FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » ds. jul. 15, 2017 8:02 am

Undomiel, no recordo si et van fer eco per fer recompte dels folicles? Jo crec que en funció de totes dues coses, es com ens adapten la medicació. Ja veuràs que tot anirà bé.
Avatar de l’usuari
Hashi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 274
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Hashi » ds. jul. 15, 2017 9:44 am

Jajaja la he liat! Reflunola ni cas, el dia de la transfer no es porta cap mostra, em vaig embolicar al escriure i vaig barrejar-ho amb la punció, deuen ser les hormones, quin despiste!! :content:

Undomiel bonica, no t'avancis, com diu la MerceS s'ha de mirar el conjunt de totes les coses. Si no recordo malament a mi en la primera visita em van dir que aquesta estava una mica alta i va resultar que és perquè l'ovari dret no treballa, però l'esquerre ha respost bé en totes dues estimulacions. Ja veuràs com tot va bé :-()-)

Una abraçada a totes!
Imatge
Reflunola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Reflunola » ds. jul. 15, 2017 11:48 am

Bon dia noies, aqui estic a l'habitació de la Puigvert descansant.

La biologa ens ha dit que dels 7 ovuls van posar a fecundar 6, però només van fecundar 3. La mala notica que un dels 3 es de molt mala qualitat i no es pot congelar, la bona que els dos que ens han transferit ens ha indicat la biologia que eren de molt bona qualitat nivell 1,o algú així ha dit, m'he posat tan nerviosa que ja no escoltava res. La transfet l'ha fet el dr. Bordas i molt bé estaba molt agradable avui fent bromes. I ara a betadesesperar i que aquest dos campions es quedin ben agarradets nou mesos, un petonas a totes i Undomiel no et preocupis abans d'hora ja et diran el per que i com revertir-lo
Reflunola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Reflunola » dl. jul. 17, 2017 6:47 am

Hashi com vas? Quan tens la beta?

Jo desde la transfer em fan mal els ovaris sobretot quan m'assento, estornudo o toso.... No es un dolor inaguantable però molesta.... Ja queda menys per el 28
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dt. jul. 18, 2017 1:40 pm

Hola noies! Mode ego:
Volia dessconectar a l'estiu i resulta que em van trucar i aquesta stmana he d'anar a Sant Pau x una eco i dur els papers que tinguem, em van dir.
Dos anys esperant la trucada... i m'enganxen de baixón, però i tant que ho provarem!!
Nosaltres portem tres IA's, una Fiv normal i dues Fiv's en cicle natural tot per la privada...
Com qe algún cop he llegit que et descompten intents per la SS, m'aconselleu explicarho tot?? O és leyenda urbana...
Us aniré seguint!
Molts anims a totes, que això és durillo!
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dt. jul. 18, 2017 3:22 pm

Myca no descompten intents a la SS encara que hagis fet per privat.

Molts ànims i molta sort! Tens dos oportunitats més ara!
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dt. jul. 18, 2017 5:00 pm

:p-) 8Hola noies¡¡
Com aneu les beta(des)esperants??? Espero que els tingueu ben agafats¡
Myca anims que tens 2 intents mes i segur que sera la bona..
Jo esperant al 7 de septembre per la segona visita i suposo que per començar les punxades
Us vaig llegint i seguint que d'aqui em de sortir totes amb una bona panxa jeje
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Reflunola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Reflunola » dt. jul. 18, 2017 7:13 pm

Doncs jo estic betadesesperada com por ser que passi tan lent el temps? Jo crec que han afegit hores per que nomes han passat tres días des de la transferencia i sembla que hagi passat una setmana entera.... Nomes faig que preguntar-me si ja haura enganxat si no... I fins el 29 no faig la beta auuufff
laiatous
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: laiatous » dc. jul. 19, 2017 6:52 am

Bon dia noies!!! Jo tambe fa moolt que no entro!!! Veig que hi han 2 beta desesperants???? Hashi i reflunola!!Felicitats!!!! Segur que va mooolt be!!! I un super positiu!!! Mariela!!! Que be!!!!
I moltes ja heu comencat i veig moltes de noves!!!
Mode ego. Jo en principi be!! La setmana passada em van fer la eco de les 12 setmanes i pintava tot molt be :-D, ara he entrat a un grup de mares i encara no mu crec!!!
laiatous
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: laiatous » dc. jul. 19, 2017 6:55 am

Reflunola ha escrit:Doncs jo estic betadesesperada com por ser que passi tan lent el temps? Jo crec que han afegit hores per que nomes han passat tres días des de la transferencia i sembla que hagi passat una setmana entera.... Nomes faig que preguntar-me si ja haura enganxat si no... I fins el 29 no faig la beta auuufff


Aaah a mi sem va fer eternaa!!!! I despres no millora!!! Jajaja. Almenys a mi!!! Ara mai arriba el dia de la seguent eco!!!!! Mai m'havia passat el temps tant lent!!!!
Reflunola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Reflunola » dc. jul. 19, 2017 9:48 am

Ostres laiatous 12 setmana ja? Que guay nena espero arribar jo tambe jejejjejejej
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dc. jul. 19, 2017 10:12 am

Reflunola t'entenc jo espero la visita del día 28 i no arriba mai!

Ànims!!
Avatar de l’usuari
Hashi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 274
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Hashi » dc. jul. 19, 2017 11:08 am

Hola boniques!

Porto uns dies desapareguda i es que diumenge a migmatí en Hasho i jo vam començar a tenir malestar, i porto des de llavors amb un gastroenteritis, bevent i descansant molt i amb dieta astringent. Ahir a la tarda ja es van anar espaiant força les visites al lavabo, però deunido quins dies he passat! Quin mal moment per agafar-me un virus d'aquests...

Ole ole! Reflunola ja ets beta(des)esperant, benvinguda al club! Jo en aquest pas ja sóc veterana i la primera setmana passa força bé, el pitjor és la segona... Un consell que és fàcil de dir i costa aplicar, no pensis en símptomes i no t’escoltis massa el cos i ocupa el temps amb coses que et facin gaudir. Jo en els moments progesterona i abans d'anar a dormir tanco els ulls i visualització com s'enganxen i van creixent dins meu.
Vinga que tan els teus com els meus embrionets són uns campions i on estaran millor que amb les seves mamis jiji :love:
A 14 dies et van dir de fer el test? A mi sempre m’han dit als 18-20 dies ?-)

Myca amunt aquests ànims, aquesta pot ser la bona :-()-)

Undomiel ja no queda res pel 28, menys de 10 dies!!! :b-)))

Silvia077 ja veuràs com en un tres i no res arriba el 7 de setembre >.-<:

Gràcies Laiatous, aix tan de bo sigui així, ho necessito. Gaudeix molt d’aquesta nova etapa! :-())

Petonets a totes!
Imatge
Reflunola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Reflunola » dc. jul. 19, 2017 5:25 pm

Hashi 19 dies??? Pffff doncs en un principi enl Dr.Bordas ens donava hora per la beta per el 25/07 pero com el día 27/07 no haig d'anar a treballar perque firmó la hipoteca,em van canviar el día al 27/07 i aixi no perdía hores de treball, l'unic que el día 27 em va dir que no visitaba i tinc que trucar el 28 per sapiguer el resultat
Reflunola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Reflunola » dc. jul. 19, 2017 5:26 pm

Hashi 19 dies??? Pffff doncs en un principi enl Dr.Bordas ens donava hora per la beta per el 25/07 pero com el día 27/07 no haig d'anar a treballar perque firmó la hipoteca,em van canviar el día al 27/07 i aixi no perdía hores de treball, l'unic que el día 27 em va dir que no visitaba i tinc que trucar el 28 per sapiguer el resultat.

Dels síntomas no o faig cas perque Porto des de la ovulación amb mal de pits i d'ovari...aixi que no ho relaciono
Rexi
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. jul. 20, 2017 8:07 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Rexi » dj. jul. 20, 2017 8:54 am

Hola noies, sóc nova en aquest fòrum, però ús voldria explicar la meva experiència.
Després de dos anys i mig d'espera tinc primera visita en sant Pau en abril de 2017,començo tractament i em fan transferència de dos embrions el dia 8 de maig, quan vas a fer-te la transferència , ja et donen hora per si de cas el tractament no funciona, com ha sigut en el meu cas, bé doncs el dia 14 de Juliol tinc visita a Puigvert. Només entrar a la consulta el metge em pregunta com estic, l'hi dic que bé, em salta i em diu "nefast això ha sigut nefast" jo em quedo sorpresa, per lo que m'està dient i les maneres, i l'hi dic home nefast?, em diu no, estàs embarassada, dic ja però tant com nefast i comença a dir catastròfic això ha sigut catastròfic perquè el meu laboratori ha fet bé la seva feina, tenim una taxa d'èxit del 70%. Aquí jo ja em vaig començar a posar nerviosa i a pensar que alguna cosa molt greu passava, llavors començà a parlar i dir-me que de 13 òvuls que em varen extreure,9 eren bons i que d'aquests 9 només em varen quedar 2 fecundats i que això no era normal, que m'havien de quedar 6 com a mínim, llavors em va dir "així que la culpa és teva" perquè els teus òvuls no donen l'ordre perquè es divideixin les cèl·lules. En aquell moment em vaig enfonsar i em vaig posar a plorar. Em pregunta quant de temps portem intentant embaràs, l'hi dic que 7 anys i em diu, que si en 7 anys no m'he quedat embarassada que ja no em quedaria. Imagineu-vos com em quedo!!!
L'hi pregunto que podem fer i si tinc una altra oportunitat, em mira i em pregunta. Però ho voleu tornar a intentar?, jo no em podia creure el que m'estava dient. Doncs clar!!!.
Tinc hora pel dia 3 d'octubre, però la veritat és que estic una mica desanimada.
Perdoneu el rollo, però era per si algú s'havia topat amb aquest metge o si l'hi ha passat alguna cosa semblant.
No sé el nom del metge, només que no m'havia visitat mai, sempre eren noies les que em visitaven.
Moltes gràcies.
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dj. jul. 20, 2017 9:11 am

