Vilars Rurals

Propostes pel cap de Setmana !!
Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Vilars Rurals

EntradaAutor: kittie » dj. feb. 04, 2016 10:42 am

Bon dia. Ens agradaria anar a un Vilar Rural a passar un cap de setmana durant el mes de març amb la nostra filla que tindrà 23 mesos. Tincs alguns dubtes. He llegit algun post aquí al Soc Petit pero no massa recents.
He pensat en el de Cardona doncs és el que ens queda més aprop (som de BCN) i pq havia llegit algunes opinions molt bones, tot i que una mica antigues.
Pero mirant el web sembla que en aquest fan molta activitat de tematica medieval i tinc el dubte de si la meva filla sera massa petita. Per altra banda, veig que en els altres 2 vilars hi ha alguns espais i hi fan algunes activitats que semblen una mica mes orientats a bebes i nens mes petits. Algú que hi hagi estat recientment amb nens petits em podria aconsellar una mica?
Per altra banda, en les condicions s'especifica que els nens no paguen fins els 2 anys. Per tant he d'escollir la opció 2 adults i 1 bebe a la hora de fer la reserva doncs la meva filla estara a punt de fer els 2 anys pero encara no els tindra el cap de setmana que hi aniriem. Entenc que ella encara que no pagui pot fer els apats i participar de les activitats de forma gratuita i sense que em posin cap pega, no?
Moltes gracies per anticipat per qualsevol informació o consell que em pogueu donar!
Avatar de l’usuari
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

Re: Vilars Rurals

EntradaAutor: Gisela010 » dv. feb. 05, 2016 9:17 am

Bon dia kittie,

Nosaltres, des de Socpetit, vam penjar aquestes propostes:
http://socpetit.cat/bloc/ciencia-bestia ... 8.html?f=1

Suposo que la teva filla serà una mica petita per a fer-les, però sempre et pots posar en contacte amb ells, dir que ets usuària de Socpetit, i ells et podran orientar i oferir-te el millor pla per a la vostra família, que segur que tenen coses per als més petits.

Salutacions,

Gisela
Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Re: Vilars Rurals

EntradaAutor: kittie » dv. feb. 05, 2016 2:28 pm

Gràcies Gisela!
Laura Pitart
Entrades: 1
Membre des de: dv. feb. 05, 2016 7:36 pm

Re: Vilars Rurals

EntradaAutor: Laura Pitart » dv. feb. 05, 2016 7:45 pm

Hola, kittie.

T'escric des de Vilars Rurals. Espero resoldre els dubtes que comentes.

Efectivament, els nadons menors de 2 anys (en el moment de l'estada a l'hotel) no paguen, però tenen dret a allotjament (inclou una cuna gratuïta) i pensió (al bufet trobareu triturats preparats per als més petits. El personal també us podrà escalfar si dueu algun menjar especial).

Respecte quin Vilar escollir, és una mica personal. De totes maneres, informar-te que les activitats per a nadons es realitzen en major assiduïtat al Vilar Rural d'Arnes (Terra Alta) i al Vilar Rural de Sant Hilari (Girona). Aquest últim, està també a 1h15min de Barcelona (amb cotxe).

Si vols llegir més opinions de cada hotel, en pots trobar de recents als nostres perfils de TripAdvisor:
- Cardona: https://www.tripadvisor.es/Hotel_Review ... lonia.html
- Sant Hilari: https://www.tripadvisor.es/Hotel_Review ... lonia.html
- Arnes: https://www.tripadvisor.es/Hotel_Review ... lonia.html

Salutacions,
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Vilars Rurals

EntradaAutor: FloR » dv. feb. 05, 2016 9:59 pm

Hola kittie!! Nosaltres vam estar al de Sant Hilari quan el meu gran tenia 23 mesos també :-) només tinc bones paraules per ells, ens van posar llit ja que ell no va fer servir bressol, el buffet molt bo i molt complet, l'entorn super maco, vam estar pel pont de la constitució fa un parell d'anys.. Al nostre peque el que més li va agradar va ser donar de menjar als animalons de la granja, a l'ase i el jacuzzi ;-)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
tulina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. set. 03, 2013 1:45 pm

Re: Vilars Rurals

EntradaAutor: tulina » dv. feb. 05, 2016 10:13 pm

Nosaltres vem ser al de Cardona l'ultim cap de setmana de gener, hi havia cap de setmana de la ciència amb el Dani Jimenez ( no ho sabiem quan vem reservar). La meva petita te 17 mesos. Tot el vilar genial, l'allotjament i el menjar. Les activitats son per més grandets, tot i així vem gaudir molt!
Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Re: Vilars Rurals

EntradaAutor: kittie » dl. feb. 08, 2016 1:00 pm

Gracies per la informació. Abans d'haver llegit els vostres darrers missatges ja havia fet la reserva per el de Cardona doncs m'interesaba per un cap de setmana concret al març i ho volia reservar el més aviat possible. M'havia semblat que el de Sant Hilari quedava més lluny (la meva filla és mareja molt al cotxe) i al Soc Petit hi havia llegit algunes molt bones opinions del de Cardona. Vaig demanar per e-mail el programa d'activitats pero al de Cardona no tenien encara l'agenda per març. Penso que un cop feta la reserva pots canviar de dates pero ja no es pot canviar de Vilar. Així que haurà de ser el de Cardona...Espero que també estigui bé... Encara que les activitats programades siguin per a nens més grans, espero que també hi hagi coses per a fer amb nens més petits.

Torna a “Sortim”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::