Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
MoniMoni, gràcies; és el que necessitava saber!
De totes maneres, sembla que ahir es va posar en marxa el procés de l'avortament natural; vaig començar a sagnar al llevar-me, i fins al vespre, com si tingués la regla. La cosa rara és que aleshores va parar, i ara torna a fer 24 hores que ni una gota (a mi les regles normals em duren gairebé una setmana, i suposo jo que el que he de treure ha de ser més que el que es genera en una regla... En fi, fins al dia 5 encara tinc una setmana per veure si acaba de baixar tot.
Laucob, això que expliques és molt fort i molt dur. Jo havia enviat el msg en plan reflexiu per agafar-s'ho amb optimisme, que crec que és com s'ha d'enfrontar un mal tràngol com aquest, i el que tu has explicat deixa fet pols a qualsevol! Ànims, noia; ara ja ha passat, i estic segura que t'ha anat molt bé buidar el pap i explicar-nos-ho!
Per cert, ens hauries de dir de quin hospital es tractava, més que res pq si és a les nostres mans evitar-lo, no dubtis que al menys totes les que t'hem llegit procurarem que no ens hi portin mai!
Una abraçada.
De totes maneres, sembla que ahir es va posar en marxa el procés de l'avortament natural; vaig començar a sagnar al llevar-me, i fins al vespre, com si tingués la regla. La cosa rara és que aleshores va parar, i ara torna a fer 24 hores que ni una gota (a mi les regles normals em duren gairebé una setmana, i suposo jo que el que he de treure ha de ser més que el que es genera en una regla... En fi, fins al dia 5 encara tinc una setmana per veure si acaba de baixar tot.
Laucob, això que expliques és molt fort i molt dur. Jo havia enviat el msg en plan reflexiu per agafar-s'ho amb optimisme, que crec que és com s'ha d'enfrontar un mal tràngol com aquest, i el que tu has explicat deixa fet pols a qualsevol! Ànims, noia; ara ja ha passat, i estic segura que t'ha anat molt bé buidar el pap i explicar-nos-ho!
Per cert, ens hauries de dir de quin hospital es tractava, més que res pq si és a les nostres mans evitar-lo, no dubtis que al menys totes les que t'hem llegit procurarem que no ens hi portin mai!
Una abraçada.
Castanyeta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 30, 2008 9:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
VisitantVi
Una pregunta noies!
Quan parleu dels dies que va a tardar la primera regla després de l'avort... a partir de quina data compteu? O sigui, he de comptar des de que vaig començar a tenir pèrdues (com si fós una regla) o desde que es van acabar?
Per cert, una curiositat: he buscat al diccionari a veure si avort s'escriu amb v o amb b perque no m'aclarava, i resulta que hi surt de les dues maneres!!! Mha cridat l'atenció..
Quan parleu dels dies que va a tardar la primera regla després de l'avort... a partir de quina data compteu? O sigui, he de comptar des de que vaig començar a tenir pèrdues (com si fós una regla) o desde que es van acabar?
Per cert, una curiositat: he buscat al diccionari a veure si avort s'escriu amb v o amb b perque no m'aclarava, i resulta que hi surt de les dues maneres!!! Mha cridat l'atenció..

., no fotem!
ABORT NO EXISTEIX segons el diccionari de l'institut d'estudis catalans... de fet, em fa un mal d'ulls cada cop que obro aquest post!!! (això s'explica perquè sóc editora...
)
existeix "abortiu", però les altres paraules d'aquesta arrel, avortar, avortament, etc. van amb v!!! (coses de l'evolució de la llengua...
)
i, fet l'apunt lingüístic
, en el meu cas, com que va ser un avortament provocat, clar, compto a partir d'aquell dia... el 4 de maig!

ABORT NO EXISTEIX segons el diccionari de l'institut d'estudis catalans... de fet, em fa un mal d'ulls cada cop que obro aquest post!!! (això s'explica perquè sóc editora...
)
existeix "abortiu", però les altres paraules d'aquesta arrel, avortar, avortament, etc. van amb v!!! (coses de l'evolució de la llengua...
)
i, fet l'apunt lingüístic
, en el meu cas, com que va ser un avortament provocat, clar, compto a partir d'aquell dia... el 4 de maig!
Hola noies, bé, a mi em va venir clavada als 34 dies que és el meu cicle. Avui em sembla que caurà la segona i que espero sigui de les últimes, jeje..perquè tinc una mala hòstia que no m'aguanto ni jo...li he fotut una bronca a la meva secre per una fotesa i li he demanat perdó, però clar, ara em fot morros (normal pobreta!)...uf..és que arribo d'una reunió i me n'ha tancat dos per demà a part de les que ja tenia i dos més pel dimecres (matí i tarda) total que fins el dijous aniré de corcoll amunt i avall...i segur que amb la regla...en fi! Estic d'acord amb la compi que deia que no ens hem de pendre això com una desgràcia, tot i que per nosaltres, i sobretot els primers temps ho veus així. També et dono la raó en que crec que la cultura de la societat ens hauria de preparar per dir, oju, et quedes prenyada però no tens res segur, pot anar bé o no anar-hi. A mi la meva gine em va recomanar no dir res fins la setmana 12 i jo li vaig espetar, ni que fos la infanta (som íntimes i per aixó li vaig dir) i ella em va dir que és quan hi ha més risc fins la 12...realment no em vaig aguantar i la setmana 7 ja ho sabia tot quisqui...però això de viure la pena, cadascú ho viu com vol i com pot. Jo tinc coneguts que em miren amb una cara de llàstima que em fa emprenyar, els hi he de dir que estic animada, que ara no puc fer altra cosa que tirar endavant i sempre dic el mateix: PIT I AMUNT!però és normal que cada persona s'ho prengui d'una manera diferent. Ara, crec però que no serveix de res deprimir-se! No val per res amargar-se, no ens tornaran els nostres cigronets, sino no faríem altre que plorar, oi? Però segur que el que serveix és posar-se les piles d'energia megapositiva i pensar que molt aviat serem unes mamis de la pera! I jo recomanaria fer una setmaneta de baixa (jo estava de 14 setmanes ) i estava matxacada (tot i que a mi em va pujar la llet també...) i vaig tenir part i legrat!
d
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 03, 2025 7:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
VisitantVi
creueta ha escrit:., no fotem!ABORT NO EXISTEIX segons el diccionari de l'institut d'estudis catalans... de fet, em fa un mal d'ulls cada cop que obro aquest post!!! (això s'explica perquè sóc editora...
)
existeix "abortiu", però les altres paraules d'aquesta arrel, avortar, avortament, etc. van amb v!!! (coses de l'evolució de la llengua...)
i, fet l'apunt lingüístic, en el meu cas, com que va ser un avortament provocat, clar, compto a partir d'aquell dia... el 4 de maig!
![]()
t'ho juruuuuuuuuuuuuu!!! que no m'ho invento, ho he mirat al diccionari de l'Institut d'Estudis Catalans (diccionari Català-Valencià-Balear) on-line: http://dcvb.iecat.net/
A mi tambe em feia mal d'ulls, per això ho he buscat, i mira!

ahhhhhhhhhhh nena! però aquest no és el diccionari normatiu!!!
és aquest:
http://dlc.iec.cat/
el que has mirat tu és un altre, malgrat que la digitalització hagi anat a càrrec de l'iec...

és aquest:
http://dlc.iec.cat/
el que has mirat tu és un altre, malgrat que la digitalització hagi anat a càrrec de l'iec...

- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
-
VisitantVi
Nira reina!!! com que morta de por???? Ostres no pot ser, has d'estar ilusionada per veure al teu cigru!!! Estigues tranquila que TOT VA BÉ!!!!!
Vinga va, ja se que costa però HAS DE PENSAR EN POSITIU!!!!!!! Ja veuràs com sense adonar-te'n haurà passat el dia i ens estràs explicant com t'ha emocionat veure al teu cigronet.
AMUUUUUUUUUNT ELS ÀNIMS EH?????

Vinga va, ja se que costa però HAS DE PENSAR EN POSITIU!!!!!!! Ja veuràs com sense adonar-te'n haurà passat el dia i ens estràs explicant com t'ha emocionat veure al teu cigronet.
AMUUUUUUUUUNT ELS ÀNIMS EH?????

-
VisitantVi
-
VisitantVi
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |