TROBADA PARES I MARES DIVORCIATS, SEPARATS, MONOPARENTALS

A la platja, al parc.. trobades i minitrobades..
vanefm
Entrades: 3
Membre des de: dv. juny 22, 2018 7:25 pm

Re: TROBADA PARES I MARES DIVORCIATS, SEPARATS, MONOPARENTALS

EntradaAutor: vanefm » dt. set. 12, 2023 8:27 am

Bon dia!
Sóc mare separada de Vic (Osona), d'una nena de 4 anys! M'agradaria fer xarxa amb altres mares i pares amb petits si teniu algun grup estaria encantada de formar-ne part!
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: TROBADA PARES I MARES DIVORCIATS, SEPARATS, MONOPARENTALS

EntradaAutor: mireiamb » dt. set. 12, 2023 8:34 am

Hola, t'envio privat!
Mireia.
San1307
Entrades: 1
Membre des de: dj. set. 14, 2023 10:24 pm

Re: TROBADA PARES I MARES DIVORCIATS, SEPARATS, MONOPARENTALS

EntradaAutor: San1307 » dv. set. 15, 2023 8:40 pm

Hola! de Sant Cugat amb nenes de 9 i 15 anys, per fer coses amb i sense elles, hi ha algún grup? no sé com va! :)
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: TROBADA PARES I MARES DIVORCIATS, SEPARATS, MONOPARENTALS

EntradaAutor: mireiamb » dj. set. 28, 2023 3:20 pm

San1307 ha escrit:Hola! de Sant Cugat amb nenes de 9 i 15 anys, per fer coses amb i sense elles, hi ha algún grup? no sé com va! :)


Hola, t'he enviat privat.
Soniaan
Entrades: 1
Membre des de: ds. oct. 07, 2023 9:55 pm

Re: TROBADA PARES I MARES DIVORCIATS, SEPARATS, MONOPARENTALS

EntradaAutor: Soniaan » ds. oct. 07, 2023 10:02 pm

Hola!

Sóc mare d'una nena de 2 anys, separada des de la peque va néixer. Estic interessada en fer trobades amb altres pares i mares divorciats i formar part del grup de WhatsApp si n'hi ha. Sóc de Tordera. GRÀCIES!
AngelBR
Entrades: 1
Membre des de: ds. oct. 14, 2023 4:56 pm

Re: TROBADA PARES I MARES DIVORCIATS, SEPARATS, MONOPARENTALS

EntradaAutor: AngelBR » ds. oct. 14, 2023 5:10 pm

Hola!!
Em dic Angel, d’Igualada, pare separat amb una nena de 3 anys, buscant també pares/mares per a fer activitats i quedar.
Segueix actiu el grup de whatsapp que comenteu? O per algun altre lloc?

Gràcies,
Angel
Mont27
Entrades: 1
Membre des de: dj. nov. 02, 2023 7:46 am

Re: TROBADA PARES I MARES DIVORCIATS, SEPARATS, MONOPARENTALS

EntradaAutor: Mont27 » dj. nov. 02, 2023 7:50 am

Hola!
Soc la Montse, de la provincia de Lleida. M´agradaria poder entrar al vostre grup si es possible. Tinc dos nens de 11 i 8 anys.
Gràcies!
CrisILaia
Entrades: 2
Membre des de: ds. nov. 18, 2023 12:07 pm

Re: TROBADA PARES I MARES DIVORCIATS, SEPARATS, MONOPARENTALS

EntradaAutor: CrisILaia » ds. nov. 18, 2023 12:14 pm

Hola
jo visc al barri de Gràcia, amb compartida amb el pare de ma filla, caps de setmanes alterns.
Interessada en trobar grupet per sortides amb i sense infants.
Tinc 47 anys i ma filla en té 11.
Si hi ha grup em podeu dir com afegir-me?
Gràcies
BertaVidal
Entrades: 1
Membre des de: ds. feb. 03, 2024 7:46 pm
Ubicació: La Seu d’Urgell

Re: TROBADA PARES I MARES DIVORCIATS, SEPARATS, MONOPARENTALS

EntradaAutor: BertaVidal » ds. feb. 03, 2024 7:59 pm

: lasito : Soc mare d’un nen d’11 anys i vivim a la Seu d’Urgell. Sovint baixem a Altafulla els caps de setmana a veure el avis i ens agradaria quedar amb pares/mares que estiguin per la zona per visitar pobles i llocs, sortir a fer un vermut i que la canalla jugui mentre els grans arreglem el món.
Algú s’anima?
Em podeu afegir on calgui per posar-me en contacte amb gent dels voltants de Tarragona i de BCN, si us plau.
Mariafrr7
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 08, 2024 6:33 am

