Mares de Sant Cugat

A la platja, al parc.. trobades i minitrobades..
PetitaSofia
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. juny 29, 2013 12:27 pm

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: PetitaSofia » ds. juny 29, 2013 12:33 pm

A mi també m'agradaria unir-me!! M'acabo de registrar tot buscant activitats a Sant Cugat. Sóc mare d'una nena de 6 mesos, jo tampoc estic de baixa. Em vaig reincorporar ben aviat!!
Què noies... activem aquesta trobada? Petons!!
Avatar de l’usuari
beatrice2121
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: ds. ago. 04, 2012 7:10 am

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: beatrice2121 » ds. jul. 13, 2013 7:28 am

Hola,

He llegit els vostres mails fa poc, i veig que tenim els nens de la mateixa edat. El meu de 3 anys. Voldria saber si hi han mares de St. Cugat del vallès que volguin sortir amb el nens i anar a la platja, llocs infantils per ells, o mares fent un cafè simplement.

Ara l'estiu trobo que seria molt lúdic i divertit per ells i relaxant per nosaltres, veure com conéixen d'altres nens i juguen. Es poden fer coses diferents i aixi varien una mica. El meu fill ha acabat la guarde i m'agradaria conéixer a algú que volgui conéixer gent com jo.

¡Gràcies!

BEATRIZ
Avatar de l’usuari
beatrice2121
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: ds. ago. 04, 2012 7:10 am

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: beatrice2121 » ds. jul. 13, 2013 8:04 am

També m'agradaria amb families. Si hi ha algú interessat. Li deixo el meu mail en un privat.

Gràcies!!

BEATRIZ
mdf201
Entrades: 1
Membre des de: dl. jul. 15, 2013 12:12 pm

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: mdf201 » dl. jul. 15, 2013 12:24 pm

Hola, yo estuve buscando guarderia para mi hija que tiene 18 meses y al final me decidi por la Guarderia Petit Mílú y la verdad es que estoy encantada. Son pocos niños por clase y cada aula tiene una cam para poder ver a los peques durante todo el dia. Hacen muchisimas actividades entre ellas inglés 2 dias a la semana con una profesora nativa. Tienen cocina propia. No es una macroguarderia ( por eso fue por lo que la elegi) y el trato es muy familiar. No marcan un horario fijo ni de entrada ni de salida y te dan la opción de que elijas tu mismo el horario que mas te convenga. Trabajan la estimulación temprana y todas las actividades que hacen estan relacionadas con la manipulación y l experimentación. Otra cosa que también me gusta mucho es que cada semana nos envian fotos de la peque con las actividades que han hecho durante toda la semana, la verdad es que es muy divertido verlo!
En cuanto al precio la verdad es que no esta nada mal a comparación de las que he visitado. La recomiendo 100% ! Espero que os sirva de ayuda mi opinión! :globus:
Avatar de l’usuari
beatrice2121
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: ds. ago. 04, 2012 7:10 am

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: beatrice2121 » dl. jul. 15, 2013 12:44 pm

[quote="PetitaSofia"]A mi també m'agradaria unir-me!! M'acabo de registrar tot buscant activitats a Sant Cugat. Sóc mare d'una nena de 6 mesos, jo tampoc estic de baixa. Em vaig reincorporar ben aviat!!
Què noies... activem aquesta trobada? Petons!!


Hola,

Em sembla que és aqui on podem deixar el mail no? El meu fill ja te 3 anys, però a mi no em fa res si els nens no tenen exatament la mateixa edat vaja.

Ho deixo aqui per si de cas: beatricesanchis@yahoo.es

Salutacions!

BEA
Avatar de l’usuari
beatrice2121
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: ds. ago. 04, 2012 7:10 am

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: beatrice2121 » dc. set. 18, 2013 10:58 am

Hola,

Voldria saber si al final feu una quedada.

El meu fil ja te 3 anys i mig, però sortir ha de sortir, no para quiet jajaja.

Compteu amb mi tb!!

Ciao!!

BEATRIZ
Janira
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dg. gen. 29, 2012 7:46 pm

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: Janira » dc. gen. 08, 2014 4:19 pm

hola!!!

ja fa temps que no escric,pero segueixo interessada en conteixer families per compartir estones amb els nens.

nosaltres tenim 30 anys i el nostre fill de 20 mesos i tampoc para!!!




el meu email es loquillaloca@hotmail.com


gracies!
Imatge
Imatge
OliviaK
Entrades: 1
Membre des de: dl. juny 06, 2016 5:16 pm

Re: Mares de Sant Cugat

EntradaAutor: OliviaK » dl. juny 06, 2016 5:36 pm

Hola a todas.
Soy mamá de Sant Cugat, que llevo a mi hijo a Petit Milu, y estoy encantada. Es una guardería muy familiar. Están muy pendientes de los niños y de los padres.
Tienen una enseñanza muy buena con mucho inglés. Pero lo más importante es que cuidan muy bien a los niños.
Enhorabuena!!

Torna a “Trobades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::