FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dc. nov. 14, 2018 11:35 am

Noahmarin ostres!!! Deu n'hi do el que deus haver passat! Sap greu que per aconeguir l'objectiu hagis de passar per tot això però millor que tinguin ingressada fins la transfer per més seguretat i així segur que descanses que a casa entre pitos i flautes sempre vas fent.

Doncs jo mai he tingut implantació, mai he aconseguit cap positiu i crec que no m'han mirat res de tot això que comentes. Ja tinc hora per Puigvert al gener. Els hi penso comentar a veure si no seria interessant que em fessin alguna prova abans d'anar pel congelat ni que les hagi de fer pagant. No ho veig normal que mai hagi tingut implantació, no ho sé potser si que ho és... Moltes gràcies Noahmarin per la suggerència i ara a descansar i estar llesta per demà! Un petonàs!
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Northern Lights » dc. nov. 14, 2018 1:24 pm

Ostres noahmarin, quin ensurt aixo de la reaccio que t ha donat amb aquest medicament.
Gracies per les respostes.

Crec que farem la visita amb el Dr. Agusti Garcua aveure que ens diu.

Entremig a mi m han diagnostic un possible hidrosalpinx que s haurà de fer laparoscopia segurament per veure si ho he o no.. vaya tela. No s acabava mai.

He llegit i he vist que algu deia que era de Terrassa. Jo tmb ho soc!!

Heu fet alguna quedada? Us interessaria quedar un dia?
Amb aixo de la infertilitat estas mes sol que la una.
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dc. nov. 14, 2018 1:48 pm

Hola noietes,

Primer de tot vull donar molts ánims a la Oika, Ho sentó molt i estava convençuda que t'agafaria.
Explica com vas i quan et fan la transferencia del "frigo".

Noahmarin, yo tb he pensado mucho en ti y ya verás que luego es un pis pas esto. Me alegro que te encuentres mejor por fin.

Northern Lights, ja ens vas explicant com va i que et diuen d l'hidrosalpinx.

Modo ego:
ja soc a casa tirada al sofá i de repos, Avui no em moc d'aqui jejeje

Al final dels 3 ovuls han fecundat 2 i son els que m'han transferit. La bióloga m'ha dit que un era bó i l'altre mitg, imagino que serán A i B o B i C. Ja no queden mes bitxos a la retaguardia aixi que a continuar creuant tot per a que m'emganxi/n.

I comencem la betadesespera... Fins el 5 o 6 de desembre no toca pipitest si abans no em visita la "roja".

Molts petons a totes i ánims a tope.

PD: em van possar dos punts a la vagina xq el meu ovari esquerre s'amaga i x poder agafar els ovuls crec que em van desgarrar una miqueta.
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: nina81 » dc. nov. 14, 2018 7:15 pm

Bona tarda noies!
Oika: Hem sap molt greu el que t'ha passat. La veritat és que ha de ser dur. Molts ànims bonica.
Noahmarin: vaya tela amb lo teu, tu i jo no vem coincidir el dia de la punció pq ja se t'havien endut cap amunt.
Northern lights: nosaltres a la puigvert no ens van fer cap prova, les del meu home les portàvem fetes i ja els hi devia semblar bé. Ja ens explicaràs com va l'hidrosalpinx.
Suellen: xiii sóc jo. Tot i que sóc de Manresa. Relaxat molt i segur que t'anirà bé. Com tens els punts ja?
modo ego: doncs demà torno a treballar. Ha estat la nostre primera fiv i hem van posar 2 embrions a dia 3 de clase B. Vaig sortir molt desanimada pq de 18 q HEM van treure no ni havia ni un de clase A. Aquests dies hem trobava malament però ara ja estic com sempre. Demà he de trucar per si n'han pogut congelar, tot i així no hi tinc gaire esperançes. El dia 2 de desembre farà 20 dies i hem faré la prova si abans no ha vingut la regla.

Ens veiem per aquí maques. I molta sort a totes.
Imatge
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dj. nov. 15, 2018 8:37 am

Noahmarin que vaya muy bien la transfer hoy. Cuando te la hagan pasa report para saber que tal y cómo vas tú :-o00m

Nina81 quina casualitat jejeje les dues de cotorreo a la sala i resulta que estem al mateix fòrum. Tranquila i relaxa, a vegades la qualitat A no és lo més important. Ara paciencia amb la betadesespera i que surti positiu el día 2, jo vaig uns dies despres de tú. Per cert, els punts millor pero encara em fa una miqueta de mal l'ovari punxat.

Petonarros a totes
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Colibri82 » dj. nov. 15, 2018 4:43 pm

Buenas chicas!!!

Oika sento molt el negativo, però hem de ser fortes i seguir endavant.
Noahmarin: quina malasort, cuida't i a esperar que hagi sort en la transfer i es quedi amb tu.

Modo ego: doncs fins finals de novembre no tinc hora perquè em confirmin quants em van congelar i que em programin per la meva primera transfer.

Ja us anirè informant, sort i ànims a totes
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dv. nov. 16, 2018 7:32 pm

Hola noies!

Primer de tot us vull donar les gràcies a totes pel vostre suport! :-()-)

Suellen que bé!!! Ja portes els teus dos petits! Ara ens toca tornar a creuar dits perquè s'enganxin ben fort a la seva mami. Espero que ja tinguis els punts ben cicatritzats. Veig que coneixes a tota la penya jajajaj.

Noahmarin: com estàs? com ha anat la transferència? Espero que ja estiguis al 100%

Nina 81: com va la betaespera? He llegit que ets de Manresa. Un dia tb vaig coincidir amb una noia de Manresa, va ser un moment però me'n recordo pq vaig pensar que també venia d'un tros lluny. Molta sort!

Colibri: ja queda menys per saber finalment el que van congelar! Ja era hora! Ànims i ja ens explicaràs com funciona això del cicle amb congelats, quina medicació et fan prendre , etc (nosaltres en tenim 1 que suposo que serà el següent pas).

Talis: com estàs? Ja et deu quedar pocs dies per fer el maleït pipitest... Tota la sort del món!

Nosaltres estem bé tot i el negatiu de dimecres, ho esperàvem. Ara ja no és un drama com fa alguns anys enrere. La nostra mentalitat ha anat variant i ara és que ho anem a provar, el no ja el tenim; anem a provar sort, que surt tot bé doncs genial, és el que volem des de fa molts anys però si no ho aconseguim doncs no s'acaba el món i estem també molt bé els dos sols, també som una família! A veure com va tot!
Aquests dies no em trobava gens bé (físicament) però avui (dos dies després de deixar la progesterona) finalment m'ha baixat la regla ben abundant i em trobo molt millor!

Cuideu-vos i gaudiu del cap de setmana! Petonassos!!!
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dt. nov. 20, 2018 8:33 am

Bondia noietes,

Fa dies que vull escriure pero cada vegada que passo pel forum em truquen de la oficina jejejeje aixi que aprofito ara.

oika m'alegro molt que ho porteu tan bé, ara a veure que us diuen a la visita següent. Jo tambè aquesta vegada tampoc estic tan receptiva e il-lusionada com les altres vegades. "lo que no te mata te hace más fuerte". No deixis de passar per aquí, eh! I sí , he conegut a dues persones d'aquí jejeje el món és molt petitó i la veritat que és guai :)

colibri tic tac tic tac que ja sóm a día 20 i et queda poquet per sortir de dubtes ;) Ves informan't please

noahmarin cómo vas? espero que relajadita y siguiendo con la betadesesperación con calma, jejeje. Tú cuerpo ya está menos resentido? menos dolor?

nina81 , talis què tal aneu? som l'equip betadesespera jejeje

Modo ego:
Diumenge em van caure ja els punts i la veritat em va fer un susto al principi perque no sabia que era, però després vaig veure que era un fil negre i ja m'ho va avisar l'infermera.

Tema síntomes jo continuu igual, gasos, inflamació de panxa, mal de pits i dolor de ronyons, l'ovari ja no em fa tant de mal pero si que ho tinc una miqueta resentit, però lo de sempre o són sintomes de la regla, progesterona o que ha/n enganxa't el/s bitxo/s. Aixi que intento no pensar gaire.

Lo que si m'he dona't comte que ara el meu cos no accepta tanta progesterona, vamos que taco més les calces o quan em netejo desprès de fer pipi, no sé, prefereixo no donar-li voltes.

A vegades a la gossa li dic que olori la panxa i busqui si hi ha algo, jejeje, perque la veritat que està més mimosa amb mi, però potser és el fred o que estic jo més receptiva :)

I bueno, ja no sè que més explicar, només que ja queda menys per fer el pipitest o que vingui la "roja", aixi que aquí us deixo el meu "tocho" i anirè passan't per aquí per veure novetats.

Molts petonarros a totes!
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Talis
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » dt. nov. 20, 2018 5:35 pm

Bona tarda noies!!

Què tal tot?
Jo fa dies que estic molt desconectada, entre la feina i que he hagut de acompanyar a me mare a metges, ha estat un no parar. De moment encara no m'ha vingut la regla, avui ja estem a dia 18 post trasferència, així que entre demà o demà passat hauré de fe el pipitest. La veritat és que no tinc gens de ganes de fer-lo, ja que llavors sabré del cert si és que sí o que no, i si surt que no, no tenim intenció de fer cap més tractament ( a curt termini i ja estic aprop de fer els 37).

Suellen: Molts ànims amb la betaespera!! Jo també tinc dies de tot amb la progesterona....

Oika: És cert, al final amb tants negatius és que com que ja t'ho esperes, és el normal... Segur que la sort canvia, encara teniu un segon cicle per la SS, oi?

Colibri82: Sort en el proxim cicle i que siguin bones noticies dels congelats.

Noahmarin: Què tal la trasferència??

Nina81: Ànims amb la betaespera!!! El tema de qualitat és molt relatiu, molta gent no li ha agat els de tipus A i si un de C, així que tu tranquil·la. Jo sempre he fet pocs òvuls, en els dos cicles 3 en total i els 3 han estat A, i a la primera no va agafar cap dels 2 , i el d'ara encara no ho se.

Northern lights: Doncs a nosaltres no ens han fet cap ni una prova més de les que portavem del ginecoleg del CAP. El meu marit 2 seminogrames, que eren desestrosos i no li han fet cap prova més. De fet a mi el gine del CAP a les proves em deia que tot era perfecte, i no m'havia fet ni una antimullerina, i quan me l'han fet a St Pau és just 1.... PEr tant no sé en què es basen per fer més a menys proves, no ho entenc.

Bueno noies, espero seguir informacions vostres, jo quan faci el pipitest us informo!
Un petó!
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Dra. Saiz
28/05/18: Punció, 3 òvuls Dra. Peón
30/05/18: Transferència de 2 embrions qualitat 1 Dra. Peón
09/06/18 : Regla. Cap congelat.
27/07/18: Visita a Puigvert ,2a FIV
31/10/18: punció, 1 òvul. Dra. Saiz
2/11/18: transferència 1 embrió
22/11/18: test positiu
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dt. nov. 20, 2018 6:53 pm

Talis, espero que aquest sigui el definitiu i no ho hagueu d'aparcar sinó que sigui un megapositiu!!
Suellen,nina81, noahmarin, ànims amb aquesta espera! que es fa durilla la incertesa!
Colibri, uff això si que és incertesa, que no t'hagin ni dit els que han pogut congelar! ja falta menys per sortir de dubtes de tot! ;)
Oika, sento molt aquest negatiu, és una me, posar-hi tota l'esperança i acabar així... ànims.
Ego
No personalitzo més perquè vaig una mica perduda amb tantes, però fa dies que alguna deia si li farien més proves a st pau,... per experiència us dic que ho dubto.
Nosaltres, després d'obtenir 7 embrions en la primera Fiv que hem fet a stpau, 5 blastos de bona qualitat més 2 que em van posar 2 a dia 3, el resultat ser negatiu.
La primera transferència de 2 blastos, també va ser negatiu.
Haviem parlat amb el dr Parés que si aquesta segona vegada no anava bé, fariem més proves. Quan vam anar pels altres congelats, va dir que més proves no calien, que estava tot bé... tot bé? però si no heu mirat res!! després va ser quan jo vaig treure les proves que haviem fet de trombofilies i histeroscòpia , i li vam demanar opinió sobre vacuna antipaternals... la seva resposta va ser que com a útil només hi havia la histeroscopia que haviem fet, que tot lo demés no servia per res perquè el 90% de les vegades sortia bé.... ah, i que vacuna antipaternals ni de conya.
buffffffffff Al final vam programar igualment transferència perquè nosaltres ja duiem els deures fets i estàvem més tranquils... però en general es fa tot per assaig-error, buscar possibles motius no entra en el protocol de la majoria de clíniques, veig, i de la ss menys. Ah, jo també sòc de Manresa.
Una abraçada noies!!
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dc. nov. 21, 2018 5:20 pm

