Heu anat a La Fageda?

Propostes pel cap de Setmana !!
ninetapetita
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Heu anat a La Fageda?

dv. set. 24, 2010 8:03 pm

Hola!

Algú ha anat a La Fageda d'en Jordà? Doncs nosaltres no hem anat mai, i volem muntar una excursió amb nens. Que ens recomaneu? M'han parlat del viatge en carro, que és molt divertit, i també he vist per la web que hi ha un viatge en trenet. També veig que la caminada és només de 30 minuts des de l'aparcament fins a la fageda, i això és important per nosaltres, perquè portem uns quants nens d'uns 3 anyets, més o menys.

Per cert, em recomaneu algun restaurant per anar a dinar per allà? Ens agradaria tipus masia, per menjar-nos una bona botifarra amb mongetes..... ummmm, qué bó! Ja sabeu, el típic restaurant Can nosequemés, on es mengi bé i que no sigui excessivament car.

Moltes gràcies a tothom, segur que m'ajudeu molt! : lasito :
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 630
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

Re: Heu anat a La Fageda?

dv. set. 24, 2010 8:27 pm

per restaurants: els ossos es menja molt bé, can xel, ... estan a la fageda.
Per anar a caminar pots fer-ho per la fageda,el volcà sta Margarida... la meva filla amb 2 anys va caminar força per allà, va pujar 3/4 parts del volcà la campiona!
petitindis
:: rateta
Ubicació: Girona
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm

dv. set. 24, 2010 8:39 pm

Nosaltres anem a passar el pont del Pilar a la Vall d'en Bas, o sigui que també ens interessen les activitats que s'hi puguin fer i els restaurants recomanats per la zona de la Fageda. Una de les coses que teníem pensat és anar a visitar la fàbrica de iogurts que hi ha.
Bé, estaré atenta als vostres comentaris.
Gloriadsn
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

dv. set. 24, 2010 8:41 pm

si, jo hi vaig anar i vaig m'enjar a els Ossos, mmmm bonissim tot! perfecte!! i vaig fer el viatge en carro, tenia les nenes de 3 i 1 any i jo estava embarassada :D
sivi
Ubicació: girona
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am

dv. set. 24, 2010 8:48 pm

Hola ninetapetita, si vols pots caminar tu per la fageda, però et recomano el viatge amb el carro ja que veus mes coses i així segur que no us perdeu. De cara al novembre es molt maco, ja que els arbres canvien de color.penseu que i fa fred.
Molt a prop de la fageda hi ha el poble de Santa Pau, que es molt bonic de visitar, i pots menjar i comprar els famosos "fesols de santa pau" (montjeta petita color blanca quan es seca i rosa un cop cuita).
Si i aneu entre setmana podrieu visitar (demanant hora)la cooperativa de la fageda, on hi han vaques, i es fabriquen els iogurts de la fageda, en el centre hi treballen persones amb discapacitats.
El volca de Santa Margarita es molt bonic i no gaire complicat de pujar.
Per anar a menjar be i no gaire car hi ha: Can bastans, cal follet, hostal de l'arç, can xel...si t'interessa mes informació diga-m'ho, ja que el meu home es d'Olot i nosaltres i anem sovint per veure la familia i et puc trovar informació del que necessitis.
Fins aviat.
Imatge

Imatge
bbya
:: girafa
Entrades: 2176
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:43 pm

ds. set. 25, 2010 1:11 am

Hola wapi!!

Nosotros fuimos el tercer fin de semana de octubre o el cuarto, ahora no lo recuerdo bien, y ya estaban todas las hojas caídas y era espectacular! lo hicimos por nuestra cuenta, porque tampoco sabía que había esto del tren ni nada.
Para comer, lo hicimos en el Restaurant Sta. Margarida y muy bien_!!
Pasamos un día genial, aún íbamos sin peques...así que respecto a esto no te puedo ayudar.
Imatge