Rexi, mare meva....Quins pebrots de metges.
Mira jo porto ja molt de temps llegint foros, i parlant amb moltes noies que ja han passat per Sant Pau. I això és una loteria. A vegades et trobes al metge simpàtic i a vegades et trobes al borde. Inclús el simpàtic té dies bons i dolents. Hi ha noies q estan encantades amb els metges i altras q surten enfonsades.
Les meves conclusions són que en general no son empàtics en absolut. Per ells som números, i ells diuen les coses tan clares que no miren si te les diuen amb tacte.
Tu has de confiar en tu. El cos és un misteri. Has d'intentar el teu segon intent perqué estàs en tot el teu dret!
Quan vau anar a FIV quin era el vostre problema?
De totes maneres has respost super bé al tractament. Que després no hagi evolucionat ha pogut ser un cúmul de mala sort, no que tinguis cap problema de divisió de cèl·lules....
Ànims, ves a pel teu segon intent!!

Jo estic intentant fer-me forta, xq vaig amb uns anàlisis pèsims a la primera visita divendres que bé, i ja m'estic imaginant què em diran...

El nostre camí és molt dur. Pero`ho aconseguirem!!! :-()-)
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dj. jul. 20, 2017 9:28 am

Rexi, quines males maneres!!
Em recorda la primera visita que em vaig fer alla amb un metge i que tambe va ser desagradable, pero el meu home es molt positiu i quan li vaig explicar em va dir que ens estaven posant a prova a veure si aguantavem la pressió del procés... Pobret que m'havia de dir per consolar-me...,
Et deixen alla sense arguments... no tenen empatia i a nosaltres no se'ns acudiria plantejar en fred que si fos facil no estaríem alla davant seu, que ells son els professionals que tenen el repte amb nosaltres, que potser son ells que no ho fan prou bé... arguments per contestar amb rabia n'hi han una montanya... pero alla en el moment no surten, t'entenc...
Jo m'estic mentalitzant que el metge serà bó en lo seu, encara que sigui borde. No ens queda un altre!! Molts ànims!!
Reflunola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Reflunola » dj. jul. 20, 2017 8:34 pm

Ostres rexi que fill de p... La veritat, es que amb tots el drs per els que he passat a sant pau com a la puigvert els he notat molt Macos i molt propers tant les infermeres com el dr. Pares, la dra. Saiz, la dra polo i el Dr. Bordas, aquests 2 últims potser mes secs, pero si tingues que quedar-me amb un, just em quedaría amb el Dr. Bordas potser es mes sec i té un humor raro pero tant a la punció com a la transferencia va ser molt carinyos i molt amable, sorti com sorti la transferencia passaria de nou mil cops per les seves mans sens dubte
Avatar de l’usuari
Hashi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 274
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Hashi » dv. jul. 21, 2017 9:43 am

Hola noies,

Rexi les paraules i maneres amb les que et va visitar el Dr. en qüestió em semblen molt desafortunades i sense gens de tacte. Quins pebrots! No hi ha dret rebre aquest tracte i fer-te sentir culpable de que no hagi sortit bé a tu, que vens d’un negatiu, que qui més que tu desitjaves que hagués estat positiu, i t’aixeques de la patacada per tornar a lluitar pel teu somni.
I a sobre que et dexi anar aquestes afirmacions tan a la lleugera i s’extranyi que voleu tirar endavant! :sogra:
Reina, no li facis ni cas. A veure si tens sort i en tot aquest segon tractament no t’has de tornar a trobar amb ell... i aconsegueixes l’esperada panxolina! :-()-)

Si Reflunola, en els fulls posa que t’has d’esperar aquests dies per poder fer el test... i sempre m’han insistit. No entenc perquè hi ha tanta disparitat en el que ens diuen a unes i a altres...

Jo no sé que pensar... com a la primera vegada, dimecres, als 10 dies de la transferència, i també a la tarda, vaig començar a tacar marronet... Segueixo tacant, però molt poc i marró així que de moment fins que no evolucioni a més segueixo amb la progesterona. Això és un “sin vivir”, així que avui per intentar estar més tranquil·la a dia 12 m’he fet un test que ha sortit negatiu i encara m’ha deixat més angoixada, ja que no sé si ha sortit negatiu perquè no estic embarassada o perquè encara no tinc suficient hormona per detectar-ho en orina... ?-)
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::