulta la feina d'ovular i de la punció.

Ja seguim parlant!!
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Dra. Saiz
28/05/18: Punció, 3 òvuls Dra. Peón
30/05/18: Transferència de 2 embrions qualitat 1 Dra. Peón
09/06/18 : Regla. Cap congelat.
27/07/18: Visita a Puigvert ,2a FIV
31/10/18: punció, 1 òvul. Dra. Saiz
2/11/18: transferència 1 embrió
22/11/18: test positiu
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dt. nov. 06, 2018 6:38 pm

Aloha,

Oika a mi tambè em van dir que la implantació de l'embrió és com la regla, fins i tot pots tacar una miqueta marró. Però no ho sé exacte perque a mi les dues transfer per la privada no em van enganxar, una em va venir la regla i l'altre va sortir negatiu i al deixar la progesterona ja em va baixar la "roja".
Intenta estar tranquila com la Talis i no hi pensis, encara que costi jeje

Talis passa'm una miqueta d'aquesta paciencia i harmonia que crec que ho necessitaré jejeje. :-o00m
Jo si aquesta vegada no va bé, crec que ho faré en silenci i sense dir a ningú, només parlaré amb la meva gossa.
Per cert, som el trio de l'ovari dret "tarado"

Modo ego: jo vaig demà al 3er control i a veure que em diuen (2on desde que vaig començar amb injeccions) , suposo que em de fer un altre abans de la punció o ja em dirán directament data per fer-la. De totes maneres jo encara continuu amb la mosca darrera de l'orella xq l'ovari esquerre "s'amaga" darrera del úter i m'han dit que potser no es pot fer la punció per evitar punxar o danyar aquest.

Pero lo dicho... paciencia i al ataquerrrrrrrrrr. Petonarros
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::