Imatge
Rosita
:: granota
Contacta:
Entrades: 210
Membre des de: dc. set. 26, 2007 10:31 am

ds. set. 25, 2010 1:37 pm

Esta molb be per anar a passar un dia. Nosaltres varem estar per la fageda i molt be encara que el nen no caminava gaire i el varem haver de portar a coll. Després varem fer la volta amb el tren i el nen li va encantar. També varem anar a visitar la Cooperativa La Fageda i el nen també su va passar super be veien i tocant les vaques. Us ho recomano.
Imatge
Imatge
Anitta
Entrades: 180
Membre des de: dc. oct. 28, 2009 3:26 pm

ds. set. 25, 2010 10:30 pm

Nosaltres ho vam visitar i ens va encantar, vam veure la granja, on feien els iogurts, les vaques i els vedellets...i per últim vam fer un tastet dels seus productes, :ok: ho recomano!
Imatge
Imatge
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

dl. oct. 04, 2010 10:55 pm

Hola!
Estem preparant una sortida amb amics + nens (menors de 3 anys), i m'ha agradat molt tot el que heu anat dient.
Com/on es troba l'excursió en carro?

I pel que fa a cases rurals, en coneixeu alguna?
moooooltes gràcies!
Imatge

Imatge
sivi
Ubicació: girona
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am

dt. oct. 05, 2010 8:08 am

Hola nius, el carro el pots agafar al costat de la fageda mateix, hi ha un gran pàrquing on deixar els cotxes i allà s'agafen els carros amb caballs.
Pel que fa a cases rurals jo en se d'una que està molt bé, està a Sant Privat de'n Bas i es diu Mas la Riera, si vols els telefons son: 690 647 152 - 606 140 193 - 972 266 694.
També podeu visitar els pobles d'Hostalets i Santa Pau que són molt rústics.
Si necessites res mes diga-m'ho,ok?
Fins aviat.
Imatge

Imatge
rakel73
:: pantera
:: pantera
Ubicació: Girona
Entrades: 853
Membre des de: dj. juny 04, 2009 12:02 pm

dt. oct. 05, 2010 7:17 pm

jo també recomano el restaurant els ossos
Imatge
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

ds. oct. 09, 2010 4:53 pm

Gràcies sivi i rakel! Hem trobat allotjament a mas colom, ho coneixeu? Com que anem amb petitons, ens hi estarem només una nit. Dissabte pensem que podriem visitar santa pau, i com dius, Hostalets. I diumenge fer dia per la fageda (al ser menuts, una passejada en carro ens anirà de conya).
Imatge

Imatge
07Mayo10
Entrades: 217
Membre des de: ds. juny 05, 2010 11:35 am

dt. oct. 12, 2010 5:14 pm

Hola!!!

si voleu anar a la Fageda... hi ha un hotel rural moooolt macooo! Mireu aqui! www.elventos.com
Jo treballo allà i s'està moooolt bé! i molt a prop de la fageda!
Imatge

Imatge
ninetapetita
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

dc. nov. 17, 2010 6:09 am

Hola a totes!!

Ja hem fet la sortida a La Fageda i....... ENS HA ENCANTAT!! Vam anar diumenge, i a més va fer un dia esplèndid. Vam pujar al carro, els nens van fer una volta en poni, vem passejar per la Fageda.....

Moltes gràcies a totes per les vostres aportacions.

Ara m'apuntaré les cases rurals per una altra ocasió.

Adéu!!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
Quel77
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. oct. 24, 2010 10:12 pm

dv. nov. 19, 2010 8:56 pm

ninetapetita veig que faig tard! ja hi has anat! de totes maneres us volia comentar que nosaltres vam anar fa uns mesets i vam fer les excursions als volcans, i molt bé!! a veure com fan els iogurts no va poder ser perquè aquell dia tenien tot ple de visites, però serà l'excusa per tornar-hi!! us recomano Santa Pau, un poblet encantador i tranquil on es poden degustar els fesols de Santa Pau!! l'allotjament també el vam fer allà, a Can Pere Petit i el tracte va ser molt bo!!! :ok:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Quel77
Entrades: 292
Membre des de: dg. oct. 24, 2010 10:12 pm

dv. nov. 19, 2010 9:01 pm

Per cert! ja de pas, dir-vos que el matí que teniem pensat visitar els iogurts de la fageda i que no va poder ser, ens vam escapar fins a Besalú i va ser genial!!!! molt recomanable! el casc antic és preciós!!! :p-)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Torna a “Sortim”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: