Algú més ha patit un ectòpic?

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
FABIOLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 10:02 am

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: FABIOLA » dj. nov. 26, 2009 8:08 pm

Hola !!!!!!!
Jo també vaig patir un ectopic al setembre......com la Jules, no em van tenir que fer res esperarme un cicle i tornar a començar....ara ja tinc llum verda....lho que em preocupa, es que una amiga meva que treballa al hospital, i li a comentat a una gine el meu cas, i com que feia 1 any i mig que buscavem i ja anavem a IA, li a dit que segurament que tinc algun problema a les trompes(pero em van fer la histero,lany passat i tot ok) i que segurament que em tornara a passar....i que segurament que haure dnar a Fiv directament........(cosa que abans em van dir que hauria de fer IA perque tinc inferti desconaguda)
Jo, ja tenia pensat deixar uns mesos a veure si hi havia sort, i sino anar a RA (tal com em va dir el meu metge) pero ara mhe quedat planxada i fatal!!!!!! (ja que estava ilusionada, perque almenys ho havia conseguit!!!!!!!)
A vosaltres no us van dir res de que si has tingut un ectopic volia dir que hi ha algun problema a les tromps?????? perque passan el embarassos ectopics??(a mi em van dir, que no hi havia una rao!!!!!!!) i ara em diuen això??????
buffff!!!! avui no es un bon dia!!!! demà ho veuré diferent!!!!!(suposo)
Ja he trucat aun altre gine per visitarme i li explicaré tot!!!!
Si alguna em diu algo us ho agrairé molt!!!!
Gràcies!!!
Avatar de l’usuari
Jules
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1161
Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:12 am
Ubicació: Londres i Terrassa

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: Jules » dv. nov. 27, 2009 3:21 pm

Fabiola a mi tampoc em van saber dir perque havia passat. Em van fer preguntes de l'estil de si havia tingut infeccions en el pasat o altre tipus de problema pero no era el meu cas o sigui que sabien el perque. Tambe em van dir que no volia dir que em tornes a pasar segur pero que tampoc o descartaven i que per aixo quan em tornes a quedar embarçada fos inmediatament per controlar que estigues al seu lloc i no a la trompa un altre cop. Per sort aquets embaraç va be.
A mi no em van dir que hi hague un problema a les trompes segur sino que a vegades pasa i ja esta.

En fi que no crec que aixo que t'han dit de que et tornara a passar segur sigui del tot cert. I espero que aixi sigui :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Neu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: Neu » dv. nov. 27, 2009 4:22 pm

Hola Fabiola,

jo al gener passat vaig tenir un ectòpic i em van treure un trompa. Em van dirque tenia números que tornés a passar, per estadística, però no necessàriament. Em vaig tornar a quedar embarassada per l'agost i en tenir pèrdues i anar a l'hospital em van dir que no veien res, que podia ser un altre ectòpic. Per sort no ho va ser, la beta va anar baixant fins que va ser un bioquímic. M'estranya que t'hagin espantat tant, la veritat! El forum està ple de noies que han tingut nens preciosos després d'un ectòpic, no té perquè tornar a passar. Jo ara si estic amb una FIV no és pel tema ectòpic sinó per altres motius (edat, 3 avortaments, etc.)

Molta sort!
Avatar de l’usuari
tilda
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:56 pm

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: tilda » ds. nov. 28, 2009 4:42 pm