Hola maques,

Talis espero que la mami estigui millor i no sigui res greu. I aquí esperem a que ens informis del pipitest, pero t'entenc perfectament jo hi ha dies que vull saber i d'altres no. Jo encara estic creuant tot lo creuable i amb les espelmes per a totes jejeje.

Myca quant de temps sense noticies teves.... la veritat que ho parlava l'altre día que allà no fan gairè cas, ni probes, ni informació, vamos que som quasi quasi un número i prou.
No m'ha queda't clar si ara estàs en betadesespera de dos blastos o vau tenir negatiu... perdona pero ultimament estic una miqueta empanada.

Modo ego: Uiuiuiuuuu mi gato hace uiuiuiuuuuuu.... aquí continuu jejeje
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dc. nov. 21, 2018 9:21 pm

Suellen, tens raó qe estava perduda perqe tot i entrar per mirar com va, estic en estandbye.
Durant el control d'endometri de l'octubre per fer transferencia, una doctora nova ens va dir que hi havia un polip i shavia de treure abans de fer transferencia. Total qe la meva ginecologa va dir qe allo no mho treien qe no era un polip, pro amb la tonteria a st pau ens han programat ja pel gener. Una merda vaia.
A mes degut al decapeptyl i pegats porto mes de 12 dies de retras, ho sigui qe el cos encara esta païnt els xutes qe li dono.
Espero qe puguem cantar alguns positiu abans dacabar l'any! A mi, mhe nha passat un amb només una transferencia negativa.... Quin desastre, ja van 6.
noahmarin
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. abr. 10, 2017 6:25 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: noahmarin » dv. nov. 23, 2018 7:39 pm

Hola a todas!!!
Puse un post con mi transfer pero no debí enviarlo porque no lo veo... ainsss la edad...

Myca yo tampoco creo que nos hagan más pruebas en Sant Pau, su protocolo es sota-caballo-rey y si cuadra bien y si no alaaa a pagar. Si a mi este embrión no me agarra me haré el test ERA para ver si es que tengo la ventana de implantación desplazada (pagando), una biopsia de endometrio (por Adeslas) para descartar endometritis que no causan síntomas pero imposibilitan la implantación y una histeroscopia para ver si todo está bien(Adeslas).

Talis: como va todo?? Te hiciste pipitest??? Espero que tu madre esté mejor.
Suellen a ti no te digo nada que te tengo negra todo el día a watsup jijiijiji

Oika: siento mucho el negativo, es verdad que conforme pasan los años una se hace un poco mas de piedra con todo esto.

Colibrí para cuando tienes cita?? Te han podido congelar?? Qué bien!!! Me da rabia que no nos llamen para comunicarnos estas cosas, yo tuve que llamar para ver si habían podido congelar el otro bichin, pero nada de nada. Todo a uno.

Nina como vas?? Ainss yo no se como aguantáis sin haceros test, para mi es imposible. Bueno y que no puedo entrar a laboratorio (estudio medicina) si no sé si estoy preñi (eso me sirve de excusa divinamente jejejeje)

Northern te han confirmado el hidrosalpinx??? Espero que todo vaya bien con la laparoscopia.

Bueno y por mi parte: la transferencia muy bien, nos felicitaron por mi marido que estaba embobado mirando el monitor, y claro, el tío allí super gordo y presumiendo de “buen marido/padre”
Luego tuve una pequeña complicación, el martes tuve ya que ir a urgencias porque no aguantaba el dolor y es que había hecho una hiperestimulacion y tenia liquido libre (debo ser la única desgraciaica que le sacan 6 ovulos y hace hiperestimulación...)
Ahora ya no tengo dolor casi, solo que continuamente tengo dolores de regla y eso me da un poco de mal rollo. Hoy me hice un TE y negativo así que a ver. Me toca que me venga el domingo (soy de fases lúteas cortas) así que a ver si hay suerte. Al menos necesito saberlo como tarde el Martes porque el miércoles tengo laboratorio y me da muy mal rollo entrar porque estamos trasteando continuamente con tóxicos. Así que tengo la excusa perfecta para calmar mi ansiedad a base de TE jijijijijij

Un abrazote a todas
noahmarin
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. abr. 10, 2017 6:25 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: noahmarin » dv. nov. 23, 2018 7:45 pm

Ay me olvidaba!!! Vuestros ciclos con la FIV duran lo mismo que natural?? Tengo esa duda. A mi con la progesterona nunca se me ha retrasado, con las IAs tampoco pero es mi primera FIV
Talis
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » ds. nov. 24, 2018 10:16 am

Bon dia noies,

Doncs el dijous al matí em vaig fer el pipitest i va sortir positiu >.-<: , estem encara que no ens ho creiem. Encara amb molta cautela fins que no poguem fer una ecografia de confirmació. L'any 2014 vam aconseguir un embaràs natural, i el vaig perdre a les 6 setmanes, així que estem il·lusionats però cautelosos. Dilluns trucaré a St Pau per poder fer la ecografia i també al CAP per poder anar a la llevadora. Així que estem moolt il·lusionats amb aquesta nova etapa :p-)

Noahmarin: Intenta ser paciente con los pipitest, antes de la falta muchas veces da un falso negativo, ojala salgo un superpositivo!! Yo en mi anterior FIV me vino la regla justo a los 10 dias de la trasferencia, justo cuando me tocaba por mi ciclo natural.

Myca: Ostres em sap greu l'espera per la trasferència, és un rollo quan no es posen d'acord en el diagnòstic. A mi em passa amb el quist que tinc a un ovari, uns dien que no és res,i altres que és endometriosi ... Segur que al Gener va tot genial, any nou, vida nova.

Suellen i nina81 : Com porteu l'espera??? Quan dies us queden pel pipitest????

Sento si em deixo algú, molts petons a totes!!
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Dra. Saiz
28/05/18: Punció, 3 òvuls Dra. Peón
30/05/18: Transferència de 2 embrions qualitat 1 Dra. Peón
09/06/18 : Regla. Cap congelat.
27/07/18: Visita a Puigvert ,2a FIV
31/10/18: punció, 1 òvul. Dra. Saiz
2/11/18: transferència 1 embrió
22/11/18: test positiu
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dg. nov. 25, 2018 8:50 am

Ostres Talis que guai! Moltes felicitats i con dius tú cautela fins que passi el 1er trimestre . Pero oleeeee per a vosaltres. (En fa una miqueta de enveja sana jiji)

Noahmarin: que nosotras estamos en contacto casi diario jejejeje :globus:

Nina: com portes la betadesespera?

A mí en toca el pipitest a partir del 3/12 que son 18dies de la transferencia, pero no estoy gaire esperançada i començo a possar-me nerviosa. Avui m'he fet un i supernegatiu.... Siiii, ja sé que no toca pero bueno.

Petonarros a totes i jo continuu amb tot creuat jeje
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dg. nov. 25, 2018 8:55 pm

Talis: ostresssss :b-))) moltes felicitats bonica!!! Ara a cuidar-te i confiar que tot surti bé. Ja tens data per la eco? Com anima conèixer positius >.-<:

Suellen: paciència que encara no toca el test! És la fase més dura això de la betaespera...

Estic amb el mòbil i crec que era la Noahmarin que demanava si el cicle havia estat normal amb la progesterona. A mi les anteriors vegades tant amb fiv com ia em baixava la regla el dia que tocava menys aquesta última fiv que no m'ha vingut fins dos dies després de deixar la progesterona (serien uns 10 dies més tard del que em tocava).

Molts ànims a totes les que esteu en la maleïda betaespera i les que espereu per tornar a l'atac.

Esperem més bones notícies per rematar el 2018.

Nosaltres fem vacances forçoses ja que no tenim visita fins al gener però ja em va bé així passarem un Nadal tranquils i desintoxicant-me de tanta hormona. Ara feia dies que no escrivia però estic a l'aguait, no em vull perdre cap dels vostres positius!!!
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
noahmarin
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. abr. 10, 2017 6:25 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: noahmarin » dg. nov. 25, 2018 10:10 pm

Talis enhorabuena!!! Espero que vaya todo genial. Nos vas contando como te va en la Eco!!!

A mí me tendría que haber bajado hoy pero nada. No baja ni tengo síntomas de que aparezca y los test negativisimos así que supongo que será un retraso de la progesterona. Es un rollo estar así así que mañana me haré una beta y si sale negativa llamaré a Puigvert para ver si puedo dejar de ponérmela. También me dijeron que esperara 18 días a partir de la transferencia pero mis fases luteas son de 12 días así que eso significaría hacerlo con 8 días de retraso y me parece una barbaridad. Ninguna implantación más allá de los 12 días es viable así que no se yo.... mi ventana de implantación está en los 6-8 días desde la ovulación y entiendo que esto no cambia en una Invitro. Así que a ver qué sale en la Beta mañana y que me dicen en Puigvert pq tal vez todo esto que es así en ciclo normal cambia en una FIV.

Justo acabamos de dar embriología en la facultad y el exceso de info no me hace nada bien :-o00m . Me hace estar más ansiosa y cabreada por fallos que he visto en Puigvert. Pero bueno, no queda más que esperar y esperar. Ainssssss
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dl. nov. 26, 2018 7:13 am

Noahmarin 100% d'acord amb tu, són massa dies d'espera amb la progesterona, jo des que em tocava venir la regla fins el dia que em tocava el test van passar també 8 dies. Ho trobo excessiu; primer per haver d'estar amb els medicaments tants dies sense saber si hi ha embaràs i segon que acabes ratllant la bogeria amb una besaespera tant llarga!

Molta sort amb la beta, ja ens informaràs!
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Colibri82 » dj. nov. 29, 2018 4:56 pm

Talis enhorabona!!!

Ja tocava que algú dónes bones noticies i cantés el :-()) >.-<: >.-<: Ara a gaudir del creixement del :-)(-: i tindre'l als teus braços d'aquí 9 mesos, m'ha n'alegro molt.

La resta mica en mica, cada nou intent és una nova oportunitat, no s'ha de tirar mai la tovallola (encara que és molt fàcil dir-ho i poc sentir-ho).

Bueno ja he tornat i per fi se amb seguretat quants embrions tinc congelats, quants m'implantaran, i les possibilitats de que siguin viables, la medicació que m'haig de prendre.

Us explico una mica per si alguna de vosaltres es troba en aquest cas.

Començo comentant que és un tractament de dos mesos. El primer mes únicament m'haig de fer una punxada mensual de decapeptyl per inhibir la ovulació. Esperar que em vingui la regla i començar amb pegats Evopad amb dosis en augment fins que ells m'indiquin. Després em faran la criotransferència i començar amb progesterona.

Notícies dels meus embrions, com a recordatori, vaig obtenir 18 ovòcits, dels quals, 9 eran viables per fecundar, però només 2 han arribat a termini. Segons la doctora i paraules textuals, "tenim 2 blastòcits de bona qualitat (B) però per desgràcia es van congelar a dia +6, per això els vàrem congelar junts."

Amb sinceritat no se si és bo o dolent. Així que com no entenia gaire que volia dir això, li he preguntat que si els han congelat junts, vol dir que em posaran els dos a la vegada? I m'ha contestat, que en el meu cas sí perquè estan molt justs. Després de sentir això, li he preguntat que quin és el percentatge de possibilitats d'embaràs, i la resposta m'ha deixat morta, " que et quedis depèn de molts factors, però lo important és que superin el procés de descongelació i ja es veurà".

Se que haig de tenir optimisme, però com comprendreu no són molt bones notícies amb sinceritat, però és la meva primera FIV, i per sort encara tinc un altre intent per SS. Ja m'estic posant en el pitjor la veritat, o al menys avui és com m'ha deixat la doctora.

Alguna li ha passat alguna cosa semblant que no li donin gaires esperances i després s'ha quedat embarassada.
Gràcies i sort a totes.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::