Re: TROBADA PARES I MARES DIVORCIATS, SEPARATS, MONOPARENTALS

EntradaAutor: Mariafrr7 » dl. abr. 08, 2024 6:39 am

Bon dia
Soc mare separada d'un nen de 5 anys. Busco grup per fer activitats a Barcelona
Anna_MC
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. gen. 12, 2024 12:46 pm

Re: TROBADA PARES I MARES DIVORCIATS, SEPARATS, MONOPARENTALS

EntradaAutor: Anna_MC » dj. abr. 18, 2024 8:51 pm

San1307 ha escrit:Hola! de Sant Cugat amb nenes de 9 i 15 anys, per fer coses amb i sense elles, hi ha algún grup? no sé com va! :)


Hola! La meva amiga Paula i jo buscàvem el mateix i com que no ho vam trobar ho hem creat nosaltres! Ens diem Plans Canalla i organitzem trobades i activitats tant per fer el canalla com per fer amb la canalla, segons si et toquen nens o no aquell finde. La idea és donar suport els primers mesos-anys de la separació/divorci, quan la vida t'ha fet un gir de 180 graus i t'estàs intentant tornar a situar. Trobar gent que està en el mateix moment vital i passar-ho bé junts creiem que serà un bon puntal. També oferirm un grup de criança per ma/pares separats ja que creiem que ens falten referents per portar aquesta situació de la millor manera possible tan per nosaltres com pels nostres fills/es.

Ens pots trobar a instagram per @planscanalla

Així que esperem veure-t'hi!!! :***:

Abraçades!

Anna
Anna_MC
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. gen. 12, 2024 12:46 pm

Re: TROBADA PARES I MARES DIVORCIATS, SEPARATS, MONOPARENTALS

EntradaAutor: Anna_MC » dj. abr. 18, 2024 8:53 pm

CrisILaia ha escrit:Hola
jo visc al barri de Gràcia, amb compartida amb el pare de ma filla, caps de setmanes alterns.
Interessada en trobar grupet per sortides amb i sense infants.
Tinc 47 anys i ma filla en té 11.
Si hi ha grup em podeu dir com afegir-me?
Gràcies


Hola Cris i Laia! La meva amiga Paula i jo buscàvem el mateix i com que no ho vam trobar ho hem creat nosaltres! Ens diem Plans Canalla i organitzem trobades i activitats tant per fer el canalla com per fer amb la canalla, segons si et toquen nens o no aquell finde. La idea és donar suport els primers mesos-anys de la separació/divorci, quan la vida t'ha fet un gir de 180 graus i t'estàs intentant tornar a situar. Trobar gent que està en el mateix moment vital i passar-ho bé junts creiem que serà un bon puntal. També oferirm un grup de criança per ma/pares separats ja que creiem que ens falten referents per portar aquesta situació de la millor manera possible tan per nosaltres com pels nostres fills/es.

El primer plan amb canalla serà el diumenge 28 d'abril amb una gymkana molt xula a Montjuïc + vermuteo :miko:

Ens pots trobar a instagram per @planscanalla

Així que esperem veure-t'hi!!! :***:

Abraçades!

Anna
Anna_MC
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. gen. 12, 2024 12:46 pm

Re: TROBADA PARES I MARES DIVORCIATS, SEPARATS, MONOPARENTALS

EntradaAutor: Anna_MC » dj. abr. 18, 2024 8:54 pm

Berta_1987 ha escrit:Hola soc mare separada de Barcelona, d'un nadó! M'agradaria fer xarxa amb altres mares i pares amb petits si teniu algun grup estaria encantada de formar-ne part!


Hola Berta! La meva amiga Paula i jo buscàvem el mateix i com que no ho vam trobar ho hem creat nosaltres! Ens diem Plans Canalla i organitzem trobades i activitats tant per fer el canalla com per fer amb la canalla, segons si et toquen nens o no aquell finde. La idea és donar suport els primers mesos-anys de la separació/divorci, quan la vida t'ha fet un gir de 180 graus i t'estàs intentant tornar a situar. Trobar gent que està en el mateix moment vital i passar-ho bé junts creiem que serà un bon puntal. També oferirm un grup de criança per ma/pares separats ja que creiem que ens falten referents per portar aquesta situació de la millor manera possible tan per nosaltres com pels nostres fills/es.

Ens pots trobar a instagram per @planscanalla

Així que esperem veure-t'hi!!! :***:

Abraçades!

Anna

Torna a “Trobades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::