Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!

Problemes durant l'embaràs.
rosae7
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!

EntradaAutor: rosae7 » dl. feb. 12, 2018 9:46 am

Parlant de la regla, ja tinc senyals i avui mateix o demà ja la tindré aquí. Vaig notar l'ovulació però no savia com aniria, almenys la cosa torna al seu lloc.
Jo també m'ho vull pendre amb calma i mira si ho faré que hem comprat un viatge a Disney Paris pel maig per anar amb la peke i el meu nebot i vull pujar a les atraccions així que fins al juny no ens hi posarem, he de saber gaudir també del que tinc!!

Molt petons,

eveve ha escrit:És ben normal Rosae, jo també de tant en tant encara tinc moments de bajón i de pensaments negatius... però intento que siguin el mínim possible...

Jo tampoc crec que em passi al fòrum de cercadores, no tinc ganes d’agobiar-me... vull fer-ho amb paciència i calma.

Tema regla, encara no m’ha vingut. Crec que just passats 15 dies del primer d’hemorràgia vaig ovular, o sigui que crec que el cos es va prendre l’abortament com una menstruació. Si realment va ser així i vaig ovular sobre el dia 1 de febrer, crec que cap al 15 m’hauria de venir... ojala... això voldrà dir que la cosa s’ha reprès amb certa normalitat i aleshores podrem reiniciar la cerca :p-)

Espero que estiguis millor! Molts ànims!!!

rosae7 ha escrit:Hola Eveve,

Gràcies per respondre, imagino que estava una mica tova i em vaig desfogar al màxim. Tens raó en moltes coses però el cap és tan incert… que un dia estic a dalt i l’altre a baix.
Avui només espero que em vingui la regla i ens posarem si tot va bé a partir del mes d’abril... ja vindrà el bon temps i sempre estic més contenta i feliç, la vitamina del Sol per a mi és vida!
No sé si tornaré al grup de cercadores però espero que pugui llegir que tot et va bé i qui sap potser tenim un petitó en les mateixes dates!
A tu t’ha vingut la regla?

Una abraçada,

eveve ha escrit:Rosae, noia, m’has deixat glaçada... efectivament recordo alguns cicles de cercadores plegades i ara llegir que l’has perdut em sap un greu enorme...

Està clar que no hi ha paraules de consol que valguin, però sí que m’agradaria comentar-te algunes cosetes...

Primer, que NO hi ha culpables... jo també vaig buscar causes i motius, però el gine em va afirmar mil cops que no és culpa d’haver fet res... i ni molt menys culpis el teu sentiment de por!

Segon, això de deixar-ho córrer, efectivament és una opció... però, pensem-hi: realment volem desistir d’un somni per culpa de l’estadística? Ens ha tocat un avortament, ens n’hem ensortit i ho podem seguir intentant! Només cal esperar que arribi el moment oportú: quan ens sentim físicament i emocional preparades per fer-ho. Sense presses.

Tercer, jo també havia pensat en tema logística. Parir al setembre em semblava ideal per molts motius... però ara ja ni hi penso. Prefereixo pensar que vindrà quan sigui el seu moment, i aquest moment serà l’adequat.

Quart, tens el consol de saber que tot en el teu cos funciona perfectament i la certesa que pots dur a terme un embaràs (perquè ja ets mare). En el meu cas, en avortar en el meu primer embaràs em trobo amb el gran dubte i la gran por: funciona tot bé dins meu? Són els òvuls de qualitat? Hi ha alguna cosa (tiroides, hormones, alguna malaltia) que pugui afectar i encara no ho sé?

I finalment, quan em ve el bajón, recordo el cas d’una ex-companya de feina que, després de 4 avortaments, el marit li va demanar una última oportunitat... i va ser la bona!! Va tenir un nen saníssim i preciós i al cap de ben poc, li va venir la nena! Sempre penso en ella i dic, si ella va poder a la cinquena, jo defallaré a la primera? I la resposta és NO!

Sé que tot això potser no t’ajuda gaire, cadascú passa el dol a la seva manera, segons el que el cos i el cor li demani; però tenia ganes de contestar-te amb una mica d’optimisme.

Rés més Rosae, ja saps que aquí ens tenim les unes a les altres per compartir coses bones i també “dolentes”, és a dir, les que ens fan fortes.

Una abraçada molt gran.
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

EntradaAutor: lavida » dl. abr. 09, 2018 10:32 pm

Eveeve i rosae, em sona haver coincidit amb vosaltres en algun forum de cercadores... jo tb he tingut un abort, estava de 8 setmanes justes i va ser un procés natural, molt de dolor físic i psicològic, però volia ser ben conscient del que estava passant. Després de molts dubtes i moltes pors finalment la cosa no va acabar bé... he estat pràcticament 10 dies perdent i avui sembla que torno a tacar una mica, no sé si és regla o algun residu que hagi quedat... avui just fa 17 dies.
Em sap molt de greu la vostra perdua, una abraçada. En principi no m'incorporaré a cercadores, vull anar amb calma i no agobiar-me gens... però he estat mirant per aquí i m'ha sapigut greu trobar-vos-hi.
rosae7
Entrades: 107
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

EntradaAutor: rosae7 » dl. abr. 16, 2018 10:25 am

lavida ha escrit:Eveeve i rosae, em sona haver coincidit amb vosaltres en algun forum de cercadores... jo tb he tingut un abort, estava de 8 setmanes justes i va ser un procés natural, molt de dolor físic i psicològic, però volia ser ben conscient del que estava passant. Després de molts dubtes i moltes pors finalment la cosa no va acabar bé... he estat pràcticament 10 dies perdent i avui sembla que torno a tacar una mica, no sé si és regla o algun residu que hagi quedat... avui just fa 17 dies.
Em sap molt de greu la vostra perdua, una abraçada. En principi no m'incorporaré a cercadores, vull anar amb calma i no agobiar-me gens... però he estat mirant per aquí i m'ha sapigut greu trobar-vos-hi.

Hola lavida, si hem coincidit un par de vegades al forum de cercadores. Sento molt el què ha passat. Si al final té raó la ginecòloga i realment és més comú del que pensem, però fa mal igualment...
Nosaltres no començarem la cerca fins la propera regla que ja serà al maig, no sé si tornaré al post de cercadores tampoc, ja que m'ho vull pendre en calma també perquè per un costat en tinc ganes però per l'altre tinc por i agobio pensar un altre cop en la cerca i després si hi ha positiu el neguit de les setmanes... en fi

Espero que ens puguem trobar amb bones noticies.

Un petó
Soniairisnou
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 23, 2018 12:29 pm

EntradaAutor: Soniairisnou » dl. abr. 23, 2018 1:00 pm

Hola Noies,

D'entrada el condol per totes aquestes pèrdues de totes vosaltres.
Jo m'he quedat amb estat dues vegades desde el Desembre, però cada vegada tinc avortaments espontànis amb 8 setmanes i 6 setmanes amb expulsió espontànea.

Hem iniciat un estudi d'infertilitat i ara estem pendents de resultats.
Crec noies que ho hem d'anar intentant que en algún moment serà l'oportunitat.

Algú em pot donar algun consell si li ha passat una situació semblant..
Soniairisnou
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 23, 2018 12:29 pm

EntradaAutor: Soniairisnou » dl. abr. 23, 2018 1:28 pm

Hola Amanda,

Jo he tingut dos abortaments i hem iniciat l'estudi d'infertilitat amb la SS ja!! també t'haig de dir que tinc 39 anys.
MarczingerZ
Entrades: 113
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 5:42 pm

EntradaAutor: MarczingerZ » dv. maig 04, 2018 12:31 am

Hola noies!!!

Doncs feia mooooooolt que no em passejava pel fòrum del Socpetit, vaig ser un assidu (**Si, sóc un home :) **)d'aquest post, cap allà les pàgines 300 i pico m'atreviria a dir, i m'he enrecordat del reconfortant que va ser poder compartir les nostres experiències amb la resta de vosaltres.

Només volia dir-vos, encoratjar-vos, animar-vos i si pogués abraçar-vos, a que seguiu sent així de fortes i valentes, que ho seguiu intentant i que més tard o més d'hora, ho aconseguireu. :ok:
Jo sempre he envejat la vostra fortalesa i convicció, el cos de la dona està preparat per ser mare i és molt savi. Deixeu-vos emportar per la naturalesa humana i tot seguirà el seu curs.

La nostra petita d'ara 3 anys i mig va néixer després de 3 avortaments (1 amb raspat), i encara no sabem què va poder ser... però al final ens en vam sortir.

Molts ànims, moltes abraçades i molta paciència a totes, sou unes valentes!!! :-()-)
Tot per tu, petita!!
Xinxeta80
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: ds. set. 17, 2016 3:42 pm

EntradaAutor: Xinxeta80 » dj. maig 10, 2018 12:14 pm

Hola a totes i tots!

M'he passat per aquí per donar-vos ànims.

Em va anar molt bé aquest fòrum quan vam perdre el nostre ratolí de 14 setmanes, va ser un refugi, ja se sap el què diuen:"mal de molts, conhort de tots", i és ben cert, ajuda veure que no ets l'única que passa per aquest enorme sotrac i poder-ho compartir.

Finalment, després de tots els intents fallits, de tots els disgustos, el dolor i de llençar la tovallola diverses vegades, tenim la petita Vinyet a braços.

Això sí, mai ens oblidem del petit Roc (em vaig fer un tatuatge en record seu, és la meva manera de dur-lo sempre amb nosaltres també fora del cor). Ens va conmoure quan la pediatre de l'hospital ens va dir:" És el primer fill...bé, el primer que és entre nosaltres". És maco trobar-te persones que comprenen que a tu l'avortament no et va prendre el sentiment de mare/ pare.

Moltes pensareu que no aconseguireu tenir el vostre petit, però de debò que cal ser positiu, tot i que a vegades resulti impossible.

Molts ànims i molta força!!

Sort!!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: