Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!

Problemes durant l'embaràs.
Cristinna
:: zebra
Entrades: 1474
Membre des de: dt. ago. 07, 2007 4:22 pm

EntradaAutor: Cristinna » dt. oct. 23, 2007 4:22 pm

Sempre fà rabia que una persona que no sap de que va el tema, t'aconselli alló de no obsesionar-te, pero suposso que es fa per animar.

Almenys jo ho he fet així, i mai ho faig amb mala intenció, es com que parlin de nens y tota la pesca, no se, son els seus fills, es normal que hi parlin...

Va nenes a ser positives sempre! Amunt els anims!!
:ok: :love:
Cristinna

EntradaAutor: Cristinna » dt. oct. 23, 2007 4:33 pm

Si EGR, si t'entenc, per aixó nosaltres no diem res de que estem buscan't . A la familia del meu marit son una mica "raritos" i no m'agradaria que es carreguessin un moment tant feliç com aquest, amb comentaris etc.. I en el fons em fa ràbia perque m'agradaria dir-ho a tothom! però que hi farem...

Mira només dir-te que quan vam dir que ens casavem, ningú va fer ningun comentari, ni felicitacions ni re de re, van continuant parlant com si ré. Nomes els mes joves que aquestos si son un sol, però la resta..buffff... es mes, una persona en va dir: -vaja, doncs a mi casi hem feia mes ilusió que tinguesiu un fill que no un altre boda.... I jo... :-(( :-((
masana
Entrades: 1665
Membre des de: dl. set. 24, 2007 10:31 am
Ubicació: Malgrat de Mar

EntradaAutor: masana » dt. oct. 23, 2007 4:49 pm

La veritat es que le mon està ple d'insensibles. Jo, quan vaig sapiguer que estava embaraçada, només li vaig dir a dos de les meves millors amiges, doncs quan el vaig perdre una d'elles hem va dir que no li extranyava, que mai parem a casa sempre fora el cap de setmana. Li vaig donar les gracies per el seu consol i la vaig enjegar a la merda. Com pots insinuar que una cosa com aquesta es provocada per el teu comportament, ni que estigues fent esport d'aventura.... :-((
Imatge Imatge
Imatge
Imatge
16/01/2011 TE+
04/02/2011 Visita amb la llevadora
14/03/2011 1a ecografia 1er Trimestre
15/02/2011 Analitica 1er Trimestre
18/03/2011 Visita amb el ginecoleg
15/04/2011 Visita amb llevadora
10/05/2011 2ona Ecografia 2on Trimestre
22/09/2011 DPP
Cristinna

EntradaAutor: Cristinna » dt. oct. 23, 2007 5:02 pm

Que fort masana, sort que era amiga teva!

EGR els meus pares fins-hi tot van plorar! Jo no se que faràn quan els diguem que seràn avis...jejejej
:love:
masana

EntradaAutor: masana » dt. oct. 23, 2007 5:12 pm

Si jo també o crec, la proxima vegada que ho sapiga quan hem vegi per el carrer amb la meva panxeta.
Imatge Imatge
Imatge
Imatge
16/01/2011 TE+
22/09/2011 DPP
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dt. oct. 23, 2007 5:16 pm

masana, no en puc donar crèdit!!!!!!!!1 :-(( :-(( :-((

com es pot dir una cosa així??? a banda que no té cap mena de sentit, clar!!! :ufs: :ufs: :ufs:

ja saps què diuen, a palabras necias... :ok:
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. oct. 23, 2007 5:21 pm

osti masana que fort!!!!!!!!!!!!!!!!
ja saps què diuen per aqui en aquests casos oi?

A CAGAAAAAAAAAAAAAAAAAR A LA VIA HOMBRE!!!!
Nira
:: conillet
:: conillet
Entrades: 372
Membre des de: dt. jul. 10, 2007 3:47 pm

EntradaAutor: Nira » dt. oct. 23, 2007 7:25 pm

Ostres Masana, que fort!! Però ja vas fer bé, engegar-la!!! :ok:
A mi l'únic que em van dir, que vaig pensar "ja et val", va ser "mentalitza't de que si t'ha passat una vegada et pot tornar a passar, eh?". Però no vaig dir res i potser hauria d'haver dit "vigila tu també perquè t'hi pots trobar", no?

Ei Formiga, a mi em sembla que has de fer el que et faci estar més tranquila. Que si prefereixes comentar-ho al metge, doncs ho fas, i si prefereixes esperar uns mesos més, doncs també. Tu i el que et faci estar millor és el que compta, bé i el teu home, és clar.
Imatge
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dt. oct. 23, 2007 8:27 pm

Hola, noies,

ja que m'ho pregunteu, estic millor d'ànims. Avui he arribat a la feina i els companys m'havien deixat un ram de flors damunt la taula, per col·laborar a fer-me passar el disgust!
La veritat és que estic bé d'ànims. El cop sentimental ja ha passat, i la part racional em fa pensar que he tingut mala sort; els metges diuen que això passa en un de cada 10 embarassos, i jo he estat aquest un. Esperem que el proper sigui un dels altres 9.
Ara, espero amb ganes la visita de demà a l'Hospital del Mar, la que ja tenia programada per fer-me la primera eco. A veure si s'ho miren a fons i em poden dir com ho tinc, fer una mica de previsió de com evolucionarà i/o si em poden receptar les pastilles o les gotes que heu comentat per aquí, ja que de moment continuo tenint unes pèrdues ridícules pel que fa a la quantitat (no arribaria a empapar un salvaslip en tot el dia).
Si no, a la Maternitat, on vaig anar d'urgències, ja m'han donat hora per al legrat, el dia 5.

Sobre els comentaris dels coneguts... Em sembla una manca de sensibilitat enorme insinuar que haver patit un avortament espontani pot ser culpa de la vida que ha fet la futura mare; sobretot, dit per algú que no té ni idea de quina mena de vida duies i que se suposa que és una persona amiga.
D'altra banda, no sé quina edat teniu vosaltres; jo, 37, i fa 10 anys que estic amb el meu home. La veritat és que fins ara no ens havíem posat a buscar un embaràs, però, fins i tot així, sempre m'ha molestat la gent que et diu quelles coses "i vosaltres, a veure quan us hi poseu!"... Ells què saben, si potser fa cinc anys que busquem i no funciona? Si ho hem intentat i tenim problemes? O si hem pres la decisió personal de no dur fills a aquest món? La veritat, tot comentari fet sobre la qüestió de tenir fills o no és una imprudència...
Castanyeta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 30, 2008 9:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. oct. 23, 2007 9:03 pm

L a i a ha escrit:Sobre els comentaris dels coneguts... Em sembla una manca de sensibilitat enorme insinuar que haver patit un avortament espontani pot ser culpa de la vida que ha fet la futura mare; sobretot, dit per algú que no té ni idea de quina mena de vida duies i que se suposa que és una persona amiga.
D'altra banda, no sé quina edat teniu vosaltres; jo, 37, i fa 10 anys que estic amb el meu home. La veritat és que fins ara no ens havíem posat a buscar un embaràs, però, fins i tot així, sempre m'ha molestat la gent que et diu quelles coses "i vosaltres, a veure quan us hi poseu!"... Ells què saben, si potser fa cinc anys que busquem i no funciona? Si ho hem intentat i tenim problemes? O si hem pres la decisió personal de no dur fills a aquest món? La veritat, tot comentari fet sobre la qüestió de tenir fills o no és una imprudència...

Laia

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
algo així volia expressar jo amb el meu "a cagar a la via".... nostre senyor o la mare naturalesa no em va donar el do de la paraula!!!!!!!!
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Laia, m'alegro que estiguis més animada, què macos els companys de feina, quin detall!!!! Els meus es pensen que he passat un gripasso... més d'un deu estar pensant que ja em val agafar la baixa per un refredat! :-D
nikita_01
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. abr. 09, 2007 3:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: nikita_01 » dt. oct. 23, 2007 10:00 pm

Ánimo de corazón!!!!

La gente habla por hablar. Es muy fácil opinar de la vida de los demás y no mirar a la suya propia. Muchas de estas personas que opinan tanto de los demás tendrían que preocuparse un poquito de la suya que seguro que tienen cosas de las que preocuparse!!!!!

ánimo a todas y muchos besos
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dc. oct. 24, 2007 6:45 am

f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 03, 2025 7:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
masana

EntradaAutor: masana » dc. oct. 24, 2007 10:37 am

A totes aquestes persones que et fan mal, potser sense desitjar-ho, no teniu que patir que tot es tornar, jo ho tinc ven comprovat.
A mi m'han fet alguna ben grossa i no ha fet falta desitjar-hi res dolent, només amb una mica de paciencia veuràs com li arriba.
Sembla una mica diabolic, ho que he dit, però es la veritat. Totes aquestes coses et fan ser mes dura.
Imatge Imatge
Imatge
Imatge
16/01/2011 TE+
22/09/2011 DPP
masana

EntradaAutor: masana » dc. oct. 24, 2007 3:26 pm

Us explico noies, aquest mitgdia he anat al metge per que hem digues que tot esta ok i fer-me una altres analitica per mirar el nivell d'hormones, una beta, doncs deprés de dir-me que tot estaba perfecte treu una caixa de anticonceptius, i hem diu que tinc que esta minim tres mesos prenent anticonceptius per que els ovaris tenen que descansar, jo m'he quedat atonita. Li he dit que el ginecoleg de l'hospital m'havia dit que si tot estaba bé que esperes un periode i que podia tornar a començar, i el tio aquest diu que no que es molt haviat i que minim tres mesos. JO li he dit que no vull els anticonceptius que mai he pres d'aixó i que ara menys i que si durant un temps tinc que cuidar-me de no quedar embaraçada doncs ho fare com sempre ho hem fet durant tres anys.
He sortit indignada, estafada i flipant del metge, VISCA LA SEGURETAT SOCIAL, quina llastima de diners que paguem tots els mesos. Ara si que ho tinc clar, la proxima vegada a un privat, i apart SS. MOLT MALAMENT ?-) :-((
Imatge Imatge
Imatge
Imatge
16/01/2011 TE+
22/09/2011 DPP
Cristinna

EntradaAutor: Cristinna » dc. oct. 24, 2007 3:48 pm

Uff, quina ràbia quan els metges no es possen d'acord i cada escun diu una cosa....

Jo tenia entés que si aconseguies elimirar-ho tot per ti mateixa doncs que no feia falta legrat i que només hauríes de esperar un cicle.
Perquè no consultes a un altre ginecòleg. I així et quedes mes tranquila? Anims guapa!!!!
masana

EntradaAutor: masana » dc. oct. 24, 2007 3:54 pm

Aixó acabao de fer, he trucat al meu ginecoleg privat i m'ha dit que res d'aixó, que no hem prengui les anticonceptives i que comenci quan vulguem i estem instalats al pis nou i tranquils, seria una imprudencia quedar-me embaraçada avans de la mudansa. Justament el que jo pensava.
S'ha acabat el tema. Punt i final i passar a una pagina nova. :ok:
:p-) :p-) :p-) :p-)
Imatge Imatge
Imatge
Imatge
16/01/2011 TE+
22/09/2011 DPP
Cristinna

EntradaAutor: Cristinna » dc. oct. 24, 2007 3:57 pm

Molt bé masana! Molta sort amb la teva nova búsqueda! ja veuràs que t'anirà molt millor!!!

Petonets guapa!!! :love:
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. oct. 24, 2007 4:34 pm

que els ovaris han de descansar??? osti.... sort del teu gine de sempre doncs! :-D

Es mala sort masana ensopegar amb un que t'hagi dit això, pero per la mutua segur que tens un quadre extens de ginecòlegs... t'entra Ginex (insituto salomero) de la Corachan? Si es així, jo només tinc que paraules d'agraiment pels dos professionals que em van atendre: molt sensats, amables i molt clars. Si t'entra, t'ho recomano ;-)
dreilha
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dc. oct. 24, 2007 5:21 pm

Això masana, ha passar pàgina i començar amb les energies positives!!

Aquests metges són el que no hi ha!!
Imatge
Imatge
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dc. oct. 24, 2007 5:29 pm

Hola noies... no entro gaire per aquesta part perque tinc molta feina pero us vull animar.
Jo vaig patir un avortament a la setmana 17 al gener del 2006 i al juliol del mateix any em vaig quedar embarassada...
i ara l'Amalia te mes de 6 mesos i em reclama
ANIMS GUAPES!!!!!!!!!!!!!!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::