FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Lenalena33
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. març 26, 2018 9:24 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Lenalena33 » dj. abr. 12, 2018 5:44 pm

Thalia mañana a que hora la tienes? porque yo también jajajaj a ver si coincidimos. La mia es a las 9.30. Vengaaaaa que casi lo tienes. :p-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Thaila
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. feb. 05, 2018 1:33 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Thaila » dj. abr. 12, 2018 8:29 pm

Nosotras a las 8 y media, siempre van con retraso por eso jajajajjaja! Que nervios ya por dios y vaya madrugón nos pegamos. :)
Cral
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. set. 29, 2017 11:27 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Cral » dj. abr. 12, 2018 8:38 pm

Hola noies!

jo vaig rebre la famosa trucada abans de Setmana Santa. Ja m'han fet l'analítica i tinc cita el dia 19 per eco i visita amb metge.

Al final tot arriba! ara només falta que vagi bé, que ja és molt!

Us animo a totes, i ojalà tinguem molts positius aquesta primavera!

una abraçada,
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dv. abr. 13, 2018 8:17 am

Cral ha escrit:Hola noies!

jo vaig rebre la famosa trucada abans de Setmana Santa. Ja m'han fet l'analítica i tinc cita el dia 19 per eco i visita amb metge.

Al final tot arriba! ara només falta que vagi bé, que ja és molt!

Us animo a totes, i ojalà tinguem molts positius aquesta primavera!

una abraçada,


Jelou maques,

CralDe quina data ets tú? és per fer una previsió de quan em toca a mi la super-trucada jejeje

Thalia y lenalena molta sort avui!!!!

Undomiel tú com vas?

Petons a totes i a creuar els dits!
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Lenalena33
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. març 26, 2018 9:24 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Lenalena33 » dv. abr. 13, 2018 1:42 pm

Hola a todas!!!!
Pué hoy me tocó analítica y eco. Mañana empiezo con las banderillas!!! Mi pareja seminograma y analítica también.
La verdad que el doctor Bordas me ha caído bien como decías Crisp. Lo único que la vista fue rapidísima.
Thaila que tal tu visita???
Cal que buena noticia!!!! Me alegro muchísimo.
Suellen ya mismo llega esa llamada ya veras. :***:
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dv. abr. 13, 2018 6:22 pm

Hola noies.
Entro en modo ego total i perdoneu-me per això.

Vaig començar el tractament el 2 d’abril. Al Segon control em van veure només 2 folis. Tenia altres dos petits pero no vaig poder comptar amb ells.

Ahir vaig tenir punció i em van treure els dos. Avui m’han trucat i m’han cancelat el cicle perquè no han fecundat.

M’han donat visita pel 27. Imagineu les ganes que tinc d’anar. Però aniré per exigir-los un tercer tractament per aquests motius:

1. Soc baixa reposadora i tot i així em canvien
De pergoveris (700 euros) a Menopur (300
Euros). Resultat: 5 folicles amb un i dos amb altre.

2. Al Segon control tot i veure que havia respost de manera pitjor no m’han cancelat el cicle ni m’han canviat la medicació.

3. No m’han fet ni una sola analítica pel Segon tractament.

Ja se que em diran que no però no em callaré. El tracte personal deixa molt que dessitjar i lo que mes em penedeixo és haver esperat dos anys en una maleïda llista d’espera i no haver anat des del principi al privat.

Ara comença una nova etapa. Hem decidit anar a la Dexeus. Aquest foro s’ha acabat per mi. Us dessitjo el millor.
Conec moltes noies que amb Sant pau han aconseguit ser mares. Però La meva experiencia personal ha sigut molt decebedora.

Molts petons guapissimes. Ànims.
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dv. abr. 13, 2018 7:30 pm

Undomiel jo avui pensava en tu....!!!!!!!
El primer de tot molta força i ànims...!!!

Jo el 1r cicle va ser de yasmin i menopur i en vaig treure 2 només, per això al segon vam fer un altre tto sense anticonceptius i altre medicació. Mes quantitat no vol dir millor qualitat pero t’entenc perque jo volia molts per congelar i seguir provant, pero al final servibles 2 igual i la sorpresa posterior del congelat perdut.
Que t’haig de dir del mètode.. som un número per ells, no s’investiga i passem com xurros pq toca per llei donar-nos el tto, aquesta es la meva conclusió.
Jo després del segon negatiu també em vaig penedir de l’espera... i de les formes ja m’heu anat seguint... un desastre, i si t’apareix un blasto amb el que no hi comptava per error ni t’ho explico perquè hauria d’estar contenta pero segueixo enrabiada de tants errors. Jo també demanaré explicacions d’aixo en la visita.
Entenc que els teus dos hauran passat per icsi com em van fer a mi la primera vegada, a mi en la segona la icsi no va servir de res quan teníem qualitat 1, jo no ho entenc si es punxen directes i son millors porque no fecunden, no m’entra al cap.
Se suposa que el 3r intent es sacrifica en pacte per no esperar més llista d’espera, si et queda molt pels 40 demana’l perquè ho posa al gencat, porta-t’ho imprès!
Jo he començat un tractament natural integral, per trobar desde un problema físic a mental i millorar-me, anem sense mutua i quan demano pressupostos als laboratoris de les analítiques estan flipant de lo complertes... La butxaca la tinc ben escurada pero vull saber perque no implanto i si 2000 euros en analítiques tenen la culpa doncs positivitzo i penso que mes car es una FIV per privat, que tot i que sigui fort dir això ojala em trobin alguna cosa física per tirar-li a la cara a la propera visita, que fa vergonya les analítiques que fan estàndard... i entre el 1r i el 2n cicle que haurien d’estar buscant un motiu i millorar-te, encara et deixen mes penjada en quant a analitiques..
Si vols en parlem per privi després... quant vulguis...

Petons i ànims a totes que ja ho teniu aquí i a lluitar pels somnis, no defalliu!!!
Thaila
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. feb. 05, 2018 1:33 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Thaila » dv. abr. 13, 2018 7:42 pm

Hola!!!! Lo siento por las chicas que tienen mala experiencia en san pau, supongo que habrá de todo. Yo no puedo quejarme , la doctora said me trata muy bien la verdad y se han dado mucha prisa en empezar la fiv por mi endometriosis. Si que es verdad que la primera trasferencia fue horrible y no podian ponerme los embriones, para esta me sedaran directamente. Hoy he ido a mi control folicular, mas nerviosa que nunca y pensando que me cancelarian por pocos foliculos. Pues cuando llego me han visto 8!!!! Nada menos que 8!!!!!! Ya se que habrá chicas que lo veran pocos pero para mi ha sido brutal el cambio. Me van a mantener 3 dias más hasta el lunes y analitica de estradiol. Si todo va bien puncion el miercoles!!! Voy a estar mas dias de los normal con medicación y me handa dicho que puede que no haya transferencia en este ciclo, pero no me importa esperar. Lo que no quiero es hacer una hiperestimulacion por tener prisa!!! Animo a todas las chicas, tarde o temprano todo llega.......
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dv. abr. 13, 2018 7:51 pm

Que bien Thalia!! yo en mi segundo ciclo tb tuve 8, y dicen que si se transfieren en otro mes que no es el estimulado mejora el exito asi que tienes que tener buenas energias que todo va viento en popa!! Felicidades y estate tranquila que es lo mejor que se le puede dar a los embriones, paz y serenidad!!
Cral
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. set. 29, 2017 11:27 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Cral » dv. abr. 13, 2018 8:08 pm

Hola!

Suellen, jo estic des del 6/6/16... a tu et queda també poc, oi?

Undomiel, no desesperis, tot plegat és molt dur... però sigues forta, i parla amb ells per veure si et poden fer un 3 cicle

Lenalena33, mucha suerte con las banderillas!

Thaila, la verdad que la Doctora Sainz es encantadora, yo me hice una Fiv por la parte privada y fue la que más me gustó...

Una abraçada a totes
Irlanda546
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 3:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Irlanda546 » dl. abr. 16, 2018 6:44 pm

Hola guapes! Quantes noves! aixo es un no parar!
He estat una mica desconectadeta pero us vaig seguint...encara al.lucino amb el tema de la mercè i el blasto olvidado, es molt fort tot aquest descontrol, ojalà sigui el definitiu mercè i no hagis de anar a privat.
I jopetas, em sap molt greu el que t´ha passat undomiel, diguens si us plau si aconsegueixes un tercer cicle, es molt injust que vagin tan a saco i ens despatxin d´aquestes maneres, no es facil conviure amb tot això i ,els metges en general tenen la sensibilitat al cul, de totes maneres , et desitjo molta sort a la privada si tires per aquest camí, a la meva feina nhi ha uns que van anar al institut marques i estan contents, molts anims guapa.
Thalia, talis, cris , helena,que tingueu molta sort vosaltres que tot just comenceu!! tot i que pel que veig, la cris ja sap de que va tot aixo i ja en te dos!
Myca, Suellen, ja queda menys, molts anims i pacienciencia!
Mode ego: jo segueixo endavant..encara amb pors, moltes, de que passin coses, ja que vaig tenir perdues , pero al final va ser un ensurt. Ara m´han donat de alta de RA i el dilluns 23 tinc visita amb els de obstetricia x visita i eco...estic impacient; necessito superar el primer trimestre x anar més tranquil.la, pero estic be, ja us aniré explicant . Una abraçada a totes i molta força! us vaig llegint!! que no decaiguin els anims noies! :: orrr::
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dl. abr. 16, 2018 7:06 pm

Hola Noies¡¡
Primer donar-vos molts anims a totes,cada pas es un misteri,pero segur que tot arriva hi espero veure molts positius...
Undomiel t'entenc perfectament a mi em passar molt semblan en el segon intent,i es fa molt dur quedarse al ultim pas..
Jo tinc visita el divendres,segons em van dir per valorar els cicles...
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Talis
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » dt. abr. 17, 2018 10:12 am

Bon dia a totes!! Ahir ens van fer l'esperada trucada, però no la vam poder agafar, aquest matí ha trucat el meu home i per fi comencem amb la FIV!!!

Aquest dijous aniré a fer l'analítica i ens han donat hora pel 10 de Maig per donar-nos tota la informació. Quins nervis!!!

Coincidència o no, just ahir quan ens trucaven estava naixent el meu nebot, espero que sigui una bon senyal.

Com us va a les que esteu també començant? Heu fet ja la visita?

A la resta, espero anar veient molts positius!!
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Dra. Saiz
28/05/18: Punció, 3 òvuls Dra. Peón
30/05/18: Transferència de 2 embrions qualitat 1 Dra. Peón
09/06/18 : Regla. Cap congelat.
27/07/18: Visita a Puigvert ,2a FIV
31/10/18: punció, 1 òvul. Dra. Saiz
2/11/18: transferència 1 embrió
22/11/18: test positiu
Lenalena33
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. març 26, 2018 9:24 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Lenalena33 » dt. abr. 17, 2018 8:03 pm

Hola a todas,
Primero dar las gracias por los ánimos pues estamos muy esperanzados e ilusionados.
Undomiel sento el que t'esta pasant. Espero de tot cor que puguis solucionar'ho que segur que si. Ánims.
Thaila enhorabuenaaaaa. Me alegro muchísimo. Espero que todo te vaya genial. Yo voy detrás asi que te deseo lo mejor y ya nos cuentas. Que ganas de saber.
Talis, enhorabuena también por la llamada. Que ilusión me hizo a mi también. Puede ser una señal ese nacimiento. Hay gente que dice que las casualidades no existen asi que cruzaremos los dedos.
Tengo la visita el jueves asi que poco mas puedo decir. Ya os ire contando.
A las demás muchos saludos y animos.
Thaila
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. feb. 05, 2018 1:33 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Thaila » dt. abr. 24, 2018 7:05 pm

Hola chicas!!!!! Hoy me han hecho la trasferencia de dos blastocitos. Seguramente se puedan congelar 6 más, el jueves tengo queque llamar para que lo confirmen. Lo que me han dicho que no me hacen beta, que tengo que hacerme un predictor y si sale positivo llamar para que hagan una ecografia de control. Y si sale negativo no me han dichi nada, como se hace para que te pongan los congelados. Nose si hay alguien que le haga pasado, que le salga negativo y tener congelados para saber lo que hay que hacer. Un saludo, bienvenida betaespera. :)
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dt. abr. 24, 2018 8:34 pm

Hola Thalia,
En la cita que te habran dado para ir a puigvert para de aquí un mes y pico comentareis si no ha ido bien el tto y que se hace con los conges; pero no te adelantes todavia y pon la mente en que salen adelante los embriones que te han transferido. :)
Thaila
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. feb. 05, 2018 1:33 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Thaila » dc. abr. 25, 2018 8:36 am

Helowww! Que va no nos han dado cita, nos dijo la secretaria que estaba todo lleno hasta septiembre......que raro....bueno si tuvieramos que usar los congelados ya nos informariamos. Pensaba que te los ponian en 1 o 2 meses.
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dc. abr. 25, 2018 9:13 am

Bueno esto de las citas es un poco descontrol o es que hay mucha gente, yo tenia cita para el veintipico de mayo y me llamaron el lunes para cancelármelo porque no estaría el medico y me lo han pasado al veintipico de junio.... :(
Lenalena33
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. març 26, 2018 9:24 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Lenalena33 » dc. abr. 25, 2018 12:42 pm

Thaila muchísima suerte!!! Y enhorabuena por la gran noticia.
En mi caso chicas, estoy bastante chof!! Fui a mi segunda eco y los folículos no crecen. Le pregunté al doctor y me dijo literalmente, "pues vas mal, muy mal." Mi cara fue un poema, pues me puse pálida e imaginar el día que pase. Fue este lunes.
Tengo que volver este viernes pero estoy desanimada totalmente.
El doctor no fue el Bordas, era otro que no recuerdo su nombre. Al menos el Bordas me dijo en la primera eco que tranquila porque al tener los ovarios poliquisticos era normal. Pero no se, estoy de bajón toral.
En fin, a las demás os deseo lo mejor y Thalia me alegra mucho tu noticia, como dice Merces ahora piensa en esos chiquitines.
Thaila
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. feb. 05, 2018 1:33 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Thaila » dc. abr. 25, 2018 1:36 pm

Ostras Lena, que mal me sabe...pero es pronto no? Yo al segundo control tenía 5 folis y luego mira me salieron muchos mas( eso si 14 dias de medi). Igualmente si esta medicacion no te va bien que te la cambienprimera porque hayno muchas opciones. No te desanimes guapi :)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::