Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 03, 2025 1:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- formiga
- :: cèrvol

- Entrades: 545
- Membre des de: dv. set. 15, 2006 10:20 am
- Ubicació: Terrassa, catalunya
Hola!
Pujo aquest post amb una pregunta: Després del legrat han canviat els símptomes pre-regla? Jo ho dic perquè abans de quedar-me embarassada sempre em feien mal els pits una setmaneta abans i ara en canvi, no gens.
Una altra cosa que m'ha canviat són els cicles, però això ja sé que és més possible que passi. Abans els tenia molt llargs i ara els tinc de com a molt 30 dies...
Pujo aquest post amb una pregunta: Després del legrat han canviat els símptomes pre-regla? Jo ho dic perquè abans de quedar-me embarassada sempre em feien mal els pits una setmaneta abans i ara en canvi, no gens.
Una altra cosa que m'ha canviat són els cicles, però això ja sé que és més possible que passi. Abans els tenia molt llargs i ara els tinc de com a molt 30 dies...
-
VisitantVi
formiga!! A mi no em van fer legrat, però sí que m'han canviat els simptomes pre-menstruals!!!!! desde feia MOOOOOLTS ANYS una setmana abans de tenir la regla se m'inflaven els pits i em feien molt de mal, inclus al bixar i pujar escales me'ls havia d'agafar amb les mans!!!( ja se que sona ridicul, pero es lo que hay!!!
)
Bé, doncs ara tinc la regla, i no he tingut cap molestia als pits, ni els he notat inflats ni res.... Pensava que tampoc tindria mal de panxa, però no he tingut tanta sort.... mal de panxa sí qu en'he tingut, i molt!
Suposo que només deuen ser les primeres regles pel que diuen les nenes, després tot torna a ser com sempre... espero no averiguar-ho!!!!

)
Bé, doncs ara tinc la regla, i no he tingut cap molestia als pits, ni els he notat inflats ni res.... Pensava que tampoc tindria mal de panxa, però no he tingut tanta sort.... mal de panxa sí qu en'he tingut, i molt!
Suposo que només deuen ser les primeres regles pel que diuen les nenes, després tot torna a ser com sempre... espero no averiguar-ho!!!!

Jo he tingut el mal de cap de sempre, uns dies avans. Els pits avans els tenia inflats i hem feien mal i aquesta vegada no m'he notat res. I mal de panxa una mica més de lo normal. La resta com sempre. No se les altres regles com aniran i no crec que ho pugui saber, ja t'ho diré d'aquí un anyet, jajajja. Jo com la . a tope l'optimisme!!!!!!!!!!!!!!!!
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 03, 2025 1:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- coviovi
- :: granota

- Entrades: 231
- Membre des de: dl. jul. 16, 2007 5:58 pm
- Ubicació: Calafell
- Contacta:
gracies, noies!!!! La veritat, des del divendres que ja em trobo bé, el divendres vaig tornar a tenir el susto del dimarts. Va ser menys perque ja anava sobre avís, però no deixa de ser un ensurt......ara ja no tinc casi pèrdues, puc estar amb un salvaslip i prou, que ja és molt. A veure com em troba el metge demà, espero que estigui tot bé!!!!! Si em diu que està ok, demà mateix començo a buscar, que el meu home pobre ja casi està que puja per les parets!!!!!!
noies, un avís per les que esteu amb la primera regla post-abortament: jo d'estar tants dies tacant i amb aquella humitat al salva slip em van agafar fongs (sí noies, no n'havia tingut mai i ara se m'ha ajuntat tot) amb el tractament de la gine se'm van curar però em va dir que mai més fes servir tants sslips que eren lo pitjor del món per provocar humitat, fongs, etc...Jo amb la merda de viatjar tant, hi havia dies (normals eh?) que em canviava dos cops de sslip, total que encara provocava més producció de fluxe i és un peix que es mossega la cua. la soluci´de la meva gine ha resultat mano de santo: utilitzar una gaseta (sí de les de posar a les ferides) i no veieu el canvi!! no tinc ni una 10a part del flux d'abans, no fa olor ni res i a sobre, quan t'ho poses és molt més estèril que un sslip. Us ho recomano!! Mira que feia anys que m'ho deia i jo sense fer-li cas, fins que els putos fongs em van convéncer!! així doncs que aneu en compte que són lo peor!!
-
VisitantVi
EGR!!! com comencis a tenir ara vomits i marejos constants et penediràs del que has dit!!!
No pateixis dona que tot va bé
qsersera, merci pel consell!!! Jo ja evito portar-ne de salva-slips d'aquests, prefereixo haver de rentar calces més sovint i que el tema estigu ben airejat!
ara que això de la gassa pot ser tot un invent.....
No pateixis dona que tot va bé qsersera, merci pel consell!!! Jo ja evito portar-ne de salva-slips d'aquests, prefereixo haver de rentar calces més sovint i que el tema estigu ben airejat!
ara que això de la gassa pot ser tot un invent.....- Gasteiztik
- :: zebra

- Entrades: 1275
- Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm
Tranquil·la EGR maca. Això a cada persona li agafa diferent, jo per exemple no vaig tenir mai ni un mareig ni un malestar ni res (ni la meva mare tampoc), només son i lo de les olors. Lo que és patir... totes les que em passat per aquesta experiència tan dura segur que patirem tot l'embaràs. Casum.
Què passa dilluns? Ja tens visita?
Què passa dilluns? Ja tens visita?
dilluns, ja, EGR? que bé! ja ens ho explicaràs...
nena, i quina mania és aquesta que t'has de trobar PITJOR com a mostra que l'embaràs va bé??? oblida-ho!
i dóna sort si només tens algun mareig ocasional!!!
ja veuràs que dilluns et quedaràs ben tranquil·la...
però com diu l'ester, el patiment no ens el traurem mai... així que anem-nos-hi acostumant!
nena, i quina mania és aquesta que t'has de trobar PITJOR com a mostra que l'embaràs va bé??? oblida-ho!
ja veuràs que dilluns et quedaràs ben tranquil·la...
però com diu l'ester, el patiment no ens el traurem mai... així que anem-nos-hi acostumant!

EGR moltes felicitats!! Com diuen totes, mai ens traurem aquest patiment, és inevitable, jo hi havia dies q fins i tot tenia arritmies de l'angoixa que passava. Al final vaig parlar amb una meva amiga que és ginecòloga i em va dir q no havia de patir tant, tot i que era normal amb l'experiència q tenim, però que és més probable que un embaràs vagi bé que no pas malament!!
Molts ànims i a veure què et diuen dilluns...

Molts ànims i a veure què et diuen dilluns...

Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |