FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
rderojo
Entrades: 3
Membre des de: dc. març 09, 2022 12:58 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: rderojo » dc. març 16, 2022 7:33 pm

Daikiri ha escrit:
rderojo ha escrit:Hola! M'agradaria entrr al grup de whatsapp que comenteu. Moltes gràcies! :)


Hola!! Envia'm el teu movil per aqui o missatge privat i t'afegeixo al grup de WhatsApp!



Hola! T'he contestat per privat, no sé si ho he fet bé. Espero que ho hagis rebut. Moltissimes gràcies!
julia_bzz
Entrades: 3
Membre des de: ds. feb. 05, 2022 10:09 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: julia_bzz » dc. març 16, 2022 8:08 pm

Daikiri ha escrit:
julia_bzz ha escrit:Hola !! :--/) Soy nueva en el foro. Simplemente quería compartir mi experiencia y tal vez obtener más información.

Decidí ser madre soltera a principios del 2020. A través de mi médico de cabecera, tuve una cita con una ginecóloga y me hizo una analitica y una eco vaginal (pero no histerosalpingografía, ¿por qué? No sé)

Como los resultados fueron todos buenos, envió una solicitud de derivación a Sant Pau.

En julio de 2021 recibí la primera carta diciendo que evaluarán mi solicitud.

En noviembre de 2021, recibí la segunda carta, diciendo que estaba admitido en la lista de espera para IA y que el tiempo de espera era de alrededor de 6 a 10 meses.

Mientras tanto, también me diagnosticaron vaginismo, actualmente estoy tratando de resolver esto. Espero estar lista a tiempo...

Quería preguntar si alguien sabía por qué no tuve que hacerme la histerosalpingografía.. Para cualquiera que haya pasado por IA, ¿es obligatoria esta prueba? Para ser honesta, me aterra hacerla... Principalmente por mi problema de vaginismo. Tolero bastante bien las ecografias vaginales, pero todo lo relacionado con un espéculo es realmente horrible.

Además, quería preguntar si el grupo de whatsapp es solo para mujeres que esperan FIV, o también para aquellas que esperan IA. Si es así, ¿puedo enviar mi número, por favor?

Gracias y mucha suerte a todas!!! :love:


Hola Julia, en el grupo de WhatsApp también hay chicas que esperan para IA. Si quieres entrar, indícame tu móvil o envíamelo por un mensaje privado y te añado!!!



Hola, te envié un mensaje privado, espero que lo hayas recibido. Graciaaas <3
martonamar
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 18, 2022 7:13 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: martonamar » dv. març 18, 2022 7:53 am

Bon dia noies!
Durant aquests dies he agraït poder llegir totes les vostres entrades.
Estic perdudisima en els tema temps, protocols i la manca d'informació des de l'hospital.
La nostre historia va començar fa gairebé 4 anys, durant els dos primers no aconseguiem el desitjat positiu, les primeres analítiques I seminograma eren correctes (no sabíem que passava) fins que just arriba el primer positiu, abort espontani a les 6 setmanes, als dos mesos el segon positiu abort bioquímic, al mes següent el tercer positiu, abort retingut a les 10 setmanes, als tres mesos següents, embaràs gemelar i abort retingut a les 8 setmanes. Exigint, literalment rogant més proves ens fan analítiques de cariotips que donen com a resultat una translocació en els cromosomes 13 i 14 de la meva parella (bingo, possible causa dels aborts), mentre esperem la visita amb la genetista ens tornem a quedar embarassats, tot bé fins que recomanen biopsia corial a les 12 setmanes per descartar cromosomopaties i resultat de trisonomia 21. Un drama tot plegat.
Ens van derivar a sant pau al novembre de 2021 demanant fiv+dgp, al gener vam rebre la carta conforme valorarien el nostre cas I aquest dilluns vaig veure a la meva salut una analítica programada per l'1 de setembre i una visita el 21 de setembre, no tinc ni la confirmació d'haver entrat a les llistes!
A l'hospital de Sabadell em van dir que arribaria una carta conforme ja estàvem a la llista, no em va parlar mai d'una primera visita i més quan portem analítiques genètiques, trombofilia, autoinmunes, histerosalpingografia, histerospia I seminogrames fets. La meva pregunta és si aquesta primera visita és per confirmar que entrem a la llista o no. Es que veig molt temps entre la derivació i la confirmació, sería casi un any per entrar més els dos que em van dir que tenim de llista. Aviam si em podeu treure de dubtes.
Una abraçada i ànims a totes!
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Daikiri » dv. març 18, 2022 8:42 am

martonamar ha escrit:Bon dia noies!
Durant aquests dies he agraït poder llegir totes les vostres entrades.
Estic perdudisima en els tema temps, protocols i la manca d'informació des de l'hospital.
La nostre historia va començar fa gairebé 4 anys, durant els dos primers no aconseguiem el desitjat positiu, les primeres analítiques I seminograma eren correctes (no sabíem que passava) fins que just arriba el primer positiu, abort espontani a les 6 setmanes, als dos mesos el segon positiu abort bioquímic, al mes següent el tercer positiu, abort retingut a les 10 setmanes, als tres mesos següents, embaràs gemelar i abort retingut a les 8 setmanes. Exigint, literalment rogant més proves ens fan analítiques de cariotips que donen com a resultat una translocació en els cromosomes 13 i 14 de la meva parella (bingo, possible causa dels aborts), mentre esperem la visita amb la genetista ens tornem a quedar embarassats, tot bé fins que recomanen biopsia corial a les 12 setmanes per descartar cromosomopaties i resultat de trisonomia 21. Un drama tot plegat.
Ens van derivar a sant pau al novembre de 2021 demanant fiv+dgp, al gener vam rebre la carta conforme valorarien el nostre cas I aquest dilluns vaig veure a la meva salut una analítica programada per l'1 de setembre i una visita el 21 de setembre, no tinc ni la confirmació d'haver entrat a les llistes!
A l'hospital de Sabadell em van dir que arribaria una carta conforme ja estàvem a la llista, no em va parlar mai d'una primera visita i més quan portem analítiques genètiques, trombofilia, autoinmunes, histerosalpingografia, histerospia I seminogrames fets. La meva pregunta és si aquesta primera visita és per confirmar que entrem a la llista o no. Es que veig molt temps entre la derivació i la confirmació, sería casi un any per entrar més els dos que em van dir que tenim de llista. Aviam si em podeu treure de dubtes.
Una abraçada i ànims a totes!


Hola Marta!! T’explico: jo estic a llista d’espera per fiv + DGP. A mi me van derivar desde l’Hospital de Terrassa al febrer de 2020, i em van fer l’analitica al novembre de 2020, i la visita al desembre de 2020. A la visita em van comentar els resultats de l’analitica i em van fer una ecografía i unes quantes preguntes. Despres d’aixo el meu marit va tenir visita d’andrología a la Fundació puigvert i jo visita al març amb la embriologa també a puigvert. A partir d’aquesta visita es quan entres a la llista d’espera… mes o menys es com va el protocol! Tenim un grup de whatsapp, si vols passam el teu móvil per privat i t’afegeixo i en parlem i t’explico amb mes detall. Gràcies!!
alexaena
Entrades: 3
Membre des de: dt. gen. 19, 2021 7:39 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: alexaena » dv. març 18, 2022 8:38 pm

me gustaría entrar al grupo de whatsapp : lasito :
WandaMaximoff
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. des. 22, 2021 9:44 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: WandaMaximoff » ds. març 19, 2022 9:49 pm

No ha habido suerte con la transferencia :ufs: :ufs: justo hoy me está empezando a bajar la maldita regla y estoy muy triste pero a la vez es como que ya me lo esperaba… no sé, siempre tiendo a ser negativa pero es que después de 4 IA fallidas y ya 5 años buscando es como que no me nace pensar en positivo…

El lunes llamaré a la fundación a ver qué me dicen, porque aun tenemos un embrión congelado y no se cómo funcionan las cosas a partir de ahora…
Mariapg
Entrades: 3
Membre des de: dj. nov. 26, 2020 5:17 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Mariapg » dv. abr. 01, 2022 11:02 am

Hola !!
Primero de todo dar mucho ánimo a tod@s!!
El camino es duro pero gracias a compartir experiencias lo hacemos más llevadero.ñ, así que Gracias!

Os explico mi caso, después de mucha espera empezamos con la primera fiv, dos transferencias una en fresco y otra congelado, las dos negativos.
Me hicieron una segunda fiv de la cual me sacaron 6, pero sólo llegó uno. Éste me lo transfirieron
en fresco y por fín conseguimos nuestro positivo. Cuando fuimos a la ecografía de confirmación de embarazo se acabó nuestro sueño, había embarazo pero sin embrión. Embarazo a embrionario.
Han sido semanas duras, ya que me han tenido que hacer un aborto mediante medicación en casa, cosa que ha sido muy doloroso,tanto físico como psíquico. Ahora me estoy recuperando, pero mi pregunta es ya no tengo más intentos en la seguridad social? El ginecólogo me dijo que ya hablaríamos que de momento me tengo que recuperar. Tengo cita después de semana santa para ver qué esté todo limpio y bien. Alguien en mi situación?
Muchas gracias por todo!
Ánimo!
Alin90
Entrades: 1
Membre des de: dv. abr. 08, 2022 3:36 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Alin90 » dv. abr. 08, 2022 3:47 pm

Buenas! La semana pasada tuve la primera visita en ginecología, y no se muy bien como va luego el tema en San Pau
Me podéis agregar al grupo de WhatsApp?
Gracias
Amel
Entrades: 2
Membre des de: dc. abr. 27, 2022 1:09 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Amel » dc. abr. 27, 2022 1:17 pm

Hola!
Me derivaron a San Pau en Diciembre 2019 y desde allá consta mi nombre en la lista de espera desde Febrero 2020. Recibí también la carta indicando 18-24 meses de espera. Este lunes tuve la primera cita a Puigvert y me pidierin unas analíticas para mi y otras para mi pareja porque faltaban. Tenemos segunda cita el 27/06.
A este momento me pregunto si ya empezaremos o si será mucho más esperar...
Durante esta espera tuve 4 abortos.
Si hay posibilidad me gustaría mucho estar en el grupo de WhatsApp.
Merci!!!
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Daikiri » dv. maig 13, 2022 5:20 pm

Amel ha escrit:Hola!
Me derivaron a San Pau en Diciembre 2019 y desde allá consta mi nombre en la lista de espera desde Febrero 2020. Recibí también la carta indicando 18-24 meses de espera. Este lunes tuve la primera cita a Puigvert y me pidierin unas analíticas para mi y otras para mi pareja porque faltaban. Tenemos segunda cita el 27/06.
A este momento me pregunto si ya empezaremos o si será mucho más esperar...
Durante esta espera tuve 4 abortos.
Si hay posibilidad me gustaría mucho estar en el grupo de WhatsApp.
Merci!!!


Hola Amel! Si quieres pásame tu numero de móvil por mensaje privado y te añado en el grupo de WhatsApp!
Amel
Entrades: 2
Membre des de: dc. abr. 27, 2022 1:09 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Amel » dv. maig 13, 2022 5:24 pm

Hola!
Mi número es 669 59 59 88.
Merci,!!!
CAROLINA10
Entrades: 1
Membre des de: dc. juny 01, 2022 11:56 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: CAROLINA10 » dc. juny 01, 2022 12:04 pm

WandaMaximoff ha escrit:No ha habido suerte con la transferencia :ufs: :ufs: justo hoy me está empezando a bajar la maldita regla y estoy muy triste pero a la vez es como que ya me lo esperaba… no sé, siempre tiendo a ser negativa pero es que después de 4 IA fallidas y ya 5 años buscando es como que no me nace pensar en positivo…

El lunes llamaré a la fundación a ver qué me dicen, porque aun tenemos un embrión congelado y no se cómo funcionan las cosas a partir de ahora…


Hola, yo estoy en espera para la FIV desde 25/11/22.
También me realizaron 4 IA en la fundación Sant Pau y otra anterior por la privada... en total 5 IA fallidas y como tu llevo 5 años intentándolo....
Ahora tengo reflejado en analítica ovarios poliquisticos.. y no se como mejorarlos con alguna dieta o mas ejercicio.
Solo te mando un abrazo lleno de paciencia que a veces a mi tmb se me termina, por que algun día nos llegara ese deseado bebe!!!
También me invade la negatividad muchas veces, pero hay que seguir intentando estar fuerte..

ALGUIEN SABE POR DONDE VAN DE LA LISTA??????
SI HAY MAS INTENTOS AL TENER UN NEGATIVO?
SON INTENTOS SEGUIDOS COMO EN LA FIV?
GRACIAS!!!!
:--/)
Catatri
Entrades: 2
Membre des de: dj. ago. 18, 2022 3:14 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Catatri » dj. ago. 18, 2022 3:19 pm

Hola bones,
Tinc la primera visita pel 29/09, però no m'han donat més info (FIV+dpg).
Alguna em podria compartir la seva experiència en la primera visita?
Gràcies!!!
Daikiri
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. ago. 12, 2021 5:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Daikiri » dj. ago. 18, 2022 3:46 pm

Catatri ha escrit:Hola bones,
Tinc la primera visita pel 29/09, però no m'han donat més info (FIV+dpg).
Alguna em podria compartir la seva experiència en la primera visita?
Gràcies!!!


Hola!!! Jo també vaig per FIV + DGP tinc la primera analitica per començar el tractament el pròxim 25/08/22. Tenim un grup de whatsap! Si et sembla passa'm per aqui el teu nº de telefon i aixi t'afegeixo i en parlem!!! Moltes gràcies, salut!
Catatri
Entrades: 2
Membre des de: dj. ago. 18, 2022 3:14 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Catatri » dj. ago. 18, 2022 4:00 pm

Has rebut el telf?
lidia_dostres
Entrades: 1
Membre des de: dt. ago. 30, 2022 10:59 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: lidia_dostres » dt. ago. 30, 2022 11:08 am

Hola,

Me hice una serie de pruebas en Vall d'Hebron en Oct '21 y me derivaron a Sant Pau para FIV+DGP.
A día de hoy no tenía noticias así que he llamado a Sant Pau y me dicen que la carta de derivación les llegó en Enero 2022 y que ya me tenían que haber dado la primera cita. Me dijo también que la lista de espera de FIV+DGP, al ser de genética, va por otro lado diferente a la FIV general.
He leído que tenéis un grupo de Whatsapp y tengo mucho desconocimiento del proceso y los tiempos de espera. Me podéis incluir?

Mi teléfono es +34693030968

Saludos
Maria1987
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. set. 08, 2022 11:51 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Maria1987 » dj. set. 08, 2022 12:02 pm

Bon dia, he estat llegint tota la informació que doneu per aquí, la veritat es que es de gran ajuda.
Si es possible m'agradaria entrar al grup de whatsapp i així poder estar al dia o fer alguna pregunta en cas de dubte. Aquests moments són una mica pesats i qualsevol informació serveix de consol.
Jo aquest mes tinc analítica i primera visita al Sant Pau i la meva parella a l'octubre te visita a Puigvert.


Gràcies per tot i ànims !
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Rider » dl. set. 12, 2022 11:36 pm

Hola a todas , hoy es mi 7 día de betaespera y empiezo a desesperar.
Mi transferencia fue en ciclo natural, solo me pongo progesterona via vaginal y el embrion estaba vitrificado.
Estoy preocupada porque no me duelen los pechos , ni he sangrado, solo pinchazos leves de vez en cuando en los ovarios.El 5 día post transferencia tuve cambios de humor a lo bestia.Ayer día 6 post transferencia me dolía la cabeza .
Los pechos estaban los primeros días un poco doloridos y ahora nada de nada se han desinflado.
Alguna más que haya pasado por algo así?
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. set. 13, 2022 3:12 pm

Jo vaig fer igual que tú, cicle natural, vitrificat i progesterona. No vaig tenir mal de pits (de fet no n'he tingut massa de mal), tenia mal d'ovaris força constant. Vaig notar punxades puntuals dos primers dies després de Transfer. I també vaig tenir mal de cap un dia (4 abans de la beta). I vaig sangrar 4 dies abans de la beta (però el sagnat implantació no el té tothom, de fet jo pensava que no el tindria i em vaig rallar).

Els símptomes varien així que...tampoc es pot saber massa.
Elisurf4
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: ds. gen. 23, 2021 4:54 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Elisurf4 » dj. oct. 27, 2022 12:32 pm

Bones noies,

Fa temps que us llegeixo. Gràcies per tota la info per qui començem FIV!!

He fet 4 IAC pero la SS i les 4 negatives, ara m’han fet la derivació al Sant Pau. M’han comentar que estan baixan les llistes a 1 any y mig. Es cert?

M’agradaria entrar al grup de whatsapp. Es posible?

Gràcies i ànims a totes!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::