Esports d'aventura

Propostes pel cap de Setmana !!
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Esports d'aventura

EntradaAutor: núvol » dt. jul. 14, 2015 10:17 am

Noies, m'estic plantejant anar uns dies al Pirineu Català a fer esports d'aventura, concretament m'agradaria fer rafting i descens barranc. No ho hem fet mai i anem amb un nen de 9 anys, així que seria tipus iniciació, fàcil. Alguna de vosaltres ho ha fet? Què tal? Em sabrieu recomenar empreses o llocs o poder contractar aquest servei amb pack d'allotjament? Quina zona del Pirineu seria la més convenient?

Moltítissimes gràcies.
Avatar de l’usuari
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: Esports d'aventura

EntradaAutor: marta9 » dt. jul. 14, 2015 2:45 pm

Nosaltres vam agafar un pack de l,alberg de Planoles a la vall de Ribes. Feien tresc de riu, una cova i orientació nocturna amb tot de canalleta petita, i molt i molt bé. L,empresa que organitzava la part esportiva es deia Basaroca i és del tot recomanable. S,adapten a les edats i als grups que els contracten, porten tot el material, molt ben organitzat tot i coneixen uns racons impresionants.
Imatge
Imatge
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Esports d'aventura

EntradaAutor: garota » dt. jul. 14, 2015 7:17 pm

A Llavorsí, al Pallars Sobirà, també fan ràfting, barranquisme... Etc adaptat a nens. L'empresa Ràfting Llavorsí, per a mi la millor. Vam fer ràfting amb el meu germà quan tenia 12 anys i li van deixar fer el tram llarg i va alucinar!
També fan altres activitats.
Per la zona també hi ha un alberg que no recordo el nomi molta oferta hotelera i de càmpings acollidors a bons preus!
ferranmo2
Entrades: 1
Membre des de: dj. jul. 18, 2019 8:31 am

Re: Esports d'aventura

EntradaAutor: ferranmo2 » dj. jul. 18, 2019 8:35 am

núvol ha escrit:Noies, m'estic plantejant anar uns dies al Pirineu Català a fer esports d'aventura, concretament m'agradaria fer rafting i descens barranc. No ho hem fet mai i anem amb un nen de 9 anys, així que seria tipus iniciació, fàcil. Alguna de vosaltres ho ha fet? Què tal? Em sabrieu recomenar empreses o llocs o poder contractar aquest servei amb pack d'allotjament? Quina zona del Pirineu seria la més convenient?

Moltítissimes gràcies.


A mi m'encanten aquest tipus d'esports. Aquest estiu ja ho he fet a Llavorsi https://raftingcatalunya.es/rafting-catalunya/. Sempre que tinc uns dies lliures m'en vaig a fer-ho. Encara que els nens siguin petits s'ho passaran molt bé, jo he anat amb nens encara més petits i sempre s'ho passen millor ells que jo!

T'animo a provar-ho.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Esports d'aventura

EntradaAutor: Takita » dl. jul. 22, 2019 2:55 pm

Hola!!
Nosaltres vam fer rafting l'estiu passat amb La Rafting Company de Sort i molt bé!! També fan altres activitats. Vam mirar diferents empreses i finalment ens vam decantar per aquesta i genial :ok:

Torna a “Sortim”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::