Hola noies!!!! La Tilda contraataca!!!!
La veritat és que fa gairebé dos mesos que no obro el fòrum, estava molt fotuda i no volia atabalar-me ni obsessionar-me en el tema... ho estava fent massa. Doncs jo ja estic gairebé al 100%, el dilluns tinc ginecòleg i si m'ho veu tot bé a finals de desembre ja podré tornar-ho a intentar!!! Tenieu raó la majoria de vosaltres, el temps a passat molt depressa i és ben bé el que he trigat a recuperar-me física i psicològicament. Ara ja farà 4 cicles menstruals de la injecció de METOTREXATE i la gran majoria de ginecòlegs em diuen que no pateixi gens, que el medicament ja està eliminat del meu cos, i que estigui molt tranquila. La veritat és que hi ha força diversitat d'opinió entre els metges i el temps que t'has d'esperar... l'últim em va dir que aquests que parlen de mig any o un any ho fan per curar-se en salut i que en realitat 3 mesos són més que suficients si només et van posar una dosi de METOTREXATE. Així doncs, trankiles totes les que estigueu passant per tot això que, ni que sigui un pèl més tard del que ens esperavem, acabarem sent MARES segur!!!!
D'altra banda, m'ha estranyat una mica que diguéssiu que us havien ingressat per posar-vos la injecció... A mi, en el moment de saber que era ectòpic me la van posar a la consulta mateix i de peu dret i em van fer marxar cap a casa a fer vida normal!!! Només em van dir que evités fer grans esforços físics. Aixó doncs, cap a treballar l'endemà, no em van fer pas la baixa ni res! Jo vaig tenir només algun dolor a l'abdòmen i poca cosa més... El més molest va ser la mena de quarantena que vaig passar, per eliminar-ho tot vaig estar perdent durant un mes i mig!!! I no poc!!! Imagineu-vos una regla de més de 40 dies!!!!!! I sense poder-me posar tampons... Va ser força pesat i feixuc....
Estic molt i molt contenta de que el fòrum estigui funcionant tan bé, la veritat és que no m'esperava tanta participació... Quan vaig encetar el fòrum, vaig pensar que era important que es parlés d'aquest tema al socpetit...

Moltes gràcies a totes i molts ànims a les que us trobeu en aquesta fotuda situació. Endavant i molta força!!!!
Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3

Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
Avatar de l’usuari
ilergeta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 418
Membre des de: dv. set. 04, 2009 5:34 pm

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: ilergeta » dl. nov. 30, 2009 2:50 pm

Tilda que bé tornar-te a veure per aquí!!!!!
Jo m'he esperat a contestar avui perque`tenia vistia al gine... però tampoc servirà de gaire... bé, com saps també vaig patir un ectòpic... doncs, ara torno a estar embarassada!!!! Ja ho veus >.-<: >.-<: >.-<:
I crec que aquest cop anirà be.. tot i que justament avui estic una mica :ufs: , m'esperava que al gine em podrien descartar ja un ectòpic... i no es veia res... estic de massa poquet... buff... a patir uns quants dies més... d'aquí 15 dies em tornen a fer una eco.. aviam... de moment només em diuen que esperi i vagi vigilant, tot i que també em diuen que els símptomes que tinc són d'un embaràs normal... no sé... a esperar!
A vegades fins i tot penso d'inventar-me que em fa mal la panxa i anar-me'n d'urgènies a l'hospital que sé que tenen un ecograf mes potent... gracies al que em van veure l'ectòpic super ràpid...

Petones guapa i esperem bones noticies aviadet!!! Això sí intenta no agobiar-te massa... tot i que hi ha vegades que és inevitable... però com sempre dic... les que hem passat per això, ens queda la tranquilitat de saber que ens hi podem quedar :-()) :-())
Imatge


24/11: TE +
21.12.10: Gine SS- Eco inicial (sentim el cor)
18.01.11: Gine - Eco 1r.T: tot ok! TS ok! (12 setmanes)
07.02.11: Gine privat. (15 setmanes) Sembla NEN!!
17.03.11: Gine - Eco Morfològica:NENA! És dirà LAIA!
27.04.11: Gine - Resultats O'Sullivan OK!.
20.06.11: Eco 3T: 2300kg
20-07.11: Eco privat: 3100kg

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
tilda
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:56 pm

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: tilda » dl. nov. 30, 2009 8:08 pm

Moltes felicitats ilergeta!!! Entenc que ara pateixis... però ja veuràs que tot anirà molt bé! I si no pots esperar vés a urgències... aquells aparells d'alta definició són la bomba! Sempre et queda l'opció d'anar a un ginecòleg privat (n'hi ha molts que tenen ecògrafs d'aquests). Però si t'han dit que en principi tot va bé, tranquil·la, pensa que els ectòpics són l'excepció i no la norma.
Jo avui he anat al ginecòleg i m'ho ha vist tot perfecte, ja tinc llum verda!!! A partir de la següent regla (d'aquí 15 dies) ja podré tornar a tornar-ho a intentar. La veritat és que estic molt contenta, tot i que amb una miqueta de por de que em torni a passar, tu ja saps que vull dir oi? Ja us aniré informant de com va...

