Trobades Terrassa MATINS

A la platja, al parc.. trobades i minitrobades..
enolaclub
Entrades: 4
Membre des de: dt. feb. 17, 2015 11:05 am

Trobades Terrassa MATINS

EntradaAutor: enolaclub » dt. feb. 17, 2015 11:12 am

Bon dia a tots/es!
Sóc nova al fòrum i aprofito aquesta entrada per presentar-me. Em dic Núria i tinc 2 bebés de 19 i 2 mesos no encara : lasito : z2:-)
Estic buscant gent de Terrassa o rodalies per quedar els matins amb els peques i fer petar la xerrada una estoneta. Ara començarà el bon temps i ja vindrà de gust pendre el solete!
Una abraçada!!
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Trobades Terrassa MATINS

EntradaAutor: Aly84 » dt. feb. 17, 2015 2:04 pm

Hola Enolaclub!!

Benvinguda al Forum!! Jo també sóc de Terrassa, tinc una nena de 33 mesos. Jo per exemple tinc disponibilitat per a quedar els dijous al matí. És una dels dies a la setmana que aprofito per a gaudir de la petita!! Estaria bé, que pogués quedar i ella de mentre jugar amb algun altre nen/a al parc.

Fins aviat!!
Avatar de l’usuari
clarabelle
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 8:33 pm

Re: Trobades Terrassa MATINS

EntradaAutor: clarabelle » dt. feb. 17, 2015 3:14 pm

Hola maques.
Jo tinc una bebita de 5 messos i un nen de 5 anys. No sé si em podria organitzar perque tinc el nen a dinar a casa i algunes tardes treballo però depen del parc que hi aneu m'hi puc apropar.
D'altra banda jo estic anant a "l'espai nadó" que organitza l'escola bressol "coloraines" i m'està anant molt bé per compartir la criança de la petita amb altrtes families. Això si, no és gratuit.
Per si us interessa us deixo un link informatiu:
http://escoles.terrassa.cat/coloraines/serveis.php?id=3
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Trobades Terrassa MATINS

EntradaAutor: Aly84 » dt. feb. 17, 2015 4:57 pm

Moltes gràcies per la informació clarabelle. La llàstima és que Jo per les tardes no tinc tanta disponibilitat... I l'espai familiar es el dijous a la tarda.... Però m'apunto l'enllaç, per si algun dia arriba el nostre segon, assistir a l'espai nadó.

Aquest dijous al mati com ho teniu? Quin parc us aniria bé? Algun del centre? Aquella plaça de la Torre que es Aixi + tancada? O també podem trobar-nos a la sala infantil de la biblioteca central...? O us va millor + Cap a Rambla Egara?

Fins aviat!
enolaclub
Entrades: 4
Membre des de: dt. feb. 17, 2015 11:05 am

Re: Trobades Terrassa MATINS

EntradaAutor: enolaclub » dt. feb. 17, 2015 9:53 pm

Hola noies!
Gràcies a totes per contestar!
Jo he participat a l'espai nadó de l'escola bressol Coloraines ( visc a la zona olímpica) amb la meva peque i us haig de dir que és una experiència fantàstica.Les noies que ho porten son una meravella i el lloc inmillorable. Si se li ha de possar alguna pega seria el preu... Vora els 40€/mes per 1 dia a la setmana... però pel demés, és totalment aconsellable!
Jo estic buscant més aviat trobades a parcs on els nens puguin campar.
Clarabelle, Aly84, a mi m'aniria de conya el parc de Can Roca, al costat del Terrassa Sports, que te zona de jocs de grandets, petits i una petita zona verda de gespa etc.... El coneixeu?? També hi ha una cafeteria maca...
Que us sembla noies? Quedem dijous?
Una abraçada!
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Trobades Terrassa MATINS

EntradaAutor: Aly84 » dc. feb. 18, 2015 6:19 am

Bon dia!

Gràcies per la informació Enoclub de l'Espai nadó, Jo ho tindré en compte de cara un segon fill... Si que el preu es elevat... Però tota Aquests serveis son cars...

El parc que et refereixes es aquell que esta aprop del Natacio? Per A mi demà em sembla perfecte. (us enviaré privat amb mòbil, i si de cas acabem de quedar per WhatsApp, Ja que per aqui al forum no hi entro tant sovint)

A mi em sembla genial anar al parc, a ells els es molt positiu! Amb la meva Estem treballant el tema compartir.... A la llar comparteix, pero les seves joguines Ja costa una mica +.

Seguim parlant! A veure si ens veiem demà!
Avatar de l’usuari
clarabelle
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 8:33 pm

Re: Trobades Terrassa MATINS

EntradaAutor: clarabelle » dc. feb. 18, 2015 4:33 pm

Jo visc molt a prop d' aquest parc. Si no se' m tira el temps a sobre m' apunto.
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Trobades Terrassa MATINS

EntradaAutor: Aly84 » dc. feb. 25, 2015 11:08 am

A veure si algú més s'anima a afegir-se que el dijous passat va estar molt bé i com més siguem per fer grupet millor!! :ok:
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Trobades Terrassa MATINS

EntradaAutor: Aly84 » dt. març 10, 2015 3:08 pm

Ei!!! Animeu-vos!! Qué cada dijous el matí ens ho passem d'allò més bé!! Tant les Mamis com els peques!! :-D
catavidal
Entrades: 4
Membre des de: dg. des. 27, 2015 3:25 pm

Re: Trobades Terrassa MATINS

EntradaAutor: catavidal » dv. març 25, 2016 11:48 am

Hola! El meu petito i jo ens acabem de mudar a terrassa. Encara feu trobades? :)
asauder
Entrades: 3
Membre des de: dg. set. 13, 2015 12:57 am
Ubicació: Terrassa

Re: Trobades Terrassa MATINS

EntradaAutor: asauder » dj. març 31, 2016 10:32 pm

Hola Núria,

Jo també tinc dos nens - un de 2.5 anys i un altre de sis setmanes. M'agradaria apuntar-me a un trobada amb vosaltres. Fa dos anys que vivim a Terrassa (El meu marit és català i jo sóc dels EEUU) i encara no coneixem gaire gent però amb moltes ganes de fer amistats i trobades per els petits... No treballo i tinc flexibilitat d'horaris i de lloc.

Ashley

Torna a “Trobades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::