Mare en dol

Problemes durant l'embaràs.
Audrey82
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. gen. 17, 2019 12:36 pm

Mare en dol

EntradaAutor: Audrey82 » dj. gen. 13, 2022 12:45 pm

Bones, obro aquest post x mirar d trobar una mica d llum o algu k estigui en una situacio similar x senzillament compartir.
magradaria compartir la meva historia o nose si dir-li motxilla pk el cami d la metrnitat mesta resultant molt dur. Tinc una nena d 2 anys k va venir x fiv despres d 3 anys d busqueda. Al febrer d lany passat i contra tot pronostic em vaig kdar embarassada d forma natural. No ens ho podiem creure, ariadna tindria un germanet i nomes es portarien 2 anys! Marti i jo vam estar perfectes tot lembaras xo tot es va torcer alfinal, vaig ingressar el dia k cumplia la 41 xo sembla k va tindre patiment fetal els ultims dies i no va sobreviure al part :(
El dolor i la tristesa x la perdua son inmensos i no veig llum alfinal dl tunel. Sento k ens el van enviar i a la vegada arrebatar i no trobo un perque. Tanmateix, no em veig en forces d tornar-ho a intentar (dos embarassos i dos cesarees en dos anys, la ultima amb aq horrible resultat). ja tinc 39 anys i sento k el marti havia estat una sorpresa caiguda dl cel.
Moltes gracies x llegir-me.
Anna Maria
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1996
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Mare en dol

EntradaAutor: Anna Maria » dj. gen. 13, 2022 1:39 pm

Hola guapa,
primer de tot, em sap molt i molt greu el que us ha passat. No hi ha paraules, tan sols una empatia i unes llàgrimes sinceres que em baixen galta avall. Tot just fa dos dies, aquí al poble em vaig assabentar d'una pèrdua similar: quan faltaven 10 dies per "sortir de comptes", en una visita rutinària els hi van dir que no hi havia batec. Jo que vaig tenir una pèrdua a les 5 setmanes, no puc ni arribar a imaginar el que esteu sentint.
No sé donar-te la clau màgica per aquest dolor, però crec que és molt necessari que facis el dol. El Martí ho mereix i vosaltres també. El vau poder acomiadar? Us van tractar bé a l'hospital? Cada cop el personal obstètric està més preparat per atendre-us de la millor manera possible, espero que així fos.
No sé si coneixes l'Associació Petits amb Llum, et deixo l'enllaç per si hi voleu donar un cop d'ull:
https://www.petitsambllum.org/
Pel que fa a tornar-ho a intentar, és decisió vostra, és decisió sobretot teva. Però deixa aquesta decisió per d'aquí uns mesos. A nivell físic encara hi ets a temps, però jo crec humilment que t'has de donar una mica de temps. No hi haurà cap decisió que sigui incorrecta, ni cap un costat ni cap a l'altre.
Una abraçada de llana,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al gener al Club de lectura del SP llegirem Malena es un nombre de tango d'Almudena Grandes. T'apuntes?
Audrey82
Entrades: 6
Membre des de: dj. gen. 17, 2019 12:36 pm

Re: Mare en dol

EntradaAutor: Audrey82 » dj. gen. 13, 2022 3:21 pm

Moltes gracies x lempatia i per haver-me dedicat una estona, anna maria. no em puc queixar del tracte rebut pels professionals si be els recursos psicologics d la ssocial son mlt escassos.
Sento k li he fallat, k el meu cos no va saber donar-li la vida i entro en una espiral d culpabilitat tan x nell i cm x la seva germana x no haver-li donat el germanet :(

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::