Fabiola, no et preocupis i busquis raons pel que et va passar, va passar i prou. No té perquè tornar-nos a passar! Ara anima't i endavant!!!

Neu, molta sort amb la FIV!!!!!!!!
Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3

Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
Avatar de l’usuari
Nes
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 331
Membre des de: dl. set. 10, 2007 12:47 pm

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: Nes » dj. des. 03, 2009 10:07 pm

Noies...esic cagada de por! Tinc uns dolors i unes molèsties molt rares, però en teoria vaig ovular dilluns dia 30 amb lo que encara no se'm detectarà un embaràs...però aquests dolors...no sé, no m'agraden gens, m'estic obsessionant...es que es un dolor abdominal intens que fa sentir com que m'están pressionant a saco la banda dreta de l'abomen, això mes una espècie de dolor lumbar com de siàtica i sensació extranya als budells, mes unes ganes com de vomitar...com si estigues super plena i aquesta tarda m'he marejat una mica...osti tu, estic cagada, fins d'aqui a 10 dies no m'he de fer el TE...i si la cosa va malament? tinc por, molta por...
Tanca els ulls i escolta el so del teu cor. Ell guarda moltes coses bones.
Es a on hi ha el tresor de la vida: el nostre desig i la nostra il·lusió.
El secret del nostre somni.
Avatar de l’usuari
nusi_nusi
:: dinosaure
Entrades: 6157
Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
Ubicació: Vallès Oriental
Contacta:

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: nusi_nusi » dv. des. 04, 2009 9:42 am

Nes, per què no te'n vas a urgències, i que t'ho aclareixin, no cal que pateixis sense saber per què és, és una recomanació meva, però....
Avatar de l’usuari
Exedra
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1690
Membre des de: dj. març 02, 2006 9:12 pm
Ubicació: ♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: Exedra » dv. des. 04, 2009 10:18 am

Nes cielo, sé que estás muy nerviosa, pero creo que aun es muy pronto para cualquier cusa, pienso yo, si ovulastes el dia 30, aún puede que no haya habido ni implantación, y aun estás a 10 dias de la falta...
Creo que más bien tendrías que relajarte, pero si sigues teniendo molestias y son fuertes pues una visita por urgencias no pasa nada.
Besitos!
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge

24.11.2008Imatge07.11.2009Imatge
Avatar de l’usuari
tilda
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:56 pm

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: tilda » dv. des. 04, 2009 10:40 am

Nes, estigues molt trankila. Segur que no serà res, pensa que només fa 4 dies que vas ovular! Tan aviat és impossible saber què està passant, poden ser mil coses, i no tenen perquè estar relacionades amb un embaràs. O qui sap, potser t'està baixant l'embrió per la trompa per implantar-se a l'úter, trankilíssima!!! Si continuen els dolors, llavors sí, vés a urgències a veure què és!
Molta sort!
Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3

Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
Avatar de l’usuari
Nes
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 331
Membre des de: dl. set. 10, 2007 12:47 pm

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: Nes » dv. des. 04, 2009 12:57 pm

Hola noies! MOLTES GRÀCIES per les vostres repostes, sóc una histèrica o reconec, m'estic emparanoiant...avui continuaven els dolors així que aquest mati, me'n he anat a urgències i bé, l'unic que m'han pogut dir es que tinc l'ovari dret molt mes gran del compte, s'ha inflat d'una manera exagerada i que es per això que sento aquest dolor intens. no ha fet mencio a un possible embaraç ni positiu ni negatiu ni res, i jo no he gosat preguntar pq no es penses que estic boja, que en realitat ho estic. jo sóc concient d que segurament encara no hi ha hagut ni tansols implantació, pero es que tot i que normalment noto la ovulació, això era exagerat...però vaja, de moment m'ha manat reposar i...eperar.

Gràcies noies per estar aquí i gràcies per ser tan dolçes, la veritat es que tinc terror i m'estic atabalant potser sense motius, però es aquesta maleida por, no ho puc evitar.

sou uns :***: :***: :***: :***: :***:
gràcies!
Tanca els ulls i escolta el so del teu cor. Ell guarda moltes coses bones.
Es a on hi ha el tresor de la vida: el nostre desig i la nostra il·lusió.
El secret del nostre somni.
Avatar de l’usuari
tilda
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:56 pm

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: tilda » dg. des. 13, 2009 10:34 pm

Hola noies!!!
Bé, ara veig que fa dies que ningú no diu res al fòrum, i bé, estic intrigada per veure com li va l'embaràs a la ILERGETA!!! I NES què tal? Ja tens el positiu? Ja et trobes més bé???
Jo, molt millor, preparada per tornar a anar a l'ataque!!! I amb molt optimisme, ja he vist que la majoria de gent ho aconsegueix després d'un ectòpic, i jo no vull ser menys!!!!!!!!

Una abraçada i petonets a totes!!!!
Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3

Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
patri28
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 5:19 pm

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: patri28 » dt. des. 15, 2009 11:41 am

Noies us escric per infundar-vos MOLTS ÀNIMS!!!!!

Vaig patir un ectòpic al setembre, vaig tenir sort que es va resoldre espontàneament sense necessitat de metrotexate, vaig fer un abort tubàric. I ara torno a estar embarassada!!!! I SENSE ESPERAR NI UN MES(atenció que no s'ha de fer,va ser un "error", haviem d'esperar una regla mínim però vaig ovular el dia 35 cicle lo menos, i pensant que no podia ovular tan tard no vam posar mitjans aquells dies i toma diana!!!!).

Ara estic de 6+4 més o menys i és intrauterí!!!!!!!!! he vist l'embrionest de 3mm i batec fetal +++++!!!
He de fer repós perquè tins un petit hematometa, però de moment va tot bé!!!

Amb això us vull dir, que tot és possible, que no sé si anirà bé o no... però almenys estic tranquil.la perquè veig que tot és possible i QUE TOTES HO CONSEGUIREM!!!!!

xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
Avatar de l’usuari
Exedra
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1690
Membre des de: dj. març 02, 2006 9:12 pm
Ubicació: ♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: Exedra » dt. des. 15, 2009 11:43 am

Patri enhorabuena por tu embarazo!!!!! :-())
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge

24.11.2008Imatge07.11.2009Imatge
Avatar de l’usuari
tilda
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:56 pm

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: tilda » dt. des. 15, 2009 10:52 pm

Enhorabona Patri!! Me n'alegro molt!!!!!!1 :pandi:
Cuida't molt eh???? :ok:
Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3

Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
Avatar de l’usuari
baldufeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dc. maig 28, 2008 1:36 pm

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: baldufeta » dg. des. 20, 2009 6:49 pm

Eeeeeiiii!!!!!

Molt be, ja hi ha dos + més!!!! ENHORABONA!!!! ja veureuu que en aquest tot va de conya!!!!

A mi si que em van dir que podia haver un problema a les trompes, però clar, això és un factor mé, un dels múltiples factors i si et van fer una proba i tot era OK, no te perquè tornar a passar el mateix...jo quan em vaig tornar a quedar, vaig anar al gine que estava de 3 setmanes!!! em vaig fer un beta a la sang pel meu compte i quan vaig veure que era possitiu em vaig plantar a la porta del gine, vaig sortir amb la noticia que hi havia 2 saquets intrauterins per tant ectòpic descartat, però embarás evolutiu sense confirmar, encara vaig haver d'esperar gairebé 3 setmanes més a que el gine em declarés "oficialment embarassada". No sé, jo de seguida vaig notar que estava embarassada i que era diferent de l'altre i que per nassos havia d'anar endavant.

