FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Xúlia2019
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. feb. 19, 2019 6:13 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

dj. ago. 01, 2019 10:08 am

Bon dia a totes!!
Per fi m’han trucat per fer la primera visita >.-<: !!!! La Tinc a finals d’agost amb el dr. dosouto??? Alguna que hagi estat amb aquest metge??
I... que fan a la primera visita??
Vinga noies que estic molt nerviosa!!! Jajajajaja
Barcelona32
Membre des de: dc. maig 15, 2019 2:45 pm

ds. ago. 03, 2019 12:46 pm

Hola noias, volia fer unes preguntes.... vaig tenir visita el 18 de juny i m’han derivat a la puigvert x Fiv, el ginecòleg ca trucar davant meu i em van posar en llista de esepera ell molt amable em va comentar q hi habia 18 mesos de espera, i que m’ha enviarian una carta a casa conforme estaba en llista de espera, la meva sorpresa que encara no ha arribat, i es molt difícil posar-se en contacte amb ells ja q només pos trucar de 10-11 de dilluns a divendres, seguire intentant avera si em contesten jejeje des-de la visita que et derivin fins que arriba la carta quant us ha pasat de temps? I després podríeu dir las que heu conseguit el gran positiu quina reserva ovàrica i teniu? I quants intents entren de Fiv? Moltes gracias doneu molta força amb aquest positius!!! Molta sort a totes!!!!
sic18
Entrades: 8
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 9:41 pm

ds. ago. 03, 2019 1:02 pm

Hola noies,

Xúlia2019: No se a quina primera visita et refereixes, a mi em van derivar del ginecoleg de la ss de la meva ciutat a la puigvert (i va tardar 18 mesos) i al juny 1a visita a puigvert em deriven per fiv a st pau (i em va dir el doctor que uns 18 mesos mes) tot i que crec q es va liar, perque vaig trucar a st pau i em van dir que uns 6 mesos com a molt... aixi que creuem dits.

Barcelona32: A la puigvert (1a visita) nomes em va preguntar si era regular amb les res regles, si havia tingut embaras previ o abort i poca cosa mes i em va fer la derivació a st pau. Vam estar molta estona esperant la visita (de les 10:00 que teniem hora vam entrar a les 12:30h) i despres a dins 20 minuts. Pero el metge molt atent i tot be.

També us dire que en el meu cas som dos noies, ens van dir que hi havia dos llistes, una de lesbianes i mares solteres i l’altra de heteros, les dos llistes van a fiv pero la de heteros està bastant mes plena i l’espera es una mica més.
Barcelona32
Membre des de: dc. maig 15, 2019 2:45 pm

ds. ago. 03, 2019 2:03 pm

Hola nosaltres la meva ginecolga de la ss ens van derivar a Sant pau i Sant pau vam trigar gairebé un any en que ens cridiesin per prienra visita, y van anar a Sant pau em van fer analítica, i a la mateixa consulta una eco, i a llavors ara ens derivan a la puigvert i ens van comentar això que tenim que esperar any i mig i que ens enviraina una carta en la cual posa que estem en llista d espera a la puigvert
sic18
Entrades: 8
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 9:41 pm

ds. ago. 10, 2019 3:16 pm

Hola noies,

Aquesta setmana he rebut la carta del st pau dient que estem en llista d’espera i que no trigaran mes d’un any en visitar-nos.

Alguna em pot dir quan van tardar desde que vau rebre la carta fins a la primera visita de fiv? Mes que res perque jo tinc endometriosis i ara estic sense quistes, pero en qualsevol moment se’m poden tornar a fer.

Gràcies.

Torna a “Reproducció assistida”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: