3 mesos d'espera desprès de un abort?

Problemes durant l'embaràs.
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dj. gen. 10, 2008 8:42 am

molt bé, meri, ahí tus...ovarios!! xx:-D xx:-D xx:-D

som-hi, anem a buscar un altre positiu!!! :carro: :carro: :carro:
Nira
:: conillet
:: conillet
Entrades: 372
Membre des de: dt. jul. 10, 2007 3:47 pm

EntradaAutor: Nira » dj. gen. 10, 2008 9:13 am

Meri, veig que estàs molt més animada,que bé, me n'alegro molt!
Jo vaig tenir un avortament al juliol i només em van fer esperar una regla (estava de 12 setmanes). La ginecòloga em va dir que no hi havia res als llibres sobre quan s'havia d'esperar (suposo que sempre i quan no siguin casos especials) i que per tant ella creia que amb una regla n'hi havia prou. Doncs vam esperar a que vingués i ens hi vam tornar a posar. A la primera no vam tenir sort però sí a la segona, i sempre penso que el cos sap el que s'ha de fer i si toca, toca.

Creueta, com ho tens tu?
Imatge
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dj. gen. 10, 2008 9:46 am

nira, jo vaig avortar al maig (a les 15 setmanes), al setembre ens hi vam tornar a posar, per primer cop (a diferència de la primera cerca) controlant temperatures, amb omifin... TOT EL PACK!!!
;-)
així que en principi espero trigar menys a quedar-m'hi que el primer cop, que vaig trigar 15 LLARGS MESOS!!! xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o

i és que dic jo que tanto va el cántaro a la fuente... que al final t'embarasses, NOOOOOOOOOOO???? neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 10, 2008 9:53 am

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
ovulito, soldaditos, feu el refotut favor d'escoltar aquestes nenes tant maques i feu feina d'una vegadaaaaaaaaaaaaa!!!! que ja està bé de tant fer el manta!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
meri68
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dj. gen. 10, 2008 1:52 pm

ovulito, soldaditos, feu el refotut favor d'escoltar aquestes nenes tant maques i feu feina d'una vegadaaaaaaaaaaaaa!!!! que ja està bé de tant fer el manta!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

jajajajaja que em trencooooooooo
neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
coviovi
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dl. jul. 16, 2007 5:58 pm
Ubicació: Calafell
Contacta:

EntradaAutor: coviovi » dv. gen. 11, 2008 3:51 pm

Meri, si teniu ganes, poseu-vos!!!!!! Jo vaig tenir l'abort al novembre, el dia 22 el gine em va fer la eco i em va dir que estava neta, que m'esperés una regla i que em posés. De fet, no m'he esperat......però avui m'ha baixat la primera regla "després de", o sigui que ara oficialment m'hi puc posar (encara que porti tot el mes de Desembre fent warriors, eh???) O sigui, que t'espero pels positius del febrer!!!!!!!!!
meri68

EntradaAutor: meri68 » dg. gen. 13, 2008 1:25 pm

Ai, si! Jo també espero que sigui així, jajajaja :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
Imatge
cabreta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dv. gen. 18, 2008 8:11 pm

jo tambe tinc entes que despres de la primera regla t'hi pots posar... sempre que tu t'hi vegis en cor... a mi em van fer unes proves i altres tonteries i quan em van donar llum verda m'hi vaig quedar
ANIMS
jochechita
:: lleona
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dv. set. 21, 2007 9:04 am

EntradaAutor: jochechita » dj. gen. 24, 2008 5:35 pm

wolas meri!!!!

sóc nova aqui, de fet he estat llwgint els posts i el teu m´ha cridat l´atenció, mira t´explico.

ja ha passat temps desde aleshores, al 2004 em vaig quedar embarassada i quan estava de 8 setmanes vaig començar a tenir perdues :-(( , al cap de dos dies de repós vaig haver d´anar a la clinica per fer-me un legrat, el ginecoleg em va recomenar un parell de regles per tornar a intentar-ho, però ....al tenir la primera regla i passats 14 dies vaig veure que estava ovulant...el meu marit i jo estaven aquella nit...diguem-ne entusiasmats i li vaig dir: estic ovulant,eh? i em va dir: seria molta casualitat!! toma castanya...tinc a "la casualitat" veient la tele ara mateix...vaig tenir un embaràs genial i cap problema, de fet ara estem animats a tenir un germanet i li vaig comentar quan de temps haviem d´esperar doncs prenc anticonceptius, em va dir que quan volgués que no calia esperar....

Espero que d´aqui poc poguis tenir al teu bebito i tot vagui de conya :trona:
maromilla
:: cèrvol
Entrades: 568
Membre des de: dv. oct. 05, 2007 5:52 am

EntradaAutor: maromilla » ds. gen. 26, 2008 7:16 pm

Hola meri! jo tb vaig tenir un legrat al novembre, al desembre vaig anar a la revisió i ja m'havia vingut la primera regla, li vaig preguntar a la ginecòloga quan podia tornar a intentar-ho i em va dir q dp de la primera regla quan volgués i com ja l'havia tingut doncs que m'hi posés. El cas és q calculant vam veure que ja havia ovulat així que em va tornar a venir a principis de gener i se suposa que demà ha de tornar però espero que no torni i tingui un gran positiu.
Sort! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
meri68

EntradaAutor: meri68 » ds. gen. 26, 2008 7:29 pm

Hola nenes!
Gràcies per compartir amb mi les vostres experiències. Jo al final he tirat pel dret i m'hi he posat a la primera ovulació... resultats? ho sabrem a principis de febrer (encara que no crec que tingui tanta punteria) ;-)
Imatge
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » dg. gen. 27, 2008 11:23 am

Molta sort meri, jo també pensava q no l'havíem encertat i mira... :ok:
Imatge
Imatge
Castanyeta
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm

EntradaAutor: Castanyeta » dc. març 12, 2008 5:43 pm

Amunt per a la CATE i la IMC.
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Cate
Entrades: 560
Membre des de: dj. març 06, 2008 4:11 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Cate » dj. març 13, 2008 4:04 pm

Amunt totes VALENTES !! :cangui:
meri68

EntradaAutor: meri68 » dj. març 13, 2008 8:38 pm

Que poquet et queda pel test! hi han expectatives bones?? :globus:
Imatge
Crispina
:: tigre
:: tigre
Entrades: 773
Membre des de: dj. set. 06, 2007 10:05 pm

EntradaAutor: Crispina » dj. març 13, 2008 9:30 pm

Veig que ho patim moltes aixo! A mi tambe m'han dit una ovulació i ja tenim unes ganes tot i que encara estic amb perdues! Sona estrany tenir ganes de que et vingui la regla ¿?? i res, a tornar a començar :-())
rateta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 9:30 am

EntradaAutor: rateta » dv. març 14, 2008 8:24 am

Jo vaig tenir l'avort complert el 7 de febrer. Ara m'ha vingut la 1a regla i em faran la histerosalpingografia d'aquí 7 dies. En principi i si tot surt correcte, després de la prova ja ens hi podrem tornar a posar. O sigui q hauran estat 2 regles aprox.
Ens en sortirem!
Cate
Entrades: 560
Membre des de: dj. març 06, 2008 4:11 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Cate » dv. març 14, 2008 10:42 am

Meri hi havien mooolts psicosímptomes i prou, quin xasco. La veritat és q m'havia fet totes les il.lusions del món. Tinguent en compte el dia q vaig ovular ahir portava tres dies de retard !!!! el periodo luteo aquest no és de catorze dies !!!!. Perdoneu, però em sento frustrada i avergonyida per haver caigut en el meu propi parany.....Avui estaré enfadada i trista, però a partir de demà, com diueu moltes: ENDAVANT LES ATXES o PIT I picarols. :cangui: :cangui: :cangui: :cangui: :cangui: :cangui:
ALNU
Entrades: 2440
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: ALNU » dv. març 14, 2008 10:50 am

Cate, la fase lutia depen de cada dona. Pot anar des de els 9 dies fins als 16(crec). Encara que la normal és de 14.Així que pot ser que la tinguis més llarga. Jo sense anar més lluny la tinc de 16 dies...
Imatge
meri68

EntradaAutor: meri68 » dv. març 14, 2008 10:55 am

cate, com et controles la ovulació? Potser ho vas calcular malament...
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::