Platges per a nens

Propostes pel cap de Setmana !!
Èrika
Entrades: 3
Membre des de: dv. març 27, 2015 10:26 pm

Platges per a nens

EntradaAutor: Èrika » dv. ago. 21, 2015 3:33 pm

Hola! He vist per internet que hi ha platges, sobretot al Maresme, amb miniclubs infantils, però no en tinc cap opinió i no sé quina triar. Heu estat a les Dunes de Sta.Susanna? I a la platja del Pescador de Pineda de Mar?La del Astillero a Malgrat de Mar?O la Platja Gran de Calella? És cert que hi ha activitats per a nens? A Torredembarra hi ha uns inflables dins l'aigua però és per canalla gran i es paga el que no està escrit.

Hi vull anar demà, així que qui en tingui alguna opinió que no trigui en contestar. Gràcies guap@s!
Avatar de l’usuari
SweetHope
:: poltre
:: poltre
Entrades: 698
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 11:51 pm

Re: Platges per a nens

EntradaAutor: SweetHope » dv. ago. 21, 2015 7:43 pm

Hola Erica, nos hem estat a l'Astillero a Malgrat. Hi ha un inflable-tobogan amb aigua, k els monitors ruixen amb manguera. Val 2 euros lentrada. El meu nen de 4 anys no li va agradar massa pk no feia gaire bon dia i l'aigua era gelada...
A mi com a platja doncs al no ser sorra fina genial pel peke pero cobreix de seguida i estem mes acostumats a les platges poc profundes, com Roses...
No se si thaure ajudat gaire..
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
neus10
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 7:50 am
Ubicació: Alt Maresme

Re: Platges per a nens

EntradaAutor: neus10 » dl. ago. 24, 2015 12:00 pm

Hola noies!!
Èrika ja no hi sóc a temps però per un altra dia .... a la Platja Gran de Calella hi ha un infable i és TOTALMENT GRATUÏT! A més de l'inflable que els monitors van mullant perquè no es cremin i perquè rellisquin més tenen unes taules i cadires amb parasol per dibuixar, pales/galledes/motllos per jugar a la sorra i unes mangueres que els nens i nenes poden fer servir per mullar-se. I com us he dit, tot gratuït amb vigilància de monitors. Jo he portat als meus nens de 4 i un any i mig i súper bé!! M'hi he quedat perquè el nen és molt petit però hi han molts nens que estan sols. Només cal posar el nom del nen/a i signar a l'entrada i signar quan sortiu. Totalment reconamable. Crec que hi estan fins a mitjans de setembre!
Imatge

Imatge

Torna a “Sortim”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::