3 mesos d'espera desprès de un abort?
Nenes això meu és un expedient X.
Jo era de les de 28 dies. Tinc l'abort i el primer cicle de 35 i el segon de 25 dies, no miro l'ovulació pq el gine diu q esperi almenys 2 cicles.
Aquest és el primer q ho tornem a intentar. El dia 27 i 28 el test d'ovulació dóna positiu , ( no molt fort , però si q marca)el dia 29 ja no marca , jo en principi calculo 14 dies i com a resultat dóna un cicle de 25 dies , igual q l'anterior ( conclusió meva: m'ha canviat el cicle), però no, m'ha baixat al cap de 17 dies de l'ovulació . Si q el resultat és un cicle de 28 dies ( normal en mi) , però el q m'extranya és q ovulés tant aviat .
Ja m'informaré de la fase lutea a veure si entenc el que m'ha passat.
La veritat ja m'està bé per fer-me il.lusions !!.
Merci guapes.

Jo era de les de 28 dies. Tinc l'abort i el primer cicle de 35 i el segon de 25 dies, no miro l'ovulació pq el gine diu q esperi almenys 2 cicles.
Aquest és el primer q ho tornem a intentar. El dia 27 i 28 el test d'ovulació dóna positiu , ( no molt fort , però si q marca)el dia 29 ja no marca , jo en principi calculo 14 dies i com a resultat dóna un cicle de 25 dies , igual q l'anterior ( conclusió meva: m'ha canviat el cicle), però no, m'ha baixat al cap de 17 dies de l'ovulació . Si q el resultat és un cicle de 28 dies ( normal en mi) , però el q m'extranya és q ovulés tant aviat .
Ja m'informaré de la fase lutea a veure si entenc el que m'ha passat.
La veritat ja m'està bé per fer-me il.lusions !!.
Merci guapes.

- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Cate, a mi em van canviar la durada dels cicles i de la regla després de l'avortament que vaig patir al novembre: em van dir que la primera regla podia trigar entre 30 i 60 dies, i en va trigar només 30. Dic només pq jo sempre havia estat de cicles de 35 dies aproximadament (de fet, entre 33 i 38 dies; algun de 40 i tot). Els dos següents han estat de 28 i 30, cosa mai abans vista en mi (excepte quan prenia pastilles anticonceptives). La regla també se m'ha escurçat: abans estava 1 setmana llarga, amb quantitat que anava de menys a més i després de més a menys, i em dura ara uns 5 dies, amb dos de forts al principi i la resta propinetes que amb un salvaslip en tinc prou.
Vaig fer la prengunta en aquest fòrum i varies noies em van contestar que a elles també els havia canviat.
Misteris de la natura!
Vaig fer la prengunta en aquest fòrum i varies noies em van contestar que a elles també els havia canviat.
Misteris de la natura!
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
Gràcies castanyeta, he estat mirant per la xarxa però tampoc he aclarit res. O sigui que com molt bé dius tu, misteris de la natura, resignació i per la propera forces tests d'ovulació o com diu el meu home: " fem'ho cada dia i així segur que no se'ns escapa".
" a grandes males grandes remedios" !!!! 
" a grandes males grandes remedios" !!!! 
- Castanyeta

- Castanyeta

Re: 3 mesos d'espera desprès de un abort?
el pujo altre cop.
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
Re: 3 mesos d'espera desprès de un abort?
Hola... rescato aquest post, perquè en volia obrir un d'igual, però abans he volgut buscar si n'hi havia un referent a aquest tema... me l'he llegit tot, i he vist les vostres experiències. M'ha animat veure que la majoria ja sou mares, i algunes esteu a punt!
Fa 5 setmanes vaig tenir un avortament espontani, a les 7 setmanes... Aquest cicle he anat controlant temperatures per veure si el meu cos feia coses extranyes, però ha estat tot molt normal, he tingut una regla normal... Avui he anat al gine per veure si ja em donava llum verda, i m'ha revisat, m'ha dit que està tot correcte, però que ell recomana que m'esperi una altra regla...
No tinc ganes d'esperar-me, jo em sento forta per tornar-hi, però també hi ha allò de que si el tornés a perdre em sentiria fatal per no haver esperat més... uf!!
He llegit per aquí que a totes ens diuen coses diferents, i que depèn del gine que et toca...
Encara no sé què faré, ho haig de consultar amb el coixí a veure si m'il·lumino...
Gràcies per les vostres experiències noies!!
Fa 5 setmanes vaig tenir un avortament espontani, a les 7 setmanes... Aquest cicle he anat controlant temperatures per veure si el meu cos feia coses extranyes, però ha estat tot molt normal, he tingut una regla normal... Avui he anat al gine per veure si ja em donava llum verda, i m'ha revisat, m'ha dit que està tot correcte, però que ell recomana que m'esperi una altra regla...
No tinc ganes d'esperar-me, jo em sento forta per tornar-hi, però també hi ha allò de que si el tornés a perdre em sentiria fatal per no haver esperat més... uf!!
He llegit per aquí que a totes ens diuen coses diferents, i que depèn del gine que et toca...
Encara no sé què faré, ho haig de consultar amb el coixí a veure si m'il·lumino...
Gràcies per les vostres experiències noies!!
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |