Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!
Hola noies, perdoneu però és que aquests dies vaig de cul a la feina, bé, això és normal però entre viatges i reunions no paro pel despatx. Me n'alegro molt EGR de que tot es vagi asserenant, tingues paciència i ja veuràs com tot acaba bé! també he entrat perquè us volia dir que com que la setmana que ve torno a marxar tres dies per feina, no sé com ho tindré per entrar i desitjar-vos MOLT BON NADAL! Ens haurem de posar com objectiu ser positives aquests dies i pensar que com més tranquiles i animades estem, més cigronets vindran molt aviat!!
Petons a totes!!!
Petons a totes!!!
-
VisitantVi
- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
Meri68; molts nims reina¡¡¡
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Ho sento moltíssim, Meri!!!
La veritat és que al principi és molt dur, i estaràs trista.....però de mica en mica, totes ens hem sortit......ja veuràs que el temps passa molt de pressa i en quant puguis, ho tornes a intentar.....mira'm a mi,...vaig esperar els mesos que em van dir, i desprès m'he tornat a quedar a la primera.......
Molts ànims, guapa!!!!...........
La veritat és que al principi és molt dur, i estaràs trista.....però de mica en mica, totes ens hem sortit......ja veuràs que el temps passa molt de pressa i en quant puguis, ho tornes a intentar.....mira'm a mi,...vaig esperar els mesos que em van dir, i desprès m'he tornat a quedar a la primera.......
Molts ànims, guapa!!!!...........

- carbassona
- :: girafa

- Entrades: 2809
- Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm
Hola Meri, reina, em sap molt greu, si necessites alguna cosa només m'ho has de dir.
Jo el mes de març de l'any passat vaig tenir un avort i la veritat és que es passa malament, i quan hi tornes a quedar estàs super espantada però ja veuràs com tot anirà molt bé.
Ara tinc una nena de 10 mesos i la veritat és que vaig anar molt espantada gairebé els cinc primers mesos de l'embaràs.
Sobretot ara cuida't i si necessites plorar o desfogar-te de veritat, fes-ho.
I com tothom acaba dient, la naturalesa és sàvia, però picarols, és molt dur quan et passa, ehhh.
Bé reina, cuida't molt, i lo dit si necessites res compte amb mi, sents.
Petonasssssoooooosssssss.
Jo el mes de març de l'any passat vaig tenir un avort i la veritat és que es passa malament, i quan hi tornes a quedar estàs super espantada però ja veuràs com tot anirà molt bé.
Ara tinc una nena de 10 mesos i la veritat és que vaig anar molt espantada gairebé els cinc primers mesos de l'embaràs.
Sobretot ara cuida't i si necessites plorar o desfogar-te de veritat, fes-ho.
I com tothom acaba dient, la naturalesa és sàvia, però picarols, és molt dur quan et passa, ehhh.
Bé reina, cuida't molt, i lo dit si necessites res compte amb mi, sents.
Petonasssssoooooosssssss.
Meri, molts ànims reina, i segueix el consell de les noies, plora el que et convingui, no te n'estiguis, i sino vols plorar, doncs fes el que et vingui de gust, però no et desanimis! aviat portaràs un cigronet ben maco! Ja veus que les noies s'hi han quedat molt ràpid, i jo no et pensis,el vaig perdre el 18 /08 però sino hagués sigut perquè per varies tonteries m'han inflat a antibiòtics i hem hagut de parar la búsqueda fins ara (ahir vaig tenir la última visita i ja estic llesta dels p...antibiòtics) segur que ja hi tornaria a estar, mira si en sóc d'optimista!! així que molts ànims i descansa, i que et mimin i cuidin molt.
un petonàs!
un petonàs!
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |