FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dg. feb. 24, 2019 8:06 pm

Annahelo, no sé si et solucionaré gaires dubtes perquè tampoc no sabia massa a quina agenda et referies, perquè jo vaig anar a Puigvert, allà em van dir que ténen moltes hores per donar, on van a tope és a Sant pau, però que les agendes si que estàn obertes... almenys és el que em van dir.
Martallunaplena, felicitats per entrar ja a la roda, quina putada això de que no t'arribés la notificació i hagueu perdut temps. Tema dgp nomès en fan a la SS per problemes com dius tu en malalties, per avorts o fallos d'implantació, no en fan. Això em van dir a mi.
Colibri82, uff, un negatiu sempre és un pal i més si no tens congelats per tornar-ho a provar.. espero que tinguis una edat perque puguis continuar a la SS, proves extres no en fan, aqui és assaig-error. Ànims.
Annetta86, no et puc ajudar respecte aquestes pastilles, no les he pres mai. Molta sort!!!
Suellen, quina mer.. això, si et passes dos anys en llista d'espera és normal que quan ens agafin ja siguem grans!! Nosaltres ens hi vam posar amb 35, si la meva doctora de capçalera hagués estat una mica astuta ja m'hauria dit, corre apuntat a llistes! però no, vaig entrar-hi amb 38, a punt dels 39 i entre pitos i flautes 41. Molts ànims, si en tens ganes, reposeu i contineu per la privada si podeu, sino, a canviar de xip, és fàcil de dir, però jo m'estic mentalitzant. Una abraçada molt gran.
Madan, mooooooooooooooltes felicitats!!! almenys sabem que de tant en tant aquests tractaments funcionen, perquè són tant poques les bones notícies.... Disfruta-ho!!!
Ego: dijous a puigvert, dr Carlos Dosouto, la veritat és que l'únic que hem trobat una mica empàtic. Bàsicament el que ens va dir es que tot i fer 3 transferències de blastos, no sabem la qualitat d'aquests, que tenim totes les proves fetes (aportades per la nostra part, no fetes pas per ells), i que tenim l'últim blasto i que a provar-ho. Que ja sap que és un tractament que desgasta i frustra, i que si aquest cop no va bé, que no ho dubtem, que a ovodonació directe. Ja no vaig ni demanar si ens tocava una segona fiv, ja sabia la resposta per tot lo que ens va dir.
Podiem començar ja, però no em veig capaç, fa massa poc de l'últim negatiu i necessito carregar piles i desconectar de tot una temporada. Vam deixar-ho pel maig... mentrestant m'aniré fent a la idea de que segurament si aquest últim cop no va bé, o pleguem o anem a ovodonació.... tema que ara mateix descarto.
Bé, la vida diuen que mai és com te l'havies imaginat... però el que ha escrit la meva, es va quedar ben descansat també.
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Mir DB » dg. feb. 24, 2019 9:25 pm

Hola Myca! La meva vida tampoc és com me l'havia imaginat... és ben veritat.
Una pregunta: dius que no sabien la qualitat dels blastos, a què et refereixes? M'han dit que poden ser de categoria A, B, C i D (qualitat decreixent: els A i B tenen més possibilitats d'implantació, els C mig-mig i els D diria que els descarten, no n'estic segura però no són gaire bons). Això no té a veure amb la qualitat? Merci i ànims!
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dg. feb. 24, 2019 10:12 pm

Hola Mirdb, si, la qualitat que dius si que la sabien, jo també pensava que amb això n'hi havia prou per saber que éren bons.
Nosaltres vam posar 2 A de 3 dies i la resta éren A i B de 5 dies, i no va implantar cap. Per saber si realment són bons haurien de fer dgp, i axò per la ss no ho fan si no tens alguna malaltia genètica...
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Mir DB » dl. feb. 25, 2019 1:12 am

Ostres, que complicat!! Així aniria bé fer dgp de bon principi per assegurar el tiro, encara que ens costés un pastón... Llavors la qüestió seria obtenir forces embrions per poder seleccionar el millor... Hi ha tants aspectes que influeixen que lo raro és que la gent es quedi embarassada amb el mètode "natural"!!!
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Lausan
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:59 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Lausan » dt. feb. 26, 2019 12:54 pm

Hola noies,

perdoneu per no contestar però he estat realitzant al tractament i no m'he connectat fins ara. Per fi aquests diumenge m'han transferit un embrionet ara estic com totes les que heu passat per aquests procés, acollonida i resant per tenir més sort que els intents anteriors. No se si us ha passat a alguna de vosaltres, però vaig arribar el dia de la transferència (a dia 5), molt inflada de panxa i molesta, li vaig comentar a la doctora, i al fem la eco a la panxa va veure que hi havia líquid lliure i em va dir que m'havia hiperestimulat una mica de la medicació, tot i això, em va transferir igualment l'embrió. Ara segueixo bastant inflada i amb molèsties, ja em va avisar que podria anar a més.

Annetta, respecte la primera visita després dels anticonceptius, et fan la eco ni que tinguis la regla, de fet crec que busquen això. A mi em va venir el dia abans de la visita, i el mateix dia de la visita ja em va dir que podia començar a punxam.

Suellen: quin greu tot això, t'envio tota la meva energia positiva i espero que tinguis molta sort i aconsegueixis el teu objectiu.

Colibri. Un negatiu es un cop molt dur, però segur que treus forces per aixecat i tornar-ho a intentar. Segur que el pròxim tractament surt millor. Jo en el passat tractament també el resultat va ser decebedor, de 23 embrions fecundats només en van quedar 3 a dia 3 i de categoria C, i no van tirar endavant els transfers. En canvi en aquests procés nou m'han implantat un blasto de categoria A i no hem tingut una davallada tant gran com en el tractament anterior. A vegades no hi ha una explicació, almenys a mi no me la saben donar. Així que molts ànims!!

Mica. Molts ànims, es un camí molt dur, però tard o d'hora aconseguirem l'objectiu. Descansa, desconnecta i agafa forces !!!

Madan. Moltes felicitats!!!!!! què bé, gran notícia!!!! Veure un resultat positiu dona energia per totes nosaltres que estem en el camí.

Molts ànims a totes i una abraçada enormeeee!!!!!
Xúlia2019
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. feb. 19, 2019 6:13 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Xúlia2019 » dt. feb. 26, 2019 3:37 pm

Hola noies!! :--/)
Aquí em sento la més novata del mòn, amb el cap a mil revolucions i amb mil dubtes!!
Mare de deuuuuuu!!!
Teníu paciencia amb miiiii
Tinc 36 any y recenment estic a les llistes d’espera de Puigvert per ss.
Em van derivar “preferent” per una endometriosi molt lletja que tinc...
alguna noia amb endo, q em comenti o em faci veure “la llum”??
Podeu informar-me de el temps de l’espera per la primera visita?
Gràcies boniqueeeesss :love:
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dc. feb. 27, 2019 9:11 am

Hola noies! Jo vaig estar per aquest subfòrum a finals del 2018, ara veig que de les que érem poques hi continuen actives.

Suellen: no sé si em llegiràs, entenc perfectament la teva desconnexió després que t'hagin denegat la segona fiv... A la ss és tot tant i taaaant lent que quan ens toca ja gairebé totes som més candidates a ovo que a fiv. Espero que et vagi tot molt bé si decideixes continuar per privat i si no també. Arribats a aquest punt (i és el que sento jo a aquestes alçades) si aconseguim embaràs genial però si no hem tingut aquesta sort doncs a viure la vida que no s'acaba pel fet de no poder ser mares... Som filles, som tietes, som amigues, som valentes, som dones! Cuida't molt Suellen!

Perdoneu que no personalitzi més, ja us aniré coneixent a totes.

Jo vaig fer la primera fiv a St Pau a l'octubre, dels 5 que em van treure van fecundar 4 i me'n van posar dos a dia 3 en fresc amb resultat negatiu. Dels dos restants un era de mala qualitat i el van descartar, l'altre va arribar a blasto i el van congelar. Ahir (després d'esperar dues hores i amb la bufeta a punt de petar) em van fer la transferència d'aquest blastocist. Ara altra vegada en betaespera. Després de 6 inseminacions i 2 transferències encara no he vist mai cap positiu, per això no confio gaire en aconseguir-lo ara tampoc però ja es veurà. Algú més en beta espera?

Ànims a totes!
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Madan
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:26 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Madan » dc. feb. 27, 2019 8:14 pm

Hola a totes!!

Colibrí em sap greu, però no tinc més informació.. Només em va dir que li havien tret 18, i que al final només li va quedar un..

Myca segur que aquests mesos de descans et van genial!

Lausan molta sort! Aquests dies es fan pesadets... sembla que no arribi mai el dia de fer el test! Jo tenia alts i baixos.. hi havia moments que era optimista i altres que estava convençuda de que no funcionaria...

Xúlia jo també tinc endometriosi i he fet una “llista d’espera” diferent.. la doctora em visitava cada 2 mesos i quan ella va creure vam començar. Entre la primera visita i el començament del tractament van passar 11 mesos, tot i que no era una endometriosi severa aixi que no se si amb tu ho faran igual...

Oika que be!! Jo et llegia fa temps (tot i que no participava) me’n alegro moltsnque ja tinguis el teu embrionet amb tu.. et desitjo molta sort! Ja ens mantindras informades!

Ego doncs ahir vaig tornar a fer un clearblue, i va sortir embarassada +3, així que imagino que tot va com ha d’anar.. Crec que la ecoespera encara es més dura que la betaespera.. quin horror! No tinc cap simptoma i això em fa pensar en si no va bé... Tinc hora el proper 7 de març aixi que ja queda poc per sortir de dubtes!

Molts petons a totes!,
24/01/19: començo medicació
04/02/19: punció, 12
07/02/19: transfer, 1
20/02/19: pipitest POSITIU
07/03/19: 1a eco
Xúlia2019
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. feb. 19, 2019 6:13 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Xúlia2019 » dj. feb. 28, 2019 8:13 am

Gràcies Madan,
Ja em van comentar que per endometriosi era una “miqueta” diferent...
Em fa molt feliç llegir que tens un positiu!!! Tot i que la betaespera ha de ser molt durilla ja veuras que tot anirá bè i serà un Megapositiu!!! T’envio totes les energies!!!
martallunaplena
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. feb. 07, 2019 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: martallunaplena » dj. feb. 28, 2019 5:32 pm

Hola noies us comento la primera visita que vaig fer al st pau. Em va tocar una gine molt amable. Vam fer història clínica aportant l'estudi genètic. Em va explicar el procediment . Em va dir que a partir d'aquesta visita ja havia entrat a la llista. La llista d'espera es de 2 anys per fer dgp per la patologia genètica que tinc. Vaig quedar molt parada. La veritat pensava que seria més ràpid per patologia hereditària. Bueno paciència.
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dv. març 01, 2019 9:32 am

Bon dia, noies!

Madan: així ja em coneixes una mica si m'anaves llegint. Per cert, moltíssimes felicitats pel teu positiu!!! >.-<: A mi personalment em fa molta il·lusió saber que noies que estan passant pel mateix que jo aconsegueixen l'embaràs. Ja tens dia per la eco?

Lausan: som companyes de betaespera? He llegit que vas fer hiperestimulació...espero que poc a poc et vagis trobant millor. Quin dia et toca el test?

Martallunaplena: em sap greu però jo també ho tinc entès així; tal com t'han dit a S.T Pau. És a dir, si tens una patologia genètica hereditària et fan fer la llista d'espera habitual ja que no és una "malaltia" que vagi a més com pot ser, per exemple, l'endometriosi o altres patologies evolutives dels pares. Molta paciència i ànims, que ara ja esteu apuntats!

Ego: jo estic a dia 3 post transfer i de moment només noto gasos :-D No és que estigui inflada sinó que tot el dia em fa soroll la panxa i tinc molts pets. Sempre em passa igual amb la progesterona...no us ha passat a vosaltres?
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Talis
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » dv. març 01, 2019 11:05 am

Bon dia noies,

Fa molt de temps que no passo per aquí, només volia donar molts ànims a les que comenceu amb aquest procés , així a les que esteu immerses en ell. I sobre tot molta força a les que no heu aconseguit el vostre positiu amb la SS.


Nosaltres per sort a la segona FIV, i amb només un òvul extret i fecundat, hem aconseguit el nostre positiu, ara ja estic de casi 20 setmanes. Per tant, tot i que no tingueu molts òvuls no us atavaleu, mai se sap com sortirà.

Molts petons a totes!!
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Dra. Saiz
28/05/18: Punció, 3 òvuls Dra. Peón
30/05/18: Transferència de 2 embrions qualitat 1 Dra. Peón
09/06/18 : Regla. Cap congelat.
27/07/18: Visita a Puigvert ,2a FIV
31/10/18: punció, 1 òvul. Dra. Saiz
2/11/18: transferència 1 embrió
22/11/18: test positiu
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dt. març 05, 2019 1:49 pm

Hola noies!

Talis: me'n recordo de tu de l'octubre/novembre passat... Com has passat els primers mesos? Potser ja saps el sexe i tot! Com passa el temps!
Una abraçada, companya!

Com aneu totes? Això no està gaire actiu últimament...

Jo segueixo en betaespera, avui fa 7 dies que em van posar el blasto que teniem congelat i continuo amb molt soroll de panxa, i mal de regla i esquena a estones, cosa que no em fa ser massa optimista però ja es veurà. Per cert, trobo una barbaritat que a les que ens posen embrions de 5 dies també ens diguin que hem d'esperar 20 dies per fer el test i mentrestant vinga a posar progesterona i pegats.

Una abraçada a totes!
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Madan
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:26 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Madan » dv. març 08, 2019 10:34 am

Bon dia noies!!

Ahir vam fer la eco! >.-<:

De moment va tot bé.. segons els mes càlculs estic de 6+4.. i bastant bé! L'únic que em passa és que em marejo molt, molt, tinc ganes de vomitar cada cop que pujo a un cotxe, encara que condueixi jo, però bueno, que tot sigui això!

La veritat que va ser un moment màgic.. el moment d'escoltar el cor, no em vaig poder aguantar i em vaig posar a plorar com una magdalena!

Vosaltres com aneu?

Molts petons i molta sort!!!
24/01/19: començo medicació
04/02/19: punció, 12
07/02/19: transfer, 1
20/02/19: pipitest POSITIU
07/03/19: 1a eco
Xúlia2019
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. feb. 19, 2019 6:13 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Xúlia2019 » dv. març 08, 2019 10:50 am

Quines bones notíciesss!! Amb paciència segur que totes arribarem a tenir la sort de sentir totes aquestes emocions que tens ara!
Alguna mes que ens doni bones noticies???
anim noiesssss!!
I que Millor día que avui per dir que totes som unes valentes i que podem aconseguir-ho!!
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dv. març 08, 2019 11:58 am

Que bé Madan!!! >.-<: Això és fantàstic, que estigui tot bé. M'has fet gràcia que et mareges fins-ho tot quan condueixes neujor:-) ànims, deu ser molt desagradable... Per sort a la majoria els dura pocs mesos. A cuidar-te molt. Ja tens l'alta de RA?

Jo avui passo a dia 10 de betaespera i uffff... L'únic que tinc són els maleïts gasos! Tot el dia soroll de panxa i a la nit m'he despertat i tot de tant soroll :miko:

Com aneu totes?
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Annetta86
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. des. 11, 2018 1:58 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Annetta86 » ds. març 09, 2019 8:53 am

Hola noies,

Jo segueixo amb les Yasmin fins al dia 21 i el 26 tinc hora per fer eco i amb l'anestesista. Ens van posar deures de buscar info de les medicacions que ja tenim a casa. Amb nervis però contents.

Madan: Que bé que tot segueixi avanti, amb els marejos sort... són tan desagradables!!!

Oika: que queda una miqueta menys per sapiguer.

No personalitzo més, som moltes i a vegades em perdo una mica però bueno no segueixo el foro, us llegeixo a totes i vaig responen poc a poc.

Ens continuem llegint, molts ànimus a totes!!!!! nosaltres podem
Lionesa
Entrades: 3
Membre des de: dl. des. 18, 2017 3:14 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Lionesa » dv. març 15, 2019 3:03 pm

Hola!
Sóc hipernova. Estic molt perduda i tinc un dubte:
l novembre, l'andròleg de la meva parella li va donar un paperet perquè l'entregués a Sant Pau, segons vaig entendre, "per derivar-me a fertilitat". Vam tornar a tenir visita amb l'andròleg i el va considerar apte per IA, i jo en principi també sóc apta (segons la informació que tinc però no m'ho han dit). Aleshores...el andròleg em va dir que aviat em trucarien perquè per la primera visita eren uns 5 o 6 mesos. Això és veritat?
Vaig trucar a Sant Pau per preguntar-ho i em van dir que un any... un any??? és només una primera visita....
Algú ho sap? i segons l'andròleg, la IA va ràpid, que un cop tens la primera visita, va tot seguit, això és veritat? i quants intents fan? algú ho sap? la IA seria amb l'esperma de la meva parella...

gràcies
Miairon
Entrades: 1
Membre des de: dt. març 19, 2019 10:31 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Miairon » dt. març 19, 2019 10:47 am

Bon dia noies!!
uff... fa mooolt de temps que us llegeixo, i m'heu ajudat a resoldre mooolts dubtes que tenia durant el procés... moltes gràcies!! :b-)))
Pues bé, us explico una mica la meva situació actual... : lasito : he començat ben tard a escriure-us per aquí... :-D
El passat 12 de març em van fer transfer de 2 blastos congeladets de 5 dies, i ens han donat molt bones esperances ja que els van treure el dia d'abans a veure si continuaven desenvolupant-se i, jolin! es veu que son una passada i ténen una qualitat excel·lent! segons diuen, ens van dir que es curen molt en salut i no et diuen aixo si no estan molt segurs. Pues res, ara segueixo amb els pegats (150mg) i la proge (600mg), i el dia 30 ja em puc fer la prova... intento no pensar-hi molt, encara que m'han donat molt bones esperances, porto tot el procés curant-me molt en salut per no portar-me un chasco... de moment tot va molt bé >.-<: I tant de bo es cumpleixi el nostre somni de que vinguin els dos i suguin nen i nena (qui no voldria això... :love: )
Bueno, us seguiré informant... se m'estan fent molt llargs aquests dies!!! suposo que com a totes.. :-:)

Petons i de nou gràcies a totes per ajudar-me a amenitzar el procés... :--/) :cnena: :cnen:
:cnena: :cnen: :love:
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dg. març 24, 2019 8:19 am

Bon día noies
Fa molt temps que no entro per aquí però volia donar-vos ànims a totes...
Jo vaig estar més de 5 anys buscan i amb proves i més proves fins que de Taulí em van derivar a San pau,amb el que em va tardar la llista de esperar cuan em van trucar ja feia els 40 i igualment em van fer les dues fivs però sense sort...
No vem voler rendirnos i vàrem provar un cop més per la privada,aquesta va ser la bona i ara ja estic de 38 setmanes,i a punt de tenir la meva nena en braços en poquets dies.
No us desanimeu,sigueu fortes,i no us obsesioneu en dietes,proves, etc...cuan tenen de enganxar enganxen fem el que fem.
Molta sort totes i un petó molt gran i força!!
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::