FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
GORETTI
:: papallona
Ubicació: SANT JOAN DESPÍ ( BCN )
Entrades: 115
Membre des de: dv. oct. 17, 2008 11:46 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

ds. set. 26, 2009 10:17 am

LLUM, PRECIOSA, ARA MATEIX ESTÀS EN LO PITJOR...AQUESTA ESPERA, MATA...PERÒ, ET DESITJO TOTA LA SORT DEL MON PERQUE LA COSA SURTI BÉ...
ÉS LA TEVA PRIMERA FIV ??
ON TE L´HAS FET ??

BÉ, PRINCESA, PERDONA TANTES PREGUNTES, PERÒ SÉ PERFECTAMENT PER LO QUE DEUS ESTAR PASSANT ARA...

SORT I MOLTS PETONETS !!! :-())
" SI LA VIDA TE DA LIMONES...PÍDELE TÉQUILA Y SAL ..."...

ONA I BLANCA, SEMPRE US ESTIMARÉ...**
txellgodayol
:: cèrvol
Entrades: 543
Membre des de: dv. set. 07, 2007 8:56 pm

dl. oct. 19, 2009 1:58 pm

sabeu quan temps hi ha de llista d'espera??
Imatge

Imatge
Kora
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

dl. oct. 19, 2009 2:15 pm

Hola Noies,

Llum, goretti. Com aneu????. :-()) Petons!

Txellgodayol. Perquè t'enviin la carta per la 1a Visita triguem més o menys 8 mesos i la visita la faig fer al mes següent o sigui fins q fins la 1a Visita 9mesos i em van dir q per una FIV la llista és d'un any i mig.

Petons i una abraçada!!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
txellgodayol
Entrades: 543
Membre des de: dv. set. 07, 2007 8:56 pm

dl. oct. 19, 2009 2:25 pm

moltes gracies guapa!!!
Imatge

Imatge
GORETTI

dl. oct. 19, 2009 4:31 pm

SÍ, NOIES, MÉS O MENYS LA LLISTA D´ESPERA DESDE QUE VAS LA PRIMERA VEGADA ÉS DE ANY I MIG...PACIÈNCIA !!!

JO,ESTIC MOLT BÉ, DIMECRES JA FAIG LES 14 SETMANES, ENCARA QUE SÉ QUE QUEDA MOOOOOOOOOOOOLT, I FINS QUE NO TINGUI AL/A LA PEQUE ALS MEUS BRAÇOS, NO CANTARÉ VICTÒRIA...

MOLTS PETONS, I MOLTA FORÇA.!!! :-())

manu23
:: zebra
Ubicació: valles oriental
Entrades: 1233
Membre des de: dv. juny 09, 2006 4:00 pm

dl. oct. 19, 2009 5:25 pm

Bona tarda!!!!

Goretti que be, ja de 14 setmanes!!!!!

Avui he anat al St Pau i el Dr. m'ha dit que cap al Nadal es molt provable que ens truquessin!!!!
Kora

dl. oct. 19, 2009 5:40 pm

manu23 ha escrit:Bona tarda!!!!

Goretti que be, ja de 14 setmanes!!!!!

Avui he anat al St Pau i el Dr. m'ha dit que cap al Nadal es molt provable que ens truquessin!!!!

Hola Noies,

Manu. Que bé!!!!

Goretti. Un petonàs ben gran!!!

Llum. Ja t'ho he dit al privi. Petonets als 3!!!!

Dons nosaltres tenim visita amb l'androleg el dijous... a veure... encara ens queda molt camí....

Com m'agrada i m'ànima veure a les noies de St. Pau.... amb el camí fet o casi fet!!!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Oscmar
Contacta:
Entrades: 1029
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 5:32 pm

dt. oct. 20, 2009 4:48 pm

Hola noies!!

Veig que aneu avançant que bé!!

Jo em vaig proposar no entrar gaire per a qui fins que no em truquessin de Sant Pau, més que res per no obsesionar-me però us vull comentar una coseta a veure que opineu.

A la feina ja m’han dit que no em renoven (maleada crisi) i no se que fer, el meu marit m’ha dit que em prengui dos mesos de relax i després de nadal busqui seriosament feina. Però a mi em fa por esperar, trobar feina i que al poc de trobar-la em truquin de Sant Pau. Però també em fa por no tenir feina i que em truquin, això voldría dir que serà més difícil trobar-ne una.

Per cert ahir vaig fer 7 mesos en llista d’espera per la primera visita, oeeeee, ja va quedant menys. :miko:

Que faríeu vosaltres? Ai quin dilema. :p-)
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
manu23
Ubicació: valles oriental
Entrades: 1233
Membre des de: dv. juny 09, 2006 4:00 pm

dt. oct. 20, 2009 4:58 pm

Hola Oscmar,

A veure jo t'explico el meu cas, jo estava treballant en una empresa i s'acabava el contracte en 2 mesos i no sabia si em renovarien, llavors em van trucar d'una altre per fer una entrevista, a l'entrevista vaig explicar tot el meu cas, que estava buscant, que encara em quedava per fer una IA i que entraria en llista d'espera per FIV i que aixo ocasionaria sortides per anar al metge i dies de baixa quan estigues en plena FIV, doncs em van donar la feina, encara estic en llista d'espera, ara ens han dit que cap al nadal potser ens truquen per començar i de moment cap problem a la feina, es lo que hi ha, potser si que he tingut molta sort, i aixo que tot son homes en la empresa, soc la unica noia treballant, espero et serveixi d'ajuda, a vegades si ho expliques t'entenen i t'ajuden mes que si ho fas d'amagades!!!

Un peto i molta sort
Kora

dv. oct. 23, 2009 5:05 pm

Hola Noies,

Ahir el meu home va anar a la visita amb l'androleg, li va portar tots el semiogrames q tenia q eren uns quants, ja q porten 3IA a les esquenes, analitiques, eco testicular...., va interrogar-ho per omplir l'historial i li va fer una revisió..... després li va demanar fer-se un semiograma i analitiques q les té per el gener. Després li va dir q segons els seus semiogrames d'entrada ell faria IA, q farien 3 i sinó FIV.

La veritat és q ja no sé q pensar... però si ja en fet 3IA per privat i a més el tio no te els meus resultats.... otres quin mareig...... al privat ens diuen de fer FIV, perquè jo tinc poca reserva ovarica i ara aquest sense mirar només a ell diu IA..... suposo q ja és posaran d'acord... total q fins gener no te hora per fer-se les proves o així q hauré de trucar i preguntar si fa falta q hi vagi el 10 de novenbre q tinc hora per una eco i visita ja q el 23 de setembre ja em va fer una eco i em va dir q a la proxima visita és mirariem els resultats de l'androleg.....

Aiiiiiiiii, és q porto tant temps, q estic esgotada de tantes proves i visites...... qina ME, vaig fer tard al apuntar-me a la SS i s'està fent una muntanya tot..... bueno no us explico res més q avui estic de capa caiguda.

Petons!!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
GORETTI

ds. oct. 24, 2009 8:51 am

KORA, MOLTS ÁNIMS I MOLTS PETONS...

JA SABEM LO QUE TÉ DE DOLENT LA SS..."" SANTA PACIÈNCIA !!!! ""

PERÒ, TOT ARRIBARÀ...

MOLTS PETONS, LLUITADORES !!! :-())

Kora

dj. oct. 29, 2009 5:10 pm

Hola Noies,

Gotteri, Llum. Com aneu?????

Bueno us volia preguntar una coseta..... el dia 10novembre tinc una eco a St. Pau i visita, al setembre ja em van fer una, però em va dir la Dr. Polo q per la proxima visita quan portes els resultats de l'androleg, em faria una altre Eco perquè havia trobat una taqueta blanca.... i esclar... com els resultats de l'androleg no els tindrem fins a finals de gener, q és quan li han donat hora al meu home.... dons no sé si val la pena anar el dia 10, però per una altre banda com em va dir q em faria una altre eco..... dons no sé q fer..... el meu home diu q hi vagi....

Qu farieu vosaltres?????

Gràcies.

Ptons a totes!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
GORETTI

dj. oct. 29, 2009 8:59 pm

BONA NIT KORA !!

DONCS CREC QUE JO FARIA EL QUE ET DIU EL TEU MARIT: ANIRÍA....UNA ECO MAI ESTÀ DE MÉS, I AIXÍ SABRÁS SI "AQUELLA TAQUETA" CONTINUA O HA MARXAT,NO CREUS ??
APA, VES-HI, I JA ENS EXPLICARÀS COM HA ANAT,OK?

JO ESTIC MOLT BÉ, ENCARA QUE EL TEMPS CONTINUA ANANT MOLT A POC A POC....PERÒ BUENO, JA ESTIC DE 15 SETMANETES...

PETONETS A TOTES, I NO US CANSEU MAI DE LLUITAR , QUE QUALSEVO,DIA POT SORTIR EL :***: ... :-())

Llum
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 3:30 pm

dv. oct. 30, 2009 7:47 am

HOLA KORA,
DONCS SI, SI JO SI QUE HI ANIRIA, NO ESTA DE MÉS.
COM VA TOT? KORA QUE JA VAS COMPTANT EL COMPTE ENRERA PER QUE ET CRIDIN, NI QUE ES RETRASI LA VISITA DEL TEU MARIT A TU LA LLISTA ET TIRA ENDAVANT.SE QUE FACIL DIR-HO I MOLT DIFICIL D´ESPERAR, PERO T´ARRIBARA.AIXO SEGUR.

jO DE MOMENT ESTIC BÉ, JA ELS HE SENTIT EL COR.

GORETTI COM ESTAS?
JO ESTIC DE 7 SETMANETES I UNA PANXA JA!!!!!BE SAPS QUE EN PORTO DOS???

MOLTS PETONTS!!!!!
Kora

dv. oct. 30, 2009 8:33 am

Hola Noies,

Gotteri, Llum. Moltes gràcies!!!. M'encanta veure q tot va molt bé i els petits passant setmanes, sobretot per tu gotteri..... a tu et deu passar molt lent..... però si ja estas de 15 setmanetes!!!!!!!. Llum q bé aquest dos petitons!!!!

Petons i molts ànims a totes!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
Kora

dt. nov. 10, 2009 10:14 am

Hola Noies,

Llum, Goretti. Com van les panxetes????. Motls petonets.

Avui em tocava eco i visita a St. Pau, només m'han fet la eco ja q com vaig comentar esperaven q portes els resultats del meu home però com no els tindrà fins finals de gener dons ja no hem fet la visita. Total q ara m'han de donar hora per finals de gener, però com encara no tenen les agendes obertes dons tindré q trucar a finals de mes. Així q de moment estic pdte de la propera visita..... la meva sensació és q va molt lent.... però hauré de armar-me de paciència.... com tothom.... suposo q és perquè avui estic una mica figaflor..... Jo encara no he preguntat com va tot aixó de les llistes d'espera.... és q com encara no ho tenim tot dons em fa corte preguntar i atablar més a la Dra. espero q sigui com m'heu dit totes i q ja comenci a comptar des de la 1a Visita... ai!, com estic..... és q ja són 3 anys i cada dia q passa em sembla tot tant llunyà i impossible.....

No segueixo q avui no és el meu dia.....

Una abraçada a totes!!!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
vj29
Entrades: 175
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 6:15 pm

dt. nov. 10, 2009 5:56 pm

Ánims kora, que cada dia que passa es un de menys que tenim per aconseguir el nostre somni.
29-11 +++
15-12 - mide 5mm
29-12 - mide 2 cm
24-1- mide 6.2cm
31-1- mide 7.6 cm
28-2- mide 18 cm y pesa 202grs.
22-3- mide 21 cms y pesa 373 grs.
20-4- mide 28 cms y pesa 808 grs.
ImatgeImatgeImatge
Imatge
GORETTI

dt. nov. 10, 2009 9:35 pm

KORA, GUAPA, EL CAMÍ ÉS MOLT I MOLT LLARG...TRIST...PENÓS...I DE VEGADES ESTÀ PLE DE PEDRES...PERÒ, PENSA QUE EEL TEMPS PASSA, I TOT ENS ARRIBARÀ...HAS DE TENIR MOLTA PACIÈNCIA, ÉS L´ÚNIC QUE PUC DIR-TE, PRINCESA...
PENSA QUE NOSALTRES, DES DE QUE VAM DECIDIR TENIR FILLS, PORTEM JA 6 ANYS I PICO...I MIRA...POC A POC, PERÒ DE MOMENTO AQUEST EMBARÀS VA BÉ...
JA ESTIC DE 17 SETMANES, I ENCARA QUE M´ESTÀN PASSANT MASSA A POC A POC, ESTÀN PASSANT...
ARA M´HAN TRET " DIABETES GESTACIONAL", AIXÍ QUE, A MÉS DEL QUE ENS COSTA ACONSEGUIR L´EMBARÀS, A MÉS, AMB PROBLEMETES...PERÒ S´HA DE PORTAR DE LA MILLOR MANERA, I AMB ALEGRIA, OI???...

HEU DE TENIR MOLTA, MOLTÍSSIMA PACIÈNCIA, QUE DE VERITAT, QUE EL TEMPS PASSA...( ENCARA QUE COSTA!! :ok: )

TINC LA MEVA PROPERA ECO EL DIA 30 DE NOVEMBRE, QUE JA ESTARÈ DE 20 SETMANES ( UUFF!!), I TINC GANES DE QUE ARRIBI JA QUE AQUESTA ÉS LA ECO MÉS IMPORTANT DE L´EMBARÀS...ÉS LA MORFOLÓGICA...

PETONETS, GUAPES, I FEU "OOOOOOOOOOHHHHHHHHHHMMMMMMMMMM"... :-())

Kora

dc. nov. 11, 2009 8:06 am

Goretti. Moltes gràcies, per els ànims!!!! i vinga q a tu et passa molt lent....., però si ja estàs de 17 setmanetes!!! Una abraçada molt gran a tots 2!!!!

Ptons!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
isa
:: dofí
:: dofí
Ubicació: Al poble del meu cor!
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm

dj. nov. 12, 2009 2:54 pm

Goretti,
vaig llegir fa temps la teva història, i ara, de casualitat, m'he emocionat molt llegint que estàs embarassadíssima!!! Només et vull fer arribar un MOLTES FELICITATS molt gran, i desitjar-vos molta sort, i que me n'alegro molt per tu, de tot cor.
A la resta cuquetes, molta sort i il·lusió per a totes, em conmou veure lo marasses que sereu totes ben aviat.
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::