Mares de Sant Cugat

A la platja, al parc.. trobades i minitrobades..
Patricia83
Entrades: 1
Membre des de: dj. abr. 15, 2010 7:31 pm

Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: Patricia83 » dj. abr. 15, 2010 7:36 pm

Hola a tothom!

Sóc mare primarenca i tinc una nena de 4 mesos. Estic de baixa de maternitat fins el setembre. Tinc ganes de coneixer mares que estiguin amb la mateixa situació per tal de poder xerrar una estona o si més no poder anar a passejar amb els nostres petits més ben acompanyades.

A veure si algú s'anima.
Avatar de l’usuari
lluna77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 702
Membre des de: dl. set. 01, 2008 2:30 pm

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: lluna77 » dj. abr. 15, 2010 10:25 pm

Hola Patricia!
Benvinguda al SP! I felicitats pel teu :-)(-: !
Jo sóc de Rubí, tot i q tinc molta família a St Cugat! Si necessites res o vols fer un volt, ja sap on sóc, d'acord??
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: Ítaca » dv. abr. 16, 2010 8:43 am

Hola!
Jo també sóc de Sant Cugat, però jo ja estic treballant... o sigui q això de poder quedar per fer un tomb, complicat ho tinc (ja m'agradaria estar a caseta de baixa encara...)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Glauca2
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1192
Membre des de: dl. març 22, 2010 4:50 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: Glauca2 » dt. gen. 18, 2011 9:45 pm

Hey noies, tinc la nena amb 2 mesos llargs i estic començant a buscar escola bressol per si no sona la flauta i no trobo plaça a la pública.

Em podeu recomanar alguna?

Moltes gràcies!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
gloria*
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1177
Membre des de: dl. des. 07, 2009 3:14 pm

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: gloria* » dj. gen. 20, 2011 9:25 am

Hola Glauca!! Ja 2 mesos? ostres, sí sembla que va ser fa res que vaig llegir que ja eres mare? A mi encara em queden 3 mesos per ser-ho però ja estem mirant escoles bressol perque a sant cugat no hi han moltes plaçes per lactants i si no entres per concurs a la pública-a l'abril-has d'estar anotada a la privada. Ara que m'hi poso quan tingui dades informo, ok? :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Glauca2
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1192
Membre des de: dl. març 22, 2010 4:50 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: Glauca2 » dj. gen. 20, 2011 7:38 pm

Hola Gloria!

Doncs si, la setmana que ve ja fa 3 mesets! El temps passa volant! Ja veuras quan tinguis el teu bebito!
Així que tu ja estas mirant? Que previsora! Jo dimecres he quedat amb l'escola bressol Les tortuguetes per veure què tal i mirar si tenen places, i he trucat al Il mondo piccolo, a veure què tal...La meva idea es portar-la a La Puput perquè nosaltres anirem a viure a Les Planes en breu, però no sé si sonarà la flauta i entrarem, o sigui que busco tenir alguna opció més!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: Ítaca » dv. gen. 21, 2011 9:11 am

No us puc ajudar en el tema llars... no porto la nena a cap...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
gloria*
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1177
Membre des de: dl. des. 07, 2009 3:14 pm

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: gloria* » dc. gen. 26, 2011 2:31 pm

Glauca, jo aquest divendres acabo la ruta per les escoles i et faig un resum! :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dc. feb. 02, 2011 9:06 am

Hola noies!

Jo també soc mare de Sant Cugat...i també estic mirant escoles bressol per la Mar.

Glauca, de les Tortugues me n'han parlat super bé vàries companyes de l'oficina.

A mi em queda bastant lluny de casa, per això no és la meva primera opció. Jo dijous tinc hora per veure la Mainada i la Nemomarlin (que és nova, però també m'hi han parlat molt bé) :-). I em queden totes dues bastant a prop de casa...

Ja ens anirem explicant...perquè m'interessa el tema!

Gloria...has acabat la teva ruta? ;-) Com ha anat?
porterofutbol
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 7:58 pm

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: porterofutbol » dc. feb. 02, 2011 10:55 pm

hola, he vivido muchos años en Sant Cugat, y de las muchas guarderías la mayoría de mis amigos dicen que son buenas casi todas. Eso sí te has de espabilar si la quieres apuntar e la guardería pública.
Mami_1977
Entrades: 1
Membre des de: dj. juny 30, 2011 8:23 am

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: Mami_1977 » dj. juny 30, 2011 8:30 am

HOla!! Ja se que és una mica tard però jo soc de Rubí i porto al Marc, que té un anyet, a una escola a Sant Cugat. Per mi és lloc perfecte tant pel que fa al tracte, instal·lacions, ubicació i professionalitat tant amb els nens com amb nosaltres els pares. La veritat és que estic encantada, a més és super familiars ja que els grups són molt petitons! Us convido a veure-la, petons!!!
carlota123
Entrades: 1
Membre des de: dj. des. 08, 2011 11:44 pm

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: carlota123 » dj. des. 15, 2011 12:51 am

Hola!

Al teu e-mail dius que estás molt contenta, però no dius el nom de l'escola bressol on portes al teu fill...jo he pensat portar-lo a Les Tortugues de Bergara. Alguna opinió?

Moltes gràcies!!!!
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: Ítaca » dj. des. 15, 2011 12:43 pm

Carlota, no em sona aquesta... no sé ni per on cau.

mami, veig q el teu missatge és de juny, però és cert, no comentes a quina escola el portes.

La meva nena va a la llar des de novembre, sols 3 hores, però ella va contenta i penso q s'ho passa força bé.
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
gloria*
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1177
Membre des de: dl. des. 07, 2009 3:14 pm

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: gloria* » dc. gen. 25, 2012 2:59 pm

Noies, el Francesc ja va a l'escola bressol des del gener i hi va molt content! Nosaltres també estem molt contents amb l'escola, molt familiar i propera. :content:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Betth
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: Betth » dv. gen. 27, 2012 9:17 am

Hola mares de sant cugat!

Aquí una família santcugatenca que vol conèixer families del poble amb nens petits i ampliar la xarxa d'amistats. Tenim algunes amics amb nens petits però la gran majoria no tenen parella i per tant tampoc fills. Jo tinc 28 anys, el meu marit 30, la nostra nena 25 mesos i una altra que ve de camí!

Fins aviat! :-()-)
Imatge
Imatge
Janira
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dg. gen. 29, 2012 7:46 pm

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: Janira » dg. gen. 29, 2012 7:59 pm

Hola noies!!Aqui una futura mare de St Cugat!nosaltres esperem en nostre primer fill per al 18 d'abril, es dira SaÜl!es fa taaant llarga l'espera!
A nosaltres ens passa el mateix,els nostres amicso no tenen parellao no tenen fills i els unics que tenen nens son de barcelona,nomes fa un any que vivim aqui,bueno,a les planes i tenim ganes d'ampliar la xarxa d'amics amb nens!tenim 28 i 29 anys!

una abraçada a totes!
Imatge
Imatge
Nora2007
:: rateta
:: rateta
Entrades: 166
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:30 pm

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: Nora2007 » dl. feb. 27, 2012 9:38 am

Sóc mare a sabadell i aquí tenim un grup de criança, fem trobades, xerrades, cursos, berenars, de tot!!! si voleu paseu-me el vostre mail privat i us paso informació. Un petonàs
Avatar de l’usuari
Betth
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: Betth » dc. feb. 13, 2013 9:12 am

Famílies sant cugatenques!

Us informo d'un espai familiar que esta al centre del poble. Per si us interessa.

Salut

http://www.femtribu.cat
Imatge
Imatge
mimor
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. juny 06, 2013 10:44 am

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: mimor » dj. juny 06, 2013 7:49 pm

Hola mares, ja veig q fa temps q ningú escriu, pero jo acabo de donarme d'alta a la web i soc de sant cugat. Tinc un nen de 6 mesos i una setmana i encara no treballo, per sort he pogut agafarme tres mesets mes per estar amb el meu nen, així q al septembre s treballar. Intento fer un volt matí i tarda pel poble, suposo q ens va be a tots dos. Si hi ha mares en la meva situació a veure si coincidim per xerrar una estona.
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: Nime » dj. juny 06, 2013 9:04 pm

Eis, si al final es fa una trobada podeu comptar amb mi :ok:
Imatge

Torna a “Trobades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::