Algú més ha patit un ectòpic?

Problemes durant l'embaràs.
Pecunia
:: lleona
Entrades: 903
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Re: Algú més ha patit un ectòpic?

EntradaAutor: Pecunia » dv. març 25, 2011 10:21 am

Gràcies per contestar Ilergeta! Si ja veig q hi ha llum al final del tunel... per això m'agrada tant llegir-te.
Jo ara estic pendent de q em vingui la regla, ja q aq mes se'm va allargar la ovulació fins el dia 21, normalment ovulo pel 17 o 18, i he ovulat el 21... així q si dilluns em ve la regla, ja trucaré a la Corachán pq em donin hora i sortir de dubtes d'una vegada, la veritat és q si surt bé la prova, em quedaré molt relaxada, ja q és la meva gran por, i suposo q la de totes les q hem tingut un ectòpic...

bon cap de setmana a totes!
Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
nita30
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:30 am

EntradaAutor: nita30 » dt. juny 21, 2011 7:41 am

Hola a totes, ja vaig obrir el post "ajuda", i ara sembla que em vaig encaminant cap aquí, per desgràcia. primer de tot donar-vos les gràcies per fer l'esforç d'explicar les vostres experiències tan doloroses, en un moment d'espant com el que estic jo ara consola llegir a altra gent que ha passat pel mateix.
En el meu cas encara no tinc un diagnòstic clar, tot just ara tinc la primera falta però em vaig fer TE fa dues setmanes perquè tenia pèrdues estranyes i sospitava que alguna cosa no anava bé. va donar positiu ui aqui va començar el meu periple per diferents opinions. les betes em donaven positives i en un inici em van dir que devia ser un avortament i de seguida em baixarien. En tres dies van pujar de 140 a 176. Em van dir que era estrany però encara podia ser avortament. El divendres vaig anar a urgències, em fan TE i dona negatiu, i em reforcen la idea de l'avort. Ahir em vaig betes i tornen a pujar, 286, han pujat poc per ser embaràs normal i ara em diuen que provablement sigui ectòpic però que hem d'esperar fins que es vegi. Avui a la tarda tinc gine i demà eco. Estic molt nerviosa....No entenc com els costa tant donar un diagnòstic clar, em diuen que fins que no el vegin....però per altra banda no em poden donar una altra explicació que l'ectòpic. A sobre porto tres dies amb els pits inflats i em fan molt de mal.
Ahir tenia punxades i vaig tornar a urgències. Res. Em van dir que repos (perquè? si descarten un embaràs normal?). Vosaltres de quant estaveu quan us el van veure?
Moltes gràcies a totes
ilergeta
:: gosset
Entrades: 418
Membre des de: dv. set. 04, 2009 5:34 pm

EntradaAutor: ilergeta » dt. juny 21, 2011 9:29 am

Hola Nita!
Ostres, em sap molt greu!!!
La veritat és que cada cas és un món... i sí, l'ectòpic és un embaràs que no és pot confirmar fins que es veu l'embrió... i normalment fins les 5/6 setmanes no es veu! També depen de l'ovulació de cada dona. I es molt important anar-ho mirant setmana a setmana, perquè un cop es vegi on està l'embrió s'ha de decidir que fer... no pot passar el temps perquè és molt perillós per a tu.
El repos és perquè si fessis algun esforç i fos ectópic et podria malmetre la trompa, l'ovari... però no pateixis veig que estàs mooolt controlada... sigui el que sigui t'ho veuran a temps!

Ànims guapa!!! I pensa sempre en positiu... jo he tingut dos ectòpics, el segon amb extirpació de trompa esquerra. I després amb una sola trompa m'he quedat embarassada!!! Em queden 6 setmanetes per tenir la meva petita en braços!!
Jo penso que si no havia de ser era per algo... i ara mira!!

Molts petonets i ànims
Imatge

24/11: TE +
21.12.10: Gine SS- Eco inicial (sentim el cor)
18.01.11: Gine - Eco 1r.T: tot ok! TS ok! (12 setmanes)
07.02.11: Gine privat. (15 setmanes) Sembla NEN!!
17.03.11: Gine - Eco Morfològica:NENA! És dirà LAIA!
27.04.11: Gine - Resultats O'Sullivan OK!.
20.06.11: Eco 3T: 2300kg
20-07.11: Eco privat: 3100kg

ImatgeImatgeImatgeImatge
nita30
Entrades: 60
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:30 am

EntradaAutor: nita30 » dt. juny 21, 2011 10:55 am

Moltes gràcies Ilergeta pels ànims i les explicacions i moltes felicitats pel teu embaràs! la veritat és que anima sentir gent com tu que finalment els surten bé les coses. Ja veig que l'únic que puc fer es anar fent els controls fins que es vegi i em diguin què s'ha de fer. Ja ho aniré comentant. Una abraçada!
adg
Entrades: 423
Membre des de: dc. gen. 05, 2011 4:51 pm

EntradaAutor: adg » dl. ago. 01, 2011 2:03 pm

Hola a totes! és molt esperançador anar llegint les vostres històries amb final feliç.
Jo vaig anar a urgències perquè vaig tacar una mica de fluxe marronos estava de 5+5 i no es va veure res, m'havien de tornar a controlar en una setmana i el meu gine de vacances. Mai han visualitzat ben bé un ectòpic però B-HCG l'he arribat a tenir a 2900. Després de controls setmanals, fa 15 dies estava a 219, el dia 11 d'agost tinc una nova beta a veure si ja ha baixat del tot. De moment encara segueixo tacant cada dia, em van dir que era normal.
No he necessitat cap tractament, per sort. M'imagino que em dirà que m'esperi una regla però amb els desarreglos aquests no se quan vindrà. Vaig tenir una cosa semblant a una regla el 30 de juny (avortament?), però la següent...?
A veure si podem anar xerrant i expicant-nos cosetes bones.
Petons
Imatge
Imatge
tilda
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: tilda » dl. ago. 08, 2011 11:49 pm

Hola Adg! Primer dir-te que em sap greu això de l'ectòpic... :ufs: sé que és una mala passada, però tens l'aventatge que no t'han hagut ni d'operar ni d'injectar metotrexate, això ja és molt! Desitjo que la beta ja estigui a 0 el dia 11!!! I així esperar a que et vingui la regla i a tornar-hi que no ha estat res!!! Suposo que et diran que ja hi pots tornar al següent cicle, però millor demana-ho als metges. Pensa que només ha sigut un petit entrebanc i que de seguida tiraràs endavant. Personalment t'aconsello que no hi donis gaires voltes i comencis de zero un altre cop... t'ho diu una que ho ha passat molt malament amb tot això de l'ectòpic... I això que aquest mes ja fa dos anys d'allò!!! Però ja veus per la meva signatura que no he tingut sort... Però no m'agafis d'exemple eh? La gran majoria de noies amb ectòpics tenen embarassos normals després! Sóc un cas una mica extrem jo!!! Molta sort i ja ens aniràs informant de com ha anat tot plegat!!!

Un petó i molta sort!!!!! :ok:
Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3

Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
adg

EntradaAutor: adg » dt. ago. 09, 2011 11:40 am

Hola guapa, gràcies per contestar i pels teus consells. Ahir em vaig fer un TE i ja surt negatiu, espero que dijous també sigui negativa la beta i torem a la càrrega aviat.
Moltíssima sort en la cerca.
Imatge
Imatge
ullviu
Entrades: 3
Membre des de: dv. ago. 19, 2011 8:43 am

EntradaAutor: ullviu » dl. set. 26, 2011 7:30 pm

Hola noies!

M'ha costat molt entrar un altre cop al fòrum i més després d'haver escrit al post Mamis Abril 2012....
Jo també he patit un embaràs ectòpic, tot va començar amb unes taquetes marrons a l'eixugar-me, estava de molt poc i em van dir que si era marró no passava res, però un dia era una mica més vermellós i vam anar a urgències, em van fer una eco vaginal i només s'intuïa el saquet. Com que tenia hora amb la ginecòloga per la primera visita de l'embaràs al cap d'una setmana, ja ho controlaria, mentrestant.... repòs total.
A la eco van veure l'embrió, estava d'unes 6 setmanes, però a la trompa esquerra i les paraules van ser: ves a casa agafa quatre coses i aneu cap a l'hospital que t'operaran avui o demà!! un cop recuperats del susto ho vam païr tant com vam poder i apa... l'endemà m'operaven per laparoscòpia i em van treure part de la trompa.

ARa bé, quan vam preguntar al ginecòleg si ens podriem tornar a quedar embarassats ens va dir que amb una sola trompa tenim les mateixes provabilitats per que l'altra trompa, bé la única que tinc, és mòvil i es pot desplaçar a fer la funció de la que m'han extirpat.
VAm pensar que no ho havíem entes bé, que no era lògic, però avui he tingut la vista de control després de l'operació i una altra ginecòloga ens ha dit el mateix, que tenim les mateixes possibilitats de quedar-nos embarassats , com si tingués les dues trompes....

És una mica surrealista i no he llegit que a ningú li hagin dit alguna cosa semblant, no???

En fi... Ja veurem, d'aqui tres mesos ens hi tornarem a posar i hem de ser optimistes en què tot anirà bé!
Pecunia

EntradaAutor: Pecunia » dl. set. 26, 2011 8:26 pm

Hola Ullviu,

em sap greu guapa, jo tb hi vaig passar el maig passat, i tb em van haver d'extirpar la trompa esquerra. A mi em van dir q tardariem + al tenir només una trompa, però q m'hi podia quedar igualment, d' :-()) tot i així he sentit tantes coses!!! Em sembla q era la Ilergeta, q tb li havien dit q tenia les mateixes opcions q tenint dues trompes, no recordo què li van dir exàctament, segurament ho trobes en aq mateix post, prò la veritat, és q jo l'únic q volia, era q em diguéssin q m'hi podia quedar, i si m'haguéssin dit q tardaria el mateix tenint una trompa q dos, m'ho hagués cregut amb els ulls tancats, penso q en aq moment el q + nec és positivisme, saber q malgrat la mala sort q has tingut, pots tenir les mateixes possibilitats q qualsevol altre, així q si t'han dit això, CREU-T'HO!!! Moltes vegades, les coses q s'aconsegueixen a la vida són per la nostra predisposició positiva, així q fes cas del teu gine, q per això va estudiar una carrera, i a + és cert, et pots tornar a quedar :-()) i això és l'important, i si no mira'm a mi!

Quan vaig anar a la primera eco estava cagada x si es veuria res, però quan ens van ensenyar aquella taca fosca q només el gine sabia què era ?-) i va dir q estava al seu lloc... el Pecunio es va posar a plorar... hem patit molt, però totes tindrem el nostre <:-<!
Imatge

Imatge

adg

EntradaAutor: adg » dt. set. 27, 2011 5:25 am

Pecúnia moltíssimes felicitats pel teu embaràs, l'ectòpic va ser al maig de 2011? Si que t'ha costat poquet quedar-t'hi.
El meu va ser al juny-juliol. El dia 4 tinc visita al gine, perquè l'última visita em va dir que encara veia com una taca a la trompa esquerra, a veure si ja s'ha reabsorvit. Em va dir que l'única manera per veure si funciona correctament era tornar-me a quedar. De vegades penso si no hagués estat millor que l'haguessin tret. Abans de venir-me aquest mes la regla vaig tacar una mica marró i ja em pensava el pitjor, mai he estat tan contenta de veure una regla en condicions.
El dia que em torni a quedar, que espero sigui aviat, estaré patint fins que vegin que tot està al seu lloc. Ara ja sé que em pot tornar a passar i puc estar més atenta per si hem de córrer.
Petons i informa'ns de l'embaràs
Imatge
Imatge
adg

EntradaAutor: adg » dt. set. 27, 2011 5:31 am

Ullviu, sento molt pel que has passat, jo també vaig començar a tacar marró i em deien el mateix a urgències, fins que no em va visitar el meu gine tothom em deia que era massa aviat per veure el sac o que era un avortament espontani, com? però si no havia tacat més que una petita taca marró al salva-slip de tant en tant.
Bé reina a mi no em van operar, però pot ser sigui el millor, perquè per aquesta trompa serà una mica més difícil quedar-me.
Jo també he escolat això de les trompes mòbils, la veritat, no se com funciona, però a altres foros he vist noies que amb una trompa i s'han quedat a la primera. Sort
Imatge
Imatge
ullviu
Entrades: 3
Membre des de: dv. ago. 19, 2011 8:43 am

EntradaAutor: ullviu » dt. set. 27, 2011 4:07 pm

Hola noies!!

Moltes gràcies pels vostres missatges!
Realment ens ho hem de prendre bé, ser optimistes i confiar amb els metges, que al cap i a la fi són els que en sabem, tot i que a vegades la caguen, però vaja....

Pecunia! Enhorabona!! Segur que tot anirà molt bé!!!
Adg, paciència que ens sortirem amb la nostra!!
adg

EntradaAutor: adg » dt. set. 27, 2011 6:01 pm

:ok:
Imatge
Imatge
silvotana2
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: dt. set. 13, 2011 12:20 pm

EntradaAutor: silvotana2 » dv. set. 30, 2011 3:13 pm

Jo el vaig patir el febrer passat i em van baixar la hormona amb 3 dossis de metotrexate. Ara estic embarassada però fins la setmana que ve no sabré si la cosa va bé o no.
Imatge

Imatge
adg

EntradaAutor: adg » ds. oct. 01, 2011 7:55 am

Silvotana, espero que tot estigui al seu lloc! Molta sort, ja veuras com aquesta vagada va tot genial.
passa'ns a dir com ha anat, un petó molt fort.
Imatge
Imatge
adg

EntradaAutor: adg » dj. nov. 03, 2011 2:14 pm

Hola guapes, entro per dir-vos que està tot al seu lloc es veu el sac dintre de l'úter (5+3). Yupiii!!!
Tornem el dia 24 (8+3)a una nova eco. Petons
Després de l'ectòpic i per la mateixa trompa ànims a totes.
Imatge
Imatge
Pecunia

EntradaAutor: Pecunia » dl. nov. 21, 2011 8:13 pm

Moltes felcitiats ADG, me n'alegro q estigui tot bé!

I ha estat per la meteixa trompa? q fort, no?

Per cert, em sembla q eres tu q comentaves q m'hi havia quedat molt aviat, pq et pensaves q l'ectòpic va ser el maig del 2011, però va ser el maig del 2010! He tardat exactament un any, ja q des del maig q vaig haver de fer repòs tres mesos, fins l'agost q vam tornar-nos-hi a posar, aq agost del 2011 m'hi he tornat a quedar.
Imatge

Imatge

calma
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 1:19 pm

EntradaAutor: calma » dt. nov. 29, 2011 10:40 am

Bon dia noies!

Bé, escric pq estic bastant perduda (com totes al principi suposo);

Diumenge em van diagnosticar l'ectòpic i ja vaig començar amb el "metotrexate"...aquesta setmana estic de repòs.

Fa just un any ja vaig patir un avortament espontani... després d'uns 10 mesos l'alegria de veure un positiu va ser brutal. A més, estàvem confiats que aquest cop la cosa no podia fer res més que anar bé (estava cantat)... i com totes, va arribar el dia que vaig tacar una mica... amb la mosca al nas però pensant que podria ser normal. A l'endemà ja vaig tacar sang ben roja :ufs: ... collonets per corbata i cap a urgències. Allà em van fer betes (1080), no veien sac però estava dins la normalitat. Repetim betes a les 48 hr i 1500...mmm no acabava de multiplicar les possibilitats d'ectòpic molt més clares però esperariem 48hr més. Al cap dels 2 dies les betes s'havien duplicat (3200) i la eco mostrava una imatge que podria ser un sac incipient! fantàstic!! ens van dir que era un embaràs com Deú mana tot i presentar rareses, que estiguèssim tranquils, als 9 mesos estariem parint >.-<: !! Per assegurar-se em van fer anar l'endemà (anàlisis i eco)... Anàlisis a 4900 (es comportava com un intrauterí) i eco no es veia res de res...fora tampoc...vinga buscar...Finalment van veure quelcom extrany a la trompa esquerra: l'ectòpic!! :ufs: :ufs: El desengany va ser brutal, en menys de 24hr vam passar de la felicitat a la perplexitat (costa digerir).

Planning: metotrexate, 6 mesos i en aquests 6 mesos estudis per a la concepció. COM FUNCIONA TOT AIXÒ? ?-)
Pecunia

EntradaAutor: Pecunia » dv. des. 16, 2011 7:03 pm

calma ha escrit:Bon dia noies!

Bé, escric pq estic bastant perduda (com totes al principi suposo);

Diumenge em van diagnosticar l'ectòpic i ja vaig començar amb el "metotrexate"...aquesta setmana estic de repòs.

Fa just un any ja vaig patir un avortament espontani... després d'uns 10 mesos l'alegria de veure un positiu va ser brutal. A més, estàvem confiats que aquest cop la cosa no podia fer res més que anar bé (estava cantat)... i com totes, va arribar el dia que vaig tacar una mica... amb la mosca al nas però pensant que podria ser normal. A l'endemà ja vaig tacar sang ben roja :ufs: ... collonets per corbata i cap a urgències. Allà em van fer betes (1080), no veien sac però estava dins la normalitat. Repetim betes a les 48 hr i 1500...mmm no acabava de multiplicar les possibilitats d'ectòpic molt més clares però esperariem 48hr més. Al cap dels 2 dies les betes s'havien duplicat (3200) i la eco mostrava una imatge que podria ser un sac incipient! fantàstic!! ens van dir que era un embaràs com Deú mana tot i presentar rareses, que estiguèssim tranquils, als 9 mesos estariem parint >.-<: !! Per assegurar-se em van fer anar l'endemà (anàlisis i eco)... Anàlisis a 4900 (es comportava com un intrauterí) i eco no es veia res de res...fora tampoc...vinga buscar...Finalment van veure quelcom extrany a la trompa esquerra: l'ectòpic!! :ufs: :ufs: El desengany va ser brutal, en menys de 24hr vam passar de la felicitat a la perplexitat (costa digerir).

Planning: metotrexate, 6 mesos i en aquests 6 mesos estudis per a la concepció. COM FUNCIONA TOT AIXÒ? ?-)

Hola Calma,
primer de tot perdona pq tenim el post abandonat, i no t'hem contestat fins ara... :-()-)
jo vaig patir un ectòpic el maig passat, en el meu cas em van haver d'extreure la trompa de falopi, i sols vaig estar tres mesos de descans, ja q no em van medicar, així q el meu cas és una mica diferent, però pel q he llegit en aq post, normalment són tants mesos pq es veu q el metrotrexane es bastant fort, com l'objectiu q ha de dur a terme, eliminar "allò" del teu cos, i per això recomanen sis mesos, pq tot i q ja estigui eliminat, poden quedar restes al cos, i si tornéssis a quedar-te :-()) podria afectar-li a l'embrió, però la veritat és q parlo de memòria, espero q alguna noia q ha passat pel mateix i q li han receptat aq medicament t'ho podrà dir.

El q no entenc és això dels estudis de concepció, potser es refereix a fer-te alguna prova com ara la histerosalpingografia, on et posen un líquid per les trompes per veure si són permeables, ja q hi han diverses possibilitats de patir un ectòpic, una d'elles és la casualitat, però una altre és q tinguis una trompa o les dues trompes obstruides. Jo és l'únic q penso q et puguin fer, per veure si és per alguna raó q es trobi al teu cos q vas patir l'ectòpic, o pura mala sort... :ufs: a mi no em van fer cap estudi de concepció, em van dir q m'esperés tres mesos i q ens hi tornéssim a posar, si q em van dir q podia ser q tardés més en quedar-m'hi, pq ara sols tinc una trompa, però no q m'hagués de fer cap prova...

Bé, espero haver-te ajudat, qualsevol cosa pots escriure'm un privi. I molta sort per la pròxima vegada! Tard o d'hora acaba arribant, ja veus el meu ticker! :ok:
Imatge

Imatge

etnia
Entrades: 316
Membre des de: dg. abr. 18, 2010 4:59 pm

EntradaAutor: etnia » dv. gen. 25, 2013 9:18 pm

Bona nit, noies.
Remenant per aquí he trobat aquest post que, afortunadament, estava molt abandonat. No sabeu la pena que em fa haver de reflotar-lo. No sé si alguna de vosaltres encara em llegirà, però encara que no tingui cap resposta crec que només el fet d'escriure-ho em farà bé.

El novembre em vaig quedar embarassada, però el perdia a les 6 setmanes. Un avortament espontani, no em van haver de fer res. En aquell moment això ens va destrossar, però no em podia imaginar que un temps després estaria desitjant que el segon embaràs també hagués acabat així i no com ha acabat.

Em vaig tornar a quedar embarassada de seguida, però ben aviat vaig saber que alguna cosa no anava bé. Tenia un sagnat molt estrany i els testos d'ovulació i d'embaràs que m'havia fet donaven resultats impossibles. La llevadora em va enviar a urgències a l'hospital perquè ella tampoc no acabava d'entendre què passava i no em podia fer ecos ni betes. La veritat és que hi vaig anar amb una mica de vergonya, perquè no em feia mal res i només tenia unes pèrdues mínimes i uns testos amb resultats estranys. Però potser perquè feia poquet hi havia anat per l'avortament i em va assistir la mateixa doctora s'ho van prendre seriosament. Em van fer una eco i una beta, que va sortir positiva però amb un resultat molt baix.A la eco no es veia res de res. Em van dir que hi anés cada 48 hores a fer més betes per controlar els resultats. Jo estava convençuda que em dirien que estava embarassada de molt poquet! Però a la segona beta ja ho van descartar, perquè l'hormona havia augmentat però poc. O sigui que estaven entre un avortament o un ectòpic.

A la tercera beta es va confirmar l'ectòpic i els va sembla veure'l a l'ecografia. És a l'ovari dret. Aquella nit mateix em van punxar Metrathexate i em van enviar cap a casa. En el meu cas és molt i molt petit. Pel nivell d'hormona van calcular que només estava de 3 setmanes. Això va ser dilluns passat.

Demà, que serà el 4rt dia des que em van injectar el medicament, hi he de tornar per una beta de control, i dimarts,7è dia, una altra vegada, i em diran si l'hormona baixa o no i si m'han de punxar una altra dosi.

Al començament el que més difícil d'assimilar vam trobar va ser haver d'esperar 6 mesos mínim per tornar-me a quedar embarassada. En tinc 33, i tot i que "mèdicament" encara sóc jove, no comptàvem amb aquest entrebanc. Però a mesura que ens anem informant els 6 mesos van perdent importància i em començo a preocupar més per la meva salut i per si un cop haguem deixat això enrere em costarà quedar-me embarassada o si puc tornar a tenir un altre ectòpic. Veure que algunes de vosaltres ara teniu uns fills preciosos em dóna esperança.

Ara mateix estic plena de dubtes, que exposo aquí per si alguna de vosaltres, que ja us ho mireu des de la distància, em podeu resoldre:

Quantes dosis del medicament us van haver de posar?
Si et punxen una segona dosi augmenta el temps que t'has d'esperar abans de tornar-te a quedar embarassada?
Pot passar que et punxin el medicament i després t'hagin d'operar igualment?
Quan triga a baixar l'hormona a 50? és qüestió de mesos, setmanes...? Jo no la tinc gaire alta, a la tercera beta havia pujat fins a 500 i pico.
Vau notar cap efecte del Metrathexate? Jo estava preparada per dolors forts, nàusees i diarrees i de moment, 5 dies després, no noto res. No sé si això és bo o és dolent. També esperava un sagnat abundant, però de moment he tacat poquet, avui una mica més, i sempre marró.
Abans de rebre l'alta perquè l'hormona ha baixat de 50 vau fer vida normal? No em van dir res ni vaig pensar a preguntar-ho, però buscant per internet he vist que algunes noies van haver de fer respòs per perill de danyar algun òrgan intern. El meu deu ser molt molt petit, o sigui que no sé si això també se'm deu aplicar, a mi.

Moltes gràcies, noies. Espero que ja hagueu pogut oblidar aquest pal a la roda que ens han posat, i que darrere meu ningú no hagi de reflotar el post perquè li hagi passat el mateix, sinó només per donar bones notícies.

Un petonet i gràcies per llegir-me. :-()-)

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: