Propostes pont del desenbre

Propostes pel cap de Setmana !!
Avatar de l’usuari
Plufi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

Propostes pont del desenbre

EntradaAutor: Plufi » dl. nov. 07, 2016 6:49 pm

Hola noies!!
M' agradaria que em donéssiu consell i opinió per fer una escapadeta en familia el proper pont del desembre .
No gaire lluny, per aquí Catalunya ja ens aniria bé.
Per cert , tenim una nena de 9 anys i una de 5.
Espero les vostres propostes :ok:
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Propostes pont del desenbre

EntradaAutor: baldufeta05 » dt. nov. 08, 2016 7:09 am

Hola plufi!
No fa massa vaig obrir un post semblant per preguntar si havia algú que hagués estat a Montpellier per aquestes dates...
Nosaltres l'any passat vam estar a Carcassone i ens va encantar!! Per nens super bé! No està gaire lluny tampoc. Aquest any volíem fer alguna cosa semblant però per aquí al Socpetit vaig veure una casa de colònies, Les Tallades, que pel pont de desembre ho tenien molt ben muntat per famílies amb nens i fan tot tipus d'activitats! :b-))) :b-))) L'activitat estrella és anar a buscar el tió a bosc i a la casa el decoren i fan manualitats. Trobo que per nens és estupendo i tothom en parlava molt bé >.-<: i aquestes activitats amb famílies incloses...

A veure si algú et dóna alguna altra idea!
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: Propostes pont del desenbre

EntradaAutor: Xaina » dt. nov. 08, 2016 1:31 pm

Hola,

Jo us recomano el Camping Cadí Vacances a Gósol. (Pedraforca)

Nosaltres hi hem anat aquest pont de tots sants i ens va encantar.

Podeu llogar un bungallow estan super be. Estàs al mig de la serra del pedraforca que es preciós, pots fer caminades sense necesitat de cotxe: al castell catar, a Gósol, al moli, al riu.... . El camping es super bonic: hi ha un spa al que pots anar amb els peques (un jacuzzi gran i una dutxa sensorial)... . Hi ha una monitora que fa activitats xules: pel pont van fer castanyada, hallowing etc.. ). Hi ha un parc just davant del bar que tb està molt molt be.

La veritat es que nosaltres era la primera vegada que hi anavem i tenim ganes de repetir.

Ambient molt familiar..i molts nens :)

Salut
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
Plufi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

Re: Propostes pont del desenbre

EntradaAutor: Plufi » dt. nov. 08, 2016 5:18 pm

Molt bones propostes :ok:
El què passa que per anar a Montpellier ......la petita encara no te el DNI......
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Propostes pont del desenbre

EntradaAutor: baldufeta05 » dt. nov. 08, 2016 5:25 pm

Ostres! Doncs jo l'any passat vaig anar a Carcassone sense el DNI del peque ?-) ?-)

Igualment aquest any ja ens quedem per aquí. A més les cases de colònies t'ofereixen pensió completa i no haver de preocupar-te per comprar i pensar què faràs de menjars per mi ja és molt! >.-<:

Salut!
Noname
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dj. set. 25, 2008 10:57 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Propostes pont del desenbre

EntradaAutor: Noname » dt. nov. 08, 2016 8:58 pm

El que dieu de Carcassone i Montpelier totalment d'acord. Llocs molt macos per anar b nens!! Ara, com a experiència diferent, recomano Les Tallades. Hem anat varies vegades (jna pel pont de desembre) i ens ho hem passat molt i molt bé. Està super ben preparat per les famílies i ho d'anar a buscar el tió els va encantar als 2 pekes. Recordo que també vem decorar galetes de Nadal i vem fer un ninot de neu amb un mitxó. Al ser PC t'oblidis de tot i només gaudeixes dels i amb els teus!! I si no et ve de gust fer l'activitat, cap problema!! I tant la casa com els exteriors són perfectes!!
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Propostes pont del desenbre

EntradaAutor: baldufeta05 » dt. nov. 08, 2016 9:34 pm

Ei!
Doncs que bé noname >.-<: Veig que hem fet bona tria amb les Tallades! Quines ganes d'anar-hi!! I tens raó, no vull haver de preocupar-me per el menjar ni res! I molt bé de preu, la veritat. A més, quan vaig estar parlant per telèfon amb ells vaig trobar a la noia molt amable i molt atenta. Ole, ole!!! >.-<: :p-)
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Propostes pont del desenbre

EntradaAutor: kabbisa » dc. nov. 09, 2016 10:19 am

Plufi ha escrit:Molt bones propostes :ok:
El què passa que per anar a Montpellier ......la petita encara no te el DNI......


el llibre de familia et serveix. Si haguessis de sortir de EU, llavors necessitaries el passaport per la petita, però dins l'EU, amb el llibre de família, crec, que n'hauries de tenir prou.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: Propostes pont del desenbre

EntradaAutor: Xaina » dt. nov. 22, 2016 11:57 am

Hola,

Si vas a Montpellier o Carcassone en cotxe ningú et demana documentació, Si vas en avió has de dur dni o passaport.

El llibre de familia no te cap utilitat fora de l estat espanyol.

Salut
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]

Torna a “Sortim”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::