TROBADES DE MARES I PARES SEPARATS DE LLEIDA

A la platja, al parc.. trobades i minitrobades..
JuliaLaura
Entrades: 2
Membre des de: dl. oct. 19, 2015 8:20 pm

TROBADES DE MARES I PARES SEPARATS DE LLEIDA

EntradaAutor: JuliaLaura » dl. oct. 19, 2015 8:57 pm

Sóc una mare, divorciada, d'una nena de 2 anys, de Lleida i vull formar un grup de gent amb la mateixa situació que jo. És díficil tornar a començar de nou i trobar gent nova amb qui realitzar activitats. Vull transformar aquests moments de soledat en moments de diversió junt amb persones que estiguin passant pel mateix.
Podem organitzar sortides sense els nostres fills com anar a la muntanya, caminades, pendre un café, anar al teatre, cinema, sortir a pendre una copa, caps de setmana fora, viatjar... i activitats amb els petits de la casa.
Animeu-vos!!
Una abraçada
Lleidatana
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dc. març 26, 2014 1:18 pm

Re: TROBADES DE MARES I PARES SEPARATS DE LLEIDA

EntradaAutor: Lleidatana » dl. nov. 02, 2015 6:24 pm

Hola julia Laura. Estic en la mateixa situació. M'encantaria coneixe't tinc un nen d'un any. El meu correu és elmaildelandrea@gmail.com
Soniaeyre
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. maig 11, 2016 9:31 pm

Re: TROBADES DE MARES I PARES SEPARATS DE LLEIDA

EntradaAutor: Soniaeyre » ds. maig 14, 2016 9:57 pm

Hola noies, estic molt interessada en fer un grupet de mares soles, siguin solteres o separades, de la zona de Lleida i província. He enviat a l Andrea un missatge però no m ha contestat. Estic sola i tinc un nen de 4 anys. Espero alguna resposta. Fins aviat!
Joseptomas
Entrades: 1
Membre des de: dj. oct. 20, 2016 1:13 pm

Re: TROBADES DE MARES I PARES SEPARATS DE LLEIDA

EntradaAutor: Joseptomas » dj. oct. 20, 2016 1:24 pm

Hola!! Hem dic Josep i eoc un pare separat amb tres fills, i m'agradaria incorporam a algun grup per fer diverses activitats, tant amb els nens com sol
El meu mail es joseptomas72@gmail.com
Gracies!!
Soniaeyre
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. maig 11, 2016 9:31 pm

Re: TROBADES DE MARES I PARES SEPARATS DE LLEIDA

EntradaAutor: Soniaeyre » dg. ago. 06, 2017 2:01 pm

Hola! Torno a reactivar el fil perquè segueixo interessada. Busco mares o pares soles o sols amb fills entre 4 i 10 anys amb ganes de fer activitats en zones properes els caps de setmana i els dies d'estiu.
Núria E
Entrades: 1
Membre des de: ds. nov. 03, 2018 8:47 pm

Re: TROBADES DE MARES I PARES SEPARATS DE LLEIDA

EntradaAutor: Núria E » ds. nov. 03, 2018 9:04 pm

Bona nit,

El meu nom és Núria fa poc que m'he separat. Tinc una filla de 7 anys, en aquest moment totes dues comencem una nova etapa. Estava buscant algun grup a Lleida de pares i mares separats amb fills/es, ja que penso que seria interessant poder fer activitats de forma conjunta amb altres pares i mares que visquessin una situació semblant. Si finalment heu format el grup, m'agradaria saber com us organitzeu, si no sempre ho podem intentar entre tots i totes. I si finalment no fos possible molta sort a tothom en tot el que ús proposeu.

Una abraçada.
Baltasar
Entrades: 2
Membre des de: dg. nov. 11, 2018 8:28 pm

Re: TROBADES DE MARES I PARES SEPARATS DE LLEIDA

EntradaAutor: Baltasar » dg. nov. 11, 2018 9:02 pm

Hola sóc mare d'una nena de 4 anys i m'agradaria poder compartir alguna sortida amb mares o pares,amb situació similar ,per compartir activitats de cap setmana,sortides...que s'organitzin per la zona de Lleida,tot és difícil però passar unes estones divertides crec que ens aniria molt bé,és un pas més
Gràcies
Soniaeyre
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. maig 11, 2016 9:31 pm

Re: TROBADES DE MARES I PARES SEPARATS DE LLEIDA

EntradaAutor: Soniaeyre » dt. nov. 20, 2018 4:08 pm

Hola!
Us he contestat a les dues. Ja direu.
Gràcies,

Sònia
Baltasar
Entrades: 2
Membre des de: dg. nov. 11, 2018 8:28 pm

Re: TROBADES DE MARES I PARES SEPARATS DE LLEIDA

EntradaAutor: Baltasar » dj. nov. 22, 2018 8:42 pm

Núria E ha escrit:Bona nit,

El meu nom és Núria fa poc que m'he separat. Tinc una filla de 7 anys, en aquest moment totes dues comencem una nova etapa. Estava buscant algun grup a Lleida de pares i mares separats amb fills/es, ja que penso que seria interessant poder fer activitats de forma conjunta amb altres pares i mares que visquessin una situació semblant. Si finalment heu format el grup, m'agradaria saber com us organitzeu, si no sempre ho podem intentar entre tots i totes. I si finalment no fos possible molta sort a tothom en tot el que ús proposeu.

Una abraçada.
Sílvias
Entrades: 1
Membre des de: dl. abr. 29, 2019 11:02 am

Re: TROBADES DE MARES I PARES SEPARATS DE LLEIDA

EntradaAutor: Sílvias » dl. abr. 29, 2019 11:11 am

Bones.. Em dic Sílvia i tinc un fill D 7 anys, Arnau. Ara x ara, cassola i massa enganxat a la tecnologia.. Encara feu activitats? M'agradaria apuntarmhi.. Encara k fos una Burguer.. Mersi.. Ja direu
Soniaeyre
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. maig 11, 2016 9:31 pm

Re: TROBADES DE MARES I PARES SEPARATS DE LLEIDA

EntradaAutor: Soniaeyre » dv. maig 03, 2019 4:46 pm

Hola Sílvia!
T’ he contestat per privat, ara que ho he vist. Ja diràs!
Martadetres
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. abr. 18, 2019 8:45 pm

Re: TROBADES DE MARES I PARES SEPARATS DE LLEIDA

EntradaAutor: Martadetres » dj. jul. 18, 2019 7:15 pm

Hola, soc la Marta. Mare separada de Lleida, em dedico al món docent de l’educació infantil i la pedagogia. Estic duent a terme un estudi sobre l’estil de vida (nova vida en alguns casos) de les mares/pares separats/des i famílies mono-parentals/marentals. En concret necessito recopilar informació i dades sobre el temps d’oci de la nostra tipología de famílies, com passeu els caps de setmana i els periodes de vacances amb els vostres fills i filles.
Agrairia molt em poguéssis respondre a aquest petit qüestionari de manera breu i anònima.
Moltíssimes gràcies per la teva col.laboració.

Qüestionari oci mares/pares separats o monoparentals/monomarentals o vidus/es amb fills:
- Què fas en el periode vacacional amb els nens? Sortiu de vacances o us quedeu? Si sortiu, on aneu? Què feu? Si no sortiu, quina és la raó?
- Vas sol/a amb els nens/es o acostumeu a portar ajuda? ¿Com t'organitzes amb els nens/es?
- Creus que et podries organitzar millor amb algun tipus d’ajut o suport per gaudir d’unes vacances més relaxades amb els nens/es? Per exemple, amb alguna persona que fes activitats amb els nens durant algunes hores durant les vacances.
- I els caps de setmana?
Juli06
Entrades: 3
Membre des de: ds. set. 07, 2019 9:48 pm

Re: TROBADES DE MARES I PARES SEPARATS DE LLEIDA

EntradaAutor: Juli06 » dg. set. 08, 2019 8:34 am

Bon dia, em dic Elena estic separada des de fa dos anys i tinc una nena de 8 anys, és molt juganera i sempre vol estat amb nens i fent activitats. M'agradaria molt poder compartir sortides, activitats, rialles, etc. amb vosaltres. Esteu actius com a grup? gràcies.
Mare2018
Entrades: 2
Membre des de: ds. abr. 23, 2022 4:43 pm

Re: TROBADES DE MARES I PARES SEPARATS DE LLEIDA

EntradaAutor: Mare2018 » ds. abr. 23, 2022 4:50 pm

Hola!!! Veig que aquest fil fa uns anys que està una mica paradet, no sé si finalment es va crear un grup o si encara hi ha gent interessada? A veure si s’anima la cosa!!
Soniaeyre
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. maig 11, 2016 9:31 pm

Re: TROBADES DE MARES I PARES SEPARATS DE LLEIDA

EntradaAutor: Soniaeyre » dt. jul. 05, 2022 5:08 pm

T’ he enviat un missatge privat
tanixs
Entrades: 1
Membre des de: dg. oct. 23, 2022 7:21 pm

Re: TROBADES DE MARES I PARES SEPARATS DE LLEIDA

EntradaAutor: tanixs » dg. oct. 23, 2022 7:25 pm

Bones, ja fa dies d'aquest grup, algu hem podria informar, ja que estic interessada en poder fer alguna quedada, soc mare separada de un peque de 5 anys, gracies.
mangles7
Entrades: 1
Membre des de: dt. març 26, 2013 5:18 pm

Re: TROBADES DE MARES I PARES SEPARATS DE LLEIDA

EntradaAutor: mangles7 » ds. abr. 29, 2023 10:57 am

Hola,
M'he separat fa poc, tinc un fill de13 anys i una filla de10. Si encara està actiu aquest grup, m'interessaria quedar. El meu mail és mangles7@xtec.cat

Torna a “Trobades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::