Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!
-
VisitantVi
- coviovi
- :: granota

- Entrades: 231
- Membre des de: dl. jul. 16, 2007 5:58 pm
- Ubicació: Calafell
- Contacta:
Això mateix, EGR, volem una crònica el dilluns!!!!!!!! Anims que tot estarà perfecte!!!!!!!!
Jo acabo de tornar del metge, i m'ha dit que ho vaig expulsar tot el dimarts passat, i que ara tindré uns dies "tontos" fins que em baixi la primera regla. I que, a la que em baixi, ja ho podem tornar a intentar, i que l'any que vé em vol visitar però amb nen a dintre!!!!!!! Estic super contenta!!!!!!!!!!
Jo acabo de tornar del metge, i m'ha dit que ho vaig expulsar tot el dimarts passat, i que ara tindré uns dies "tontos" fins que em baixi la primera regla. I que, a la que em baixi, ja ho podem tornar a intentar, i que l'any que vé em vol visitar però amb nen a dintre!!!!!!! Estic super contenta!!!!!!!!!!
-
VisitantVi
- coviovi
- :: granota

- Entrades: 231
- Membre des de: dl. jul. 16, 2007 5:58 pm
- Ubicació: Calafell
- Contacta:
masana ha escrit:Que bé Coviovi, així dona gust, veuret tan contenta i animada. Vinga que la proxima setmana obro el post del desembre i et tindrem present a la llista a l'espera de l'ovulito. JJAJAJAJAJA!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ostres, a veure si realment me'l porta el Pare Noel jijiji. com a mínim, el número 1 de desembre no podré ser, a veure si sóc la 10 o la 15!!!!!!!!!!

Hola, chicas!
¿qué tal el finde? ¿ha ido bien? espero que sí........yo he estado "ovulando"....jajajajaj.......y tengo muchas esperanzas de haberme quedado
!!...jajajjaa.,,................hemos hecho muchos deberes en los días clave.........a ver si hay suerte
De momento tengo unos psicosíntomas que tela!!!!!!!!!!
La barriga super hinchada y una sensación de "empacho".........jajajaj..... esto me da muchos ánimos, porque es precisamente lo mismo que sentí en julio, cuando me quedé
!!!......pero bueno, ahora toca esperar hasta el 7 de diciembre, que me toca el test!!!!!
Suerte a todas!!!! ya iré contando..........

¿qué tal el finde? ¿ha ido bien? espero que sí........yo he estado "ovulando"....jajajajaj.......y tengo muchas esperanzas de haberme quedado
!!...jajajjaa.,,................hemos hecho muchos deberes en los días clave.........a ver si hay suerte
De momento tengo unos psicosíntomas que tela!!!!!!!!!!
La barriga super hinchada y una sensación de "empacho".........jajajaj..... esto me da muchos ánimos, porque es precisamente lo mismo que sentí en julio, cuando me quedé
!!!......pero bueno, ahora toca esperar hasta el 7 de diciembre, que me toca el test!!!!!
Suerte a todas!!!! ya iré contando..........

Monimoni, MOLTA SORT... Jo tinc el test pel dia 3 i nop se si aguantareeeeeeeeee¡¡¡¡
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Hola Monimoni;
Per aqui tot igual. Els meus psicosimptomes aquest mes son molt vesties, em fan un mal els pits que quasi no he pogut dormir la nit pasada i ara encara m'en fan mes. Aquesta nit he somiat que tenia una nena i la meva sogre no sabia dir el seu nom. Que fort el cervell, eh? ni quan dorms et deixa de perseguir el tema.
Per aqui tot igual. Els meus psicosimptomes aquest mes son molt vesties, em fan un mal els pits que quasi no he pogut dormir la nit pasada i ara encara m'en fan mes. Aquesta nit he somiat que tenia una nena i la meva sogre no sabia dir el seu nom. Que fort el cervell, eh? ni quan dorms et deixa de perseguir el tema.
Edat: 38 anys
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Noies he trovat el "superglue" per l'implantació!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahir hem vaig comprar un llibre "Dietas para embarazadas", t'aconsella sobre l'alimentació que has de portar avans, durant i despres de l'embaras. Dons hi ha un apartat que parla dels problemes a l'embaras, i diu que la malloria de casos son per una falta de vitamines A, E i Zinc que son basiques per la fecundació i implantació de l'ovul.
La vitamina E i el Zinc els trovem al germen de trigo: 2 cullaradas al dia.
La vitamina A (beta carotenos) la trovem al polen: 2 cullaradas al dia. El polen també porta vitamina B6 i acid folic.
Ahir hem vaig comprar un llibre "Dietas para embarazadas", t'aconsella sobre l'alimentació que has de portar avans, durant i despres de l'embaras. Dons hi ha un apartat que parla dels problemes a l'embaras, i diu que la malloria de casos son per una falta de vitamines A, E i Zinc que son basiques per la fecundació i implantació de l'ovul.
La vitamina E i el Zinc els trovem al germen de trigo: 2 cullaradas al dia.
La vitamina A (beta carotenos) la trovem al polen: 2 cullaradas al dia. El polen també porta vitamina B6 i acid folic.
-
VisitantVi
cullooooooooo!!!!! el primer gine al que vaig anar (quan començavem a posar-nos a buscar) em va dir que la vitamina A estava contraindicada, que no era res greu, però que no estava demostrat que no fós perjudicial per l'embaràs....
clar que ben pensat... potser fa tant de temps ja que potser ara han descobert que va de conya!!!

clar que ben pensat... potser fa tant de temps ja que potser ara han descobert que va de conya!!!

Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |