avortament per espina bifida nadó

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: eternitat » dt. juny 11, 2013 10:49 am

Cositina bonica, penso cada dia en tu. Espero que tot passi el més aviat possible i que sigui el menys dolorós possible també.
Un gran petó i una forta abraçada per tu, i pel Cositino també, que estic segura que també el necessita.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
IGLELS
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 12:27 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: IGLELS » dt. juny 11, 2013 10:53 am

Cositina guapa molts ànims i molts força per avui i demà als 2

:-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
SOLEX76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: SOLEX76 » dt. juny 11, 2013 11:22 am

pbufff!! la necropsia... bona pregunta has fet. A mi em van trigar 5 mesos (a meitat de març), però perque quan vaig tenir les betes positives aquelles, te'n recordes?, em vaig plantificar a Anatomía Patológica (per telèfon, i fent servir la via educada i pacient, m'havien donat llargues) diguent que ja estava bé, que tornava a estar embarassada i que s'havien passat fent-me passar pel tràngol d'anar a la 1ª visita de gine per veure saquet acompanyada de la necròpsia de n'Álvaro, que així era ben difícil començar de zero i que, per favor, ningú s'atrevís a dir-me que això ja era aigua passada i que estigués contenta pel nou embaràs, que, sentint-ho en l'ànima, me'n anava directa a Atenció al Pacient a posar una queixa formal.

Mentre la Aux. Adva. anava a cercar la Dra. per comentar-li vaig començar a plorar a xorros, amb la respiració que m'ofegava, fent puxeros com una nena petita en plena crisi de rabieta. Un espectacle, però que va funcionar.

El dia següent tenien l'informe fet.

Segurament allà és més ràpid, però, per si de cas, jo estaria a sobre trucant i demanant. A mí, amb l'excusa de les vacances de Nadal, em donaven llargues de lo lindo. També és probable que facin més via en el teu cas, perque a mi l'adva. d'Anatomia em deia que clar... tenia apuntat que els resultats no els necessitava per tornar a buscar, i, claro... havia biòpsies de càncers i d'altres coses més urgents... (i jo en un ppi. ho entenia, però fins a un punt, tot te un límit).

Res, les noies del "les que hem patit un avort..." segur que se'n recorden d'això, oi?, pq ho vaig explicar amb tota l'angoixa i indignació d'aquells moments.

Una cosa, a mi no m'ho van fer així, no vaig prendre dilatadors a casa. Dilluns al matí amb l'equip de diagnòstic prenatal, signava tots aquells documents i em prenia la pastilla aquella :ufs: (moment terrible donde los haya) i dimecres a les 8.00am ingressava. Ja a l'habitació, amb la via posada i tal, començavem amb dilatadors. Vint i sis hores. No et tallis, si s'allarga o es fa insuportable, insisteix en l'epidural, a mi em va accelerar el procés i va ser sedant anímicament, em sentia menys desgraciada per haver de suportar aquell dolor físic a sobre de tot.

I tant que us ensurtireu! ni ho dubtis!. Ja queda menys per descansar d'aquests dies, reina.
Avatar de l’usuari
pensament
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dc. abr. 04, 2012 12:23 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: pensament » dt. juny 11, 2013 11:36 am

Cositina, reina no et puc ajudar amb cap dels dubtes que et van sorgint. Només donar-te tot el meu recolzament virtual, desitjar-te que aquests moments d'angoixa passin el més ràpid possible, i per suposat que de seguida que tingueu "llum verda" podeu tornar a tenir les mateixes il·lusions que teníeu fa uns mesos enrera :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
15/05/13: TE+
27/05/13: Eco, hi ha dos saquets
07/06/13: Sentim els 2 cors, mai oblidarem aquest moment
06/09/13: Sou dos nens
17/12/13: Benvinguts al món!!
17/11/14: TE+ a pel tercer!
Avatar de l’usuari
gemma08
:: tigre
:: tigre
Entrades: 761
Membre des de: dc. feb. 27, 2008 5:29 pm
Ubicació: Lleida

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: gemma08 » dt. juny 11, 2013 1:47 pm

Cosinita :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
A mi em donaven hora pel cap de 6 mesos per tenir els resultats de la necropsia...però jo no podia esperar ...se'm feia insuportable! i vaig insistir molt i la psicologa que anavem a la Vall Hebron també ens va ajudar a que les coses anaessin més ràpid.
Insisteix si et donen un plaç llarg...va molt bé tenir els resultats..psicologicament parlant.
Imatge
Imatge
Imatge
Lea
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 11:35 am

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: Lea » dt. juny 11, 2013 9:50 pm

Hola Cositina, jo no he passat per cap ILE, però si que vaig perdre un embaràs a les 24 setmanes de gestació, per un trencament de bossa. A mi la necròpsia va trigar gairebé 6 mesos. Van haver-hi les festes de Nadal per mig, no se si això va fer que es demorés. Em sap greu pel que estàs passant.
Una abraçada ben forta
Avatar de l’usuari
SOLEX76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: SOLEX76 » dt. juny 11, 2013 9:54 pm

Bona nit, trista nit :ufs:

Anava a fer-li un petó virtual a la Cositina, Cositina :-()-) , i he vist el que et va passar, Lea. Ho sento molt.

Una abraçada ben fort.
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: virolai » dc. juny 12, 2013 10:01 am

Cositina, ara mateix deus estar ingressada i en procés de part. Segurament el pitjor moment de la teva vida. Espero que et recuperis físicament i anímicament aviat i que pugueu recuperar la il·lusió de tornar a la cerca. No et donis pressa, no et plantegis si tres mesos o sis o nou, ara mateix segur que et desespera plantejar-te anar més enllà dels dos o tres mesos, però necessitareu un temps per recuperar-vos i val més anar passet a passet. A més, entre les vacances, el viatge que voleu fer i la tornada a la feina no te n'hauràs adonat i ja hauran passat força setmanes.

Una abraçada ben forta a tots dos.
Avatar de l’usuari
SOLEX76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: SOLEX76 » dc. juny 12, 2013 10:11 am

Cositina, penso molt en tu.

T'envio virtuament molta força i carino. :-()-)
Avatar de l’usuari
IGLELS
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 12:27 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: IGLELS » dc. juny 12, 2013 11:55 am

Cositina estem amb tu! tinc ganes d'escriure't que molts ànims amb aques difícil i traumàtic moment i que ens tens aquí quan ens necessitis guapa!
:-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: eternitat » dc. juny 12, 2013 12:14 pm

Cositina, tot el matí pensant en tu i desitjant que passi el més ràpid possible. Un petó
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
migibotxan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 581
Membre des de: dl. abr. 22, 2013 12:53 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: migibotxan » dc. juny 12, 2013 3:33 pm

COSITINA bonica molta força i ànims. Sobren les paraules... Ja saps k totes estem pensant en tu.
TXELL 17/10/13
Ara comença l'aventura de ser pares primerencs
Avatar de l’usuari
gemma08
:: tigre
:: tigre
Entrades: 761
Membre des de: dc. feb. 27, 2008 5:29 pm
Ubicació: Lleida

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: gemma08 » dc. juny 12, 2013 4:35 pm

Molta força!!
Aqui ens tens!!
Imatge
Imatge
Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: cositina » dc. juny 12, 2013 8:56 pm

Hola guapes moltes gracies a totes. Ja estic a casa. Ha estat molt dur, fisicament tambe, quin mal les contraccions deu meu.. Pero ja ha passat. Psicologicament ara em trobo força be. El 16 setembre tenim visita amb l'equip de prenatal i consell genetic per veure la necropsia. I a swguir endavant. Merci de nou a totes
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: artemis » dc. juny 12, 2013 9:17 pm

Cositina, molts ànims guapa.. :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
Coloma32
:: gosset
:: gosset
Entrades: 428
Membre des de: dv. oct. 26, 2012 3:15 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: Coloma32 » dc. juny 12, 2013 9:17 pm

cositina t'admiro, que valenta que ets. Gràcies per passar, totes hem estat pendents de tu. Molts ànims preciosa.
Avatar de l’usuari
estil
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 534
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 10:05 am

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: estil » dc. juny 12, 2013 9:57 pm

Cositina molts petons i anims!!!!!! i també molts petons al cositino!!!!! ara a descansar i mimarte molt!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: petita83 » dc. juny 12, 2013 10:44 pm

Cositina...només puc dir q a recuperar-te, a descansar una temporada físicament i emocionalment i al Setembre espero que us donin els resultats esperant que hagi sigut, tal i com diuen, un fet puntual i que no s'hagi de repetir.
Els millors desitjos i endavant wapíssima!
Un petó enooooooooooooooorme
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
Lizzy
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dl. març 04, 2013 4:00 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: Lizzy » dj. juny 13, 2013 9:07 am

Una abraçada virtual ben forta, Cositina :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Descansa molt i a recuperar-se tant físicament com sobretot anímicament.Tant de bo aviat puguem llegir bones notícies vostres. Un petó per a tu i el cositino, molta força! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: eternitat » dj. juny 13, 2013 9:32 am

Cositina, que valenta! Gràcies per passar per aquí. Una abraçada a tu i al cositino, i espero que poc a poc et vagis recuperant fisica i emocionalment.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::