Restaurant amb nens

Propostes pel cap de Setmana !!
Avatar de l’usuari
minerva.77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

Restaurant amb nens

EntradaAutor: minerva.77 » dt. març 17, 2015 3:03 pm

Obro un nou post perque he mirat y els altres son de fa temps, alguns restaurants ja ni estàn oberts, o potser podem aportar de nous...

Estem buscant un restaurant per anar a dinar un cap de setmana, que tingui cosetes pels nens (jardí o activitats amb monitos millor)
Preferiblemant de muntanya pero no molt lluny de Mataró. I que sigui d´aquests que fan calçots, i carn a la brasa i coses així

Sabeu d´algún que sigui així i no massa car?
gracies mamis :globus:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ISASF
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

Re: Restaurant amb nens

EntradaAutor: ISASF » dt. març 17, 2015 10:15 pm

Hola!

Fa un mes i mig o aixi vam anar amb un colla d'amics i nens a un lloc a Castelldefels que es diu un MAR DE PINS.
Super recomanable per qui vulgui dinar tranquil amb els peques, perque tenen un circuit d'activitats per fer davant el
restaurant i lloc per jugar on tu els estas veient mentre dines... vam dinar tots junts, pero els peques quan van haver
acabat es van divertir jugant fora (era un dia que no feia gens de fred). Tenen web.

Vam fer el menu calçotada que crec que va costar 32€ / persona i els peques un menu infantil, i tot força bé.

Salutacions!

Isa sf
Avatar de l’usuari
bronte68
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

Re: Restaurant amb nens

EntradaAutor: bronte68 » dc. març 18, 2015 9:30 am

Jo et recomano Can Castellví. Hi ha una granja que s'hi pot anar pel vostre compte, però si voleu hi ha un servei conjunt restaurant i la granja. Els nens mengen a banda amb els monitors i desprès els porten ells a la granja durant un parell d'hores mentre els papes dinen tranquil·lament. Allà pugen en pony, donen menjar als animalets... L'activitat i dinar amb monitors, en principi, es a partir de 3 anys... a la meva li faltaven 2 mesos per fer-los i era la única de tota la colla així que la vam deixar (jo pensava que no voldria) i molt bé... quan marxava va passar davant la nostra taula i vaig pensar... ai mare, ara plorarà i NO... va saludar amb la maneta, adeu mama!!! i quan va tornar despres de 2 hores, venia encantada >.-<: >.-<:
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
Avatar de l’usuari
JOMAX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 385
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 9:04 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Restaurant amb nens

EntradaAutor: JOMAX » dc. març 18, 2015 5:19 pm

Hola
Hi ha cals frares a cabrera de mar. Està força bé. Els nens poden estar jugant a fora. Hi ha una monitora però és lloc lliure basicament.
També hi ha la can parpers, a l'antiga collada de parpers. Hi ha mot per correr, un infable (que s'ha de pagar) i també es queden els nens mentre dines.
El menjar està molt bó als dos llocs.
Jomax
Imatge

Imatge
Nicoleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: ds. feb. 08, 2014 9:56 pm

Re: Restaurant amb nens

EntradaAutor: Nicoleta » dc. març 18, 2015 9:35 pm

Hola Minerva.77!

No sé si ho trobaràs massa lluny però a Taradell hi ha El Gurri Xic. És un restaurant familiar, de cuina casolana, carn a la brasa molt ben feta, productes de la terra... també fan calçotades i tot el que sigui amb productes de temporada. És enmig d'un espai verd i hi ha una ruta de natura on els nens poden tirar amb arc, donar menjar als animals, hi ha gallines, cavalls, ases, un porc...

I a més, no és pas car. El diumenge per dinar acostuma a estar molt ple, potser és millor anar-hi dissabte o trucar abans.

Jo també em vaig apuntant les recomanacions que surten per aquí! :miko: :miko:

Una abraçada
:-) :camio: <:-<
Avatar de l’usuari
minerva.77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

Re: Restaurant amb nens

EntradaAutor: minerva.77 » dj. març 19, 2015 9:16 pm

Moltes gracias
vaig a fer una ullada a tots els restaurant que heu dit.
Ara a veure quin tems fa aquest cap de setmana, que sembla que plourà...
sino haurem de deixar-ho pel próxim
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
lparetas85
Entrades: 3
Membre des de: dc. oct. 08, 2014 5:44 pm

Re: Restaurant amb nens

EntradaAutor: lparetas85 » dv. abr. 08, 2016 5:05 pm

Hola!

Fa uns dies nosaltres vam anar a la Cerdanya, a un restaurant que es diu l''Estació de Queixans i els nens s'ho van passar molt be i nosaltres vam menjar genial. Tenen un menú infantil per 12,50€ que inclou primer, segon, postres i aigua, i creieu-me que per ser a la Cerdanya això està molt be! Pels grans, hi ha un menú de 18,00€ amb brasa feta al moment i que està a la vista. La veritat és que la relació qualitat preu és molt bona i els nens, una vegada han menjat, tenen tota una explanada fora per jugar.
En el restaurant també tenen "sensibilitat" pels nens, es nota que els propietaris en tenen de petits, ja que intenten portar el menu infantil abans, tenen colors perquè pintin, i mai es té la sensació que els nens els hi "molesten" (no us hi heu trobat que a vegades us passa?)

Doncs això, és una bona recomanació per sortir i escampar la boira.

Torna a “Sortim”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::