Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!

Problemes durant l'embaràs.
SIP
:: girafa
Entrades: 2204
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: SIP » dj. jul. 10, 2008 8:47 am

Castanyeta, quants dies t'ha tardat la regla?
Jo ara m'estic prenent oli d'onagra q diuen q va bé per regular una miqueta. I ahir vaig anar amb l'acupuntora a veure q tal em va.
Castanyeta
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dj. jul. 10, 2008 9:24 am

Si s'acaba de decidir avui, 37; si baixa demà, 38.
En la'ltre avortament (no va ser legrat, sino natural (però diferit)), va trigar 29 dies.
(SIP, t'he enviat un mp)
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
SIP

EntradaAutor: SIP » dj. jul. 10, 2008 12:35 pm

Castanyeta nina, has trobat algo?
Betti
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1259
Membre des de: dg. abr. 13, 2008 7:53 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Betti » dj. jul. 10, 2008 2:40 pm

Hola guapes,
quin greu haver d'entrar en aquest post... però aquí em teniu...
Castanyeta, tu també per aquí? ostres quin greu...

En fi...
La Sip ja em coneix, però he tingut un abortament a les 6 setmanes d'embaràs que havia aconseguit amb FIV.
De fet ENCARA estic abortant després de 8 dies!!! Vaig començar el dia 2 de juliol i encara no he fet net... el gine m'ha dit que tot està bé però que puc tenir pèrdues durant 15 dies... uff.. estic bastant desanimada, però paciència, que és el que recomaneu més per aquí.

Amb el meu home encara no hem parlat de tornar-ho a provar, primer haig de deixar de sagnar, (i a més fa 4 dies que tinc diarrees, o sigui que, mireu el panorama...)...

Vosaltres sabeu quants dies triga a venir la regla? a partir de quan haig de començar a comptar? El gine em va dir que em vindria entre 30 i 40 dies...

Bé, guapes, ànims a totes, que segur que ens fa falta!!! :globus:
http://camidafrica.blogspot.com

GINA DJABA ja ets amb nosaltres!!
ESTEM JUNTS: 26 de setembre 2011
lluna6631
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 11:44 am

EntradaAutor: lluna6631 » dj. jul. 10, 2008 5:32 pm

Betti bonica, ho sento molt. Sembla que fa molt poc, de fet dius que encara estas treient....No se, a mi em van fer legrat i als trenta i pocs dies em va venir la regla.
Si mires aquest post, totes pregunten el mateix, quan s'ha d'esperar, alguns gines diuen dos, tres fins a sis regles. Pregunta-li a ell/a que et sabrá dir millor.

Jo també vaig perdre un embaraç per FIV a les 11 setmanes. Es molt difícil arribar a l'embaraç, quan et quedes per FIV vol dir que fa bastant que busques, i es...bueno que t'he de dir.

La veritat es que fa falta una miqueta de temps per asumir la pèrdua, això és com un dol, plora, parla molt i digues que sents, deixa't mimar i el més important, desfogat aqui al socpetit, per que som moltes les que hem passat per això i aqui ens sentim acompanyades.

Vinga reina, molts ànims, i qualsevol cosa aqui em tens, aqui ens tens.
Una abraçada ben forta
LLuna :cnena: :cnena:

Imatge
Castanyeta

EntradaAutor: Castanyeta » dj. jul. 10, 2008 6:42 pm

Betti ha escrit:Hola guapes,
quin greu haver d'entrar en aquest post... però aquí em teniu...
Castanyeta, tu també per aquí? ostres quin greu...

Sí, noia, jo en porto dos. El segon, per cert, amb una experiència bastant similar a la teva (l'he llegida a RA), unes 4 hores esperant que m'entressin a quiròfan per fer el legrat, amb una partera al costat que no parava de cridar, gemegar i plorar a cada contracció... va haver-hi un moment que li vaig dir que fes el favor de no queixar-se tant, que no sabia la sort que tenia, però també va haver-hi estones que vaig acabar animant-la jo a ella.

Noia, a mi també em sap molt de greu per tu! Si normalment això és fotut... ja vaig dir quí per la SIP que lo vostre, amb RA pel mig, em sembla molt més fort encara. :-(( De totes maneres, ànims! (quin remei, oi?)
Imatge

Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Movi
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dj. juny 26, 2008 9:16 pm

EntradaAutor: Movi » dj. jul. 10, 2008 10:36 pm

Hola!

