FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: nina81 » dc. abr. 03, 2019 1:20 pm

Bon dia noies, com aneu??? Fa uns mesos jo era per aqui també. Només passava a donar ànims a totes. Jo pensava q no ho aconseguiria i a la primera ens hi vem quedar. Ser perfectament com influeix tot en l'estat d'ànim, el fet d'esperar a que et truquin, el fet d'anar a les visites dia si i dia no ( jo sóc de Manresa), la medicacio i el canvi d'humor, però tot val la pena. Ara estic embarassada de 22+5 i porto 2 nenas. De moment tot va bé, esperem seguir aixi.
Oika i Suellen m'enrecordo molt de vosaltres, molta sort!!!
Petons i força a totes, segur q ben aviat veieu el vostre positiu.
Imatge
Xúlia2019
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. feb. 19, 2019 6:13 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Xúlia2019 » dc. abr. 03, 2019 1:57 pm

Ainssss!! Jo també sòc de Manresa... es fa molt durilla l’espera Fina que te truquen.....
Però gràcies per donar ànims.. s’agraeix moltissim!!! Enhorabona per l’embaràs!! Es fantàsticcc!!!!
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: nina81 » dc. abr. 03, 2019 8:06 pm

Doncs si necessites alguna coseta ja ho saps, pots contar amb mi.
Xúlia2019 ha escrit:Ainssss!! Jo també sòc de Manresa... es fa molt durilla l’espera Fina que te truquen.....
Però gràcies per donar ànims.. s’agraeix moltissim!!! Enhorabona per l’embaràs!! Es fantàsticcc!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Amina
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. set. 11, 2017 8:02 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Amina » dj. abr. 04, 2019 4:20 pm

:p-) Hola! Com esteu? feia molt que no passava per aquí, estàvem esperant que ens truquessin.

Ara estem amb anticonceptives i tinc hora amb l'anestesista i control a finals d'abril per començar amb la primera FIV. Alguna de vosaltres que ja hagi passat per això podria explicar una mica l'experiència i en què consisteix? Fa una mica de respecte tot plegat. També al full que et donen posa que el procediment es fa amb sedació, però la Dra. va dir que es fa amb anestèsia general.

Ja explicareu! Gràcies!
Annetta86
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. des. 11, 2018 1:58 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Annetta86 » ds. abr. 06, 2019 12:08 pm

Hola noies, com esteu?

Fa dies que no entro, des de que vaig començar amb les injeccions el dia 27 m'he volgut centrar molt en mi, en les sensacions, les pors i també les esperances. Avui em toca les dues últimes i dilluns em van la punció. Haig de reconèixer que els injectables no han fet gaire mal, però la meva por a les agulles ha fet que no fos agradable... en fi el procés per mi no ha estat agradable, els viatges als controls, les pautes horàries, etc... però la recompensa ha estat que tot ha anat sorgint com havíem esperat i no ha hagut cap complicació.

Els folicles han crescut bé i amb unes bones mides i dilluns la punció. M'han dit que és amb anestèsia general i que no pateixi perquè és ràpid i que quan arribi a casa a descansar per si tinc alguna molèstia.

No se les altres però el temps d'espera fins que truquen és molt llarg i cop et truquen passa tan ràpid.... que hi ha un punt que no et deixa assimilar. La meva por és que sortirà dilluns i si haurà algun òvul força bonic i fort perquè puguin fer la transferència.... en fin us aniré explicant....

Per les que el temps d'espera ha passat i teniu el positiu moltíssimes felicitats.
Per les que esteu esperant el positiu moltíssima energia i avanti segur que arriba.
Per les que inicieu el procés i esteu amb el Yasmin, mente positiva i avanti, passarà super ràpid.

Perdoneu que no personalitzi, porto uns dies molt en ego amb mi mateixa!

Ens llegim i continuem amb el nostres somnis.

Abraçades i petons per totes
Avatar de l’usuari
Amina
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. set. 11, 2017 8:02 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Amina » ds. abr. 06, 2019 9:19 pm

Hola Anetta86! Et desitjo moltíssima sort per la punció de dilluns.. És perfecte que puguis estar en modo ego ara mateix, el procés s'ho val!

Si quan passi ho vols compartir, serà genial, i sinó doncs a gaudir de cada passet, que prou feina tenim a gestionar-ho tot! :-o00m

Bon cap de setmana! :)
Talis
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » dt. abr. 09, 2019 11:00 am

Bon dia noies!!

Molts ànims a les que esteu en ple procés i espero poder seguir llegint positius. A les que encara esteu en llista d'espera molta pasciència i a disfrutar del temps que us queda per estar sols amb la vostre parella i fer activitats que llavors potser trigareu a tornar a fer. Que com han dit per aquí, un cop et truquen tot passa molt deperessa.

Jo avui ja faig 25 setmanes, i estem esperant un nen. I després de tant temps esperant aquest moment, encara no m'acabo de creure que és real.

Molts ànims a totes!!!
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Dra. Saiz
28/05/18: Punció, 3 òvuls Dra. Peón
30/05/18: Transferència de 2 embrions qualitat 1 Dra. Peón
09/06/18 : Regla. Cap congelat.
27/07/18: Visita a Puigvert ,2a FIV
31/10/18: punció, 1 òvul. Dra. Saiz
2/11/18: transferència 1 embrió
22/11/18: test positiu
Annetta86
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. des. 11, 2018 1:58 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Annetta86 » dv. abr. 12, 2019 9:15 am

Hola noies, com esteu?

Dilluns dia 8 van fer punció i va anar força bé, van treure 12 dels quals 8 han continuat avanti, 6 de qualitat A i 2 de qualitat B. Ahir vam fer la transferència de 2!!! i va ser un cultiu de sensacions.

Així que inicio la besta espera i crec que per mi és el pitjor perquè saps que ho tens allà i ara a esperar que vulguin continuar amb nosaltres. No se servirà de molt però em toco la panxa i parlo amb ells, no se després d'esperar tant... provo de tot. M'han recomanat que begui una mica d'aquarius perquè les sals minerals i el que porta va bé, però no se si és massa efectiu, no m'ho han dit els metges sino altres noies que han passat pel mateix.

Ens han dit que si en 18- 20 dies no ha vingut la regla que faci el pipi test (no se si aguantaré tants dies) en fin ara a full de progesterona... les que heu passat per aquí us noteu que amb la progesterona els pits es posen més durs ???

Havien unes quantes en beta espera, com va???

Amina com ho portes, ja estaràs amb els injectables, no???

Ens continuem parlant!

Abraçades ben fortes
Avatar de l’usuari
Amina
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. set. 11, 2017 8:02 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Amina » dv. abr. 12, 2019 10:02 am

Uau Annetta86! Sembla que molt b no? No soc gaire entesa en això però per les experiències que he anat sentint, està molt b, no?? :b-))) Enhorabona! Ara a esperar tranquil.lament...

A mi encara em queda un setmana amb les Yasmin aproximadament, i a finals d’abril anestesista i control per començar amb els injectables. Si a alguna de vosaltres li ve de gust explicar la punció, m’anirà molt bé! I la visita amb l’anestesista en què consisteix?

Lo de la progesterona, a mi ja em passava amb les insinacions, i això que crec que era menys quantitat.

Una abraçada!
Allula
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dl. oct. 22, 2018 5:29 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Allula » dj. maig 09, 2019 4:44 pm

Hola chicas! He leido un poquito y en general leo buenas notícias, que alegria!

Quisiera preguntaros cuanto tiempo estuvisteis en lista de espera desde que recibisteis la primera carta donde indicaban que estabais en lista de espera.

Soy consciente que me queda mucho, jeje, pero me gustaria saber los tiempos mas o menos... yo recibi la carta en diciembre...

Mucha suerte a todas y mucho animo!

Saludos!
Avatar de l’usuari
Amina
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. set. 11, 2017 8:02 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Amina » dv. maig 10, 2019 11:20 am

Hola! Amb mi van trigar 16 mesos des que em van apuntar a la llista!
sic18
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 9:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: sic18 » dv. maig 10, 2019 8:54 pm

Hola noies, soc nova aquí a veure si em podeu ajudar perque estic molt perduda.

Som una parella de dos noies que ens van derivar al novembre del 2017 a RA al St Pau (Fundacio Puigvert), jo tinc endometriosis i l’any passat em van tenir que treure les trompes aixi que tinc que fer fiv si o si.

El cas es que la setmana passada vaig trucar a la Fundacio Puigvert perque mai he rebut cap carta ni res i em van dir que tota la documentació esta correcta i que estan trucant a les de octubre i jo estic al novembre osigui q segurament el mes que ve em truquen.

Tinc tants dubtes...

A la primera visita ja et deriven a fiv per a començar o com que en teoria anava a ia ara em ficaran a la llista de fiv i estarem dos anys mes?

I despres quines analitiques us van demanar a la primera visita?

A veure si em podeu ajudar, molta sort a totes!
Allula
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dl. oct. 22, 2018 5:29 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Allula » ds. maig 11, 2019 12:30 am

Muchas gracias amina! A ver si tengo la misma suerte y en un añito me llaman :love:

Sic18 me gustaria ayudarte pero yo estoy como tu. Mucha suerte y animo que ya mismo os toca!
sic18
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 9:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: sic18 » dg. maig 12, 2019 11:03 am

Amina: I de la primera visita ja et van derivar deseguida a fer tractament? Jo porto totes les probes fetes perque just jo anavem a fer per la privada, aixi que potser nomes en caldra la eco.

L’altra noia (que no recordo nom): Cuando te apuntaste tu? Yo hace meses fui a mi gine de la ss y le dije que ya no tenia trompas y si lo tenia que comunicar a Puigvert y me dijo que no, que en la primera visita a st. Pau el doctor deriva a ia o fiv segun considere él, lo que no se es si tendré que esperar mucho mas.

A ver si te llaman pronto!!
Allula
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dl. oct. 22, 2018 5:29 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Allula » dc. maig 15, 2019 3:19 am

Hola sic18,
Pues yo me hice pruebas por lo privado pero me las tuvieron que hacer también por la ss (por protocolo) en can ruti y una vez me dieron los resultados y a mi marido también nos derivaron a sant pau (esto fue en diciembre) y en enero nos llegó la carta que decia que constabamos en lista de espera para fiv desde diciembre asi es que en principio ya solo queda esperar y tengo entendido que unos 2 o 3 meses antes de iniciar tratamiento ya se ponen en contacto con la pareja para volver a repetir pruebas e iniciar ya la FIV.

Si alguna que ha pasado ya por esto recientemente quiere darnos su version seria genial, asi parece que la espera es mas llevadera, jeje.

Yo calculo que a partir de mayo del año que viene, o sea unos 16 meses llevaria ya de espera nos llamaran...a ver si hay suerte y nos llaman antes!jeje.
Barcelona32
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dc. maig 15, 2019 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Barcelona32 » dc. maig 15, 2019 3:32 pm

Hola bona tarde, estic molt angustiada us explico havera si podem donarme consells o a veure per quin camí tiro, o las vostres experiencias....
Doncs ya fa set anys que eren buscant un embaràs, vam anar al Clinic i no van volguer fer cap intent amb nosaltres ja que el meu marit te azoospermia. Vam decidir anar x lo privat..... vam fer dos Fiv vam lo grat embaràs xo va ser un bioquímic...
Esperem Un temps decidim tornar a provar a UB altre clínica i ens recomanen fer iad provem tres intents i sense sort....
Desisitim uns anys i farà qüestió de un any i mig la meva ginecòloga em va derivar a puigvert com dona soltera( jo estic casada de fa cuatre anys i no tinc intenció de deixar el meu marit) jejejeje
Dsprs de un any de espera i no trucaven ni res vaig trucar jo, pregunto i tal i hem diuen q han desastimat la meva derivació Pk no complia els requisits.... a llavors li vaig dir a la señora q em semblava malament que ni avisesis, em va dir q tornes anar a la Ginecolga del meu cap i q em fes la derivació al hospital de Sant pau.... ho vaig fer i em van dir q no podíem derivarme.
La meva gran sorpresa als dos dias de haver emportar aquesta decepció temps de pèrdua.... em Trucant del hospital de Sant pau per la primera visita i anímica de sang meva.... ara el meu gran dubte es si em faran tractament o no ja q estic casada..... estic molt nerviosa per si ens tirant enrera... algú pot aportar me algo de llum siusplau.....
Annetta86
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. des. 11, 2018 1:58 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Annetta86 » dj. maig 16, 2019 9:28 pm

Hola noies, com esteu?

Us volia comentar que dels dos òvuls fecundats que vàrem posat, han volgut quedar-se i hem aconseguit el nostre positiu. Ara només penso en que tot surti bé!!!

És increïble com quan un comença va tot ràpid però l'espera fins que truquen es fa massa llarga. A mi em van trucar abans dels 16 mesos i un cop comences va super ràpid.

Molta força i ànims a totes, ens contineum llegint per aquí!!!

Abraçades per totes
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dj. maig 16, 2019 10:18 pm

Barcelona32, sento no poderte ajudar, potser pots dir que thi vas apuntar sent soltera i ara tens parella... O necessiteu semen de donant? Si és aixi jo potser ja no diria res... Però després el pare durant el procés no sé si hi és molt present si sospitarien.... ànims per tot lo que vindrà i confia que anirà be!
Anneta86, moltissimes felicitats! Un positiu a st pau!!! sempre és esperança per les que hi som!!
Tema temps d'espera ja qüasi no ho recordo, però entre que et penses que hi ets i arriben els papers a puigvert uns 5 mesos i dsprs un any llarg més... A mi mai em va arribar cap carta ni res. Un bon dia em van trucar i va començar l'aventura.... i aqui estem encara. Esperant posar l'ultim blasto de 7. Tot negatiu.
Barcelona32
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dc. maig 15, 2019 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Barcelona32 » dt. juny 18, 2019 1:20 pm

Hola noies!!!! M’haig de posar el dia i us aniré contestant, estic contenta de totes les que ho heu anat conseguint els vostres positius!!! I a als que no segur q ho aconseguirem, això no es fàcil xo val molt la pena.
Avui hem tingut visita amb el doctor pares ens ha derivat a puigvert per Fiv NOse quant hi ha de llista de espera... també ens ha dit que tinc poca reserva ovàrica 0,68 però bueno lo important es seguir lluitant per el nostre somni.... alguna de vosaltres ha tingut baixa reserva ovàrica tant baixa..... gracias noies
Avatar de l’usuari
anabel.palomo
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dt. juny 11, 2019 6:29 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: anabel.palomo » dc. juny 19, 2019 8:51 am

Hola! Una pregunta. A mi em van fer la derivació al Gener o al Desembre. Pero tenim ja una filla (som dos noies) i es perque a vegades (ja m'ho van dir que es segons el metge que et toqui tingui el dia) et fan tractaments per tenir el segon fill pero a vegades no. De fet conec una señora que amb tres fills i mateix marit (tots per natural) li van fer fiv perque volia tenir bessones (tela) pero esclar, també se de molta gent que diu que en Girona son menys tocanassos pero que els de la Puigvert et posen pegues per tot (a una la van fer fora perque tenia 2kg de sobrepés...jo en tinc uns 15, ja veurem).

¿Experiencies?
Imatge Imatge

Portém 5 IAD casolanas al 2014 amb dos ectopics.
Una ovo amb 4 embrións +3 B i C.
Els dos B al 2015 em donen heterotopic (un a la trompa i la meva nena)
Els dos C al 2017 em donen bioquimic de 5

Dues transfes de blastos +5 entre AA i BA al Maig i al Juny del 2018 negatives.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::