FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dc. nov. 08, 2017 10:00 pm

Moltes gracies MerceS! Gracies pels consells!
I tu com estas???
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dj. nov. 09, 2017 8:01 am

Jo estic bé, m’esperava tenir mes berrinche pel negatiu però no queda un altre que seguir endavant i buscar què podem fer pel segon intent. He començat a buscar preus d’acupuntura, em semblen una barbaritat i més si aconsegueixo convèncer la meva parella (aquesta es un altre lluita) però no em puc dormir buscant molt perquè tenim cita a mitjans de gener.
Ara estic mirant a veure opinions sobre les perles de onagra i la maca andina per ell..
Això es un no parar.... jijijiji
Petons
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dj. nov. 09, 2017 4:58 pm

Ostres Undomiel! Ahir ja et van fer la transferencia! Molt bé aquest campió! segur que s'agafa!
MerceS, m'alegra veure't tant positiva!
Silvia077 i Irlanda546, a per la próxima quan us veigueu amb forces!
Mode ego: avui tranferència, pensava seria pim pam i deunido l'espera... lo d'anarhi amb la bufeta plena he aguantat fins que no he pogut més,després he anat al wc i mhan cridat al cap d'un minut!! Aix, llei de murphi..
Dels 22 de moment hem qedat amb nou. Avui nhem posat dos, perquè de qualitat ha dit psepse, no ens ha explicat mes i tampoc hem demanat... Som així. Dilluns hem de trucar per saber quants nhan pogut congelar.
No sé si haurà estat el fer cicle llarg (portava puntxantme desde el 6 d'octubre) o si ha estat l'acupuntura o el canvi de dieta un cop vam passar pel cimab ( que ja fa tres anys d'alló!!), Però la veritat és que aquest cop estem més optimistes.... Espero no ens tornem a emportar una patacada monumental!
Petoons!
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dv. nov. 10, 2017 8:39 am

Gracies noies¡¡
Jo estic un pel xof enxara,pero igual que Merce's buscant on faig l'acupuntura i canvi de dieta etc...jo tinc visita el 2 de febrer
Molta sort a les noves Beta esperants¡¡
Una abraçada a totes i benvingudes a les noves incorpiracions
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
SACAMO
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: ds. maig 17, 2014 10:06 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: SACAMO » dv. nov. 10, 2017 11:33 am

Holaaa noies!!! Fa molt que no entro!!! Volia felicitar els positius i els que no que continueu lluitan que també ho aconseguireu. Jo ja estic de 27 setmanes de :-()) dels meus bessons. Són dos nens i desitjant poder veure-li les caretes als babys. Molts ànims i força per totes. Petons.
infertilymadre
Entrades: 2
Membre des de: ds. des. 03, 2016 9:45 am
Contacta:

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: infertilymadre » dt. nov. 14, 2017 7:51 pm

Hola a totes!!

aiiii jo vaig ser del st.Pau ja fa uns anyets així que nomès volia dessitjar-vos moltíssima sort a totes i que us vagi igual de bé que em va anar a mi ;) vaig haver de passar per totes les IA més les 2 FIV això sí però finalment ho vaig aconseguir, qué es el més important!!

El meu nen està a punt de fer ja els 9 anys i me'n recordo com si fós ahir...l'operació germanet no va anar bé (ni amb els congelats ni a la privada) però també va arribar finalment i natural!! quines coses oi?

A per totes guapes!

Una abraçada,

Charo

Per cert!!! si us animeu aquest divendres faré una xerradeta ("entre amigues" com m'agrada a mi) a la Fira TodoPapás a la cúpula del CC Las Arenas, sobre la meva experiència per si us pogués interessar a alguna :)
12 anys lluitant contra l'infertilitat
Endometriosi i baixa reserva ovàrica
11 tractaments fins a aconseguir el meu primer fill
7 anys desprès embaraç natural!!!!
Facebook +instagram: @infertilymadre
web: http://infertilymadre.com/
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dj. nov. 16, 2017 3:46 pm

Hola noietes,

he anat a l'acupuntor i em preguntava quan comencem el 2º cicle FIV per planificar les sessions.

Jo tinc hora a meitat de gener pero no se si es comença un altre vegada amb analitiques de tots dos, despres un cicle de antibabys i despres les punxades... perque llavors jo estic calculant que es comença amb les punxades mínim uns tres mesos després de la visita del segon cicle de FIV, o aquesta segona vegada les analitiques ja valen amb les que tenen del primer cicle i tot va més ràpid...

Alguna que hagi fet el segon cicle a veure si em pot informar dels tempos... pliiiiiiiis....

petons a totes....
Undostres
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 11:09 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undostres » dj. nov. 16, 2017 7:01 pm

Merces jo a la primera visita de la 2 FIV ja hem vaig endur la recepta dels medicaments, jo vaig tenir la mala sort d'enganxar l'agost pel mig, i vaig començar les Yasmin amb la regla de finals d'agost... a finals de septembre vaig començar amb les puntxades!

Modo ego: dimarts vaig tenir la eco!! I tenim un campio!!!! La dra ens va dir que esta grandot, i aixo vol dir que va be, i equival a un embaras de casi 8 setmanes!!!! Encaro no m'ho acabo de creure!! Vam escoltar el cor i el vam veure bategar!! Una passada!!

Noies molts anims a totes, que tot arriba, i sobretot intentar estar lo mes tranquiles posibles i positives... que ja se que es molt dificil... pero s'ha d'intentar no estar negatives i cuidarse!
Una abraçada ben forta a totes!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dg. nov. 19, 2017 12:51 pm

Gràcies Undostres per la moral i felicitats pel teu campió!
Ego, demà fa 14 dies que em van fer la punció, la trans va ser dijous. Estic en ple desespero pq simptomes 0, i tot i que ja sé que no és un mal senyal, no puc mees!
Hem van dir que fins dia 18 dsprs trans no fes prova d'embaràs, però he llegit que a dia 14 dsprs de la punció per sang ja es detecta la hormona... Si demà vaig per liure a ferme una beta, ja marcaria, oi??
Undostres
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 11:09 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undostres » dg. nov. 19, 2017 1:26 pm

Gracies myca! Jo hem vaig fer la beta i el clearblue 12 dies post tranfer, es a dir 15 post puncio!
I el clearblue hem va sortir embarassada 2-3! I la beta de 198! Que vagi molt be guapa!!!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dl. nov. 20, 2017 11:21 am

Gràcies Undostres per la info! però jo no he tingut tanta sort... m'acaba d'arribar el resultat... 0.
N'estic tant tipa de tot plegat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dl. nov. 20, 2017 11:26 am

Myca estàs a 14 post funció i potser es molt aviat encara.... Pensa en positiu ja només queden uns quants dies mes... i encara potser una errada...
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dl. nov. 20, 2017 5:16 pm

MerceS, merci per la moral, de fet em continuo posant la progesterona perquè l'esperança és l'últim que es perd, :-o00m fins que no em vingui la regla no m'ho creuré del tot que no ha anat bé... però per si acàs me'n vaig fent a la idea :ufs:
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dl. nov. 20, 2017 8:56 pm

Siiiiii tú segueix el tractament que ja tindràs temps de deixar ho!! I canvia el xip, ment en positiu i moooolta calma mental que es molt punyetera i ens domina el cos. Fes coses xules, que t’agradin, balla, canta, riu, ves al cine, dona’t un capritxet... . no hi ha res com estar distreta per no pensar-hi
Petons
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dl. nov. 20, 2017 9:20 pm

HOla notes

Myca tu i jo vam tenir la puncio el mateix dia, avui fa dos setmanes justes. No t’angoixis amb el resultat perquè jo ahir amb la impaciencia em vaig fer dos pipitest d’aquestos comprats a Amazon. I va ser el pitjor que podria haver fet. Em van sortir unes ratlles imperceptibles quasi però el suficient per pensar que era el meu positiu. Avui per corroborar-ho me fet altres. El primer que m’he fet al Matí m’ha sortit negatiu i m’he enfonsat. A la mitja hora m’he fet un altre i m’ha tornat a sortir la Linia molt fluixeta. Total que ara estic pitjor que abans. I no se tu però jo porto tota la betaespera amb molt mal igual a quan m’ha de venir la regla. Porto dos setmanes pensant que m’ha de venir i es un esgotament mental important.
Amb això et vull dir que potser és molt aviat i que si els metges ens diuen que esperem 15-20 dies post transfer és per evitar-Nos precisament tot això.
Jo divendres em fare un de farmacia si és que encara no m’ha baixat la regla!!

Molts ànims que això és molt dur!
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dt. nov. 21, 2017 7:23 am

Bon dia noies¡
La beta es desesperant,estem atentes a cualsevol sintoma i no pot ser,amb tota la medicacio que prenem es gairebe impossible poder saber alguna cosa avans e temps i encara ho patim mes.
Millor no pensar-hi tant i ser positives i si no a millorar tot el que es pugui per la proxima¡
Anims a totes i abraçades
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dt. nov. 21, 2017 9:10 am

Gràcies noies pels ànims, silvia77 i merceS, intentarem estar més tranquiles, sembla fàcil quan comences però a mida que passen els dies es fa insuportable el no saber... Bé, ja ho sabeu també!
Tens raó Undomiel, fer un TE quan no fa els dies també és frustrant perquè no aclareixes res i encara et poses més nerviosa.
Uffff quan hagi passat em penediré de ser tant burra, però ara no sé ferho millor. :-o00m
Reflunola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Reflunola » dt. nov. 21, 2017 10:20 am

Noies Jo el vaig Fer un pipitest de farmacia i nomes el va sortit una ratlla, al día seguent directament vaig Fer un clear Blue i en va sortit 1-2 setmanes, es el Millor test per que no porta a confusions, el vaig Fer el día 14 post Transfer i la beta meva dos dies despres va ser de 134 aixi que anims !!!!
Typeja
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. nov. 21, 2017 5:12 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Typeja » dt. nov. 21, 2017 5:17 pm

Bona tarda!!

Acabem de començar el proces, la meva parella te hora a puigvert en abril i jo estic a la espera de hora al hospital de sant pau.

He trucat un parell de cops al telefon que em van facilitar a la consulta del gine pero no em contesten, sabeu si tenen horari de trucades?

Anem amb les proves practicament fetes tots dos, algu em podria informar una miqueta com va el proces?

Moltes gracias!
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dt. nov. 21, 2017 6:40 pm

Hola typeja
Jo no portava proves prèvies pero si us han donat hora a.Puigvert interpreto que us les faran allà. Seminogrames per ell i eco+analítiques per tu. Un cop recopilat tota la info (no desesperis que va moooolt lent) hi ha una llista d’espera, entre 18 i 24 mesos per fer la FIV. Cas de IA ni idea de tempos... aquí es desarrolla el sentit de la paciència... el telèfon només l’atenen a primera hora del matí, i sempre sol comunicar, fins les 9,30 o 10 no ho recordo ja...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::