Sortides amb nens a poblenou o sant andreu

A la platja, al parc.. trobades i minitrobades..
mamivane
Entrades: 2
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 9:26 pm

Sortides amb nens a poblenou o sant andreu

EntradaAutor: mamivane » dc. jul. 13, 2016 9:54 pm

Hola!!
Som pares d'un nen d'un any i...els primers del grup d'amics! Aixi que trobem a faltar relacions amb d'altres pares per compartir experiencies, fer activitats on es tinguin en compte els petits... Si hi ha algú interessat en poder compartir estones amb els nens, endevant!
També estuc buscant "fer tribu" amb un grup de mares per poder parlar de la nova situació que suposa ser mare
georginafont
Entrades: 3
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 2:41 pm

Re: Sortides amb nens a poblenou o sant andreu

EntradaAutor: georginafont » dl. oct. 24, 2016 2:57 pm

Hola! Em dic Georgina i tinc 38 anys. Vivim al costat de la Pl. Maragall. Tenim un nen de 16 mesos, l'Alex, i jo a part, tinc la Laia, de 7 anys, d'un matrimoni anterior. Busquem famílies amb nens per fer trobades al cap de setmana per a què els nens estiguin distrets i de pas, conèixer gent maca i fer pinya.
Una abraçada!
Myriamrb
Entrades: 2
Membre des de: dv. gen. 20, 2017 10:05 am

Re: Sortides amb nens a poblenou o sant andreu

EntradaAutor: Myriamrb » dv. gen. 20, 2017 10:27 am

Hola Vane i Georgina1
Sóm una parella, de 39 i 40 amb 2 peques de
i 1 anys d'edat. Vivim al barri de Sant Andreu, així que segur que estem aprop. La majoria d'amics no tenen fills, i els que en tenen viuen fora de Barcelona, així que tb busquem famílies amb qui compartir amb els peques. Estarien encantats de coneixe'ns! :-). Tb el tema de formar "tribu" entre mamis és interessant u necessari, així, que endavant! :-). Restem a l'espera, no sé quin és el següent pas..Gràcies!
Foc
Entrades: 2
Membre des de: dl. set. 10, 2018 10:49 am

Re: Sortides amb nens a poblenou o sant andreu

EntradaAutor: Foc » dg. des. 16, 2018 8:48 am

Hola, no se si heu acaba fent algun grupet. Nosaltes tenim 39 i 41 anys i tenim un nen de 6 anys acabats de fer. En agradaria coneixer families per fer sortides amb nens.
Aidil77
Entrades: 2
Membre des de: ds. ago. 26, 2017 8:42 am

Re: Sortides amb nens a poblenou o sant andreu

EntradaAutor: Aidil77 » dc. gen. 02, 2019 1:35 pm

Hola!
Jo tinc 2 petits, el gran de 3,5 anys i el petitó de 9 mesos.
Vam ser pares "tard" (tenim 41 i 43 anys) i aixó fa que els fills dels nostres amics, nebots, cosins, etc. ja siguien grandets i van a un altre ritme.
Si hi ha algu de la zona de Poblenou que estigui interessat a quedar podriem muntar un grupet.
Aquest dies el meu fill es preguntava cada dia si hi havia escola: perque troba a faltar jugar amb altres nens. :: orrr::
Som del Poblenou.
Salutacions i Bon Any Nou!

Torna a “Trobades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::