TROBADA PARES I MARES DIVORCIATS, SEPARATS, MONOPARENTALS
Re: TROBADA PARES I MARES DIVORCIATS, SEPARATS, MONOPARENTALS
Bon dia!
Sóc mare separada de Vic (Osona), d'una nena de 4 anys! M'agradaria fer xarxa amb altres mares i pares amb petits si teniu algun grup estaria encantada de formar-ne part!
Sóc mare separada de Vic (Osona), d'una nena de 4 anys! M'agradaria fer xarxa amb altres mares i pares amb petits si teniu algun grup estaria encantada de formar-ne part!
Hola, t'envio privat!
Mireia.
Mireia.
Hola! de Sant Cugat amb nenes de 9 i 15 anys, per fer coses amb i sense elles, hi ha algún grup? no sé com va! :)
San1307 ha escrit:Hola! de Sant Cugat amb nenes de 9 i 15 anys, per fer coses amb i sense elles, hi ha algún grup? no sé com va! :)
Hola, t'he enviat privat.
Hola!
Sóc mare d'una nena de 2 anys, separada des de la peque va néixer. Estic interessada en fer trobades amb altres pares i mares divorciats i formar part del grup de WhatsApp si n'hi ha. Sóc de Tordera. GRÀCIES!
Sóc mare d'una nena de 2 anys, separada des de la peque va néixer. Estic interessada en fer trobades amb altres pares i mares divorciats i formar part del grup de WhatsApp si n'hi ha. Sóc de Tordera. GRÀCIES!
Hola!!
Em dic Angel, d’Igualada, pare separat amb una nena de 3 anys, buscant també pares/mares per a fer activitats i quedar.
Segueix actiu el grup de whatsapp que comenteu? O per algun altre lloc?
Gràcies,
Angel
Em dic Angel, d’Igualada, pare separat amb una nena de 3 anys, buscant també pares/mares per a fer activitats i quedar.
Segueix actiu el grup de whatsapp que comenteu? O per algun altre lloc?
Gràcies,
Angel
Hola!
Soc la Montse, de la provincia de Lleida. M´agradaria poder entrar al vostre grup si es possible. Tinc dos nens de 11 i 8 anys.
Gràcies!
Soc la Montse, de la provincia de Lleida. M´agradaria poder entrar al vostre grup si es possible. Tinc dos nens de 11 i 8 anys.
Gràcies!
Hola
jo visc al barri de Gràcia, amb compartida amb el pare de ma filla, caps de setmanes alterns.
Interessada en trobar grupet per sortides amb i sense infants.
Tinc 47 anys i ma filla en té 11.
Si hi ha grup em podeu dir com afegir-me?
Gràcies
jo visc al barri de Gràcia, amb compartida amb el pare de ma filla, caps de setmanes alterns.
Interessada en trobar grupet per sortides amb i sense infants.
Tinc 47 anys i ma filla en té 11.
Si hi ha grup em podeu dir com afegir-me?
Gràcies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |