FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dl. juny 25, 2018 12:06 pm

Colibri82 ha escrit:Hola noies!!

Que tal TALIS com ha anat la cosa?? Espero i desitjo que tinguis bones noticies.

A mi per fi ja m'han trucat, la setmana vinent començo amb les analítiques i en juliol tinc la primera visita a Puigvert amb fertilitat.

No sé pas com funciona això, si hem podeu ajudar us ho agraeixo. Ara quan realitzi la primera visita (després de estar 2 anys esperant), i segons els resultats de les analítiques:

- ¿Començaria ja el procés de les punxades (tractament de fertilitat), o m'han de donar uns anticonceptius orals durant el primer mes per aturar el meu cicle menstrual biològic?


És que tinc una coneguda que ho va fer per privat i m'ha comentat que a ella li van fer les analítiques per ajustar la medicació i quan li va venir la regla ja va començar amb les punxades, però he llegit pel foro que a moltes els donaven primer uns anticonceptius orals i després de la primera "no regla" ja iniciaven el tractament de fertilitat. ¿ Això perquè ho fan?

Moltes gràcies.

Força noies


ostres... tú ets de novembre del 2016, no?
llavors m'han de trucar d'aquí a poc... quins nervisssssss

jo ho vaig fer per privat i no donen anticonceptives però sembla que per aquí sí ho fan aixi, suposo que és per controlar més el tema de la regla i la ovulació.

ja no et puc ajudar en més perque jo els dos tractaments que he fet han sigut per la privada i d'aquí vaig una miqueta perduda.

Molta sort i ja ens vas explicant... jo demà trucaré a veure com va la llista jejeje quina impaciencia de sobte
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Kukis
Entrades: 1
Membre des de: dg. set. 10, 2017 11:10 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Kukis » dl. juny 25, 2018 1:06 pm

Hola soc nova per aquí encara que fa anys que us vaig seguint ... a mi hem van fer la primera FIv al abril i no va anar bé això que ara al setembre repetirem a veure si hi mes sort .
Us explico com van ser la Meva experiència per la gent que pregunta ... a mi em van fer l’analitica I als 15-20 dies en aquesta visita Ya hem vam dir de començar amb les anticonceptives i hem van programar tota la medicació per la fiv . Podeu contar que això son un parell de mesos depèn de cuant et baixa la regla i de l’agenda de la Puigverd
Per la repetició hem vaig visitar el 8 de juny i no començem tractament fin el 18 de setembre al agost tanquen .
No se si me explicat gaire bé i si te resolt algún dubte si vols saber algú mes en concret pots preguntar e intentaré ajudar en el que pugui .
Molta sort a totes :ok:
Cral
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. set. 29, 2017 11:27 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Cral » dl. juny 25, 2018 4:14 pm

Hola noies! Com aneu?

Nosaltres ja estem a la betaespera. La transfer va ser divendres i demà trucarem per veure si tenim algun que hagi arribat a dia 5 per congelar.

En 18 dies m'haig de fer un pipi-test i en funció del que surti trucar a Sant Pau per eco de confirmació o a Puigvert per programar visita per segon intent.

Imagino que amb les retallades ja no fan anàlis per confirmar embaràs.

Collibri82, a mi em van tenir un mes amb les anticonceptives, aixi que calcula 2 mesos fins començar procès.

Suellen, ja et deu quedar poquet per la trucada!

A veure si tenim sort i abans de vacances cantem algun positiu més!

