FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dj. set. 21, 2017 10:29 am

Hola a totes,
Ahir la consulta estava a petar de gent, nomes hi havia una doctora i anava tot amb retard. Jo tenia hora a les 08 i vaig entrar a les 09,15... tothom indignat.
Em van explicar com va la medicacio i començaré les punxades del 22 fins el 27 que haig de tornar a analisis+eco i em diran la resta de medicacio i visita a l'anestesista a puigvert.
Jo anava mentalitzada a que podria retrasar-se però fent comptes crec que potser es que la punció ja m'agafa per octubre? Igual es per aixo que no m'ho retrasen...
Petons a totes
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dj. set. 21, 2017 11:41 am

MerceS que bé!! Alegria per tu que ja has començat i per les que anem darrere que no ens ho retrasaran!

I que t'han dit? Tot be a la eco? T'han vist molts folis? Al final te va baixar la regla o no?
Quantes preguntes jejeje >.-<:
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dj. set. 21, 2017 12:04 pm

Hola!
Si, em va venir la ultima nit i amb la eco no s'hi va estar gaire, ara que ho dius no crec que contés els folis pq va ser pim pam tot està bé. En altres ocasions estan un rato a cada costat...
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dt. set. 26, 2017 3:41 pm

Eiiii Noies com aneu????
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dc. set. 27, 2017 10:07 am

Hola noies,
avui he anat a control.
He preguntat a la eco i tinc 1 a un costat i 2 a l'altre. Pujaran la medicació fins el divendres que hi torno a veure com va, perquè es veu que hi ha un quart que augmentant-me la medicació potser s'anima.
Ha sigut tot un "fustre" perquè m'esperava més quantitat. En fi això és amb el que compto i per preocupar-me ara no anirà a millor o més quantitat, així que no podem fer res més. Molta força, ànims i ment positiva!!
Almenys l'anestesista m'ha dit que estic estupenda... >.-<: m'ha apujat una mica la moral.
Petons a totes!

EDITO: Alguna sap com si amb pocs òvuls a seg.social passen de FIV a ICSI?
RE-EDITO : Doncs avui he preguntat i el tema ICSI ho escolleix al seu criteri l'embriòleg, ni metge ni pacient... pero amb poca quantitat d'òvuls és probable sigui ICSI.
Cral
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. set. 29, 2017 11:27 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Cral » dv. set. 29, 2017 11:46 am

Hola noies!

finalment m'he animat a escriure, us llegeixo des de fa força temps...

Doncs jo estic com a moltes de vosaltres, a l'espera de la necessitada trucada de Sant Pau.

Estic en llista des del 06/06/16 i avui he trucat a Puigvert (per cert, per trucar només es pot de 10 a 11 del matí) per veure com anava l'espera.

M'han informat que en breu comencen a trucar a les de la segona quinzena de febrer, però que ho tenen tot cobert fins a finals d'any, és a dir, que a partir d'ara a tothom que truquin serà per començar l'any 2018. M'ha dit que ja diuen a tothom que l'espera és de 24 mesos i no 18 com fins ara deien (com a mínim a mi sempre m'han dit que calcules 18 mesos), i li he demanat un càlcul estimatiu del meu temps i m'ha dit que dubta que abans d'abril em truquin, perquè tingueu una referència aquelles que no heu trucat encara.

Jo ara començaré a valorar el fer-me un altre per privat, seria la segona, ja que al març ens vam fer una a Puigvert part privada.

Després torno a entrar per explicar una mica el meu cas.

Una abraçada a totes!
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dt. oct. 03, 2017 5:23 pm

Hola noietes,
despres de tanta espera... demà punció.
Petons a totes.
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dt. oct. 03, 2017 5:29 pm

MerceS molta sort!! Espero q ens diguis quants t’han tret!!
Al final com va anar que et pugessin la medicació? Es van animar alguns ovulets mes???

Molts petons a totes!!!
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dt. oct. 03, 2017 5:42 pm

Doncs a la seguent revisio va anar igual.. 2+1 de 12mm aprox i un quart regular, matriu de 8.
En el ultim control de dilluns ja tenia 4 +1 de 20mm i un de uns 15mm. L'endometri de 12 crec recordar pero no estic segura, la meva ilusio estava enfocada al numero 5....ara estic ben espantada tot i que q casa em faig la valenta...
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dt. oct. 03, 2017 5:53 pm

Tot anira be!! Dema ens expliques!!! :-()-)
laiafv
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. març 03, 2017 1:44 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: laiafv » dc. oct. 04, 2017 7:46 am

Sort Mercès!! Explica'ns com ha anat!
Jo tinc la primera visita per començar dimecres vinent, he de prendre la ultima pastilla aquest divendres, no obstant ja fa uns dies que estic tacant...a alguna li ha passat alguna cosa similar?
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dc. oct. 04, 2017 11:00 am

Hola noies¡
Doncs avui he tingut visita,estava tot a petar de gent fins gairebe les 10 no m'han cridat...
Pero bueno porfiiiin avui començo punxades amb pergoveris fins el dia 9 que tinc el seguent control analitica+eco
Ja començo ¡¡¡ :b-)))
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dc. oct. 04, 2017 11:05 am

Silvia que beee!!!!! Q ilusión.
Que et vagi molt beeeee. Ja ens aniras explicant.

MerceS com ha anat??
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dc. oct. 04, 2017 4:33 pm

Hola noietes
Doncs sorprenentment en mi anava molt tranquila. Com es la ment que ens fa tenir por a tot el desconegut....
No m'he enterat de res, he quedat ben dormida, no he vist ni sentit com treballaven. Nomes el segon de posar la via pero despres de tanta analitica es la mateixa sensació, aixi que res preocupant.
He despertat i he passat a una sala i alla ha vingut el doctor que m'ha dit que han tret 3. Li he dit que hi havien 5 el dilluns, es veu que no sempre estan plens que aixo se sap en el moment. Dema ens trucara embrioleg a veure si han pogut fecundar i si algun d'ells va multiplicant.
Avui he sigut conscient que cada pas que fem te algun 'risc' que ho minva tot.
Jo no he llegit gaire per aqui, m'he deixat emportar cada dia pel que ens deien alla, i crec que per aixo he patit menys sino ho hagues passat malament.
No tingueu por, anar cada dos dies a controls normalitza la sensacio d'estar a l'hospital (jo és el que portava pitjor, tenia por per altres males experiencies anteriors)
Ara estic a casa com una flor... he dormit despres de dinar i ara ja estic molt animada.
Petons a totes
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dc. oct. 04, 2017 4:38 pm

MerceS has fet molt be en no deixar-te emportar per totes les opinions i casos de les altres noies.
Ara a confiar en aquests 3 ovulets que t’han tret. Continua aixi de tranquila que ajudarà molt!

Petons
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dj. oct. 05, 2017 10:56 am

Hola noietes...
ara estem esperant la trucadeta...
Resulta que em van dir que igual feiem la transfe el divendres, pero estic donant-li al coco perque aixo seria fer-ho en dia +2 i per lo que llegeixo, normalment es fa a dia +3 pq ja s'han multiplicat les cel·lules...
Les que ja heu passat per FIV també us ho van fer en dia +2?
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dj. oct. 05, 2017 11:58 am

MerceS us han trucat ja?
El sembla q Sant Pau deixa nomes 2 dies, pero tampoc ho se 100% segur.
A veure que et diuen!!!
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dj. oct. 05, 2017 12:03 pm

Si, hem d'estar dema al mati. Ens ha trucat la administrativa i ella no tenia mes dades. Que la biologa ens explicara dema
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dj. oct. 05, 2017 6:07 pm

Cral ha escrit:Hola noies!

finalment m'he animat a escriure, us llegeixo des de fa força temps...

Doncs jo estic com a moltes de vosaltres, a l'espera de la necessitada trucada de Sant Pau.

Estic en llista des del 06/06/16 i avui he trucat a Puigvert (per cert, per trucar només es pot de 10 a 11 del matí) per veure com anava l'espera.

M'han informat que en breu comencen a trucar a les de la segona quinzena de febrer, però que ho tenen tot cobert fins a finals d'any, és a dir, que a partir d'ara a tothom que truquin serà per començar l'any 2018. M'ha dit que ja diuen a tothom que l'espera és de 24 mesos i no 18 com fins ara deien (com a mínim a mi sempre m'han dit que calcules 18 mesos), i li he demanat un càlcul estimatiu del meu temps i m'ha dit que dubta que abans d'abril em truquin, perquè tingueu una referència aquelles que no heu trucat encara.

Jo ara començaré a valorar el fer-me un altre per privat, seria la segona, ja que al març ens vam fer una a Puigvert part privada.

Després torno a entrar per explicar una mica el meu cas.

Una abraçada a totes!


24 mesos!!!!!!!! :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
Ja em planto amb els 41... buahhhhhhhhhhhh!!!!!

Per cert, benvinguda jo tb sóc desdesperada de la llista que suposadament estava desde agost 2016 i al final desde novembre del 2016... i amb aquets comptes em queda més d'un any esperan't ara.
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dj. oct. 05, 2017 6:09 pm

MerceS ha escrit:Hola noietes...
ara estem esperant la trucadeta...
Resulta que em van dir que igual feiem la transfe el divendres, pero estic donant-li al coco perque aixo seria fer-ho en dia +2 i per lo que llegeixo, normalment es fa a dia +3 pq ja s'han multiplicat les cel·lules...
Les que ja heu passat per FIV també us ho van fer en dia +2?


Felicitats pels teus bitxets!!! ara a relaxar-se i que s'enganxi'n bé.

A mi a la privada el primer intent va ser +3 i el segón a +4.

Un petó i sort!
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::