Portaventura 2015

Propostes pel cap de Setmana !!
Akanne79
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 2:22 pm

Portaventura 2015

EntradaAutor: Akanne79 » dt. maig 05, 2015 3:15 pm

Hola!!!!!

Per aquells que hagin visitat portaventura amb nens, tinc una nena de 3 anys i mig i fa 98cm més o menys, per la vostra experiencia, s'ho passarà bé? Hi ha atraccions per a ella? O estarem més estona fent-li entendre que no pot pujar perquè és petita.

I ja de pas, accepto consells i opinions per allotjar-nos, mitja pensió, completa. Hi ha ofertes de dos dies amb entrades id'allotjament + esmorzar per 150 amb sopar 210 i amb tot 256. Que en penseu?
Gràcies
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Portaventura 2015

EntradaAutor: jellwill2 » dt. maig 05, 2015 4:23 pm

Hola,

si no arriba a 1m serà una mica rotllo. Jo esperaria una mica.

Nosaltres ens vam allotjar a dins, al de l'oest i és molt còmode per la canalla.
Avatar de l’usuari
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Re: Portaventura 2015

EntradaAutor: Maroa » dt. maig 05, 2015 5:50 pm

Nosaltres vam anar a uns apartaments a Salou tirats de preu i és a cinc minuts en cotxe. Ens vam allotjar cinc persones per quatre rals durant dues nits.
Avatar de l’usuari
marilluna
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 564
Membre des de: dc. set. 05, 2007 10:46 pm

Re: Portaventura 2015

EntradaAutor: marilluna » dt. maig 05, 2015 6:06 pm

Nosaltres venim de passar dos dies amb hotel, anem cada any. L'hotel és molt pràctic i dos dies genial per visitar amb calma el parc. El meu fill aquest any que està en 113 cm ja s'ha pujat a quasi tot, l'estiu passat poca cosa.... Així que depèn....
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Portaventura 2015

EntradaAutor: artemis » dt. maig 05, 2015 9:02 pm

Maroa ha escrit:Nosaltres vam anar a uns apartaments a Salou tirats de preu i és a cinc minuts en cotxe. Ens vam allotjar cinc persones per quatre rals durant dues nits.


Em podries dir el nom dels apartaments Maroa?? Es que nosaltres vam anar a uns fa molts anys i no sóc capaç de recordar el nom!!!!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
botafoc
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

Re: Portaventura 2015

EntradaAutor: botafoc » dj. maig 07, 2015 2:14 pm

tinc el passe anual de pa.El meu fill etit fa 87 cm i puja a les canoes...al tractor..a les cadiretes..a aquella especie de nau que puja i baixa..al tio vivo..als potrillos..al laberint dels miralls...i al "xikipark" també puja al tren i vaixell que dona el tomb per parc clar. Jo crec que fent casi 1 m com fa el teu ja podrà pujar a un parell d'atraccions més que totes aquestes que the dit.
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Re: Portaventura 2015

EntradaAutor: Sibil·la » dl. jul. 20, 2015 11:16 am

Hola! No hi hem anat mai! (bé, un cop nosaltres dos quan començavem a festejar...)
Com que ho tenim lluny i just hem de dur l'au-pair a l'aeroport un diumenge al dematí a Barcelona, hem pensat aprofitar i acabar de baixar.

Tarda de diumenge i tot dilluns està bé?

Sé que hi ha hotels al parc, hi ha hotels a prop, càmpings?
Què recomaneu?

Quin hotel del parc recomaneu? I perquè millor al parc i no a un hotel més bé de preu i que dieu que també està a prop?

Algú ha anat de càmping?
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Portaventura 2015

EntradaAutor: martina13 » dt. jul. 21, 2015 7:38 am

Jo hi vaig 2 o 3 cops anys ejje
Camping ho desconec
Hi ha 2 hotels dins el parc
Hotel port aventura i el gold river.el gold river tw diferents tipus destructures( habitacions, bungalows etc.)
Ara feuvos ala idea k ara a estiu els hotels son carissims.si feu reserva duna nit teniu lentrada inclosa.
El.gold river es una meravella sobretot la lucys mansion es brutal.
Una tarda de diumenge i un dilluns es temps de sobres
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Re: Portaventura 2015

EntradaAutor: Sibil·la » dt. jul. 21, 2015 12:20 pm

Moltes gràcies Martina!! m'ho miro :ok:
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Re: Portaventura 2015

EntradaAutor: Sibil·la » dg. ago. 30, 2015 11:00 pm

Hola! Només per explicar la nostra experiència.
Al final ens vam allotjar en un hotel a peu de carretera, l'Hotelet de Cambrils. Complia les tres B (feien pack entrades per dos dies al parc i preu habitació i esmorzar) i estava a menys de 5 min en cotxe del parc. Total, per només anar-hi a dormir, era una habitació per 4, net, senzill, correcte i "andando".
Al parc genial. Vam estar millor el diumenge que el dilluns. El dilluns no sé perquè però va estar molt i molt més ple que diumenge.
Vam començar pel Sésamo Aventura, que està bé però el que més els va agradar va ser la muntanya russa i a la gran, lo dels peixos.
I ja no hi vam tornar més perquè el petit passava just per l'alçada de 1,20 i amb nosaltres vam poder pujar a mooolts llocs.
Els va encantar el Tomahawk, el Tutuki Splash, els tronquets, els ràpids, el Tren de la Mina, i la Stampida on van voler repetir tres cops. Els va encantar lo de les classes de conducció també.
Vam apurar els dos dies fins l'hora de tancar, i molt bé.

Torna a “Sortim”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::