Una abraçada a totes.
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dl. juny 25, 2018 7:04 pm

Hola noies¡¡
Penseu que cada tractament es personalitzat i no totes prenem la mateixa medicacio,etc..
A san Pau normalment et faran pendre les yasmin (anticonceptives) pero vaig coneixer noies que no les van pendre.
A la 1 visita sortiras amb les receptes i tot programat per començar amb la regla de de despres de les antinconceptives,segons com caiguin les dades us pasaran a septembre/octubre perque al agost no fan fivs.
A mi em va pasar aixi l'any passat.
Jo ara estic a la privada despres de les meves 2 fiv fallides per SS i tambe estic amb les yasmin ( pensava que aquest cop em salvaria) jeje..
A san Pau la Beta en sang nomes la fan a les noies que van per privat,si no toca esperar als 18 dies i fer pipitest o pagarte un analisis a algun labotatori jo per impacient ho vaig fer..em va costar uns 25€ i ho saps uns dies avans.
Us desitjo molta sort a totes i encara que ara entro poquet us vaig seguint i espero llegir molts positius¡¡
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dt. juny 26, 2018 9:13 am

Bondia, he truca't i m'han dit que no tenen reserves d'esperma i que ja em trucaran que ara están trucant per primera visita a la gent de febrer de 2017 i jo soc de novembre de 2016.

Que els metges ja diran quan m'han de trucar.

Super-chasco! :-o00m :-o00m :-o00m
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Talis
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » dt. juny 26, 2018 6:40 pm

Bona tarda noies!

Per desgràcies la FIV no va sortir bé, i tampoc vam aconseguir cap congelat. De fet em va venir la regla 10 dies després de la transferència dels dos embrions de qualitat 1. Així que entre la poca quantitat d'òvuls aconseguits i la no implantació, no estem gaire animats per la següent FIV. A finals de Juliol torno a tenir visita per poder començar amb la segona FIV i poder resoldre dubtes.

El tema de les anticonceptives deu ser segons el cas, a mi no me les van donar. De fet vaig fer la primera visita, i la setmana següent ja em venia la regla així que ho vam començar tot de seguida. En aquest segon cop no sé com serà, de fet fins setembre o octubre no la farem, ja que a l'agost tenen tancat.

A Sant Pau no fan analítica de confirmació, però sempre la pots demanar al teu CAP, i segurament no et posin pegues per fer-la.

Molta sort a les que esteu en betaespera i a les que comenceu amb la FIV!!
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Dra. Saiz
28/05/18: Punció, 3 òvuls Dra. Peón
30/05/18: Transferència de 2 embrions qualitat 1 Dra. Peón
09/06/18 : Regla. Cap congelat.
27/07/18: Visita a Puigvert ,2a FIV
31/10/18: punció, 1 òvul. Dra. Saiz
2/11/18: transferència 1 embrió
22/11/18: test positiu
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Colibri82 » dc. juny 27, 2018 8:13 pm

Si jo sóc del octubre 2016 i m'han trucat ara, primer faré les analítiques i imagino que per septiembre-octubre començaré.... quines ganes!!!

Imagino que ja quedarà poc perqué us truquin.

A vegades ja passa que no sempre a la primera la FIV funciona. Tinc una amiga que s'ho va fer per privat, però la primera FIV li van treure 5 óvuls, 1 de tipus A, 3 del C i l'altre no va continuar. Es va transferir els dos millors, però res. Ho va passar malament, ja què vas amb tanta il·lusió i veure que després tot es tronca, es dur.
Però al segon intent va obtenir 7 óvuls, van arribar a blastocisto 4. Té dos congelats i dos xiquets preciosos de 13 mesos.

Pensar amb això m'anima molt, i també és cert que canvia quant t'ho fas per SS que per privat.

Tinc entès que per SS al 2-3º dia ja et fan la transferència, a diferència de la privada, solen esperar al 4-5º dia per asegurar-se la jugada. Imagino que el volum de gent que tienen no poden esperar tanto de temps a transferir. Però és molt important ja que molts dels embrions al 3-4º día s'aturen (o al menys axil em van dir quan vaig demandar informació en una clínica).

Jo tinc clar que faré els dos intents a la SS, i si no ho aconsegueixo aniré on la meva amiga a veure si hi ha més sort.

De moment hem de ser possitius, ja has fet un intent, per les hormones administrades ja saben com a respost el teu cos, i ara només es acabar d'ajustar i a per totes.
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dj. juny 28, 2018 8:57 am

Bon dia noietes,
ànims no desespereu, no és questió de quantitat sino de qualitat. La segona vegada acostumen a variar la medicació per tenir resultats diferents.
Nosaltres demà un altre cop a Puigvert a veure què ens diuen aquest cop, nervis a tope, més que les FIV's..
Petons
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dj. juny 28, 2018 12:51 pm

Colibri82 ha escrit:Si jo sóc del octubre 2016 i m'han trucat ara, primer faré les analítiques i imagino que per septiembre-octubre començaré.... quines ganes!!!

Imagino que ja quedarà poc perqué us truquin.

A vegades ja passa que no sempre a la primera la FIV funciona. Tinc una amiga que s'ho va fer per privat, però la primera FIV li van treure 5 óvuls, 1 de tipus A, 3 del C i l'altre no va continuar. Es va transferir els dos millors, però res. Ho va passar malament, ja què vas amb tanta il·lusió i veure que després tot es tronca, es dur.
Però al segon intent va obtenir 7 óvuls, van arribar a blastocisto 4. Té dos congelats i dos xiquets preciosos de 13 mesos.

Pensar amb això m'anima molt, i també és cert que canvia quant t'ho fas per SS que per privat.

Tinc entès que per SS al 2-3º dia ja et fan la transferència, a diferència de la privada, solen esperar al 4-5º dia per asegurar-se la jugada. Imagino que el volum de gent que tienen no poden esperar tanto de temps a transferir. Però és molt important ja que molts dels embrions al 3-4º día s'aturen (o al menys axil em van dir quan vaig demandar informació en una clínica).

Jo tinc clar que faré els dos intents a la SS, i si no ho aconsegueixo aniré on la meva amiga a veure si hi ha més sort.

De moment hem de ser possitius, ja has fet un intent, per les hormones administrades ja saben com a respost el teu cos, i ara només es acabar d'ajustar i a per totes.


Ostres Colibri82 ja em fas tenir una miqueta més d'esperança perque l'altre día em van deixar ko quan vaig trucar, la veritat.

Jo m'ho vaig fer per privat i em van treure 5óvuls dels quals van fecundar 4 i em van possar un a día 3, un no va arribar a día 3 i van quedar dos que van congelar. Al descongelar un va arribar a día 4 i l'altre no.
Els dos intents no van enganxar :-o00m

Però com es diu cada cos és un món...

Vinga va, a veure si aquest any es el nostre i al 2019 fem un babyboom jejeje
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dj. juny 28, 2018 12:55 pm

MerceS ha escrit:Bon dia noietes,
ànims no desespereu, no és questió de quantitat sino de qualitat. La segona vegada acostumen a variar la medicació per tenir resultats diferents.
Nosaltres demà un altre cop a Puigvert a veure què ens diuen aquest cop, nervis a tope, més que les FIV's..
Petons


Hola,

Qué t'han dit? explica explica.

Jo vaig tenir els dos que van viure de qualitat A i cap va enganxar aixi que no sé ja de que depen, xq a més jo vaig sortir d'una histeroscopia que em van treure les dues trompes i em van dir que tenia el "niu ven net i preparadet per agafar" xq em van treure adherencies tambè.

Petons
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dj. juny 28, 2018 1:22 pm

Jo vinc amb una infertilitat d’origen desconegut i dos FIV amb qualitat A també i no ho hem aconseguit.
Jo ara vaig a la visita amb analitiques per privat que surten cosetes que a seg social no miren i afecten a la implantació. A veure que ens diuen demà!
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dj. juny 28, 2018 1:34 pm

ui, és veritat que et toca demà jejeje

Ja m'enrecordo del teu "cas"... a veure si et fan més proves o determinen que pot ser o directament que enganxi/n.

Ja ens expliques demà >.-<:
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » ds. juny 30, 2018 7:55 am

Hola noies,
Cral, han arribat algun a blasto? Molta sort!!
Silvia77, sort a la privada, això de la SS és un món diferent...
Suellen, paciència que això es fa molt llarg i ens ho hem de saber agafar amb filosofia.
Talis, o sento pel negatiu, és un baixón cada negatiu i cal un temps per remuntar.. Una abraçada.
Colibri82, passeu un estiu tranquil que en res som al setembre!
Merces, jo també vaig anar ahir a Sant pau, espero et donessin bones opcions!
Segurament me'n deixo alguna, molta força a totes!!
Mode ego: fa dies que no deia res perquè estavem en standbye mentres anavem fent proves.
Ahir vaig anar a sant pau, i la veritat molt decepcionada. Ens porta el dr Parés. De la primera fiv que hem fet allà vam aconseguir 7 embrions bons de qualitat A, de dues transfers de 2 cada una, no ha implantat cap, i en l'última ens va dir que si no implantàven fariem més proves abans de continuar... i ahir, res, que no hi ha res més a mirar, que a fer nova transferència i ja està. Si si, gastem-los tots com si fos tant fàcil aconseguir-los!!!!!!!!!!
Portàvem proves trombofilies, histeroscopia, analítiques noves... bé, fatal, em va venir a dir que tot lo que haviem fet era inútil, que en el 99% dels casos surt tot bé. HOMEEEEEEEEE PERÒ I SI NO SURT BÉ!! MIRE-M'HO ABANS NO??
Bffff, ahir vaig sortir sulfurada. Total que com que anem amb una dra privada on em controla ferro, tiroides , prenc progesterona.. estic una mica més tranquila per començar una nova transferencia al setembre, l'únic que vaig aconseguir és que em receptés adiro el dr Parés, ja que una inmunóloga que havia anat m'ho havia aconsellat.
Res, que no dubto que siguin bons a St Pau, però és tot tant standard que no contemplen res més del que fan sempre. Si va bé, bé, i si no, ja t'espavilaràs.
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » ds. juny 30, 2018 8:51 am

Myca.... jo tb vaig anar ahir amb les mateixes proves per privat, a mi ni l’adiro em va voler donar i posava anticoagulant lupic positiu feble. Anava amb intolerància al gluten i una de les NaturalKillers desafasada i no em deriva a l’inmunoleg. Ho vaig demanar explícitament, eh? Em faig quedar flipada. Argument: que no hi ha prou evidencia científica que demostri que afecta. Li vaig dir que el meu últim blasto no el vull desaprofitar que si puc veure’m amb un inmunoleg. Em va dir que si, em va dir un bastant conegut als foros i que demani cita un altre vegada quan sàpiga quan puc començar. Apa! I que passi la següent!
noahmarin
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. abr. 10, 2017 6:25 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: noahmarin » dc. jul. 04, 2018 1:41 pm

Hola a todxs.
Es la primera vez que escribo aunque llevo mucho tiempo leyendo vuestras experiencias.
Hoy me han llamado de Sant Pau para ir mañana a la analitica y el miercoles a cita ya en Puigverd para eco y empezar tratamiento (llevo en lista de espera desde el 4 de noviembre de 2016). Y estoy histérica.
Os cuento un poco mi historia; he tenido 4 abortos, uno a las 5 semanas, 2 a las 6 semanas y el último a las 16 semanas. Cuando ya supuestamente todo iba súper bien y ya teníamos medio garantizado que saldria adelante, se rompieron mis membranas. Después de esto me operaron del útero dos veces (tenia un septo que partía mi utero en dos y que nunca habían visto en los cientos de ecos, tratamientos de fertilidad etc) y después llegó el diagnóstico definitivo de mi problema; tengo una enfermedad genética que hace que se puedan romper las membranas en el embarazo además de otras muchas cosas (riesgo de hemorragia, mayor riesgo en el parto etc) en fin, que esto no está siendo nada sencillo y el camino que me queda aún será duro. Además tengo un problema de coagulación que puede complicar más aún las cosas en el embarazo (tengo pautada heparina). Mi hematólogo dice que no será un embarazo a termino, que en cuanto el bebé sea viable al 100% (odio la palabra viable) harán una cesárea para que tanto él como yo no corramos riesgos.
Con este paronama pensamos en adoptar pero no nos dan la idoneidad física por mi enfermedad (como si el padre no existiera vamos) y es indispensable para poder hacerlo.

