Cap de setmana de regal sorpresa

Propostes pel cap de Setmana !!
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Cap de setmana de regal sorpresa

EntradaAutor: baldufeta05 » dc. març 08, 2017 9:30 pm

Bones,
Primer de tot no sé si va en aquest post el missatge i tampoc sabia ben bé com titular-lo...

El cas és que la meva parella al maig fa 40 anys i volia fer-li algun regal especial. Primer vaig pensar en sortir un cap de setmana els dos sols, sense el nostre nen, en plan "cap de setmana romàntic" :-)love(-: i ja havia mirat aquell hotel on t'allotges dins una mena de bombolles (hotel bubbles) amb el sostre transparent per veure les estrelles per la nit... També una cap de setmana en una cabana dalt dels arbres...
Però després vaig acabar per pensar que volia un cap de setmana pels tres, doncs serà l'aniversari del seu papa i què caram! que vull que participi del regal el nostre fill també :b-))) . Diferent fóra un aniversari de casament o alguna cosa que fós només dels dos.... No? ?-)

Així que voldria saber si algú em podria recomanar algun lloc "especial" per passar el cap de setmana i fer alguna cosa diferent... Vaig tornar a mirar això de les cabanes a l'arbre i malauradament no deixen anar nens menors de 10 anys crec... i el nostre tindrà 4 anys quan ho celebrem...
Hem fet molts caps de setmana ja nosaltres en apartaments o cases rurals , càmpings, i m'agradaria poder regalar-li alguna cosa diferent... tipus hotel txulo tot inclós que estigués a prop d'algun lloc per fer alguna activitat els tres o fer-n'hi fer alguna ell sol...

Aix, no ho sé :-o00m M'agradaria tenir-ho enllestit quan abans millor per no estressar-me i voldria regalar alguna cosa especial ja que de coses materials no se m'acudeixen ara.

Espero les vostres idees i/o recomanacions!
Moltes gràcies :p-) :p-)
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Cap de setmana de regal sorpresa

EntradaAutor: garota » dj. març 09, 2017 9:30 am

Bones!!!

El Gener passat el meu marit en va fer 30 i tb planejava moltes coses jo x a tots 3! El q no vaig.comptar quan ho preparava és q estaria embarassada juju així q, el plan va ser nés tranquil al final, i va ser un finde de molta neu, i vam anar a vall de núria. Ens ho vam passar molt.bé, llevar-nos amb la gran nevada no té preu! Jiji

Et dic idees que tenia jo:
-el que segur que hagués fet si no hagués estat embarassada, pq no es pot fer, é volar amb globus a la Garrotxa. És una experiència brutal. A Vol de Coloms el tracte és meravellós, i els nens a partir de 5 anys poden volar. El teu té 4 xo si ho parles amb ells i el nente tolera bé estar una.horeta volant, et deixen. Val moooolt la pena.
-una altra idea era llogar autocaravana i.dormir a pistes, xo.amb tanta neu no ho vaig veure clar. Però vaja, hi ha mil llocs per anar amb autocaravana i la.pots guarnir x dins i tot jaajja. Podrieu dormir a davant d'alguna platja al.delta de l'ebre, o a la.costa brava....
-un hotel xulo és www.prullans.net, teniu de tot, per la familia i per la.parella.
-al maig podeu anar a algun lloc de platja, fa bo ja generalment, ...
-una.altra opció és un mini viatge de finde, a algun lloc barat q trobis. Jo havia mirat Berlin pq ens va encantar. O Londres, o Paris... ciutats q si ja.coneixes,, amb un parell de dies ja fa.gràcia! Ell a mila xls 30 em va portar a Disneyland, ja q en sóc.una viciada,juju

Bé, a veure si algú més et dona idees!
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Cap de setmana de regal sorpresa

EntradaAutor: baldufeta05 » dj. març 09, 2017 9:21 pm

Hola garota,
moltes gràcies! Quantes idees >.-<: >.-<:

Això del vol en globus ja ho tenim fet, hehe. Pels seus 30 li vaig regalar de sorpresa un vol d'aquests a la Plana de Vic i va ser preciós :-)
També havia pensat en algun hotel d'aquests de Port Aventura, tindríem el Sésamo Aventura per el peque i les atraccions grans per ell... Jo ho miro tot des de baix... Aprofitaríem un cap de setmana de maig que és festa local a la nostra ciutat....
Edito; ho acabo de mirar i es dispara de preu que no vegis :ufs:

Del que has dit m'ha fet gràcia això de l'autocaravana.. Ho has fet mai tu? Em podries recomanar alguna pàgina on en lloguin que estiguin bé pels tres? També desconec on es pot aparcar/acampar amb ella sense que hagis de pagar de més :-:)

Se segueixen acceptant idees però.
Moltes gràcies!!!

Salut!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Cap de setmana de regal sorpresa

EntradaAutor: garota » dv. març 10, 2017 9:06 am

D'autocaravanes vaig.mirar webs, però no en.conec cap explícitament... anava mirant. De campers sí que, en.conecI, hi ha Cargoling, tenen bons preus i bones campers!!! I podeu fer acampada o algun càmping!

Torna a “Sortim”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::