Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!

Problemes durant l'embaràs.
SIP
:: girafa
Entrades: 2204
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: SIP » dj. jul. 24, 2008 7:57 am

Noies, tinc un dubte! Dsprés d'un avort, s'ovula abans de baixar la regla? Es q em dona la sensació q estic ovulant!!!!!! (en el meu cas és estrany xq no ho faig gairebé mai, tinc ovaris poliquistics) tinc molt de fluxe clara d'ou, cosa q no havia vist mai tan exagerat i em fa mal l'ovari dret, fins a l'ingle! a més, estic a 24 dies dsd l'avort+14 dies q tarda a baixar la regla, serien 38! ja podria ser això, no?
Castanyeta
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dj. jul. 24, 2008 9:21 am

SIP, sí que s'ovula, encara que si és el primer cicle després de l'avortament, és possible que ovulis fora dels terminis (una mica més tard) que fins ara havien estat habituals.

Puça, la recuperació física del legrat és molt ràpida. Lo més chungo és l'anestèsia! Ànims per demà, guapa!
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
SIP

EntradaAutor: SIP » dj. jul. 24, 2008 11:44 am

Més tard segur q no ovulo, xq jo no ovulava gairebé mai!!!!!!! tinc ovaris poliquistics i no em deixen ovular, m'havia d'estar provocant jo la regla cada 2x3 xq sinó no hagués vingut així q m'ha sorprés.
Nika
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dl. abr. 28, 2008 4:52 pm

EntradaAutor: Nika » dj. jul. 24, 2008 11:49 am

SIP jo no creec que et serveixi però a mi la regla em ve cada 26 dies, i quan vaig tenir l'abort em va venir exacta. Com si no haguès passat res i haguès tingut una altre regla. I la 2ª regla als 26 dies també. Però quan ovulava no ho vaig notar, de fet mai ho he notat.

No se si et servirà perque tu al tenir ovaris poliquístics és diferent.
ImatgeImatge
Imatge
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dj. jul. 24, 2008 12:00 pm

Puça, quin greu!!! aquests cops inesperats són duríssims... i posen fi a la "innocència" de l'embarassada que pensa que tot anirà bé; fa entrar el dubte i la por en els nostres caps...

molts ànims, guapa!! aviat haurà acabat tot i podràs passar pàgina... sempre et quedarà un raconet de dolor, però vindran noves alegries, ja ho veuràs!!! :ok:

merit, això de tornar a treballar... jo ho provaria, crec!
Imatge
Imatge
nin
:: poltre
Entrades: 611
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 9:04 am

EntradaAutor: nin » dj. jul. 24, 2008 6:37 pm

Hola Puça , sento molt el que t´ha passat , no saps com entenc el que esteu passant i el mal que fa patir una situació aixi.
Ara es dificil, pero pensa que el temps fara que no patiu tant i pogueu tornar a mirar la vida amb esperança, Jo vaig passar pel mateix que tu a les 11 setmanes, jo tenia una mica de perdues i amb van dir que el cor li anave una mica mes lent que fes repos que podia recuperar-se, pero a l´endema quan vaig anar a urgencies ja se li habia parat , i en aquell moment una part de mi es va morir amb ell. I mira ara encare que quan llegeixo misatges com el teu o escric del que amb va passar el ulls s´omplen de llagrimes, te aseguro que ja no sento el dolor que vaig sentir i ara torno a estar buscan un peque amb ilusió.
Per tant plora, desfoget , escriu en el soc petit fes tot el que creguis que has de fer no t´ho gardis a dins i recuperat el mes aviat posible.
Aqui estem totes al teu costat pel que necesitis.
Molts petons i fins aviat
pruneta
Entrades: 125
Membre des de: dt. maig 06, 2008 6:15 pm

EntradaAutor: pruneta » dj. jul. 24, 2008 7:17 pm

Ostres Creueta!

És tant i tant real aquesta frase: "marxa la inocència de l'embarassada". Jo mai vaig pensar que em podia passar res, ni se'm va passar pel cap i quan no li vaig sentir el cor al meu nen em va caure el mon a sobre.

Puça, com diuen totes les noies, a mesura que passa el temps el dolor es va adormint. Al principi penses que no aixecaras mai més el cap però poc a poc el dolor s'esvaeix, tot i que mai s'oblida.

Recolzat amb la gent que estimes, i mira de fer coses per distreure't.

Una abraçada ben forta i molts ànims.
lluna6631
Entrades: 109
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 11:44 am

EntradaAutor: lluna6631 » dj. jul. 24, 2008 9:18 pm

Bona nit noies, vaig ràpida per què estic molt cansada. Bueno, us vaig explicar que la meva mare estava malalta.....doncs portem des de dissabte, hem anat dos vegades al Clínic de Barcelona, i avui per fi a la creu Roja, se l'han quedat, li han fet més proves, i a veure si comença a recuperar-se. Pensen que té vómits per les cervicals, ja us explicaré, estic tant cansada.

Puça, reina, com estàs? Molts ànims, que això és dur, però es veritat que el dolor cada vegada és més fluix. Anima't, busca la manera d'acomiadar-te, i busca el recolzament de la teva parella, i dels amics que és important...i és clar, nosatres que estem aqui, sentint i entenent les teves sensacions.

Una abraçada a totes,
Lluna :cnena: :cnena:

Imatge
Nika

EntradaAutor: Nika » dj. jul. 24, 2008 9:34 pm

LLUNA maca sento molt que la teva mare estigui així. Pensa que ara si està allà la miraran bé, li faran totes les proves que calguin, i estarà vigilada :) Això li passa a vegades a la meva àvia i era "vértigo", ho passaba super malament. Et desitjo que es recuperi el més aviat!! :love:

Aquesta tarda he estat al ginecòleg, anava amb una por pensant que potser el cor s'havia parat... Però tot el contrari!!! A la 1ª eco que em van fer sortia massa petit per la etapa que estava de l'embaràs però quan l'ha vist el gine ha dit "com ha crescut!!!" i sisi és un cabezon jajaja ara fa 2 cm clavats i ens ha fet molta gràcia perque estava donant palmes amb els peus i movent els braçets. Serà futbolista??? jeje :p-) :p-)

I el cor li anava perfecte. La veritat que els nervis que tenia aquests últims dies m'han passat de cop. Ara fins el 19 no haig de tornar, aixi que esperar un altre cop jejeje

Us deixo una eco i nenes... Tot arriba de veritat!!! Totes serem mamis i deixarem aquest tema del fòrum enrere amb el temps :ok:

Muaks!!!!! :love: :love:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge

Imatge
nin
Entrades: 611
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 9:04 am

EntradaAutor: nin » dv. jul. 25, 2008 8:52 am

Hola guapes
Lluna reina espero que lo de la teva mare no sigui res, i es millori molt aviat.
Nika, moltes felicitats es impresionant quan veus que algu tant petit te tante vida i t´aporta tantes coses.
Bueno guapes espero que totes estigueu be.
Molts petons .
lluna6631

EntradaAutor: lluna6631 » ds. jul. 26, 2008 6:39 am

Moltes gràcies, reines,
Nika, que emocionant!, és una passada com es veu, felicitats! Estic realment emocionada.
Gràcies per l'interés, la meva mare continua ingressada, segurament tot el cap de setmana fins que es recuperi, li ha fet moltes proves, sembla que es cervicals i dorsals. Estic molt cansada, ja tinc ganes de que vagi a casa i tot torni a la normalitat, portem des de diumenge d'hospital en hospital.

Una abra´çada a totes
LLuna :cnena: :cnena:
Imatge
Nika

EntradaAutor: Nika » ds. jul. 26, 2008 8:09 am

NIN tens raó! el que t'arriba a aportar, i més desprès d'haver passat per aquest tema a l'abril :) Si et dic la veritat, tinc unes ganes de veure'l, encara em falten uns dies, fins el 19 d'agost... jeje paciència!! Muakssss!!

LLUNA moltes gràcies guapa!!! Tu d'aquí res, en un obrir i tancar d'ulls estaràs igual :ok:
Això dels hospitals... jo els odio. Ara que coneixen el que té amb totes les proves, de seguida a descansar a casa i a descansar tots perque 6 dies amunt i avall són agotadors i més en aquests llocs que no ho sembla però tela. Molts petons guapa i cuidatttt!!!
ImatgeImatge

Imatge
lluna6631

EntradaAutor: lluna6631 » dt. jul. 29, 2008 6:46 am

Hola noies,
Bueno, ja ens han dit que ha tingut la meva mare, un ICTUS cerebral....si, si, ha estat una setmana brutal. Diuen que costa molt de detectar i la pobre ha patit dies i dies. Pero ja li han vist, està super medicada, a la UVI per tenir=la vigilada, i ara a recuperar=se. Diuen que es recuperà pràcticament del tot. Ara estic mes tranquila. Han estat uns dies esgotadors, sobretot diumenge, quan ens van dir que esra alguna cosa del cap....Avui em trobo millor, pero cansadeta.

Vosaltres com aneu?

Una abraçada ben forta i fins avia!!!

Lluna :cnena: :cnena:
Imatge
SIP

EntradaAutor: SIP » dt. jul. 29, 2008 10:44 am

Hola noies! Q tal?
Lluna, deu ni do quin mal tràngol q heu estat passant però heu de pensar q ara ja està, q ja saben q és i ho poden controlar.... però deu ni do els dies q us han fet estar malament, eh?
Nika, quina passada poder veure q el teu petitó va creixent..... m'agradaria q aquest dia m'arribés aviat xq no em puc treure del cap les meves ecos de 4 mm, no va creixer més i ara tinc molta por, suposo q deu ser normal.
Nika

EntradaAutor: Nika » dt. jul. 29, 2008 12:51 pm

Bon dia!!!

Lluna ara tranquila reina que ja saben el que li passa a la teva mare. Ara a recuperar-se :ok:

SIP hola guapa!! Com estàs? Doncs sí nena quan vaig anar a la 2ª eco i vam veure que havia crescut, tant la meva parella com jo ens van marxar els nervis de cop. A la 1ª ens va dir que era molt petit per l'edat gestacional que estava i va dir que tornés en 2 setmanes per veure si el cor s'havia parat i si havia crescut. Gràcies a Déu va anar tot bé però els nervis i la preocupació d'aquelles 2 setmanes no me les treu ningú. Ara la pròxima eco la tinc el 19 que ja estaré de 12+4, tot així la por a que es pari el cor no em marxa del cos, i més veient el que li han passat a altres noies. Em fa més por això que tenir un altre avortament, perquè per el que he vist no es nota fins que no fas la eco si s'ha parat o no.
Que tinguis por és lo més normal del món. Totes la tenim, encara que intentem donar-li la esquena és impossible, però penso que amb el temps marxarà. Així que molts ànims maca que tard o d'hora ens tocarà ser mamis :love:
ImatgeImatge

Imatge
lluna6631

EntradaAutor: lluna6631 » dv. ago. 01, 2008 6:53 am

Bon dia a totes, com van aquests ànims?
Nika, què tal aquest embaraç, com et vas trobant?. Creueta, a tu et queda ja poc, no? aquestes calors suposo que seran bastant molestes, no? Molts ànims a les dues.
Nin, SIP, Castanyeta, Pruneta, com aneu? esteu de vacances?
Merit i Puça, com van aquests ànims? Us trobeu millor, molta força i energia, ja veureu que els dies passaran i tot tornarà de cop a tenir sentit.

Jo estic d'hospitals ja una mica cansada, però com ens ha dit el metge això és temps i paciència. Us vaig explicar que a la meva mare li ha donat, o ha tingut un ICTUS cerebral, com una petita ambòlia. Està encara molt entubada, i molt observada, però establé i recuperant-se poc a poc. Hem hagut d'anular viatges, i plans que teniem planejats, però aixi és la vida. Aquest 2008 no ens vol deixar bon gust de boca, de moment! per què tinc la intenció de recordar-lo com l'any que em vaig quedar embarassada del meu primer fill..... :-()) :-()) :-())
Ala! Molts ànims, i moltes gràcies d'escoltar-me encara que no us parli del tema que diu al titol del post.
Gràcies de nou i fins aviat!
LLuna :cnena: :cnena:

Imatge
SIP

EntradaAutor: SIP » dv. ago. 01, 2008 7:15 am

Vinga lluna reina q s'ha de ser positiva!!!!!!!
Bueno noies, em despedeixo fins a finals d'agost! Marxo de vacances!!!!! ole ole ole i com q tinc el dia una miqueta liat a la feina, aprofito ara per si no puc tornar a entrar.
Ptons per totes, ànims i molt bones vacances!!!!!!
Mafalda
:: rateta
:: rateta
Entrades: 191
Membre des de: dg. feb. 25, 2007 10:17 am

EntradaAutor: Mafalda » dv. ago. 01, 2008 8:22 am

Hola guapes!

fa bastants mesos que no entro per aquí, així que un faig un resum.
Vaig tenir un avortament l'octubre de l'any passat i fins ara no m'he tornat a plantejar buscar res.
Ara hem estat de vacances i tot i que no ho tenia pensat, el meu marit si que ho tenia tot planejat així que em va trobar en un moment tonto i ens hi hem tornat a posar.

No sé què tal anirà, ja us aniré explicant.

:: orrr::
Imatge
Imatge
sansa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1336
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:11 pm

EntradaAutor: sansa » dv. ago. 01, 2008 9:21 am

Benviguda Mafada!!!!
ja veuràs com anirà tot bé i ja saps que estem aquí per tot el que necessitis!!!
:pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
Imatge

Imatge
Nika

EntradaAutor: Nika » dv. ago. 01, 2008 10:16 am

Lluna no pateixis reina ja se sap que sempre hi ha una mala racha que sembla que tot et caigui a sobre i no pugui pasar res més. Però... sempre està la recuperació d'aquesta mala racha, i ara és quan començaràs a aixecar-te.
Els hospitals cansen molt ja ho saps, però és on millor estarà la teva mare, la tenen observada i tot controlat. Ja veuràs que en res surt de l'hospital :)
El meu embaràs va bé guapa, pensant en positiu perque sino em tornaria boja, avui faig 10 setmanes i m'he llevat una mica idiota perque no m'ho creec jeje Ja tinc ganes de que sigui el 19 i tornar a veure'l. Marxo de vacances el 6, aniré a Mallorca a estar de relax i a veure els meus oncles que són d'allà. Estaré tranquila si tinc cap problema, la meva tieta treballa a maternitat a un dels hospital jajaja Cuidat molt maca!!!!!!!

SIP que tinguis molt bones vacances reinaaa!!!

Mafalda tranquila que ja veuràs com tot anirà bé. Jo vaig tenir un avortment el 1 d'abril i a la 2ª regla que ho vam començar a intentar em vaig quedar i mira... de 10 setmanetes :) L'esperança és l'últim que s'ha de perdre. Molts ànims reina!!!
ImatgeImatge

Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::