Y con todo esto os podeis imaginar el estado de nervios que tengo. Pensaba que me llamarían en septiembre y al recibir hoy la noticia me ha dado un canguelo que ni os cuento!!
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dc. jul. 04, 2018 4:58 pm

Hola Noahmarin
Por el problema de coagulacion no te preocupes porque es algo que a dia de hoy se puede controlar muy bien...
Conozco gente que hoy tienen unas niñas preciosas y que han pasado unos embarazos bastante buenos con un buen control.
Por el problema genetico,pues no lo se, a ver que te dicen mañana ,pero nada es imposible y si te han llamado es porque creen que hay posibilidades ya que en teoria estudian cada caso antes de aceptaros en la listas de espera.
Asi que de todo corazon os deseo mucha suerte y que podais conseguirlo!!
Un abrazo
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dj. jul. 05, 2018 3:31 pm

Hola noies!

Si em permeteu m'uneixo al club!

Ja fa alguns anys que volto pel SP però últimament com que no estavem en tractament ja no escrivia.

Nosaltres ja fa uns 4 anys ben bons que vam ser derivats a St Pau, en vam trigar 2 en fer la primera visita. Mentre esperavem vam fer 3 inseminacions i una invitro per privada... Sempre tot negatiu i sense poder congelar res de la fiv.

Aviat ens van trucar de Puigvert que ja podiem començar les inseminacions ja que no hi havia llista d'espera. Vam fer 3 inseminacions sense estimulació ja que jo en principi no tinc cap problema detectat. I res... Tot negatiu. Llavors ens van posar en llista de fiv i avui mateix m'han trucat per fer analítica, visita i eco per començar de cara a setembre o octubre.

No sabem gens com funciona el procediment a st Pau... És possible conciliar el procés de fiv amb la feina? Com us ho feu? Jo visc a un poble del pirineu i ho veig complicat... Per no dir impossible i m'estressa força aquest tema. Sabeu si els controls són al matí o a la tarda?

Uiiii no us atavalo més amb tanta pregunta. Molta sort a totes les que esteu en el procés, ja us aniré coneixent.
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dj. jul. 05, 2018 5:45 pm

Les analitiques son a primera hora i t’ho combinen per despres la visita que sol ser de 8 a 10, no es un servei puntual has d’esperar siempre. Pots tenir hora a les 8,30 i que t’agafin una hora mes tard.
Entre la punció i la transfe hi ha un día pel mig, jo a la primera puncio vaig agafar el día de la puncio inla transfe de festa pero el del mig vaig anar a treballar.
Per la segona no vaig anar a treballar cap dels 3 dies per poder descansar.
A la segona fiv hi havia una noia de Reus al meu costat i com despres havia de fer molts km la van tenir a recuperació mes ratet, perque descansés abans del viatge.
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Oika » dv. jul. 06, 2018 8:11 am

Moltes gràcies per la resposta!

Tinc una altra pregunta : durant l'estimulació ens aniran fent ecos? Per privada ens en feien dia si i dia no, no sé com deu funcionar x ss. Si en van fent serà als matins oi?
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dv. jul. 06, 2018 9:10 am

Si, en la primera fiv almenys, fas analítica i despres et quadren l’horari per la visita a planta. Allà et fan eco i et van fent recompte de lo que veuen, no recordo si es cada dos o tres dies...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::