Em sap molt de greu tot el que esteu passant... jo he patit 3 avorts i no és fàcil, però LA VIDA CONTINUA!
Ara ho estem tornant a provar i avui m'havia de venir la regla i encara no ha vingut... tinc tots els símptomes, mal als pits, dolor a la panxa... però com que també vaig tenir el mateix quan estava embarassada no sé què pensar. Realment no em vull fer masses il·lusions.

A mi, en el primer avort em van dir que esperes un mes per tornar-ho a provar, i en els altres dos em van dir dos mesos... cada metge canvia.

Ja us aniré informant... ja que si realment estigués embarassada tot just començaria el patiment... i és que com que no t'asseguren que no puguis tornar-lo a perdre...

Ànims a totes. Ho aconseguirem!
SIP

EntradaAutor: SIP » dv. jul. 11, 2008 6:51 am

Betti nina! Sí q és fotut haver d'entrar en aquest post però entre totes ens donem suport.
A mi tb em va dir el gine q seguiria tacant dies, de fet encara taco, molt poquet al anar al lavabo però encara taco una miqueta. I la regla.... en teoria al cap d'uns 30-40 dies ha de baixar-te. A mi em van dir q esperés 2 regles per tornar a l'IVI però el meu gine em va dir 1, i em va acabar dient q fes les 3 setmanes d'abstinència i tenia via lliure, com q ho tenim complicat per la via natural........
Q tal noies? Com esteu?
lluna6631

EntradaAutor: lluna6631 » dv. jul. 11, 2008 7:44 am

Moltse Viñolas, molta sort i molts ànims. Entenc que diguis que el teu patiment comença quan estiguis embarassada. Deus haver patit molt. Et desitjo de tot cor que tot vagi bé, que aquesta vegada sigui la bona .

SIP, Betti, com aneu? Castanyeta, gaudint de l'estiu i agafant forces per tornar-hi, no???

Jo estic amb bastanta energia, la propera setmana m'ha de venir la regla, espero que les hormones no em tornir a fer una mala passada.

Petonets a totes
Lluna :cnena: :cnena:

Imatge
Castanyeta

EntradaAutor: Castanyeta » dv. jul. 11, 2008 7:54 am

lluna6631 ha escrit: Castanyeta, gaudint de l'estiu i agafant forces per tornar-hi, no???

Bé, més que gaudint-ne, patint la calor i esperant que arribi l'agost i les desitjadíssimes vacances! Vosaltres esteu e vacances? baixa? curru?

Avui ja tinc la r. aquí. 38 dies, ha trigat.
Imatge

Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
SIP

EntradaAutor: SIP » dv. jul. 11, 2008 8:08 am

Bueno castanyeta, així ja ha baixat dins de la normalitat, no? Baixa molt forta dsprés d'una avort o baixa igual q sempre?
Jo estic treballant, faig vacances de l'1 d'agost (ultim dia q treballo) fins el 24. Aquests dies estaré missing xq a casa no tinc internet, a casa dels meus pares sí, si hi pujo algun dia amb temps ja us diré cosetes.
Jo porto un costipat...... tinc mal de coll, tos i mocs ja fa 4 dies!!!!!! uuuuuuuufffffffffff
Castanyeta

EntradaAutor: Castanyeta » dv. jul. 11, 2008 12:52 pm

SIP ha escrit:Bueno castanyeta, així ja ha baixat dins de la normalitat, no? Baixa molt forta dsprés d'una avort o baixa igual q sempre?

Sí, és una mè tronar a tenir al r., però alleuja saber que el cos funciona normalment!
No sé si baixa més forta, però sí que és una regla diferent. Crec que l'altra vegada em va sorprendre pq em va durar pocs dies (jo habitualment m'hi estava una setmaneta...) i crec que els primers van ser bastant fortets. Ara de moment tinc la quantitat normal per ser primer dia i en canvi, cosa rara en mi, ja se m'anunciava fa tres dies amb unes taquetes, que normalment no en tinc. En resum, no sabria explicar ben bé com, però és una regla diferent de les habituals.
Imatge

Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
lluna6631

EntradaAutor: lluna6631 » dv. jul. 11, 2008 5:58 pm

Castanyeta, ja la tens....a mi em va venir forteta, pero pocs dies....
Bueno, el cos torna a normalitzar-se, important per poder tornar a la càrrega. A mi em vindrà la propera setmana ...però sento dolor ja...no se que pot ser....

Jo estic de vacances, tinc juliol i agost, soc mestra.....però com que tinc festa em toca fer canguros a tota la familia.... Nosaltres no podem fer un viatge molt lluny, no tenim gaire diners. Anirem a Osca, a casa d'una amiga i a la Expo....I si podem tenim un amic a Londres i anirem uns dies...tirarem d'amistats.

Una abraçada

Imatge
Movi
Entrades: 12
Membre des de: dj. juny 26, 2008 9:16 pm

EntradaAutor: Movi » ds. jul. 12, 2008 10:08 pm

Nenes... estic dels nervis ! El dia 10 m'havia de venir i no ha arribat!
He comprat un test però he decidit no fer-lo fins dilluns... si aguanto.

Ja us aniré informant ... la quarta serà la bona... això espero. :r)
Castanyeta

EntradaAutor: Castanyeta » dg. jul. 13, 2008 8:44 pm

La quarta?? Portes tres embarassos i tres avortaments?
Quin currículum, tu! Jo no sé si ho aguantaria... Si és així, em sap molt de greu i, efectivament, creuo els dits pq a la quarta vagi la vençuda!
Imatge

Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
SIP

EntradaAutor: SIP » dl. jul. 14, 2008 6:41 am

Bon dia noies!!!!!!
Q tal? Com aneu?
Una pregunteta, dsprés de l'avortament us van donar uns dies d'abstinència i sense poder-vos banyar? Recordeu q jo el vaig expulsar amb les pastilles, q no vaig fer legrat.
A mi em van dir 3 setmanes, i les fa el dilluns q ve però no sé si ve de 2 dies per poder anar a la platja aquest finde.......
lluna6631

EntradaAutor: lluna6631 » dl. jul. 14, 2008 7:43 am

SIP: Jo crec que a mi em van dir un mes d'abstinència, i sense banyar-me no recordo tant...A més si l'has expulsat tu...jo trucaria al ginecòleg, i m'asseguraria. Com estàs SIP?

Castanyeta, com vas?

Movi, espero que estiguis embarassada i tot vagi molt bé, em sap molt de greu tot el que t'ha passat, et mereixes quedar-te ja.
MOLTA SORT!!!

Ja ens diràs alguna cosa.

Com esteu noies? Jo em trobo bé, amb ganes de fer coses i molt relaxada...per primera vegada en quatre anys em trobo molt i molt relaxada....

Imatge
SIP

EntradaAutor: SIP » dl. jul. 14, 2008 8:20 am

Lluna, m'alegro q estiguis bé! estar relaxada és el millor q hi ha!!!!!!
Movi reina, sento moltissim tot el q t'ha passat. T'has fet el test???????
El gine em va dir, 3 setmanes i dsprés em va dir, molt apurar 2 setmanes però millor 3, així q suposo q si dilluns-dimarts fa les 3 setmanes per banyar-me el dissabte no passarà res, no? Es q em fa cosa trucar-lo xq els dies de l'avort el vaig trucar fins i tot al movil i a casa seva!!!!! jejejeje
lluna6631

EntradaAutor: lluna6631 » dl. jul. 14, 2008 4:22 pm

SIP, si t'ha dit dos-tres setmanes, dissabte serà això, no? entre dos i tres setmanes....

Demà començo un curs de patchwork, el meu home em va regalar un curs, per què durant aquest mes no em quedés a casa tot el dia...i demà començo, i en tinc moltes ganes. Ja us explicaré, en feu alguna de patchwork,

petons
SIP

EntradaAutor: SIP » dt. jul. 15, 2008 6:32 am

Bon dia nines!
Doncs sí, tinc ganes q arribi el cap de setmana (i liberar mis emociones....jejejejej) però a partir d'aquest finde tiro via lliure, sé q possibilitats en tinc poquissimes però bueno, almenys tindrem aquella ilusió durant uns dies i a esperar si més no q baixin les regles x poder començar nou tractament.
No, jo no faig patchwork però m'encantaria!!!!!!! és xulissim!!!!! la meva mare en va fer una temporadeta i li va agradar molt! el q passa q dsprés la meva germana va tenir la nena i com q la cuidava la meva mare...... se li va acabar i ja no hi ha tornat, però li agrada moltissim.

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::