FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Elena_tsl
Entrades: 2
Membre des de: dt. nov. 17, 2020 1:07 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Elena_tsl » dt. nov. 17, 2020 1:14 pm

Bon dia noies!

Sóc nova per aquí, encara que ja fa temps que us vaig seguint.

Us explico una mica, nosaltres tenim ell 33 i jo 34, vam fer IA al taulí de Sabadell per la SS, totes negatives, a l tercera la dra ja ens va derivar a FIV de Sant Pau per avançar, al mes de febrer de 2020 ens van confirmar per carta que ja estem a la llista d'espera de 18 a 24 mesos...será una llarga espera.

Agraria si poguesiu anar informant de les dates en que us van confirmar i per quan us han citat.

Gràcies a totes!!!!!!
Lau90
Entrades: 3
Membre des de: dj. juny 04, 2020 5:20 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Lau90 » dv. nov. 20, 2020 12:37 pm

Hola ! Me han llamado de San pau, que a finales de enero me harán la primera analítica ! Y primera vez que voy vaya. Entonces mil dudas ya.. tras esa analítica, que tardan en empezar todo ?? Mi caso es para fecundación in vitro , no tengo trompas.. gracias
Floreta_7
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. set. 07, 2020 8:50 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Floreta_7 » dt. nov. 24, 2020 4:28 pm

Hola boniques, doncs a mi vam fer l’analítica i llavors concretes primera visita. Jo començava el dimecres tres i m’acaben de trucar que no el faran pel covid ho deixen pel 2021 :-o00m estic trista però per altra banda tranquil.la ja hem programat el nou tractament així que paciencia
Ànims per totes les que esteu en el
Procés :--/) :-()-)
Allula
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dl. oct. 22, 2018 5:29 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Allula » dc. nov. 25, 2020 7:54 pm

Hola!! El dia 3 de diciembre ya tenias cita para hacer extraccion? O para eco? Te habían llegado a recetar la medicación? Menudo rollo... con esto del covid están atrasando todo demasiado en mi opinión.
Yo tengo cita el 11 que espero no me la anulen...en principio ya me hicieron ecografia en sept y ya me tocaría receta de medicación e iniciar en el siguiente ciclo que es enero pero al leer tu comentario me da que no será...
Allula
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dl. oct. 22, 2018 5:29 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Allula » dc. nov. 25, 2020 8:00 pm

Por cierto, yo estoy en lista desde febrero de 2019 que una chica lo preguntaba y por el tema covid todo se retrasó. Ahora según parece es posible que se vuelva a retrasar o no, a ver que nos dicen!
Una vez te llaman te Dan visita para analitica y despues otra visita para ver analitica y hacer ecografia y en principio ya te Dan cita para iniciar tratamiento.
Lo qje ha pasado este año según me explicó la doctora en septiembre, es que el hospital había llegado ya al número de tratamientos anuales que por ley según la unión europea cada hospital puede hacer y ya pasaban todos los tratamientos que quedaban para 2021.
Así que entre covid y esto pues estamos teniendo más retraso de lo que se venía teniendo porque a mi me dijeron en enero del año pasado que para abril me tocaba.... llegó el covid y hasta julio no recibí la primera llamada. ( os cuento esto por si os sirven mis tiempos para haceros vuestras cuentas aunque ahora si no cierran deberían agilizar se un poco).
Saludos y ánimo a todas!
patripuntok
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dg. nov. 15, 2020 9:55 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: patripuntok » dc. nov. 25, 2020 8:48 pm

Allula ha escrit:Por cierto, yo estoy en lista desde febrero de 2019 que una chica lo preguntaba y por el tema covid todo se retrasó. Ahora según parece es posible que se vuelva a retrasar o no, a ver que nos dicen!
Una vez te llaman te Dan visita para analitica y despues otra visita para ver analitica y hacer ecografia y en principio ya te Dan cita para iniciar tratamiento.
Lo qje ha pasado este año según me explicó la doctora en septiembre, es que el hospital había llegado ya al número de tratamientos anuales que por ley según la unión europea cada hospital puede hacer y ya pasaban todos los tratamientos que quedaban para 2021.
Así que entre covid y esto pues estamos teniendo más retraso de lo que se venía teniendo porque a mi me dijeron en enero del año pasado que para abril me tocaba.... llegó el covid y hasta julio no recibí la primera llamada. ( os cuento esto por si os sirven mis tiempos para haceros vuestras cuentas aunque ahora si no cierran deberían agilizar se un poco).
Saludos y ánimo a todas!


Gracias por tu respuesta! Perdona que sea pesada preguntando...pero desde que fuiste por primera vez al médico hasta que en febrero de 2019 entraste en lista cuanto tiempo pasó? Yo creo que finalmente iré por la privada...
Allula
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dl. oct. 22, 2018 5:29 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Allula » dj. nov. 26, 2020 9:30 am

Tranquila, no me importa.
Primero fui al de cabecera y éste me derivó a infertilidad. En dos meses o así nos tocó la cita y ahí nos mandaron todas las pruebas. Después a los 2 o 3 meses los resultados y luego a los dos meses me llegó la carta conforme estaba en lista de espera.
Creo recordar que todo empezó en septiembre o asi y en febrero estaba en lista de espera.
Más o menos aproximado porque no recuerdo exacto pero mi experiencia ha sido esta. Yo fui por privada tmb una vez pero no me fue bien ...pero depende de cuales sean tus problemas y tu edad merecerá la pena ahorrarte la cola y gastarte el dinero. Yo tengo 33 y el esperma de mi.marido es muy muy vago 96% y 1%normales (aunque me quede embarazada de forma natural pero en la semana 10 dejó de latir, así que seguimos a la espera). Si decides ir a clínica privada te recomiendo que vayas a una buena y no por ahorrarte 1000 euros como hice yo vayas a cualquiera.
Mucho animo guapa!
Mariapg
Entrades: 3
Membre des de: dj. nov. 26, 2020 5:17 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Mariapg » dj. nov. 26, 2020 5:27 pm

Hola!
Os cuento,
Nosotros estamos esperando la carta conforme acepten que estamos para Fiv, pero no sé porqué tardan tanto. Yo creo que algo ha pasado con todo este lío del COVID.
Nos llegó una carta en marzo, y aún no sabemos nada.
No sé si alguien está como nosotros...
Leyendo vuestros comentarios no me cuadran.
Yo en enero cumplo 38.y estoy empezando a ponerme nerviosa. Sabéis si el teléfono que habéis puesto me dirán algo? Es que no he llamado porque al no estar en lista de espera...

Muchas gracias a tod@s!
Y ánimo!!
Floreta_7
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. set. 07, 2020 8:50 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Floreta_7 » dv. nov. 27, 2020 7:11 am

Bon dia noies, doncs jo porto des de setembre amb la medicació a casa i dos mesos seguits amb yasmin el doctor em va dir que l’atrasaven pel covid i ara descanso de pastilles fins al gener i faig el cicle al febrer. Començava medicació Fiv el dia 3 de desembre tot un pal gran però amb l’esperança que almenys tot tema covid estigui més calmat :-o00m
Ànims per les que esteu en betarspera! I per les que comenceu Fiv molta força i ànims!
Allula
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dl. oct. 22, 2018 5:29 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Allula » ds. nov. 28, 2020 8:49 am

Pues nada, iré mentalizandome que hasta marzo nada. Cuando vaya si finalmente es así pondré una reclamación porque me parece que ya se pasan y es jugar con nuestros sentimientos. No puede ser que me dijeran que en abril me tocaría y que por covid me manden a junio y que de junio me manden a septiembre y de septiembre a diciembre y ahora vete a saber cuando, teniendo ya analíticas, ecografia y todo tipo de pruebas tanto El como yo hechas. Por el tema covid esta muy bien que bajen el número de tratamientos y personas en salas de espera reducidas y que se alargue Un poquito todo, pero que te vayan diciendo de poco en poco que ya te toca y cuando toca no sea... hace daño, mucho daño porque en nuestro caso son ya muchos años buscando, aborto de por medio y fiv por privada fallida. Creo que se están pasando 3 pueblos.
Ojalá yo lo llevara como tu la espera pero no, a mi esto ya me parece una tomadura de pelo.
Sheila88
Entrades: 1
Membre des de: dt. des. 01, 2020 10:10 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Sheila88 » dt. des. 01, 2020 10:18 pm

Como se inicia el proceso para la FIV + estudio preimplantacional de embriones? Cuanto hay de lista de espera?
Me dijeron que es antes de los 36 años? Tengo 33... debería apuntarme ya?
Muchas gracias!
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Tribuchang » dc. des. 23, 2020 10:09 am

Noies he vist que aquest post és de FIV però igualment llanço la pregunta... després d’haver fet dos IADs per privat, la setmana passada vam anar al ASSIR i ens van fer la derivació a Sant Pau. En principi ens han de contactar per proves.... a l’ASSIR ens van dir que creien que no hi hauria massa temps d’espera (entenem que per fer les proves i per ls IA ja que inicialmente suposo que ens dirán de fer IA) però avui he enviat un mail a Sant Pau i m’han dit de 10-12 mesos per IA i 2 anys per FIV. Están així els temps? Tenia entès que IA eran uns 3 mesos.... qué xafón!
reichgg
Entrades: 1
Membre des de: dg. gen. 03, 2021 8:59 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: reichgg » dg. gen. 03, 2021 9:45 pm

Bones!! Estic molt contenta d'haver trobat aquest foro perquè tinc bastants dubtes respecte el funcionament de FIV per la seguretat social. Jo vaig rebre la carta de confirmació per fer la FIV a Sant Pau l'agost del 2019, i fins al Setembre 2020 no em van trucar per fer una primera visita, a l'Octubre. Cal dir que desde que ho vaig comentar amb la llevadora del poble fins rebre la carta de confirmació de Sant Pau varen passar dos anys,.... així que llista se m'ha fet llarguíssima, i per això, vaig probar primer amb la privada.

Vaig fer una FIV a la Dexeus sense sort, només em van extreure 5 óvuls, 4 varen fecundar, 3 varen avançar, pero les transferencies no varen anar bé.

Ara m'han trobat hidrosalpinx, a més d'agreujament de l'endometriosis : ovaris enganxats entre ells i a la matriu, focus endometrioma entre recte i matriu, adherencies,... en fi, un panorama! tot i això les analítiques a Sant Pau varen sortir bé i la doctora va dir que ho tiravem endavant.

Ja em va receptar la medicació i tot, com una de vosaltres ha comentat, porto 3 mesos amb la medicació a la nevera. Ara quan en vingui la regla començaré amb el sibilla, i en principi, tinc visita el 8 de febrer. Pels vostres comentaris, entenc que em trucaràn per retrassar-ho tot,...

En el meu cas, primer em faràn extracció d'òvuls pero no em faràn cap transferencia fins que no m'operin, perque és impossible que vagi bé amb l'hidrosalpinx. No sé si m'operaré a Sant Pau, perque implica també un temps d'espera llarguet i amb 38 anys com que no m'ho puc permetre, o amb l'equip de la Dexeus que seria més inmediat pero implica un cost important.

Jo em pregunto, si un cop operada, puc accedir a fer la transferencia d'algun embrió o realment t'has de posar en una llista d'espera que farà que es retrassi més tot. He probat varies vegades d'intentar parlar amb la doctora que em va atendre i resulta impossible, no passes de la secretaria.

Per cert! m'agradaria afegir-me al vostre grup de whats :)))

Molta sort i força a totes les que esteu en plè procés! :****
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Tribuchang » dl. gen. 04, 2021 12:18 pm

Noies alguna que estigui al grup de whassapp ens pot afegir? Fa algunes setmanes vaig enviar un privat a la Carmen per entrar però veig que som unes quantes volen accedir.

Pot ser ja no està el grup en actiu ?-) si és auxí si voleu en creem un altre. Per mi no hi ha problema en organitzar-ho. Tota la info que arriba de la ss és un embolic total i ajudarà tenir companyia :p-)
Nhuria
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dc. ago. 22, 2018 9:39 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Nhuria » dj. gen. 07, 2021 2:29 pm

Bona tarda noies!!

El grup de Whatsapp encara continua actiu, si voleu, feu-me arribar el vostre número per privat.
Hi ha noies en totes les fases de RA, així podeu fer-vos una idea de com van els tempos i els processos.

Una abraçada!!
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Tribuchang » dj. gen. 07, 2021 4:53 pm

Oh genial Nhuria! Te’l passo ara per un privat!
Milers de gràcies :p-)
ACS
Entrades: 1
Membre des de: dc. gen. 13, 2021 11:17 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: ACS » dc. gen. 13, 2021 11:20 am

Bon dia!

Me uno. Me han derivado a Sant Pau para FIV. Me gustaría estar en el grupo de WhatsApp, si es posible.
Gracias!

Un saludo.
Carla12345
Entrades: 2
Membre des de: dg. gen. 10, 2021 11:35 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Carla12345 » dt. gen. 19, 2021 12:02 am

Hola! M'agradaria poder entrar aquest grup de WhatsApp per tenir algo més informació, si es posible.
Gràcies!
BabyFIV
Entrades: 2
Membre des de: dt. juny 16, 2020 5:48 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: BabyFIV » dc. gen. 20, 2021 8:00 pm

Bona nit! Us he estat llegint i actualment estic en llista d’espera (am totes les probes fetes i ok) per una FIV al Sant Pau i m’agradaria estar al grup de Whats app per conèixer experiències i saber més sobre el procès.

Moltissimes gràcies per avançat i força!
Fent camí
Entrades: 1
Membre des de: dj. gen. 21, 2021 4:43 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Fent camí » dv. gen. 22, 2021 3:22 pm

Bona tarda,
Sóc nova al fòrum i no sé ben bé quines de vosaltres esteu "en actiu" i en RA actualment a St.Pau perquè hi ha moltíssimes entrades...
Us explico una miqueta el meu cas. Nosaltres fa 8 anys que intentem tenir fills, i suposo que com totes les que fa anys que esteu immerses en aquest món, ho hem provat tot i hem visitat molts professionals.
En aquest temps hem fet diverses FIVs en 2 clíniques privades diferents a Barcelona, l'última el març de 2020, totes sense èxit.
Cap al maig de l'any passat ens van trucar de St.Pau. En aquest temps m'han fet analítiques i una histeroscòpia i tenim programada la FIV pel mes de març. (Només tenim 1 intent per haver fet tractaments previs a la privada).

M'encantaria poder compartir l'experiència amb vosaltres, sobretot les que teniu la FIV programada per febrer i març, ja que durant aquests anys he viscut els procés sola perquè no m'acabava de sentir compresa per les amigues (si no passes per això, per més empàtic que siguis, no ho acabes de comprendre) però sé que vosaltres em podeu entendre de debò perquè compartim neguits i projectes.

He vist que teniu un grup de whatsapp, del qual m'encantaria formar part si a vosaltres us sembla bé. De ben segur que serà més operatiu!

Una abraçada a totes i gràcies per dedicar temps a llegir-me!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::