Apali noies!!!! reitero les meves felicitacions ales que ja hi heu conseguit i a les que busqueu, MOLTA SORT!!!! i a fer feina aquestes vacances!!!!

una abraçada!!!
ImatgeImatge

Imatge

11/06/12: És intrauterí i sembla que només n'hi ha 1
25/06/12: Hem sentit el cor i apuntes bones maneres!!!
16/07/12: Analítica amb triple Screening
30/07/12: Visita de 12 setmanes
Avatar de l’usuari
tilda
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:56 pm

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: tilda » dg. des. 20, 2009 10:45 pm

que bé baldufeta, dues de cop!!! M'has animat tant que me'n vaig a fer deures ara mateix!!!!!! :inthebed:
Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3

Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
Avatar de l’usuari
dreilha
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: dreilha » dl. març 29, 2010 8:04 pm

Hola noies,

Jo estic amb un ectòpic.... veig que fa mesos que ningú escriu... però per si de cas us plantejo els meus dubtes.
Fa uns dies em van punxar el Metroxate aquest sense ingressar ni res, tampoc m'han dit de fer repòs ni res...
Sols que em controlen les betes i per ecografia...

La meva beta no era massa alta, el màxim que l'he tingut a estat a 101 el dia que em van punxar el metroxate.
I ara va baixant molt poc a poc... avui desprès de 11 dies de la medicació està a 48.

El que em preocupa és primer quan trigarà a baixar del tot? Fins quan tindré la regla?
I el que més.... veig que us diuen que amb aquesta medicació cal descansar de buscar embaràs de 3 a 6 mesos i encanvi la meva gine diu que esperi una regla i ja m'hi puc tonar a posar, fins i tot amb reproducció assistida... Quan vaig llegir que a vosaltres us feien descansar em vaig espantar molt i li vaig tornar a preguntar i em repeteix que quan estigui tot i m'hegi vingut una regla, ja puc tornar-hi....

Moltes gràcies a totes pel vostre testimoni, realment quan et passen coses així va molt bé poder llegir casos com les teus i veure que no estàs sola!
Una abraçada
Imatge
Imatge
vullserfeliç
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:05 am

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: vullserfeliç » dj. abr. 08, 2010 9:57 am

Hola Dreilha!
Jo també vaig patir un ectòpic fa un mes. Em van administrar metotrexate 80 ml. Jo només vaig estar 5 o 6 dies tacant i ara estic esperant que em vingui la regla, crec que encara tardarà uns dies. La Beta ja fa una setmana que em va donar negatiu i vaig deixar de fer repòs absolut. Ara poc a poc vaig caminant i recuperant-me. El que encara no m'ha marxat són els mals de panxa, però el ginecòleg diu que tot va bé i que es normal que encara em pugui fer mal. El temps d'espera varia d'un ginecòleg a un altre però oscil·la dels 3 als 6 mesos. Jo m'esperaré 6 mesos i així m'aseguro del tot. El fet que et fan esperar és perque el medicament es queda a la sang i pot afectar a un possible embaràs i no s'elimina del tot fins passats 3-6 mesos i el meu gine diu que el millor es esperar-se 6 mesos.
La veritat és que és un cop molt dur però mai he perdut l'esperança de tindre un petitonet i lluito cada dia que m'aixeco per a recuperar-me aviat i posar-me el més forta possible.
Avatar de l’usuari
dreilha
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: dreilha » dj. abr. 08, 2010 9:02 pm

Hola vullserfeliç!!
Primer de tot gràcies per escriure i explicar el teu testimoni, ser que a vegades no és senzill...
M'alegra saber que et vas recuperant encara que sigui poquet a poquet!

A mi també em van administrar la mateixa dosi que atu, però en cap cas m'han dit res de fer repòs. Jo m'he trobat bé tots els dies i he fet vida normal. La meva gine diu que la regla em trigarà uns 15 dies i que si vull desprès ja puc tornar-ho a intentar... Em smebla que preguntaré al metge de capçalera a veure si opina el mateix...perquè pel que em disu hauria d'esperar uns 6 mesos!!

I res, que gràcies de nou i si necessites res ja saps on trobar-me! Una abraçada i a seguir lluitant! Ho aconseguirem!
Imatge
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::