mamas a partir de 40 anys

A la platja, al parc.. trobades i minitrobades..
cantrona
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dv. juny 27, 2014 12:32 pm

mamas a partir de 40 anys

EntradaAutor: cantrona » dl. jul. 14, 2014 12:03 pm

Hola!!!
M´agradaria contactar con futuras mamas a partir de 40 anys, per compartir experiències,sensacions, etc. Jo tinc 43 anys i estic de 11 setmanes.
Fins aviat!!!
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: mamas a partir de 40 anys

EntradaAutor: Crisalexi » dl. jul. 14, 2014 1:26 pm

Felicitats per el embarás!!

Jo tinc 37, però hi ha un post que ara no trobo obert, que és de mamas a partir de 40. El vaig veure i ara no se a ón trobar-lo!!
cantrona
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dv. juny 27, 2014 12:32 pm

Re: mamas a partir de 40 anys

EntradaAutor: cantrona » dl. jul. 14, 2014 4:00 pm

Hola que tal??
Merci maca, i tu de quant estas??
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: mamas a partir de 40 anys

EntradaAutor: nivalis » dt. jul. 15, 2014 9:51 am

Hola!

Jo tinc 44 i un nen de 14 mesos. El Vaig tenir amb 42 i tot molt bé!

Felicitats i ànims que això de l'edat no vol dir res.
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: mamas a partir de 40 anys

EntradaAutor: Crisalexi » dt. jul. 15, 2014 10:25 am

Cantrona jo de 27 setmanes ja!!
cantrona
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dv. juny 27, 2014 12:32 pm

Re: mamas a partir de 40 anys

EntradaAutor: cantrona » dj. jul. 17, 2014 4:24 pm

Hola crisalexi!! ja son setmanes!!! que tal? com ho portes?? i d´on ets?
Felicitats!!!
cantrona
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dv. juny 27, 2014 12:32 pm

Re: mamas a partir de 40 anys

EntradaAutor: cantrona » dj. jul. 17, 2014 4:32 pm

Hola nivalis!!
Gràcies per respondre,t jo tambè penso que l ´edat no es cap inconvenient per tenir un nen si et trobes bè, i me n´alegro molt que tot et fossi bè en el teu embaràs!!jo els dos primers mesos amb ganes de vomitar, i ara que passo quasi a la setmana 12 em trobo molt millor, això si amb molta ganes de menjar jjee.
Fins aviat!!!
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: mamas a partir de 40 anys

EntradaAutor: Crisalexi » dg. jul. 20, 2014 10:18 am

Sóc de Sta Cristina D´Aro guapa ;)
cantrona
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dv. juny 27, 2014 12:32 pm

Re: mamas a partir de 40 anys

EntradaAutor: cantrona » dj. ago. 07, 2014 8:09 am

Hola a totes les mamas i futures mamas!!!
Acabo de crear un blog obert a la participació amb l´objectiu de sumar coneixements d´experiències, vivències focalitzada en la relació natura/embaràs.
El link es: http://jo somriure.blogsport.com.es/
Espero que us agradi i participeu!!!!
Salutacions.
Avatar de l’usuari
araeshora
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dg. ago. 17, 2014 9:58 am

Re: mamas a partir de 40 anys

EntradaAutor: araeshora » dg. ago. 24, 2014 10:45 am

hola,

ja veig que fa dies que no hi ha cap entrada, però he intentat entrar al bloc de la Cantrona i no el localitzo. Jo tinc 43 anys i estic de 12set. i si que m'agradaria tenir contacte amb :-()) :-()) :-()) quarentones. Fins aviat
camdem
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. gen. 14, 2014 8:50 pm

Re: mamas a partir de 40 anys

EntradaAutor: camdem » dg. ago. 24, 2014 12:47 pm

Hola!
Jo tambe ho vaig probar i no vaig poder...a mi també m'agradaria tenir contacte amn mamis quarentones...
Per cert felicitats per l'embaras!
Jo en tin 42 ( faig 43 el mes que ve) i tinc bessons de 13 mesos!
Parlem!
Avatar de l’usuari
araeshora
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dg. ago. 17, 2014 9:58 am

Re: mamas a partir de 40 anys

EntradaAutor: araeshora » dt. ago. 26, 2014 9:31 am

Hola,

Ets valenta Candem... dos bessons de 13 mesos donen molta alegria, feina i mooooooltes coses més, tinc unes nebodetes bessones de 5 anys i he vist més o menys com va la cosa. jo només n'espero un, que ja em sembla suficient, però no faria fàstics a dos, perquè amb la meva edat serà fill únic i jo som una colla de germanes i em penso que trobarà a faltar el què jo he tingut, que no sempre tot és bo... però moltes vegades si.
menys mal que no sóc l'única que he probat d'entrar i no he pogut, però com que sóc una mica "patoseta" m'hi podria haver trobat. Salutacions
Avatar de l’usuari
Catilina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dt. juny 18, 2013 4:14 pm

Re: mamas a partir de 40 anys

EntradaAutor: Catilina » ds. gen. 10, 2015 7:21 pm

hola! encara entreu per aquí? veig q això està molt parat. Soc futura mama quarentona de bcn. :-())
Imatge
cucallum
Entrades: 4
Membre des de: dv. ago. 17, 2012 1:38 pm

Re: mamas a partir de 40 anys

EntradaAutor: cucallum » dg. març 27, 2016 2:06 pm

Hola,

Soc mare d'una nena de 4 anys al Maresme, i voldria compartir estones i experiencies. Em trobo, suposo que com moltes de vosaltres, que les meves amigues no estan en la mateixa situació que jo, o tenen fills mes grans o estan solteres sense fills. I les mares amb fills de l'edat de la meva, solen ser mes joves. Molt agradables, però hi ha inquietuds, pors, dubtes, que elles no tenen.

En fi, algó vol/pot quedar per fer encara que sigui una passejada o un cafè?

Cucallum

x*x*x
Freya
Entrades: 1
Membre des de: dc. juny 15, 2016 7:21 pm

Re: mamas a partir de 40 anys

EntradaAutor: Freya » dc. juny 15, 2016 7:40 pm

Bonesss a totes
No se si el forum continua en actiu...l'he descobert ara pero veig que la majoria de missatges ja son de fa temps :-(
M'encantaria poder participar en reactivar-lo!!
Tinc 41 anys i moltissimesss ganes de ser mare, les ganes no em son noves pero si la decisió de ser-ho soltera. El plantejament es iniciar el procés d'aqui un parell o tres de mesos.
M'encantaria i m'ajudaria moltissim coneixer dones que, com jo, hagueu tot just pres la decisió i sobretot les que ja heu portat a terme aquesta decisió i ara ja sou super mames!!!
Espero poder compartir ben aviat experiencies i energies!!
Provincia de Girona.
Fins aviat,
Olga
Avatar de l’usuari
elia1733
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Re: mamas a partir de 40 anys

EntradaAutor: elia1733 » ds. nov. 05, 2016 6:39 pm

Hola noies, m'ha encantat trobar aquest post. L'enhorabona a les que esteu esperant amb tanta il·lusió!
Jo tinc 40 anys, tinc un nen de 5 anys i m'encantaria tornar a ser mare. Es una de les coses que més desitjo, tornar a passar un embaràs, la lactància... Ho estem intentant des que el meu nen tenia 1,5 anys però l'embaràs no arriba. Fa poquet vaig patir un avortament i això em va animar a que hi havia possibilitats de tornar-me a quedar. El primer fill el vaig tenir amb reproduccio assistida.
Salutacions a totes.
Avatar de l’usuari
elia1733
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Re: mamas a partir de 40 anys

EntradaAutor: elia1733 » ds. nov. 05, 2016 7:07 pm

Hola Olga, has iniciat el proces ja?
Avatar de l’usuari
toska
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm
Ubicació: Barcelona

Re: mamas a partir de 40 anys

EntradaAutor: toska » dl. nov. 07, 2016 9:00 am

Hola noies, he trobat aquest post, i el meu problema es que a part de l'edat diguem que ningú de la família ho troba bé. O sigui que em trobo una mica sola...

El meu marit si que li sembla bé, però ja vaig trigar molt a tenir la meva filla per que no anaven bé, i ara tampoc anem bé però tenim el handicap de l'edat jo tinc 42 anys i el meu marit 52.

Tenim una nena de 5 anys i m'agradaria molt donar-li un germà, però no ho tinc clar....

Com us va???
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
elia1733
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Re: mamas a partir de 40 anys

EntradaAutor: elia1733 » dl. nov. 07, 2016 9:27 pm

Hola Toska,
doncs estem en la mateixa situació. A nosaltres també ens agradaria molt. Cada cop veig més embarassos a partir del 40 i els que vindran! noies amb 45, 46 i 48! Cada vegada la gent retrassa més l'edat de tenir fills, amb això també hi juga un paper important l'estrès i altres factors,...

Nosaltres utilitzem el metode del test d'ovulacio amb la saliva, ja que tenim un microscopi a casa i es fàcil i sense cap cost. Venen aparells petitets per realitzar el test cada mes.

Referent a la opinió de la teva família, cada parella és un món. No poden opinar ja que no estan en la teva situació. Jo conec noies que han tingut 3 fills i no en volien cap, vull dir-te que molt facilment. I les que ho desitgem tant, com jo, m'ha costat moltíssim! és una il·lusió que crec que només tu i la teva parella podeu decidir què fer i prescindir de l'opinio dels altres, la seva situació segur que ha estat molt diferent. Jo si hagués pogut hauria tingut més d'un fill i als 30 anys, pero des dels 28 que ho intento i el meu fill va neixer d'una fecundaciñó in vitro als 35, es a dir que la gent opina molt sobre el tema però no sap la situació dels demès.
A mi només em preocupa que si aconseguim l'embaràs vagi tot bé.

A veure si hi ha sort i enxampem l'òvul!!!!

Molts ànims!
Avatar de l’usuari
toska
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm
Ubicació: Barcelona

Re: mamas a partir de 40 anys

EntradaAutor: toska » dt. nov. 08, 2016 11:57 am

Si que tens molta raó, nosaltres vam estar tres anys, i per sort al final va venir. Total que ja tenia 37 anys i penso que m'han dit tantes vegades lo bé que estem amb un fill únic que al final un s'ho creu, pero la veritat es que m'agradaria tenir un altre. Tenir un germà pot ser una cosa molt bona.... O no, però si no el té tampoc ho sabrem...

Penso que aniré al metge a veure que em diu i almenys saber si es possible. I aleshores fer un pensament...

Molta sort!!!!!
ImatgeImatge

Torna a “Trobades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::